myri Δημοσιεύτηκε July 13, 2011 at 04:46 μμ Δημοσιεύτηκε July 13, 2011 at 04:46 μμ είπαμε ... ευγένεια και αυτοσυγκράτηση 1
Michail_D Δημοσιεύτηκε July 14, 2011 at 02:35 πμ Δημοσιεύτηκε July 14, 2011 at 02:35 πμ @ANΕMONA Όχι παλικάρι δεν είπα αυτό. Είπα οτι στο internet όλοι μπορούν να το παίξουν άντρες, είναι βλέπεις αυτή η ριμάδα η οθόνη μπροστά. Και όταν τους έχεις μπροστά σου, είναι έτοιμοι να σκάψουν ένα λάκκο και να χωθούν μέσα. Τέσπα, πολύ ασχολήθηκα.
Clear Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 04:25 μμ Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 04:25 μμ Απο την στιγμή που είσαι Διπλωματούχος Μηχανολόγος η επιλογή για την πρακτική άσκηση είναι δική σου.Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρείς μία ναυτιλιακή εταιρεία,και να κάνεις μια αίτηση πρόσληψης(κατα 80% θα σε δεχτούν). Στη συνέχεια κάνεις μία αίτηση στο Υπουργείο Ε.Ν στο τμήμα μητρώων για να σου δώσουν το βιβλίο πρακτικής άσκησης.Προσκομίζεις το πτυχίο σου, ώστε να σου εγκρίνουν εάν θέλεις 6 μήνες εκπαιδευτικό ταξίδι ή 12 μήνες. είμαι διπλωματούχος μηχανικός κινητήρων εσωτερικής καύσης,με αρκετά χρόνια εμπειρίας αν και είναι κάτι που δεν το αποκτάς ποτέ...και ρωτάω αν ισχύει το ίδιο και σε αυτήν την περίπτωση, ευχαριστώ.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 09:02 μμ Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 09:02 μμ Τι εννοείς διπλωματούχος μηχανικός κινητήρων εσωτερικής καύσης?
fraafr Δημοσιεύτηκε July 21, 2011 at 06:51 πμ Δημοσιεύτηκε July 21, 2011 at 06:51 πμ οι απόφοιτοι των ΑΕΝ πρώην ΑΔΣΕΝ ονομάζονται διπλωματούχοι εκτός κι αν έχει έρθει από το εξωτερικό που υπάρχουν κι αυτές οι ειδικότητες στα μητρώα του ΤΕΕ.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε July 21, 2011 at 06:55 πμ Δημοσιεύτηκε July 21, 2011 at 06:55 πμ Μα με αυτο που ρωτάει δε βγαίνει τέτοιο νόημα.. Γιαυτό με παραξένεψε!!
Jack of Spades Δημοσιεύτηκε July 23, 2011 at 03:11 μμ Δημοσιεύτηκε July 23, 2011 at 03:11 μμ Δυστυχώς στα πλοία,οι μηχανικοί είναι οι μ@λ@κες της υπόθεσης...παίζουν τη ζωή τους στην κυριολεξία κορώνα γράμματα για να λειτουργήσει σωστά το πλοίο που θα παραλάβει έτοιμο απλώς για να το "πιλοτάρει" ο "μάγκας" πλοίαρχος,ο οποίος θα κάνει το 8ωράκι του πίνοντας καφεδάκι και κόβοντας βόλτες στη γέφυρα!
myri Δημοσιεύτηκε July 24, 2011 at 09:27 πμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2011 at 09:27 πμ βρε παιδιά 8ωράκι κάνει ο πλοιαρχος; οταν κάνει υπεραντλαντικό δεν κάνει 24ωράκι; και τι καλά που είναι να κουλαντρίζει όλα τα αλλοδαπά που δεν ξέρουν γρι αγγλικά την ώρα που κάνει "κρουαζιέρα" στα εξωτικά νερά του Ινδικού
kosmas85 Δημοσιεύτηκε July 24, 2011 at 09:46 πμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2011 at 09:46 πμ Myri κάνουν βάρδιες όπως και οι μηχανικοί. Αλλα όπως και να το κανείς πάλι στο καράβι είναι όλοι.. Δε πάνε για καφέ με τους φίλους.
BAS Δημοσιεύτηκε July 24, 2011 at 09:47 πμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2011 at 09:47 πμ Nαι μωρέ ούτε χαρτιά πρέπει να φτιάξει , ούτε την φόρτωση πρέπει να ελέγξει ούτε πορείες χιλιάδων μιλίων πρέπει να χαράξει με τον οικονομικότερο και ασφαλέστερο τρόπο , ούτε τόσα άλλα . Και ο μηχανικός βέβαια έχει μεγάλες ευθύνες και πρέπει να είναι πατεντιάρης σε ώρα ανάγκης , αλλά ο ανταγωνισμός δεν είναι η λύση .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα