ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2011 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ Ε.Ν....ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΒΑΠΟΡΙΣΙΟΥΣ...ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ καλησπερα και παλι πολλα διαβασα και πραγματικα γελασα οι φιλλιπινοι παιδια του πολυτεχνειου και ολων των σχολων μιλανε καλυτερα αγγλικα απο τους ελληνες δυστυχως λυπαμαι που το λεω επισης δεν υπαρχει εμβολο διαμετρου 1.5 μετρου μηχανη με ιπποδυναμμη 84000κιλοβαττ υπαρχει ας κανονισουμε μια συναντηση ενα καφε και να μιλησουμε πιο διεξοδικα!!!!!! δεν ξερω διαβασα για καποιο συναδελφο psynoa που υπαρχει εδω μεσα οτι οταν γινεσαι Α μηχανικος ειναι καλυτερη η ζωη στο πλοιο εκεει γελαω πιο πολυ ειλικρινα συγνωμη θα ηθελα να ρωτησω ποσα χρονια ταξιδευεις και τι ειδικοτητα εχεις Παρατήρηση: Μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "επεξεργασία". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ, petsagouris ΦΙΛΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣΛΥΚΟΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΑΠΟΡΙΣΙΟΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΣΑΙ Α ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ...Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΚΑΙ Ο Α ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΝΕ ΠΡΩΤΟΙ ΦΥΛΑΚΗ....
ANEMONA Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2011 πολλοι μηχανικοι πολυτεχνειου σκεφτονται να παμε στα καραβια..δυσκολο επαγγελμα ομως..καλα τα λεφτα αλλα δεν εχεις ζωη..
ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2011 πολλοι μηχανικοι πολυτεχνειου σκεφτονται να παμε στα καραβια..δυσκολο επαγγελμα ομως..καλα τα λεφτα αλλα δεν εχεις ζωη.. ΑΝΕΜΟΝΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΤΑΡΧΑΣ....ΕΧΕΙΣ ΔΗΚΙΟ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΡΚΕΤΑ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΓΚΑΖΑΔΕΣ[ΕΞΩ]....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΖΩΗ ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ Καλώς ήλθες στο φόρουμ αγαπητέ φίλε. έχε υπόψη σου ότι τα κεφαλαία απαγορεύονται. Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2011 Ο μηχανικός του εμπορικού ναυτικού έχει την ευθύνη για την καλή λειτουργία των μηχανών του πλοίου. Πρόκειται για ένα πόστο καίριο και υπεύθυνο. Οι συνθήκες εργασίας για τους μηχανικούς πλοίων είναι ιδιαίτερα δύσκολες. Εκτός από τα επικίνδυνα ταξίδια στη θάλασσα και τις όποιες στερήσεις συνεπάγεται η ζωή πάνω στο πλοίο, οι επαγγελματίες αυτοί ασκούν μια κοπιαστική και ανθυγιεινή εργασία μέσα στον πιο «σκληρό» χώρο του πλοίου: στο μηχανοστάσιο, όπου οι θερμοκρασίες που επικρατούν είναι υψηλές και ο αέρας κακής ποιότητας. Το επάγγελμα του μηχανικού του εμπορικού ναυτικού εγγυάται υψηλές αποδοχές και οι προοπτικές απασχόλησης για όποιον επιλέγει να το ακολουθήσει είναι καλές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στην εποχή μας λίγοι νέοι αποφασίζουν να επιλέξουν μια τόσο σκληρή και κοπιαστική εργασία. 1
thmoun Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2011 Με το ΤΣΜΕΔΕ τι γίνετα;ποιος το πληρώνει;
MPower Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Για την πρόσληψη δόκιμου μηχανών και στη συνέχεια Γ' Μηχανικού στην ακτοπλοική ναυτιλία, είναι απαραίτητη η κατοχή πτυχίου Αγγλικών (πχ Lower) ; Απαιτείται ή είναι προαιρετικό ;
ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 MPower προσληψη απο αεν εννοεις΄Να εχεις βγαλει αεν ετσι;Βασικα ναι πρεπει να ξερεις αγγλικα και να κατεχεις καποιο τιτλο σπουδων στα αγγλικα.Αυτο θα ειναι και για εσενα καλο για να μπορεις να διαβαζεις τεχνικα manual κτλπ πανω στην δουλεια σου.Τωρα θα μου πεις ρε φιλε καπιοι παλιοι μηχανικοι[10 και 15 χρονια πριν]ηξεραν αγγλικα;Οι περισσοτεροι οχι δεν γνωριζαν[λιγοι ηταν αυτοι που ηξεραν]Τωρα πρεπει να γνωριζεις αγγλικα γιατι τα βαπορια εγιναν ποιο συνθετα[ηλεκτρονικα συστηματα κτλπ]παλια ηταν ποιο απλα τα πραγματα και παλιοι μηχανικοι ηξεραν τι πρεπει να κανουν με κλειστα τα ματια.Τωρα λογο συνθετων ηλεκτρονικων συστηματων ειναι λιγο ποιο περιπλοκα...Θα σου πω οτι ειχα εναν β μηχανικο κεφαλλονιτη που δεν ηξερε αγγλικα[παλιος μηχανικος]αλλα οταν ακουγε της μηχανες η βοηθητικα μηχανηματα να δουλευουν κατω ηξερε αν δουλευουν σωστα η οχι.Ηξερε καθε μηχανημα και καθε μηχανη να λυσει και να δεσει με κλειστα ματια. Ρε θα τσιμπήσει κάνας της γέφυρας να γίνει λίγο πλάκα
ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Σύγχρονο μηχανοστάσιο: Και ένα turbo για να δούμε πόσο τεράστια είναι τα μηχανήματα εκεί κάτω .
ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Starting main engine (16.400 HP/12.060 kW) Start of two main engines, V-16 NKK-SEMT-Pielstick PC-2.5, Δεν νομίζω να υπάρχει ομορφότερη στιγμή για έναν μηχανικό, που μετά από μια επισκευή, βάζει μπροστά την μηχανή του ,και άκουει αυτόν το ήχο .
MPower Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2011 ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Βέβαια εγώ είμαι φοιτητής μηχανολογίας από ΤΕΙ. Έχω το δικαίωμα μόλις τελειώσω να κάνω αίτηση πρόσληψης για δόκιμος μηχανικός σε κάποια ναυτιλιακή εταιρία (ακτοπλοικά) ή πρεπεί να έχω τελειώσει απαραίτητα ΑΕΝ ;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα