ppetros Δημοσιεύτηκε May 3, 2010 at 06:30 μμ Δημοσιεύτηκε May 3, 2010 at 06:30 μμ Kαι γυρίσματα στις ακρες.. Εσχάρα σε βιβλιογραφία δεν έχω δει και εγώ.
KF Δημοσιεύτηκε May 3, 2010 at 07:16 μμ Δημοσιεύτηκε May 3, 2010 at 07:16 μμ Kαι γυρίσματα στις ακρες.. Εσχάρα σε βιβλιογραφία δεν έχω δει και εγώ. LEONHARDT Τομος 3 .Η τεχνη του οπλισμου σελιδα 109. Η βενταλια θεωρειται λαθος σημερα.Εσχαρα πανω +κατω
geo144 Δημοσιεύτηκε May 4, 2010 at 04:04 μμ Δημοσιεύτηκε May 4, 2010 at 04:04 μμ Όποιος θέλει ας δει και αυτό. Δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστο. Οι συνθήκες στήριξης είναι πακτώσεις και στα άκρα κοντά στη γωνία αν και φαίνεται έτσι οι ροπές είναι έως +1.5, μην γελαστείται απο το χρώμα. Το σχήμα είναι στο περίπου αλλά η μορφή των ροπών για παρόμειο σχήμα είναι περίπου ίδια. http://www.mediafire.com/?txkdym2nmzn http://www.mediafire.com/?2ynmyjylnom Το μήκος του προβόλου είναι 2,00m, το πάχος της πλάκας είναι 20cm, μπετόν C20 μέγιστη βύθιση στη γωνία 1,029 cm.φορτίο 5kn/m2 χωρίς περιπτώσεις φόρτισης 1,35g+1,5q κ.τ.λ. Όποιος θέλει ας στείλει p.v. για το αρχείο της προσομείωσης.
Pappos Δημοσιεύτηκε May 18, 2010 at 12:49 μμ Δημοσιεύτηκε May 18, 2010 at 12:49 μμ Η βενταλια θεωρειται λαθος σημερα.Εσχαρα πανω +κατω Η βεντάλια μόνο στην Ελλάδα έχει χρησιμοποιηθεί και πουθενά αλλού στην παγκόσμια βιβλιογραφία !
Eowulf Thordis Δημοσιεύτηκε May 27, 2013 at 04:22 μμ Δημοσιεύτηκε May 27, 2013 at 04:22 μμ Να κάνω και γω με τη σειρά μου μια ερώτηση-πρόταση πάνω στο θέμα με τα εξής δεδομένα: 1. Γωνιακό μπαλκόνι 3.00μ χ 2.50μ. 2. Γωνιακό υποστύλωμα SHS250/6.3 με δοκούς πακτωμένες πάνω του ΗΕΒ200 που οριοθετούν τη διέρειστη της κοινής περιοχής. 3. Πάχος πλάκας από έλεγχο για ευαίσθητα διαχωριστικά 26εκ. 4. Η περιοχή είναι μη βατή, δεν υπάρχει πρόσβαση λόγω ύπαρξης τσιμεντοσανίδων για αρχιτεκτονικές όψεις. Δεδομένου ότι στην εξωτερική γωνία του μπαλκονιού θα έχω κρυμμένο ελκυστήρα στις τσιμεντοσανίδες για να αποφύγω τις υπερβολικές βυθίσεις, μπορώ να θεωρήσω α=1 και όχι 2.4 για τον έλεγχο βελών για να μειώσω το πάχος? Την πλάκα θα την οπλίσω με πυκνό πάνω κάτω οπλισμό (δεν την έχω λύσει ακόμη, στατικά μοντέλα σκέφτομαι) και ενδεχομένως στις ελέυθερες παρειές να βάλω και 2 δοκούς αρθρωμένες στις κύριες.
paktomenos Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 07:41 πμ Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 07:41 πμ Δεν είναι κατανοητό ποιο είναι το μήκος του προβόλου, τα 3 ή τα 2.5 μ., αλλά δεν παίζει και τόσο ρόλο. Σε παρόμοιες υβριδικές περιπτώσεις, με μεταλλικές δοκούς-σημειακές στηρίξεις κλπ, προσωπικά πηγαίνω κατευθείαν στον έλεγχο βελών (16.1 ΕΚΩΣ) και δεν χρησιμοποιώ την "απαλλαγή" (16.2 ΕΚΩΣ) Οι λόγοι είναι δύο : 1. Οι συντελεστές "α" είναι δοσμένοι με στοιχεία σκυροδέματος κατά νου, και δεν είναι σίγουρο πως ανταποκρίνονται σε μεταλλικούς φορείς. 2. Έχω ευελιξία στο να μειώσω το πάχος της πλάκας όσο θέλω και να παίξω με οπλισμούς, στηρίξεις κλπ. Θα χρησιμοποιούσα επίσης τις "βοηθητικές δοκούς" στα άκρα του προβόλου, εφόσον δεν θα φαίνονται, για να εξασφαλίσω ομοιόμορφες βυθίσεις και να μην έχω πρόβλημα με διατμητικά φαινόμενα. 1
Eowulf Thordis Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 08:53 πμ Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 08:53 πμ Συνάδελφε ευχαριστώ για την απάντηση Εννοείται πως θα κάνω έλεγχο βελών (ειδικά με τις τσιμεντοσανίδες). Συμφωνώ επίσης με την πρώτη παρατήρησή σου 100% Όσον αφορά τη 2η παρατήρηση, σκέφτομαι να βάλω πυκνή εσχάρα οπλισμού πάνω κάτω.Την ευελιξία στο πάχος πού τη στηρίζεις? Από τις αρθρωτές δοκούς στο ελέυθερο άκρο? Αυτές οι δοκοί θα πάρουν φορτία πλακών ή να τα αγνοήσω?
paktomenos Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 10:46 πμ Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 10:46 πμ Εφόσον ελέγχεις τα βέλη ( και με ερπυσμό ) μπορείς να διαμορφώσεις μια "λεπτή" πλάκα με Φ14/12.5 π.χ. ή μια "χοντρή" με Φ12/15 ή κλπ., εξ'ου και η ευελιξία. Όσον αφορά της δοκούς, εφόσον υπάρχει ελκυστήρας θα πάρουν και φορτία, κατά την γνώμη μου ελάχιστα, εξαρτάται και από την ακαμψία των ΗΕΒ (που είναι μεγάλη ). Περισσότερο κατασκευαστικοί λόγοι θα σε ωθήσουν φαντάζομαι να διαλέξεις διατομή παρά ζητήματα αστοχίας της διατομής.
Eowulf Thordis Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 11:30 πμ Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 11:30 πμ Άρα μπορώ να αγνοήσω με τον έλεγχο βελών τον έλεγχο για ευαίσθητα διαχωριστικά αν καταλαβαίνω καλά Θα υιοθετήσω τότε πλάκα 18εκ. όπως και για τις εσωτερικές για να μην έχω ανισόσταθμες συνδέσεις (έστω και 4-5 εκ.) στα υποστυλώματα
paktomenos Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 11:51 πμ Δημοσιεύτηκε May 28, 2013 at 11:51 πμ (edited) Όχι, μπορείς να αγνοήσεις μόνο το ελάχιστο πάχος πλάκας που προκύπτει από την χρήση της 16.2 και του "α". Οι έλεγχοι γίνονται κανονικά για L/250 ή L/500 κλπ. Π.χ. Για L=3 m Θέλεις max βύθιση στο άκρο 1,2 εκ. ή 0,6 εκ. ανάλογα αν θα θεωρήσεις τα διαχωριστικά σου ευαίσθητα ή όχι. Edited May 28, 2013 at 11:59 πμ by paktomenos 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα