Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ένας ανελκυστήρας οχημάτων δεν έχει καθόλου μικρή κατανάλωση. Η κατανάλωσή του είναι χοντρικά περίπου 3πλάσια από τον κλασικό ανελκυστήρα ατόμων. Βέβαια λειτουργεί σαφώς λιγότερο οπότε εξισοροπείται η συνολική κατανάλωση αλλά αυτό εξαρτάται και από τον αριθμό των διαμερισμάτων στην οικοδομή και τον αριθμό των παρκινγκ. Πολλές φορές έχει συμβεί να μην επάρκει καν ο υπάρχον υποσταθμός της περιοχής και να χρειάζεται νέος ή επέκτασή του για να εξασφαλιστεί η αναγκαία παροχή από την ΔΕΗ προς την οικοδομή.

 

Μάλιστα το τιμολόγιο που χρεώνεται η οικοδομή είναι μεγαλύτερο διότι η ΔΕΗ στέλνει μεγαλύτερη παροχή προς την οικοδομή και έτσι όλες οι καταναλώσεις των κοινοχρήστων χρεώνονται περισσότερο.

 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχει ληφθεί μέριμνα ώστε εαν υπάρχει ένα μόνο κοινόχρηστο ρολόι, να καταμερίζονται αναλογικά οι δαπάνες λόγω ανελκυστήρα αυτοκινήτων μόνο στους ιδιοκτήτες των πάρκινγκ που εξυπηρετούνται.

 

Η πιο σωστή λύση είναι να μπει ξεχωριστό ρολόι μόνο για τον ανελκυστήρα και ότι γράφει να χρεώνεται μόνο στους κατόχους των υπόγειων πάρκινγκ. Το κόστος φυσικά για το ρολόι θα βαρύνει επίσης τους ιδιοκτήτες των αντίστοιχων πάρκινγκ.

 

Κάντε πρόταση στην γενική συνέλευση της οικοδομής. Εαν δεν γίνει δεκτή τότε μόνο δικαστικά μπορείτε να πάτε.

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας.

 

Θεωρω οτι η προσθηκη μετρητη κι ο αντιστοιχος καταμερισμος του κοστους και των κοινοχρηστων ειναι η λυση ! Απλα δεν γνωριζω εαν ειναι θεμα που μπορω να το απαιτησω η θελει ψηφοφορια με πλειοψηφια η παμψηφη αποφαση (?)

Δημοσιεύτηκε

μην απογοητευτειτε αλλα τετοια θεματα πιο πολυ στα δικαστηρια πανε....

γιαυτο θα πρεπει να σκεφτειτε μετα την συνελευση που δεν θα συμφωνησετε αν σας συμφερουν τα εξοδα του δικασηριου...

Δημοσιεύτηκε

Τα πάντα εξαρτώνται αρχικά από το τι αναφέρει ο κανονισμός της πολυκατοικίας. Αν λέει ότι χρειάζεται απλή πλειοψηφία τότε αυτό ισχύει. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση όμως εαν κάποιος δεν αρνηθεί να πληρώσει, πάλι με μόνο με δικαστήριο μπορείς να τον αναγκάσεις να πληρώσει το ποσό που του αναλογεί.

 

Κάντε μια γενική συνέλευση και εαν δεν βγει άκρη τότε πατε δικαστήρια. Στην γενική συνέλευση όμως θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον μια έγγραφη άποψη ενός μηχανικού ή να τον φέρετε εκεί να σας αναλύσει το τι συμβαίνει και πως έχουν οι επιμέρους καταναλώσεις για να μπορούν όλοι να έχουν ξεκαθαρισμένη άποψη για το θέμα.

Δημοσιεύτηκε
Ένας ανελκυστήρας οχημάτων δεν έχει καθόλου μικρή κατανάλωση. Η κατανάλωσή του είναι χοντρικά περίπου 3πλάσια από τον κλασικό ανελκυστήρα ατόμων...

 

Συνάδελφε, δεν γνωρίζω τι μηχάνημα έχεις υπόψη σου, αλλά αυτό που λες γενικά δεν ισχύει. Ο τυπικός ανελκυστήρας προσώπων (7 ατόμων) έχει ισχύ 3,5kW ~ 4,5kW. Ο τυπικός ανελκυστήρας οχημάτων (ωφέλιμο φορτίο1,5tn) έχει κινητήρα 1,5kW~ 2,2kW. Αλλά σίγουρα δεν έχει ισχύ 12kW. Από εκεί και πέρα το θέμα της κατανάλωσης είναι πιο πολύπλοκο, καθώς κανείς κινητήρας δεν λειτουργεί με το ονομαστικό φορτίο.

 

Αυτό βεβαίως δεν αλλάζει τα πράγματα για τον φίλο μας...

Δημοσιεύτηκε

Δεν είμαι μηχανολόγος αλλά είχα αντιμετωπίσει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε οικοδομή που κατασκευάζαμε και είχα αναγκαστεί να υπολογίσω τις καταναλώσεις από τους ανελκυστήρες που είχαμε τοποθετήσει (ανελκυστήρας 5 ατόμων και ανελκυστήρας αυτοκινήτων). Η σχέση καταναλώσεων είναι αυτή που είπα και έχει υπολογιστεί χρησιμοποιόντας τα πραγματικά στοιχεία από τους εγκατεστημένους ανελκυστήρες (δεν τα έχω πρόχειρα βέβαια για να τα παραθέσω).

 

Λόγω μάλιστα του ανελκυστήρα αυτοκινήτων είχαμε αναγκαστεί να ζητήσουμε ενισχυμένη παροχή για την οικοδομή από την ΔΕΗ και μας συνέδεσαν μάλιστα οριακά από τον υποσταθμό της περιοχής (ευτυχώς) και φυσικά τα τιμολόγια για τις καταναλώσεις των κοινοχρήστων ήταν αυξημένα.

 

Δεν βλέπω λογικό όμως αυτό που ισχυρίζεσαι. Δηλαδή ανελκυστήρας ατόμων δηλαδή 7*80= 560 κιλά να έχει κατανάλωση 3,5kW ~ 4,5kW και ανελκυστήρας αυτοκινήτων 1500 κιλά (δηλαδή τριπλάσια) να έχει λιγότερο από την μισή κατανάλωση όπως λες δηλαδή μόνο 1,5kW~ 2,2kW. Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο? ΔΕν είμαι μηχανολόγος αλλά δεν μου κάθεται σωστό αυτό που λες? Αν ισχύει πως δικαιολογείται?

 

 

EDIT

Δεν ξέρω καν εαν υπάρχουν ανελκυστήρες αυτοκινήτων για μόνο 1,5 τόνο και εαν αυτοί επιτρέπονται να τοποθετούνται σε οικοδομές. Απ'όσο θυμάμαι ο μικρότερος ανελκυστήρας (από άποψη ισχύος) ήταν στους 3 τόνους μιας και ενα μεγάλο αυτοκίνητο πια ζυγίζει περίπου 1,5-1,8 τόνους (για να μην μιλήσω για τζιποειδή που φτάνουν και τους 2 τόνους) και εαν προσθέσεις και το οφέλιμο βάρος του πλησιάζει άνετα στους 2,2 τόνους τουλάχιστον.

Δημοσιεύτηκε

Ο ανελκυστήρας οχημάτων έχει όντως μεγαλύτερη ισχύ από αυτήν που αναφέρθηκε, τουλάχιστον ονομαστικά.Ο φίλος όμως νομίζω ότι αναφέρθηκε σε σύστημα μηχανικών θέσεων, που η ισχύς είναι περίπου όση αναφέρει ο alexispap.

 

Συμφωνώ όμως στο ότι δεν αλλάζει κάτι σημαντικό ακόμα και αν μιλάμε για ανελκυστήρα οχημάτων. Ακόμα και δεκαπλάσιο ποσό να θεωρήσεις ότι κοστίζει , η διαφορά στην επιβάρυνση μιας ιδιοκτησίας δύσκολα θα είναι πάνω από 5-10 ευρώ ετησίως.

 

Ακόμα και αν συμφωνούν όλοι να γίνει αλλαγή, με υπογεγραμμένο κανονισμό και πίνακα κατανομής των χιλιοστών + τις τεχνικές εργασίες της όποιας παρέμβασης , απόσβεση σε αυτό (από αυτόν που θα τα γλιτώσει) θα γίνει μετά από πολλά χρόνια.

Για να πας σε δικαστήριο, δε συζητάμε, εκεί ξεφεύγουμε εντελώς.....

 

Προσωπικά αν ήμουν στη θέση του γείτονα και μου έβαζε κάποιος τέτοιο θέμα θα απαντούσα, "κανένα πρόβλημα, φτιάξτε ότι θέλετε όπως το θέλετε, αλλά πληρώστε το εσείς που θεωρείτε ότι αδικείστε."

 

Αν υπάρχει κάποιο θέμα που αξίζει μιας προσοχής σε αυτό που συζητάμε, είναι τυχόν δαπάνες συντήρησης/η και επισκευής των εγκαταστάσεων αυτών. Εκεί τα ποσά μπορεί να γίνουν σημαντικά και έχει νόημα τι ακριβώς προβλέπει ο κανονισμός της πολυκατοικίας.

Δημοσιεύτηκε

οι χωροι αυτοι δεν ειναι κοινοχρηστοι ασχετα που εχουν ρευμα απο το κοινοχρηστο..εχουν χιλιοστα επομενως οι δαπανες εξοφλουνται στο ακεραιο απο τον ιδιοκτητη ειτε συντηρηση ειτε κατι αλλο...

Δημοσιεύτηκε
Λόγω μάλιστα του ανελκυστήρα αυτοκινήτων είχαμε αναγκαστεί να ζητήσουμε ενισχυμένη παροχή για την οικοδομή από την ΔΕΗ και μας συνέδεσαν μάλιστα οριακά από τον υποσταθμό της περιοχής (ευτυχώς) και φυσικά τα τιμολόγια για τις καταναλώσεις των κοινοχρήστων ήταν αυξημένα.

 

Δεν βλέπω λογικό όμως αυτό που ισχυρίζεσαι. Δηλαδή ανελκυστήρας ατόμων δηλαδή 7*80= 560 κιλά να έχει κατανάλωση 3,5kW ~ 4,5kW και ανελκυστήρας αυτοκινήτων 1500 κιλά (δηλαδή τριπλάσια) να έχει λιγότερο από την μισή κατανάλωση όπως λες δηλαδή μόνο 1,5kW~ 2,2kW. Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο? ΔΕν είμαι μηχανολόγος αλλά δεν μου κάθεται σωστό αυτό που λες? Αν ισχύει πως δικαιολογείται?

 

Προφανώς θα είχες μηχάνημα μεγαλύτερο από τους συνήθεις ανελκυστήρες οχημάτων. Η διαφορά στην ισχύ οφείλεται στην διαφορετική ταχύτητα. Ο τυπικός ανελκυστήρας προσώπων κινείται με 60cm/sec ~ 100cm/sec ενώ ο τυπικός ανελκυστήρας οχημάτων με 5cm/sec ~ 10cm/sec. Όπως και να έχει, δεν μας απασχολεί μόνο η ισχύς του μηχανήματος, αλλά και η διάρκεια λειτουργίας του...

 

Η εμπειρία μου από χώρους στάθμευσης που εξυπηρετούνται από ανελκυστήρα είναι ότι ο φωτισμός είναι η μεγαλύτερη δαπάνη και όχι ο ανελκυστήρας... Αλλά φυσικά αυτό μπορεί και να ποικίλει. Γιαυτό πρότεινα στον φίλο μας να αναθέσει σε κάποιον την εκτίμηση των δαπανών λειτουργίας πριν αποφασίσει πως θα δράσει...

 

akius, όπως τα λες είναι. Απλά, αν μιλάμε όντως για 10€ τον χρόνο, νομίζω ότι δεν χρειάζεται ούτε χελώνες, ούτε ειδικές εγκαταστάσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.