piper Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2010 Κι εγώ από το 94 είμαι! έφτιαξα το πρώτο μου με μπάλσα και κοπίδι, χωρίς ΚΙΤ. Το λέγανε ΤΑΡΑ, τότε δεν ήξερα, αλλά είχε μια θέση για φωτογραφική μηχανή. Είχε μηχανή δίχρονη 12άρα, μια κινέζικη φθηνή και όταν την έστρωσα της έφαγα τη μπιέλα οπότε άλλαξα σε μια βρετανική πανάκριβη που δε θυμάμαι πως τη λένε. Αχ ρε τι θυμήθηκα τώρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavloselef Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2010 Συνεχίζεις και τώρα το Hobby? Υστερα από ενα περασμα απο τα ανεμοπλάνα ( 3μετρα και 4μετρα δικης μου κατασκευης με καλουπια δικα μου) και ύστερα απο τα ηλεκτρικα, εδω και 4-5 χρονια τα εχω ψιλοπαρατησει. Τελευταια πετουσα στον ασπρόπυργο μηχανοκίνητα και υστερα ηλεκτρικά σε γειτονικες αλάνες και πλατείες. Από οταν είδα ομως, εδώ και χρονια, το πρώτο Jet μοντελο και υστερα και Jet scale μοντελο, ολα τα υπολοιπα μοντελα μου φανηκαν παιχνιδακια και μου κοπηκε ξαφνικα η ορεξη για περαιτερω κατασκευες. Δυστιχώς όμως δεν μου περισεύουν 6000-10000 Ευρω για τέτοια μοντέλα. Το πρώτο μου μοντέλο ηταν ενα SIG CADET SENIOR 2μετρο σχεδόν, το κιτ του οποίου ειχε την περισσότερη ξυλεια χίμα και έπρεπε να την κόψεις εσύ στα μετρα που χρειαζόταν. Ηταν τρικαναλο αλλα του πρόσθεσα και aileron και ηταν σκετο μπαλονι. Του ειχα μια 10cc μηχανη και πηγαινε μια χαρα με στο ρελαντί. Αγορασα επιτηδες 5θυρο αμαξι για το χομπυ ωστε τα πολυτιμα μου μοντελα να εχουν καθε ανεση στο ταξιδι.Παλιες ιστοριες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα