PAINTER Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Παρεπιπτώντως εχτές βρήκα έναν κανονισμό χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Αγρινίου. Επισκέφτηκα το δημο Ιλίου όπου είναι το κατάστημα για να μάθω σχετικές προδιαγραφές για αυτό που λες (χώρος κατάληψης, πλάτος πεζοδρομίου, πλήθος καθισμάτων κλπ.), αγνοούσαν το οτιδήποτε και με παρέπεμψαν στην νομαρχία δυτικής αττικής, τμήμα υγειονομικού...
pk10gr Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2010 1,4τ.μ. / ατομο για κινητα καθισματα και 0,7τ.μ. / ατομο (αν θυμαμαι καλα) για σκαμπο και σταθερα καθισματα.. Προσοχη θελει στο συνολικο αριθμο των ατομων που θα αναφραφει η αδεια λειτουργιας.. Ψαξε στι δικτυο για ιδρυση καταστηματων υγειον. ενδιαφερ. 1
κόκκινος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2010 Χρειάζεται προσοχή στην αποτύπωση γιατί αυτή θα πάει στο υγειονομικό, που αυτό θα γνωμοδοτήσει για την άδεια και όχι ο Δήμος, ο Δήμος απλά διεκπεραιώνει δεν γνωμοδοτεί. Σύμφωνα με την Υγειονομική διάταξη Υ1γ/Γ.Π/94643 (ΦΕΚ 1384/β/2007) "αν κατάστημα διαθέτει στεγασμένο χώρο και συγχρόνως χρησιμοποιεί και υπαίθριο χώρο για ανάπτυξη καθισμάτων, τότε η δυναμικότητά του θα υπολογίζεται από το σύνολο του εμβαδού της αίθουσας και του υπαίθριου χώρου διαιρούμενου δια 1,4 τ.μ.". Στο σχέδιο θα αποτυπώσεις ακριβώς τόσα τραπεζοκαθίσματα ώστε να ικανοποιείς την παραπάνω απαίτηση. 1
PAINTER Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2010 άρα μιλάμε για επαναπροσδιορισμό της δυναμικότητας του καταστήματος;άρα σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει εκτός από αίτηση για χρήση κοινόχρηστου χώρου, να κάνω και κάποια σχετική αίτηση για μεταβολή της δυναμικότητας; και δεύτερον, πρέπει να δείξω ταυτόχρονα και τα καθίσματα έξω αλλά και μέσα στο κατάστημα; (υπενθυμίζω, μιας και το θέμα προέρχεται από διάσπαση άλλου θέματος, το κατάστημα ήδη λειτουργεί). Από τον δήμο μου είππαν να φαίνονται τα καθίσματα μόνο στον κοινόχρηστο χώρο.
amouriki Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2010 Χρειάζεται προσοχή στην αποτύπωση γιατί αυτή θα πάει στο υγειονομικό, που αυτό θα γνωμοδοτήσει για την άδεια και όχι ο Δήμος, ο Δήμος απλά διεκπεραιώνει δεν γνωμοδοτεί. Σύμφωνα με την Υγειονομική διάταξη Υ1γ/Γ.Π/94643 (ΦΕΚ 1384/β/2007) "αν κατάστημα διαθέτει στεγασμένο χώρο και συγχρόνως χρησιμοποιεί και υπαίθριο χώρο για ανάπτυξη καθισμάτων, τότε η δυναμικότητά του θα υπολογίζεται από το σύνολο του εμβαδού της αίθουσας και του υπαίθριου χώρου διαιρούμενου δια 1,4 τ.μ.".Στο σχέδιο θα αποτυπώσεις ακριβώς τόσα τραπεζοκαθίσματα ώστε να ικανοποιείς την παραπάνω απαίτηση. συναδελφε, εχω παρομοια απορια. κανω τη μελετη ενος χώρου ο οποιος απο οβελιστηριο θα γινει αναψυκτήριο ειναι 30 τμ. θα γινει προσθηκη παταριου (εχω περιθωριο δομησης και θα βγαλω αδεια). η ερωτηση μου ειναι : επιεδη θα προσθεσω 10 τμ και επειδη θελω να μεταφερω πανω τα wc ποιο πρεπει να ειναι το πλατος της σκαλας; στην περιπτωση που τοποθετησω μονο τραπεζοκαθισματα αλλαζει το πλατος; το εμβαδο της σκαλας θα μετρησει στα 10 τμ; εμενα συμφωνα με τη διαιρεση που αναφερεις μου βγαινουν 12 ατομα. θα πρεπει να σχεδιασω τραπεζοκαθισματα για 12 ατομα΄;
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2010 Καφετέρια που λειτουργεί νόμιμα θέλει να αξιοποιήσει ιδιόκτητο αδόμητο οικόπεδο που βρίσκεται στο απέναντι Ο.Τ. για την ανάπτυξη περισσότερων τραπεζοκαθισμάτων, την προφύλαξή τους με τέντα και την κατασκευή υπαίθριου μπαρ. Τι είδους άδεια απαιτείται ;
catherine76 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2010 Δες αποφ. 8577/83, άρθο 37, καφετέριες, open bar, κ.λ.π. για την άδεια λειτουργίας της καφετέριας και τι χρειάζεται. Πρόσεξε, όμως πώς θα υπολογίσεις τον αριθμό καθισμάτων. Για να βγάλει περισσότερα καθίσματα θα πρέπει να έχει και τα απαιτούμενα εμβαδά στους στεγασμένους χώρους εργασίας και βοηθητικούς χώρους, δηλ. κουζίνα, χώρο πλύσης, αποθήκη, κ.λ.π. Ουσιαστικά, αν η άδεια του είναι τώρα για π.χ 30 καθίσματα, με τους ίδιους χώρους μπορεί να δουλέψει έως 50 καθίσματα. Αν, όμως, ανέβει κατηγορία και πάει 51<καθίσματα<100, θα χρειαστεί και κάποια μ2 παραπάνω. Τώρα, αν θέλει να στεγάσει και χώρο στο αδόμητο οικόπεδο, τότε θέλεις και οικοδομική άδεια, εκτός από την άδεια λειτουργίας, η οποία έτσι κι αλλιώς θα αλλάξει.
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2010 Ευχαριστώ catherine76, σαφής και κατατοπιστική.
KOKARADI Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 συναδελφοι εχει κανεις σας καποιο υποδειγμα τοπογραφικου περιοχης οπου προκειται να γινει καταληψη κοινοχρ χωρου με τραπεζοκαθισματα καφε-ζαχαροπλαστειου ωστε να δω τι στοιχεια χρειαζονται και πως πρεπει να δειχθουν ?
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 (edited) θα δεις αυτο http://www.thessaloniki.gr/portal/page/portal/DioikitikesYpiresies/GenDnsiDioikOikonYpiresion/DnsiDimProsodonPoron/TmimaDimForonTelon/TeliXrisisKoinoxristwnXorwn/AdeiesTeli/adeia-pezothromia-trapezokathismata και την κανονιστικη αποφαση του αντιστοιχου Δημου που λεει "ποσο" μπορεις να αναπτυχθεις, αν μπορεις να "παρεις" και απο διπλανο που δεν θελει... κλπκλπ... Edited Νοέμβριος 10 , 2016 by dimitris GM 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα