PAINTER Δημοσιεύτηκε September 17, 2010 at 06:55 μμ Δημοσιεύτηκε September 17, 2010 at 06:55 μμ Παρεπιπτώντως εχτές βρήκα έναν κανονισμό χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Αγρινίου. Επισκέφτηκα το δημο Ιλίου όπου είναι το κατάστημα για να μάθω σχετικές προδιαγραφές για αυτό που λες (χώρος κατάληψης, πλάτος πεζοδρομίου, πλήθος καθισμάτων κλπ.), αγνοούσαν το οτιδήποτε και με παρέπεμψαν στην νομαρχία δυτικής αττικής, τμήμα υγειονομικού...
pk10gr Δημοσιεύτηκε September 17, 2010 at 09:29 μμ Δημοσιεύτηκε September 17, 2010 at 09:29 μμ 1,4τ.μ. / ατομο για κινητα καθισματα και 0,7τ.μ. / ατομο (αν θυμαμαι καλα) για σκαμπο και σταθερα καθισματα.. Προσοχη θελει στο συνολικο αριθμο των ατομων που θα αναφραφει η αδεια λειτουργιας.. Ψαξε στι δικτυο για ιδρυση καταστηματων υγειον. ενδιαφερ. 1
κόκκινος Δημοσιεύτηκε September 19, 2010 at 04:10 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2010 at 04:10 μμ Χρειάζεται προσοχή στην αποτύπωση γιατί αυτή θα πάει στο υγειονομικό, που αυτό θα γνωμοδοτήσει για την άδεια και όχι ο Δήμος, ο Δήμος απλά διεκπεραιώνει δεν γνωμοδοτεί. Σύμφωνα με την Υγειονομική διάταξη Υ1γ/Γ.Π/94643 (ΦΕΚ 1384/β/2007) "αν κατάστημα διαθέτει στεγασμένο χώρο και συγχρόνως χρησιμοποιεί και υπαίθριο χώρο για ανάπτυξη καθισμάτων, τότε η δυναμικότητά του θα υπολογίζεται από το σύνολο του εμβαδού της αίθουσας και του υπαίθριου χώρου διαιρούμενου δια 1,4 τ.μ.". Στο σχέδιο θα αποτυπώσεις ακριβώς τόσα τραπεζοκαθίσματα ώστε να ικανοποιείς την παραπάνω απαίτηση. 1
PAINTER Δημοσιεύτηκε September 20, 2010 at 07:26 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε September 20, 2010 at 07:26 πμ άρα μιλάμε για επαναπροσδιορισμό της δυναμικότητας του καταστήματος;άρα σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει εκτός από αίτηση για χρήση κοινόχρηστου χώρου, να κάνω και κάποια σχετική αίτηση για μεταβολή της δυναμικότητας; και δεύτερον, πρέπει να δείξω ταυτόχρονα και τα καθίσματα έξω αλλά και μέσα στο κατάστημα; (υπενθυμίζω, μιας και το θέμα προέρχεται από διάσπαση άλλου θέματος, το κατάστημα ήδη λειτουργεί). Από τον δήμο μου είππαν να φαίνονται τα καθίσματα μόνο στον κοινόχρηστο χώρο.
amouriki Δημοσιεύτηκε September 20, 2010 at 07:35 πμ Δημοσιεύτηκε September 20, 2010 at 07:35 πμ Χρειάζεται προσοχή στην αποτύπωση γιατί αυτή θα πάει στο υγειονομικό, που αυτό θα γνωμοδοτήσει για την άδεια και όχι ο Δήμος, ο Δήμος απλά διεκπεραιώνει δεν γνωμοδοτεί. Σύμφωνα με την Υγειονομική διάταξη Υ1γ/Γ.Π/94643 (ΦΕΚ 1384/β/2007) "αν κατάστημα διαθέτει στεγασμένο χώρο και συγχρόνως χρησιμοποιεί και υπαίθριο χώρο για ανάπτυξη καθισμάτων, τότε η δυναμικότητά του θα υπολογίζεται από το σύνολο του εμβαδού της αίθουσας και του υπαίθριου χώρου διαιρούμενου δια 1,4 τ.μ.".Στο σχέδιο θα αποτυπώσεις ακριβώς τόσα τραπεζοκαθίσματα ώστε να ικανοποιείς την παραπάνω απαίτηση. συναδελφε, εχω παρομοια απορια. κανω τη μελετη ενος χώρου ο οποιος απο οβελιστηριο θα γινει αναψυκτήριο ειναι 30 τμ. θα γινει προσθηκη παταριου (εχω περιθωριο δομησης και θα βγαλω αδεια). η ερωτηση μου ειναι : επιεδη θα προσθεσω 10 τμ και επειδη θελω να μεταφερω πανω τα wc ποιο πρεπει να ειναι το πλατος της σκαλας; στην περιπτωση που τοποθετησω μονο τραπεζοκαθισματα αλλαζει το πλατος; το εμβαδο της σκαλας θα μετρησει στα 10 τμ; εμενα συμφωνα με τη διαιρεση που αναφερεις μου βγαινουν 12 ατομα. θα πρεπει να σχεδιασω τραπεζοκαθισματα για 12 ατομα΄;
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε October 14, 2010 at 04:39 μμ Δημοσιεύτηκε October 14, 2010 at 04:39 μμ Καφετέρια που λειτουργεί νόμιμα θέλει να αξιοποιήσει ιδιόκτητο αδόμητο οικόπεδο που βρίσκεται στο απέναντι Ο.Τ. για την ανάπτυξη περισσότερων τραπεζοκαθισμάτων, την προφύλαξή τους με τέντα και την κατασκευή υπαίθριου μπαρ. Τι είδους άδεια απαιτείται ;
catherine76 Δημοσιεύτηκε October 15, 2010 at 08:14 πμ Δημοσιεύτηκε October 15, 2010 at 08:14 πμ Δες αποφ. 8577/83, άρθο 37, καφετέριες, open bar, κ.λ.π. για την άδεια λειτουργίας της καφετέριας και τι χρειάζεται. Πρόσεξε, όμως πώς θα υπολογίσεις τον αριθμό καθισμάτων. Για να βγάλει περισσότερα καθίσματα θα πρέπει να έχει και τα απαιτούμενα εμβαδά στους στεγασμένους χώρους εργασίας και βοηθητικούς χώρους, δηλ. κουζίνα, χώρο πλύσης, αποθήκη, κ.λ.π. Ουσιαστικά, αν η άδεια του είναι τώρα για π.χ 30 καθίσματα, με τους ίδιους χώρους μπορεί να δουλέψει έως 50 καθίσματα. Αν, όμως, ανέβει κατηγορία και πάει 51<καθίσματα<100, θα χρειαστεί και κάποια μ2 παραπάνω. Τώρα, αν θέλει να στεγάσει και χώρο στο αδόμητο οικόπεδο, τότε θέλεις και οικοδομική άδεια, εκτός από την άδεια λειτουργίας, η οποία έτσι κι αλλιώς θα αλλάξει.
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε October 15, 2010 at 08:31 μμ Δημοσιεύτηκε October 15, 2010 at 08:31 μμ Ευχαριστώ catherine76, σαφής και κατατοπιστική.
KOKARADI Δημοσιεύτηκε November 10, 2016 at 03:40 μμ Δημοσιεύτηκε November 10, 2016 at 03:40 μμ συναδελφοι εχει κανεις σας καποιο υποδειγμα τοπογραφικου περιοχης οπου προκειται να γινει καταληψη κοινοχρ χωρου με τραπεζοκαθισματα καφε-ζαχαροπλαστειου ωστε να δω τι στοιχεια χρειαζονται και πως πρεπει να δειχθουν ?
dimitris GM Δημοσιεύτηκε November 10, 2016 at 03:54 μμ Δημοσιεύτηκε November 10, 2016 at 03:54 μμ (edited) θα δεις αυτο http://www.thessaloniki.gr/portal/page/portal/DioikitikesYpiresies/GenDnsiDioikOikonYpiresion/DnsiDimProsodonPoron/TmimaDimForonTelon/TeliXrisisKoinoxristwnXorwn/AdeiesTeli/adeia-pezothromia-trapezokathismata και την κανονιστικη αποφαση του αντιστοιχου Δημου που λεει "ποσο" μπορεις να αναπτυχθεις, αν μπορεις να "παρεις" και απο διπλανο που δεν θελει... κλπκλπ... Edited November 10, 2016 at 03:55 μμ by dimitris GM 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα