ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Με αφρομπετόν ή ελαφροσκυρόδεμα λύνεις το πρόβλημα της επιπεδότητας, αλλά δεν κερδίζεις τους πόντους σε ύψος. Πάνω από το βιομηχανικό νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα με την κόλλα (λόγω της κατεργασίας, του χαλαζία κτλ), αλλά σίγουρα είναι μεγάλη σπατάλη.
avgoust Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Παντως τωρα πια με τoν βενζινοκινητo πηχη παιρνεις μια τελικη επιφανεια σαν χαρτι.
iovo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2008 avgoust μπορείς να δώσεις λίγες περισσότερες πληροφορίες
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2008 κάποιος μου έλεγε ότι με το βιομηχανικό επειδή προσφέρει κατάλληλη επιπεδότητα και μπαίνει κόλλα επάνω του είναι καλό όταν δεν θέλεις να χάσεις ούτε εκ. ύψους
avgoust Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2008 Ο βενζινοκινητος (ή δονητικος) πηχης ειναι αυτο. Προσεξτε την τελικη επιφανεια.
Μουστάκας Β. Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2008 νομίζω οτι άλλο είναι το ερώτημα! το ερώτημα είναι ποια θα είναι η χρύση του χώρου αυτού. καθώς μιλάμε για κοιτόστρωση, υπόγεια κ.τ.λ. υποθέτω οτι αναφεροόμαστε σε μεγάλο οικοδομικό εργο. συνήθως αυτάπηγαίνουν για υπόγεια γκαράζ. ο γενικός κανόνας λέει ραντιέ, βιομηχανικό δάπεδο και τέλος. τα τοιχεία και οι κολώνες εχουν γίνει απο μεταλλότυπους οπότε είναι επιμελλημένοι, οι πλα΄κες απο καινούργια μπετοφόρμ οπότε κάνεις ενα ψευτοστοκάρισμα για να κλείσουν οι τυχων τρυπούλες το βάφεις και εφυγες!!! ουτε πλακάκια, ουτε σοβαντίσματα ούτε τίποτα!!! λίγα πράγματα για το δομητικό πήχη. δεν πιστεύω οτι με το δονητικό πήχη θα εχεις την τελική επιφάνεια. κατ αρχάς για να τον χρηιμοποιήσεις πρέπει αν εχεις μεγάλη επιφάνεια ωστε να μπορεί αν χτησιμοποιηθει. επίσης οσο και καλός να είναι ο μπετατζής δεν θα καθίσει να σου δώσει την τελική επιφάνεια. αυτός κοιτάει να σου δώσει μια καλή επιφάνεια. και μια ακόμα ερώτηση. εαν χρησιμοποιήσεις δονητικό πήχη για τη τελική διαμόρφωση πως θα πετύχεις τις κλίσεις για τα νερά? για αυτό εχουμε το δονητικό πήχη για κλείσιμο και μετά το συνεργείο με τα βιομηχανικά κάνει τις κλίσεις και τη τελική διαμόρφωση για το δάπεδο.
bmw316gr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 Καλημέρα σε όλους. Θα συμφωνήσω με τον mixanikos710 σε όλα.Από μερικά έργα που είχα συμμετοχή, για εταιρεια που κατασκέυαζε κτίρια για Σουπερ μαρκετ εφαρμόζονταν ακριβως αυτα που αναφέρθηκαν. Εαν τώρα οι απαιτήσεις χρήσης του χώρου θέλουν τελική επιφάνεια καλύτερης ποιότητας και εμφάνισης δεν κάνεις βιομηχανικό αλλά προετοιμασία με ελάχιστο πάχος 4-5 εκ. και μετά το πλακάκι.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 ................ ο γενικός κανόνας λέει ραντιέ, βιομηχανικό δάπεδο και τέλος. τα τοιχεία και οι κολώνες εχουν γίνει απο μεταλλότυπους οπότε είναι επιμελλημένοι, οι πλα΄κες απο καινούργια μπετοφόρμ οπότε κάνεις ενα ψευτοστοκάρισμα για να κλείσουν οι τυχων τρυπούλες το βάφεις και εφυγες!!! ουτε πλακάκια, ουτε σοβαντίσματα ούτε τίποτα!!!.............. Εδώ θα ήταν καλό να αναφέρουμε την απώλεια πρόσθετης προστασίας που προσφέρει ο σοβάς στο σκυρόδεμα που στην πρακτική παραπάνω περίπτωση χάνεται...
bmw316gr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 Άρη όντως ο σοβας προστατεύει αλλά στην εσωτερική πλευρα των τοιχωμάτων ενός υπογείου που χρησιμοποιείται για αποθηκη ή πάρκιν οι κατασκευαστες λένε ότι είναι περιττά έξοδα, εφόσον δεν υπάρχει και άμεση επαφή με το περιβάλλον. Επίσης χρήση τσιμεντοειδούς μονώνει πολύ καλά όλες τις επιφάνειες.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα