george68 Δημοσιεύτηκε October 6, 2010 at 01:28 μμ Δημοσιεύτηκε October 6, 2010 at 01:28 μμ φιλε συγνωμη αλλα αν απο τον κατασκευαστη δινεται οτι το αυτοκινητο λειτουργει με λ=2 τοτε δεν κοβεται, αλλα περναει κανονικα με λ=2 .... τωρα για τα 4χ4 ... αν το βαλεις στο φρενομετρο και στην σταθερα χωρις να πατας φρενο δεν σου βγαλει καμια αντισταση τοτε δεν εχεις λογο να ανοισηχεις και το περνας κανονικα σαν 2χ4....
slalom Δημοσιεύτηκε October 6, 2010 at 07:34 μμ Δημοσιεύτηκε October 6, 2010 at 07:34 μμ Δεν είναι κακία αδελφέ, εύλογη απορία είναι... Όπως και νά 'χει, λογικά θα έπρεπε να υπάρχει "οδηγός" για όλα τα οχήματα... Πως πας να κάνεις ευθυγράμμιση και το σύστημα έχει καταχωρημένες καμπερ - καστερ ανάλογα με το μοντέλο, τον σειριακό αρ. κλπ... Η σειρά είναι όπως την περιέγραψε ο συνάδελφος, και φαντάσου κάποιες φορές πρέπει να περαστεί το 'οχημα σε 10 λεπτά. Δεν υπάρχει χρόνος για φιλοσοφίες, έχει καταντήσει γραμμή παραγωγής και είσπραξης, και όχι πραγματικού ελέγχου που πρέπει να γίνεται.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε October 7, 2010 at 07:19 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 7, 2010 at 07:19 πμ φιλε συγνωμη αλλα αν απο τον κατασκευαστη δινεται οτι το αυτοκινητο λειτουργει με λ=2 τοτε δεν κοβεται, αλλα περναει κανονικα με λ=2 .... Συνάδελφε κάνεις λάθος. Ο νόμος λέει ότι οι τιμές του λ πρέπει να είναι από 0,97 έως 1,03 και η μέτρηση να γίνεται στις 2000-3000 rpm. Εξαιρέσεις υπάρχουν ΜΟΝΟ κατόπιν ειδικής εγκυκλίου. Εαν για ένα αυτικίνητο δεν υπάρχει τέτοια εγκύκλιος εγώ βάση νόμου πρέπει να το κόψω. Εαν έχω εκείνη την ημέρα επιθεώρηση από το ΕΣΥΔ και μου έρθει ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν μπορώ να τους φιλοσοφίσω, δεν μπορώ να τους εξηγήσω το θέμα τεχνικά (βαλβίδες egr κλπ.). Πρέπει να το κόψω. Δεν μπορώ να κάνω ότι θέλω εγώ. Όταν δεν έχω επιθεώρηση τότε κάνω "μαγικά".
Manolis gon Δημοσιεύτηκε February 27, 2014 at 01:04 μμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2014 at 01:04 μμ (edited) Να το επαναφέρω το θεμα. Πέρασα από ΚΤΕΟ (αυτό του αβαταρ) με κάθε τροχό ξεχωριστά.Από ότι ξέρω το κεντρικό είναι δισκάτο. Υπάρχει θέμα άραγε ή μπα? Εντιτ: πληροφορίες για το κεντρικο: Πρόκειται για ένα πλανητικό μπλοκέ διαφορικό με ασύμμετρη στατική κατανομή ροπής (41%-59% εμπρός-πίσω), του οποίου το ποσοστό εμπλοκής μπορεί να μεταβληθεί μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη. Edited February 27, 2014 at 03:12 μμ by Manolis gon
george68 Δημοσιεύτηκε February 27, 2014 at 06:07 μμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2014 at 06:07 μμ δεν υπαρχει κανενα θεμα ετσι παιρνανε τα περισσοτερα 4χ4 ... γυρνανε και οι δυο τροχοι αλλα αντιστορφα...για να μην γινεται σύζευξη του πισω διαφορικου και ξεκινησουν να γυρνουν οι πισω τροχοι
Manolis gon Δημοσιεύτηκε February 27, 2014 at 10:47 μμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2014 at 10:47 μμ Και το μπροστά είναι μπλοκε και το πίσω.Υπάρχει θέμα αν γυρνάνε αντίστροφα οι τροχοί του ιδιου άξονα?
george68 Δημοσιεύτηκε February 28, 2014 at 04:52 μμ Δημοσιεύτηκε February 28, 2014 at 04:52 μμ οχι κανενα ... 1
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε February 28, 2014 at 05:04 μμ Δημοσιεύτηκε February 28, 2014 at 05:04 μμ εμαθε κανενας τι μαρκα ειναι το φρενομετρο στο κτεο του πουτμπεικερ? να μου στειλει πμ?
slalom Δημοσιεύτηκε March 6, 2014 at 10:30 πμ Δημοσιεύτηκε March 6, 2014 at 10:30 πμ Και το μπροστά είναι μπλοκε και το πίσω.Υπάρχει θέμα αν γυρνάνε αντίστροφα οι τροχοί του ιδιου άξονα? Είσαι σίγουρος ότι είναι μπλοκε μπρος πίσω? Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα