Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 140
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

@ANΕMONA

Όχι παλικάρι δεν είπα αυτό. Είπα οτι στο internet όλοι μπορούν να το παίξουν άντρες, είναι βλέπεις αυτή η ριμάδα η οθόνη μπροστά. Και όταν τους έχεις μπροστά σου, είναι έτοιμοι να σκάψουν ένα λάκκο και να χωθούν μέσα.

 

Τέσπα, πολύ ασχολήθηκα.

Δημοσιεύτηκε
Απο την στιγμή που είσαι Διπλωματούχος Μηχανολόγος η επιλογή για την πρακτική άσκηση είναι δική σου.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρείς μία ναυτιλιακή εταιρεία,και να κάνεις μια αίτηση πρόσληψης(κατα 80% θα σε δεχτούν).

Στη συνέχεια κάνεις μία αίτηση στο Υπουργείο Ε.Ν στο τμήμα μητρώων για να σου δώσουν το βιβλίο πρακτικής άσκησης.Προσκομίζεις το πτυχίο σου, ώστε να σου εγκρίνουν εάν θέλεις 6 μήνες εκπαιδευτικό ταξίδι ή 12 μήνες.

 

είμαι διπλωματούχος μηχανικός κινητήρων εσωτερικής καύσης,με αρκετά χρόνια εμπειρίας αν και είναι κάτι που δεν το αποκτάς ποτέ...και ρωτάω αν ισχύει το ίδιο και σε αυτήν την περίπτωση,

ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

οι απόφοιτοι των ΑΕΝ πρώην ΑΔΣΕΝ ονομάζονται διπλωματούχοι

εκτός κι αν έχει έρθει από το εξωτερικό που υπάρχουν κι αυτές οι ειδικότητες στα μητρώα του ΤΕΕ.

Δημοσιεύτηκε

Μα με αυτο που ρωτάει δε βγαίνει τέτοιο νόημα.. Γιαυτό με παραξένεψε!!

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς στα πλοία,οι μηχανικοί είναι οι μ@λ@κες της υπόθεσης...παίζουν τη ζωή τους στην κυριολεξία κορώνα γράμματα για να λειτουργήσει σωστά το πλοίο που θα παραλάβει έτοιμο απλώς για να το "πιλοτάρει" ο "μάγκας" πλοίαρχος,ο οποίος θα κάνει το 8ωράκι του πίνοντας καφεδάκι και κόβοντας βόλτες στη γέφυρα!

Δημοσιεύτηκε

βρε παιδιά 8ωράκι κάνει ο πλοιαρχος;

 

οταν κάνει υπεραντλαντικό δεν κάνει 24ωράκι;

και τι καλά που είναι να κουλαντρίζει όλα τα αλλοδαπά που δεν ξέρουν γρι αγγλικά την ώρα που κάνει "κρουαζιέρα" στα εξωτικά νερά του Ινδικού

Δημοσιεύτηκε

Myri κάνουν βάρδιες όπως και οι μηχανικοί. Αλλα όπως και να το κανείς πάλι στο καράβι είναι όλοι.. Δε πάνε για καφέ με τους φίλους.

Δημοσιεύτηκε

Nαι μωρέ ούτε χαρτιά πρέπει να φτιάξει , ούτε την φόρτωση πρέπει να ελέγξει ούτε πορείες χιλιάδων μιλίων πρέπει να χαράξει με τον οικονομικότερο και ασφαλέστερο τρόπο , ούτε τόσα άλλα .

 

Και ο μηχανικός βέβαια έχει μεγάλες ευθύνες και πρέπει να είναι πατεντιάρης σε ώρα ανάγκης , αλλά ο ανταγωνισμός δεν είναι η λύση .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.