maggiora Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Μετά από παρότρυνση μελών της "κοινότητας", ανοίγω το θέμα αυτό για να λυθούν τυχόν απορίες επάνω στο επάγγελμα του Μηχανικού Ε.Ν. Η διαδικασία για να γίνει κάποιος Μηχανικός Ε.Ν. είναι είτε να ακολουθήσει μέσω πανελλήνιων εξετάσεων τις ακαδημίες εμπορικού ναυτικού,και να εξέλθει ως Γ Μηχανικός Ε.Ν. μετά απο τετραετή φοίτηση συμπεριλαμβανομένου ενός ετους πρακτικής άσκησης σε πλοία. Ο άλλος τρόπος είναι να είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός και μετά απο εξάμηνη πρακτική άσκηση σε πλοίο(Δόκιμος Μηχανής) να πάρει το δίπλωμα του Γ Μηχανικού.Εάν είναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ χρειάζεται 12 μήνες πρακτική άσκηση σε πλοίο(Δόκιμος Μηχανής). Και στίς δύο περιπτώσεις συμπληρώνεται βιβλίο πρακτικής άσκησης και με το πέρας του εκπαιδευτικού ταξιδιού κατατίθεται στην αρμόδια υπηρεσία ώστε να ληφθεί το Δίπλωμα ανευ εξετάσεων. Βασική προυπόθεση η έκδοση Ναυτικού φυλλαδίου απο την ΑΕΝ Ασπροπύργου.Η διάρκεια φοίτησης είναι 8 μέρες Μόλις συμπληρωθεί θαλάσσια υπηρεσία 2 ετών υπάρχει η δυνατότητα να αποκτηθεί το δίπλωμα του Β Μηχανικού Ε.Ν. μέσα απο εξετάσεις και σεμινάρια 6 μηνών.Αφού αποκτηθεί και του Β Μηχανικού και μετά απο 3 χρόνια θαλάσσια υπηρεσία μπορεί να αποκτηθεί και το δίπλωμα του Α Μηχανικού μέσα απο εξετάσεις και σεμινάρια 6 μηνών. Οτι απορίες έχετε σχετικά με το επάγγελμα(εργασία) παρακαλώ ρωτήστε για να μπορώ να σας απαντήσω 2
ariss Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Ας ξεκινήσω εγώ. Με ποιο τρόπο γίνεται η επιλογή για την πρακτική ασκηση? Η μπορουν να κάνουν όλοι? Και που μπορεί να κάνει κάποιος αίτηση?
ΤΖΕΤΖΟΥΜΗΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 και εγω την ιδια απορια εχω... ας μας την λυσει καποιος που ξερει?
maggiora Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Απο την στιγμή που είσαι Διπλωματούχος Μηχανολόγος η επιλογή για την πρακτική άσκηση είναι δική σου. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρείς μία ναυτιλιακή εταιρεία,και να κάνεις μια αίτηση πρόσληψης(κατα 80% θα σε δεχτούν). Στη συνέχεια κάνεις μία αίτηση στο Υπουργείο Ε.Ν στο τμήμα μητρώων για να σου δώσουν το βιβλίο πρακτικής άσκησης.Προσκομίζεις το πτυχίο σου, ώστε να σου εγκρίνουν εάν θέλεις 6 μήνες εκπαιδευτικό ταξίδι ή 12 μήνες.
ariss Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Μπορείς να μας πείς και τι μισθό έχει ο δόκιμος μηχανής αν έχει και τις συνθήκες εργασίας? Εννοώ ωράριο , τι δουλιές κάνει? συντήρηση, λάντζα? Και τι παίζει με την ιεραρχία? Ειναι σαν το στρατό? Μπορεί να έχει και "σπασίματα"?
MAKAP Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 @maggiora Άνοιξες ενδιαφέρον θέμα, όπως φανταζόμουν, και θα γίνει, ακόμη περισσότερο, αν μας περιγράψεις και μερικά χαρακτηριστικά από την εμπειρία σου στα βαπόρια. Μπορείς να ανοίξεις και ένα θέμα για το βασικό σου ερώτημα σχετικά με το αντικείμενο της επαγγελματικής σου απασχόλησης.
maggiora Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Το ωράριο του Δόκιμου μηχανής είναι κάθε μέρα 08:00 με 17:00.Το Σάββατο 08:00 με 12:00 και την Κυριακή ελεύθερος.Υπάρχει διάλειμα στις 10:00 με 10:20 , 12:00 με 13:00 και 15:00 με 15:20 Ο μισθός ο καθαρός είναι απο 1300 έως 2100 ευρώ ανάλογα το πλοίο. Ο Δόκιμος στην ουσία είναι εκπαιδευόμενος σπουδαστής.Που σημαίνει οτι παρευρίσκεται σε όλες τις δουλειές, αλλά δεν αγγίζει τίποτα(Θεωρητικά). Οι δουλειές που μπορεί να κάνει είναι απο καθαρισμούς στο μηχανοστάσιο, καθαρισμούς φυγοκεντρικών πετρελαίου,λαδιού και αλλες πολλες εργασιες.Παρέχει βοήθεια σε πιθανή βλάβη στις Μηχανές τις κύριες, τις Ηλεκτρομηχανές και γενικά σε όλα τα βοηθητικά μηχανήματα του πλοίου. Δεν έχει καμία σχέση με το στρατό και τις ιεραρχίες του.Ναι μεν υπάρχουν βαθμοί ιεραρχίας αλλά περισσότερο στις αποφάσεις για διάφορα προβλήματα που πρόκειται να συμβούν επεμβαίνουν.
ariss Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλα μου άνοιξες την όρεξη. Αποτι καταλαβαίνω ο δόκιμος δίνει κανένα εργαλείο βιδώνει καμιά βίδα και κανει κανένα κουβάλημα. Ο γ μηχανικός τί κάνει? Καθαρά χειρωνακτικές- τεχνικές εργασίες? Εννοώ συναρμολόγηση, συντήρηση, ηλεκτροσυγκολλήσεις, κτλ ή υπάρχουν και δουλιές γραφείου πχ σχεδιασμός, ρυθμίσεις, διάβασμα για επιλυση προβλημάτων? Και αν μπορείς να μας πείς πως εξελίσονται οι μισθοί των μηχανικών.
maggiora Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Ο Γ Μηχανικός εκτελεί βάρδιες μηχανοστασίου, εργασίες συντήρησης και επισκευής, περιοδικές επιθεωρήσεις των βοηθητικών μηχανημάτων και των σωληνώσεων. Γράφει το ημερολόγιο του πλοίου,τον ism.Εξυπακούεται οτι διαβάζει όλα τα τεχνικά εγχειρίδια του πλοίου. Οι μισθοί εξελίσονται ανάλογα το πλοίο και την ειδικότητα.Οι πιο χαμηλοί μισθοί είναι στην ακτοπλοία, και οι πιο μεγάλοι στην ποντοπόρο ναυτιλία. Ένας Γ Μηχανικός στην ακτοπλοϊα και στην ποντοπόρο έχουν μια διαφορά της τάξεως 1500-2500ευρώ. Ένας Γ Μηχανικός στην ακτοπλοία παίρνει γύρω στα 3000ευρώ.Ένας Β Μηχανικός γύρω στα 4000ευρώ και ένας Α Μηχανικός γύρω στα 7000ευρώ καθαρά. Στην ποντοπόρο διαφέρουν κατα πολύ.Ένας Γ Μηχανικός παίρνει γύρω στα 5000ευρώ ένας Β Μηχανικός απο 7000-8500ευρώ και ένας Α Μηχανικός απο 9500-13000ευρώ πάντα με Ελληνική σημαία.
ΤΖΕΤΖΟΥΜΗΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 ενας διπλωματουχος ηλεκτρολογος μηχανικος και τεχνολογιας υπολογιστων μπορει να προσληφθει ? το ροταω διοτι εχω αδεια ηλεκτρολογου-μηχανολογου εγκαταστατη.μπορεις να μου αναφερεις μερικες καλες ναυτιλιακες εταιριες που προσλαμβανουν διπλωματουχους ηλεκτρολογους-μηχανολογους μηχανικους?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα