tpanag Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 E τώρα rootbreaker (και χωρίς παρεξήγηση ή προσωπική μομφή), αυτό είναι ένδειξη σοβαρότητας του ΙΚΤΕΟ σας; Έβαλαν αυτοκίνητο για έλεγχο χωρίς να γνωρίζουν ή να αντιληφθούν αν είναι 2κίνητο ή 4κίνητο;;;
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 tpanag Ένα sedan το οποίο είναι κατά 95% των εκδόσεών του δικίνητο δεν μπορείς να ξέρεις αν είναι 4κίνητο, ειδικά αν δεν υπάρχει ένδειξη. Δεν μιλάμε για Subaru που είναι ΟΛΑ 4κίνητα ή για συγκεκριμένα μοντέλα που ξέρεις ότι είναι 4κίνητα όπως η Octavia RS. Εδώ η BMW M5 δεν είναι 4κίνητη, πόσο μάλον ένα απλό μοντέλο της σειράς 5 να υποψιάσει τον ελεγκτή.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Χίλια συγνώμη slalom. ήταν 4Χ4
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Ένα sedan το οποίο είναι κατά 95% των εκδόσεών του δικίνητο δεν μπορείς να ξέρεις αν είναι 4κίνητο, ειδικά αν δεν υπάρχει ένδειξη... Καλά, κατά τον έλεγχο δεν τα περνάτε κι από ράμπα; δεν βλέπετε πόσα διαφορικά έχει;
tpanag Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Ήθελα να το γράψω Alexispap αλλά θα γινόμουν κακός... Αν είναι δυνατόν. Δεν υπάρχει δικαιολογία.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Καλά, κατά τον έλεγχο δεν τα περνάτε κι από ράμπα; δεν βλέπετε πόσα διαφορικά έχει; H ράμπα είναι το τελικό στάδιο του ελέγχου. Πρώτα έχουν προηγηθεί όλες οι μετρήσεις. Σε όλα τα κτεο έτσι είναι. Αμέσως οι κακίες.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Δεν είναι κακία αδελφέ, εύλογη απορία είναι... Όπως και νά 'χει, λογικά θα έπρεπε να υπάρχει "οδηγός" για όλα τα οχήματα... Πως πας να κάνεις ευθυγράμμιση και το σύστημα έχει καταχωρημένες καμπερ - καστερ ανάλογα με το μοντέλο, τον σειριακό αρ. κλπ... Για την ουσία του πράγματος, σε σχέση με τα όσα έγραψα παραπάνω, ότι δηλαδή κανονικά δεν θα έπρεπε να παθαίνει βλάβη ένα 4Χ4 λόγω φρενομέτρησης, έχεις κανένα νεότερο;
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2010 Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν αρκετά πράγματα αλλά φευ! Και εννοείται θα έπρεπε να υπάρχει ένας "οδηγός" ο οποίος όμως δεν υπάρχει, και αν υπάρχει δεν είναι επικαιροποιημένος. Τέτοιος οδηγός υπάρχει για τη μέτρηση καυσαερίων αλλά: 1)FSI κινητήρες φοράνε πλέον και τα skoda και τα seat. Αν και υπάρχει πρόβλεψη για διαφορετικό εύρος στροφών κατά τη μέτρηση καυσαερίων για volkswagen και audi, αν έρθει ένα skoda/seat με ίδιο κινητήρα πρέπει να το ελέγξω στο ίδιο εύρος στροφών με έναν κανονικό κινητήρα και αν δεν περνάει το κόψω. 2)Πρόσφατα η BMW έβγαλε γκάμα κινητήρων φτωχού μίγματος που δίνουν ένδειξη στα μηχάνημα μέτρησης για το λ ίσο με 2, κάτι που δεν ισχύει (το μίγμα θα έπρεπε να είναι μη αναφλέξιμο και ο κινητήρας να μην δουλεύει). Κανείς δεν κάθισε όμως να βγάλει οδηγία. Πήραν όμως έγκριση τύπου. Άρα εγώ βάσει νόμου πρέπει να τα κόβω στα καυσαέρια!!!!! Όσο για την ράμπα. Η σειρά μέτρησης είναι: καυσαέρια-σύγκλιση/απόκλιση-αμορτισέρ-φρένα-φώτα(σε ορισμένα κτεο γνωστής αλυσίδας δεν γίνεται καν μέτρηση φώτων αλλά το μηχανογραφικό τα περνάει) και στο τέλος η ράμπα. Η σειρά δεν είναι υποχρεωτική βάσει νόμου, αλλά για λόγους εργονομίας-ταχύτητας έχει επιλεγεί έτσι.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα