myri Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2011 είπαμε ... ευγένεια και αυτοσυγκράτηση 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michail_D Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2011 @ANΕMONA Όχι παλικάρι δεν είπα αυτό. Είπα οτι στο internet όλοι μπορούν να το παίξουν άντρες, είναι βλέπεις αυτή η ριμάδα η οθόνη μπροστά. Και όταν τους έχεις μπροστά σου, είναι έτοιμοι να σκάψουν ένα λάκκο και να χωθούν μέσα. Τέσπα, πολύ ασχολήθηκα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clear Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Απο την στιγμή που είσαι Διπλωματούχος Μηχανολόγος η επιλογή για την πρακτική άσκηση είναι δική σου.Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρείς μία ναυτιλιακή εταιρεία,και να κάνεις μια αίτηση πρόσληψης(κατα 80% θα σε δεχτούν). Στη συνέχεια κάνεις μία αίτηση στο Υπουργείο Ε.Ν στο τμήμα μητρώων για να σου δώσουν το βιβλίο πρακτικής άσκησης.Προσκομίζεις το πτυχίο σου, ώστε να σου εγκρίνουν εάν θέλεις 6 μήνες εκπαιδευτικό ταξίδι ή 12 μήνες. είμαι διπλωματούχος μηχανικός κινητήρων εσωτερικής καύσης,με αρκετά χρόνια εμπειρίας αν και είναι κάτι που δεν το αποκτάς ποτέ...και ρωτάω αν ισχύει το ίδιο και σε αυτήν την περίπτωση, ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Τι εννοείς διπλωματούχος μηχανικός κινητήρων εσωτερικής καύσης? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2011 οι απόφοιτοι των ΑΕΝ πρώην ΑΔΣΕΝ ονομάζονται διπλωματούχοι εκτός κι αν έχει έρθει από το εξωτερικό που υπάρχουν κι αυτές οι ειδικότητες στα μητρώα του ΤΕΕ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2011 Μα με αυτο που ρωτάει δε βγαίνει τέτοιο νόημα.. Γιαυτό με παραξένεψε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack of Spades Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2011 Δυστυχώς στα πλοία,οι μηχανικοί είναι οι μ@λ@κες της υπόθεσης...παίζουν τη ζωή τους στην κυριολεξία κορώνα γράμματα για να λειτουργήσει σωστά το πλοίο που θα παραλάβει έτοιμο απλώς για να το "πιλοτάρει" ο "μάγκας" πλοίαρχος,ο οποίος θα κάνει το 8ωράκι του πίνοντας καφεδάκι και κόβοντας βόλτες στη γέφυρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 βρε παιδιά 8ωράκι κάνει ο πλοιαρχος; οταν κάνει υπεραντλαντικό δεν κάνει 24ωράκι; και τι καλά που είναι να κουλαντρίζει όλα τα αλλοδαπά που δεν ξέρουν γρι αγγλικά την ώρα που κάνει "κρουαζιέρα" στα εξωτικά νερά του Ινδικού Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Myri κάνουν βάρδιες όπως και οι μηχανικοί. Αλλα όπως και να το κανείς πάλι στο καράβι είναι όλοι.. Δε πάνε για καφέ με τους φίλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Nαι μωρέ ούτε χαρτιά πρέπει να φτιάξει , ούτε την φόρτωση πρέπει να ελέγξει ούτε πορείες χιλιάδων μιλίων πρέπει να χαράξει με τον οικονομικότερο και ασφαλέστερο τρόπο , ούτε τόσα άλλα . Και ο μηχανικός βέβαια έχει μεγάλες ευθύνες και πρέπει να είναι πατεντιάρης σε ώρα ανάγκης , αλλά ο ανταγωνισμός δεν είναι η λύση . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα