nat Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2008 Έχω παρατηρήσει σε αρκετά κούτελα εξωστών επιφανειακές ρωγμές.Πώς μπορώ να τις αποφύγω? Γίνονται λόγω συστολών διαστολών?
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2008 Ρωγμές κατακόρυφες ή οριζόντιες;
ΛΑΜΠΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2008 Κανονικά ο άνω οπλισμός του προβόλου πρέπει να αγκυρώνεται στην κάτω ίνα της πλάκας. Στο ''Π'' που σχηματίζεται ''τρέχει'' κατασκευαστικός οπλισμός 2Φ8 που πιάνει όλο το ''κούτελο''. Μ' αυτό τον τρόπο αποφεύγονται τέτοιου είδους ρηγματώσεις και σπάσιμο γωνιών.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 εκτός βέβαια αν λόγω αυτού του οπλισμού επειδή σχεδόν ποτέ δεν έχουμε επικάλυψη αλλά ακουμπάει το π στο καλούπι, έχουμε οξειδώσεις και ρωγμες
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 εκτός αν ο φίλος εννοεί για το στηθαίο των εξωστών και όχι για το πάχος της πλάκας. Εκεί συνήθως το πρόβλημα είναι η υγρασία - νερό. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής και πριν τις τσιμεντοκονίες μπορεί να γίνει επάλειψη με τσιμεντοειδές (2 στρώσεις αν είναι δυνατόν) τόσο στην πάνω μεριά της πλάκας του εξώστη όσο και στο στηθαίο. Μετά πρέπει να γίνει καλή και προσεκτική δουλεία στο στοκάρισμα των πλακιδίων. στον αρμό πλακιδίου-σοβατεπί, καλό θα είναι να τοποθετήσεις και κάποιο στεγανωτικό κορδόνι (υπάρχουν πολλά στην αγορά) μεγάλη προσοχή στον "ποταμό" της ποδιάς του μπαλκονιού (να μην γεμίσει με το υλικό του σπατουλαρίσματος) και στοκάρισμα στους αρμούς των μαρμάρων (στις ποδιές). προπαντώς για το τελευταίο να βάλεις τον μαρμαρά σου να ανοίξει τους αρμούς με τροχάκι και στη συνέχεια να τους γεμίσει. για το συγκεκριμένο πρόβλημα χρειάζεται πάντα και μία προσευχή...
nat Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 ναι στο στηθαίο αναφέρομαι και στις οριζόντιες ρωγμές.
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 επίσης παίζει ρόλο και το ύψος του στηθαίου, ο τρόπος που έχουν τοποθετηθεί το κιγκλιδώματα κτλ. θα πρέπει όσο και να είναι το ύψος του στηθαίου, να τοποθετείται τουλόχιστον πλέγμα (εγώ υπερβάλλω αλλά βάζω διπλό) και κάποια Φ8 μορφής Γ ανά 0,50μ το οποία συγκρατούν τα πλέγματα στη θέση τους και "εξασφαλίζουν" την αρμό στηθαίου με πλάκα εξώστη. θεωρούμε ότι το στηθαίο σου είναι ελεύθερο φόρτισης. επίσης ότι μιλάμε για τριχοειδές ρωγμή και αποκόλληση της βαφής και όχι για κάτι πιο μεγάλο... ότι μιλάμε δηλάδη για κατασκευαστική λεπτομέρεια και όχι για δομική (λίγο υπερβολικός ο όρος για στηθαίο, αλλά τέτοια ώρα αυτό μου ήρθε).
ΛΑΜΠΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Εάν οι οριζόντιες ρωγμές είναι στο στηθαίο τότε υπάρχουν δύο περιπτώσεις : α. η ρωγμή προέρχεται από αρμό εργασίας (ένωση στηθαίου -πλάκας) λόγω του διαφορετικού χρόνου σκυροδέτησης του στηθαίου και της πλάκας. β. η ρωγμή βρίσκεται στο σώμα του στηθαίου λόγω ελλιπούς όπλισης ή καθόλου όπλισης.
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 θεωρώ τον αρμό εργασίας σε στηθαία εξωστών, μεγάλο λάθος. Το τραγικότερο είναι ότι έχω δει και αρμό διακοπής στο μέσω του στηθαίου. (το κατασκεύασαν αρχικά 0,50μ και μετά προσθέσαν ακόμα 0,20μ αφού τοποθέτησαν βλήτρα (τα καημένα βαφτίστηκαν βλήτρα)). πάντως μεγάλη προσοχή (και δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει) πρέπει να υπάρχει στον ποταμό (νεροσταλλάκτη) και στους αρμούς στις ποδιές...
ΛΑΜΠΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2008 ssouanis συμφωνώ ότι είναι μεγάλο λάθος και συνήθως οφείλεται στο ότι δεν τοποθετήθηκαν οι κατάλληλες αναμονές κατά την σκυροδέτηση της πλάκας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα