Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το επάγγελμα του μηχανικού (όχι η επιστήμη ευτυχώς) είναι ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΟ.

Καθημερινά συναντώ 'συναδέλφους μηχανικούς' αγρότες, ψαράδες, ιατρούς, δικηγόρους, λογιστές, συνταξιούχους, πλασιέ κτλ κτλ. και μπορώ να πώ ότι έχουν υψηλότατο επίπεδο τόσο σε θέματα αρχιτεκτονικής όσο και σε θέματα οπλισμένου σκυροδέματος κτλ.

Προτείνω λοιπόν το απόλυτο άνοιγμα. όχι μόνο να καταργηθούν οι ελάχιστες αμοιβές αλλά το ΤΕΕ να δέχεται στις τάξεις του ΧΩΡΙΣ εξετάσεις παρα μόνο με βεβαίωση ενορίας κάθε ενδιαφερόμενο.

Τότε και μόνον τότε θα γίνει το πραγματικό άνοιγμα του επαγγέλματος. Επίσης, το ΤΕΕ με τα νέα του μέλη θα γίνει το πλέον εύρωστο ταμείο στα Βαλκάνια και θα μπορέσει να αγοράσει και μία τράπεζα στην Τουρκία που είναι και μόδα.

Δημοσιεύτηκε

Θα το πάμε αλλιώς το θέμα λοιπόν.. Προφανώς η Ελλάδα έχει περισσότερους μηχανικούς απο όσους χρειάζεται.. Πιο προφανώς όμως η ιδιότητα του μηχανικού δέν είναι κληρονομικό χάρισμα ούτε βασιλικός τίτλος τιμής..

 

Το περιεργο της υπόθεσης είναι δέ ότι ενώ τα ελληνικά πανεπιστήμια θεωρούνται απο τα καλύτερα της Ευρώπης... πρακτικά.. τα ελληνικά πτυχία στην ξένη αγορά εργασίας εχουν τόση αξία όση και οι χαρτοσακούλες των σούπερ μάρκετ... και όχι τιποτε άλλο.. δέν μπορούν ούτε μετανάστες να φύγουν μετά ορισμένοι..

 

Θα ήθελα να παρακαλέσω τους αξιαγάπητους συναδέλφους μας.. ειδικά τους πολύ έμπειρους να μας εξηγήσουν γιατί θεωρούμε το επάγγελμα του μηχανικού ανοιχτό όταν δέν υπάρχει τεχνικό έργο στην Ελλάδα που να μήν έχει μέσα κάποια λαδιά.. Μην πώ τη κακιά λέξη κομπίνα...Το παραμικρό..

 

Πώς είναι ανοιχτό όταν μπαίνουν μέσα σε τεχνικά έργα κριτήρια πολιτικά, γνωριμιών τύπου κλίκας, λαδώματα, και γενικώς ένα κλίμα ιταλικής μαφίας..

 

Τί δυνατότητες έχει ενας νέος μηχανικός στην Ελλάδα να δουλέψει και να γίνει ανταγωνιστικός χωρίς να ξέρει τα κόλπα και τις κλίκες του επαγγέλματος?

Δημοσιεύτηκε

Για να απαντήσω και στο ερώτημα του συναδέλφου έχω να πω ότι παλι γενικεύουμε για την κατάσταση στην Ελλάδα (κάνοντας και κακό στους νεους συναδέλφους) αλλά και στην κοινωνία αν θεωρούμε ότι για να εργαστεί ένας μηχανικός στην Ελλάδα ανταγωνιστικά πρέπει να ενδώσει σε καταστάσεις μη αποδεκτές με ηθικές αξίες όπως το λάδωμα κλπ. Στο χέρι μας είναι να αντισταθούμε σε αυτό Εγώ δουλεύω χωρίς να κρύψω την πολιτική μου ταυτότητα και χωρίς να έχω λαδώσει κανέναν.Δεν είμαι πλούσιος αλλά τα καταφέρνω Προσωπικά εμένα δεν με απασχολεί η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων (αν είναι κλεστό το δικό μας -εγώ προσωπικά θεωρώ πως όχι) Αυτό που έχει σημασία είναι η καλή επάρκεια σε γνώση τεχνογνωσία ,η ευσυνειδησία και εν γένει η επαγγελματική και επιστημονική επάρκεια των μηχανικών στην Ελλάδα που θεωρώ ότι υπάρχει σε μεγάλο ποσοστό πράγμα που φαίνεται και στο φόρουμ. και να τελειώσω λέγοντας πως δεν θεωρώ πρόβλημα το αριθμό των μηχανικών στην Ελλάδα αλλά την κατανομή τους στον γεωγραφικό χώρο της χώρας μας Πιστεύω ότι το έργο των Μηχανικών στην ανάπτυξη της χώρας έχει μεγάλη σημασία και όπως έχω αναφέρει πολλές φορές η υπάρξη μηχανικών σε μια περιοχή αυξάνει την ανάπτυξη και παράγει περισσότερο αντικείμενο εργασίας και για μας και για το σύνολο των πολιτών Βέβαια με την συγκέντρωση στα μεγάλα αστικά κέντρα αυτό δεν είναι οράτο .

Δημοσιεύτηκε

Προς mixanikara...

 

Ετερο εκάτερο.

 

[Ανοιχτό επάγγελμα] = τυπικές διαδικασίες για να μπορεί κάποιος να εργαστεί ως επαγγελματίας

 

[Λαμογιές, κομπίνες και άλλοι τρόποι που απακλείουν τμήμα των επαγγελματιών] = η συντεχνιακή δράση σε συνδυασμό με την διαφθορά, που δεν είναι (δυστυχώς ή ευτυχώς ; ) χαρακτηριστικό ΜΟΝΟ των μηχανικών

Δημοσιεύτηκε

Πώς είναι ανοιχτό όταν μπαίνουν μέσα σε τεχνικά έργα κριτήρια πολιτικά, γνωριμιών τύπου κλίκας, λαδώματα, και γενικώς ένα κλίμα ιταλικής μαφίας..

 

Τί δυνατότητες έχει ενας νέος μηχανικός στην Ελλάδα να δουλέψει και να γίνει ανταγωνιστικός χωρίς να ξέρει τα κόλπα και τις κλίκες του επαγγέλματος?

 

Να σου πω, από προσωπική εμπειρία, ότι σε όλο τον κόσμο έτσι γίνονται οι δουλειές: μέσα από γνωριμίες και "χάρες", απλώς το κάνουν με στυλ. Στη μελετητική εταιρία που ήμουν είχα ένα ποσό κάθε μήνα για να βγάλω έξω για φαγητό ή ποτό κάποιο πελάτη, υποθέτω ότι οι από πάνω μου θα είχαν και περιθώρια να κάνουν και δωράκια και υποθέτω ότι ανάλογα έπαιζαν και στις κατασκευαστικές. Για να μην πούμε για τα golden boys του City... Απλώς στην Ελλάδα είναι ψιλικατζήδες και κοιτάνε μόνο τις αρπαχτές.

 

Και κάτι ακόμα, ίσως λίγο off-topic, μόλις διάβασα ότι η ΕΡΓΟΣΕ ενδιαφέρεται να μπει στο σχήμα που ετοιμάζεται για την εκμετάλλευση του λιμανιού της Θεσ/νικης (ΟΛΘ). Δεν κοιτάνε το χάλι τους που χάνουν λεφτά, μου θέλουν να κάνουν και επενδύσεις. Φυσικά μυριστήκανε μίζα και τρέχουν. Αυτό είναι το πρόβλημα κύριοι! Δουλειές υπάρχουν και θα υπάρξουν πιο πολλές εάν φύγουν οι αεριτζήδες και οι εργατοπατέρες από την εξίσωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.