george68 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 την ημερομηνια θα ηθελα να μαθω φιλε... επειδη μου φεναιτε παραξενο το περιστατικο, μηπως εκανε κανα λαθος ο ελεγκτης και περασε τους πισω τροχους λογο βιασυνης σαν 2χ4..? γιατι σε εμας μπορεις να περασεις τους μπροστα σαν 4χ4 και τους πισω ξανα διαλεγεις αν θες 4χ4 ή 2χ4...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Δεν γίνεται αυτό για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι εφόσον επιλέξεις 4Χ4 πρέπει να ελέγξεις όλους τους άξονες σαν 4Χ4. δεν σου δίνει την δυνατότητα να ελέγξεις τον πίσω άξονα σαν 2Χ4. Ο δεύτερος είναι ότι ήμουν από επάνω και είδα ότι έκανε ο ελεγκτης τον έλεγχο όπως ορίζει η διαδικασία. Παρατηρήσεις: 1. Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. 2. Μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "Edit". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
george68 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 και πως το καταλαβες οτι η ζημια εγινε στο κτεο...? τι παρουσιασε δηλ..? οταν το βαλατε το οχιμα να ελεγκτη σαν 2χ4 εβγαλε υψηλη σταθερα..? γιατι εγω ετσι δοκιμαζω τα 4χ4 αν οντως χρειαζονται να γινει η μετρηση σε καθε τροχο ξεχωριστα... αλλα και παλι μου φαινεται περιεργο... αλλα θα το εχω υποψη μου ...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Μα ποτέ δεν βάζουμε ένα όχημα 4Χ4, ακόμα και αν έχει επιλεκτική 4κίνηση σαν 2Χ4. Πάντα το ελέγχουμε σαν 4Χ4 δηλαδή κάθε τροχο ξεχωριστά. Το αν η ζημιά έγινε στο ΚΤΕΟ ή αν το όχημα είχε από πριν ζημιά δεν μπορώ να το ξέρω. Ο πελάτης υποστήριξε ότι η ζημιά έγινε στο ΚΤΕΟ, η Land Rover επιβεβαίωσε ότι όντως το αυτοκίνητο παρουσιάζει πρόβλημα χωρις να λέει αν η ζημιά προκλήθηκε από εμάς, ο κατασκευαστής του μηχανήματος δεν μας έδωσε μια 100% σαφή απάντηση για το αν το συγκεκριμένο όχημα μπορεί να ελεγθχεί (μας έδωσε μια απάντηση πολύ ασαφή) και για αυτό το λόγο η ασφαλιστική τον αποζημίωσε. Επίσης η Land Rover μας έφερε το service manual όπου αναφέρει ότι δεν γίνεται το όχημα να φρενομετρηθεί με μόνο τους δύο τροχούς σε ράουλα. Τη συγκεκριμένη συζήτηση την άνοιξα όχι τόσο για το συγκεκριμένο συμβαν αλλά για το αν η διαδικασία που προβλέπεται για την φρενομέτρηση 4κίνητων οχημάτων μπορεί να εφαρμοστεί σε όσα οχήματα κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Το συγκεκριμένο συμβάν ήταν απλά η αφορμή.
george68 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 σε καταλαβαινω .. απλως ειχα την απορια να δω τι ακρυβως εγινε... εξακολουθω να εχω αμφιβλιες για το αν ζημια εγινε στο κτεο... αποψη μου οτι ορθως γινετε η μετρηση ετσι οπως γινετε... αλλα αν εχεις προβληματισμους με το ΙΧ .. να δω τι θα λες με τα ΦΙΧ... ? και συνεχιζω για το συγκεκριμενο συμβαν... αν οπως μετραγατε καθε ενα τροχο ξεχωριστα στη σταθερα ( χωρις να πατας φρενο ) τη μετρηση ειχατε..?
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Με τα Φ.Ι.Χ. δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα. Και για να είμαι ειληκρινής δεν θα ήθελα να ασχοληθώ. Στο συμβαν τώρα.Την ώρα της μέτρησης χωρίς να πατάμε φρένο,δεν μας έβγαζε κάποια δύναμη το φρενόμετρο που να υποδηλώνει ότι βρίσκει αντίσταση στην περιστροφή.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Άρα προ του ελέγχου το διαφορικό δεν συμπεριφερόταν ως περιορισμένης ολίσθησης. Βλάβη μπορεί να προκληθεί είτε επειδή ασκήθηκε μεγάλη ροπή, είτε επειδή το διαφορικό λειτούργησε παρατεταμένα με μεγάλη διαφορά ρυθμού περιστροφής στα δύο ημιαξόνια... Ο έλεγχος γίνεται με λίγες στροφές,οπότε το δεύτερο αποκλείεται. Εφόσον κατά τον έλεγχο το κιβώτιο έχει νεκρά και το κεντρικό διαφορικό είναι σε αποσύμπλεξη, είναι αδύνατον να αναπτυχθεί ροπή μεγαλύτερη από την ροπή ολίσθησης του διαφορικού. Τώρα, τα αυτόματα κεντρικά διαφορικά (haldex κλπ), λογικά κατά τον διαφορικό έλεγχο θα κομπλάρουν αυτόματα. Αλλά και πάλι, για να αναπτυχθεί ροπή μεγαλύτερη από την ροπή ολίσθησης πρέπει ο έλεγχος να μην είναι απολύτως διαφορικός. Τώρα, αν το διαφορικό ενός άξονα είναι περιορισμένης ολίσθησης, μολονότι δεν προκαλείται βλάβη, ο διαφορικός έλεγχος θα είναι λάθος αφού στην ροπή πέδησης προστίθεται και η ροπή ολίσθησης. Άρα τα οχήματα με τέτοια διαφορικά θα έπρεπε να ελέγχονται με κοινή περιστροφή των τροχών του άξονα. Έχει κάπου το σκεπτικό μου λάθος; Αφού τα περισσότερα κεντρικά διαφορικά θέτουν αυτομάτως εκτός τον δεύτερο άξονα όταν ο κύριος άξονας δεν έχει διαφορική περιστροφή, γιατί δεν μπορεί να γίνει ο κανονικός έλεγχος; Πως είναι δυνατόν να προκληθεί ταυτοχρόνως βλάβη στο κεντρικό διαφορικό και στο διαφορικό του άξονα, απλά και μόνο με την εφαρμογή μιας μεγάλης ροπής;
george68 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2010 με αυτο που λες συμπερενω οτι δεν ειχε κανενα προβλημα η μετρηση και οπως εγινε, γιατι διαφορετικα θα σου εβγαζε αντισταση, αρα μαλλον η βλαβη δεν πρεπει να εγινε στο κτεο.... αλλα δεν μου ειπες ποτε το καταλαβατε...? οσο για τα ΦΙΧ θες δε θες θα ασχοληθεις ....φιλε Αλεχ... ορισμενα 4χ4 οταν γυρνας τους εμπρος τροχος χωρις να εφαρμοζεις πεδηση αυτοι μπλοκαρουν γιατι το κεντρικο διαφορικο παει να δωσει κινηση και τους πισω τροχους γιαυτο μετραμε εναν εναν ...
slalom Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 Στο συμβαν τώρα.Την ώρα της μέτρησης χωρίς να πατάμε φρένο,δεν μας έβγαζε κάποια δύναμη το φρενόμετρο που να υποδηλώνει ότι βρίσκει αντίσταση στην περιστροφή. Αν δε σου έβγαλε δύναμη (αντίσταση) τότε δεν έγινε από εκεί η ζημιά. Επίσης σε κάποια μοντέλα με ηλεκτρονικά συστήματα, αρκεί να σβήσεις τη μηχανή για να μην ασκείται αντίσταση, και να πάρεις μέτρηση χωρίς το 4Χ4 ενεργό στο πρόγραμμα. (ΜΑΗΑ εδω)
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 Σημερινό συμβάν. Έρχεται bmw σειρά 5. Ο ελεγκτής την βάζει στο φρενόμετρο σαν δικίνητη και μετράει φρένα εμπρός άξονα (με esp απενεργοποιημένο). Όταν η φρενομέτρηση τελειώνει στον εμπρός άξονα ο ελεγκτής πατάει γκάζι για να βγει το αυτοκίνητο. Οι πίσω τροχοί σπινιάρουν και το θεωρούμε λογικό γιατί όλοι νομίζουμε ότι είναι μια κλασική πισωκίνητη bmw. όταν τελειώνει και με την φρενομέτρηση του πίσω άξονα πατάει γκάζι και σπινιάρουν οι εμπρός τροχοί και το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να βγει. Κατά την μέτρηση δεν εμφανιζόντουσαν δυνάμεις λόγω αντίστασης στην περιστροφή.Το αν έγινε ζημιά ή όχι δεν το γνωρίζω.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα