anchelos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Το total, έχει κάποια εσωτερικ'η μπαταρία που να λειτουργεί και να κρατά το σύστημα standby, να υποθέσω, μιας και αυτό έχω παρατηρήσει οσες φόρες έχω μείνει εκτός μπαταρίας για σύντομο χρονικό διάστημα. Το θέμα όμως τώρα είναι το εξής. Το τελευταίο διάστημα, είχα αφήσει το σταθμό χωρίς μπαταρία μέσα, και σκέφτηκα χτές "Λες να πέσει και η εσωτερική του μπαταρία και να χάσω τίποτα δεδομένα και ρυθμίσεις?" Και βάζω αμέσως μια μπαταρία και πάω να τον ανοίξω να δω εάν όλα είναι καλά, και δεν άνοιγε. Δοκιμάσα και τις 2 μπαταρίες που εχώ. Τις έβαλα και στην φόρτιση αλλά ήταν ήδη φορτισμένες. Τι λέτε να μπορεί να έγινε? Τις αφήσα χτες όλο το βράδυ στην φόρτιση και θα τις ξαναδοκιμάσω και σήμερα μόλις επιστρέψω.
agior Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Αν οι δυο (εξωτερικές) μπαταρίες σου είναι ειδικότερα λιθίου και τις παράτησες καιρό αφόρτιστες τότε πιθανό να έπεσε τόσο πολύ η τάση τους που δεν είναι δυνατόν με το φορτιστή να ξαναπάρουν εύκολα φορτίο (κατάσταση βαθειάς εκφόρτισης) Ισως γι αυτό δεν ανάβει το όργανο. Δεν είμαι και ειδικός αλλά νομίζω πως τα νέας τεχνολογίας όργανα δεν έχουν εσωτερική μπαταρία. Για οποιοδήποτε όμως τεχνική δυσλειτουργία πρέπει να τηλεφωνάς στον αντιπρόσωπο, γίνε ακόμα και ενοχλητικός, αντέχουν αυτοί...
anchelos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Βασικά δεν είχαν μείνει αφορτιστες, φορισμενες ηταν, απλώς είχαν παραμείνει αχρησιμοποιητες για κάποιο διάστημα, καθώς είχαν παραμείνει στο φορτιστη (εκτός ρεύματος βέβαια) από την τελευταία φορά που τις φορτίσα. Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση για να βγάλω μόνος μου άκρη θα αναγκαστω να επικοινωνήσω μαζί τους, απλώς φοβάμαι πως θα μου πουν να το πάω από εκεί, πράγμα λόγο δύσκολο καθώς είμαι εκτός Αθηνών αυτό το καιρό και μετακινουνε και με μηχανάκι μεταξύ άλλων. Οπότε ελπίζω να βρω μια λύση απομακρυσμένα. Σήμερα θα έρθει ένας ηλεκτρικός σπίτι, οπότε θα τον βάλω να τις μετρήσει με πολυμετρω να δούμε αν όντως είναι σε θέση να παρέχουν ηλεκτρικό φορτίο.
anchelos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Μου μέτρησε χτες τις μπαταρίες και δείχναν 0, οπότε αυτός θα είναι ο λόγος που το όργανο δεν ανοίγει. Το περίεργο είναι το πως κατέντησαν έτσι σε διάστημα 1-2 μηνών. Εγώ απλώς τις είχα βάλει να φορτίζουν προς τα τέλη Αυγούστου για ένα τοπογραφικό (που τελικά δεν έγινε), και την επομένη μέρα τις έβγαλα από την πρίζα αλλά τις άφησα στη βάση φόρτισης για το διάστημα που μεσολάβησε έως σήμερα. Όποτε το συμπέρασμα ποιο είναι? Ήταν τόσο εντονες οι ατμοσφαιρικές συνθήκες που οι μπαταρίες εκμηδενίστηκαν, ή είναι πολύ κακής ποιότητας οι μπαταρίες? Τόσο μπαταρίες αφήνονται εκτιθεμένες σε συνθήκες περιβάλλοντος (ambient), αλλά καμμιά φορά δεν μου έχει παρουσιαστεί τετοια συμπεριφορά. Εν πάση περιπτώση, αρκέτη ανάλυση έκανα, θα πάρω σήμερα την αντιπροσωπία να δω αν θου μου τις αντικαταστήσουν ή αν θα χρεωθώ καινούριες.
agior Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Το ότι μπήκαν σε κατάσταση βαθιάς εκφόρτισης δεν είναι πάντα καταστροφικό, αν μάλιστα τις προλάβεις γρήγορα. Μπορείς να δοκιμάσεις με το φορτιστή τους να τις "ξυπνήσεις". Το κόλπο είναι να πετύχεις ψηλό ηλεκτρικό φορτίο, συνήθως αυτό παρατηρείται για τα πρώτα κλάσματα του δευτερολέπτου που θα βάλεις τη πρίζα του. Επαναλαμβάνεις την κίνηση βάζω-βγάζω την πρίζα μέχρι να δεις αντίδραση στο λαμπάκι φόρτισης (συνήθως έχουν χρωματικό κώδικα που αναλογεί σε κάθε κατάσταση charge-discharge-trickle-off)
cna Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Εγώ απλώς τις είχα βάλει να φορτίζουν προς τα τέλη Αυγούστου για ένα τοπογραφικό (που τελικά δεν έγινε), και την επομένη μέρα τις έβγαλα από την πρίζα αλλά τις άφησα στη βάση φόρτισης για το διάστημα που μεσολάβησε έως σήμερα. Δεν είναι μάλλον θέμα των μπαταριών αλλά του φορτιστή μάλλον. Για κάποιον λόγο έκλεισε το κύκλωμα μετασχηματισμού τάσης στον φορτιστή (πιθανόν να είναι μονίμως κλειστό-με την ηλεκτρολογική έννοια της λέξης) με αποτέλεσμα να αναλωθεί η ενέργεια των μπαταριών.
anchelos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Δεν είναι μάλλον θέμα των μπαταριών αλλά του φορτιστή μάλλον. Για κάποιον λόγο έκλεισε το κύκλωμα μετασχηματισμού τάσης στον φορτιστή (πιθανόν να είναι μονίμως κλειστό-με την ηλεκτρολογική έννοια της λέξης) με αποτέλεσμα να αναλωθεί η ενέργεια των μπαταριών. Βασικά να κάνω άλλη μια σκέψη, όταν πήρα το όργανο και τα παρελκόμενα, είχαν παραλείψει να μου βάλουν τιραντάκια για την βαλίτσα κάθως και το καλώδιο παροχής ρεύματος που κουμπώνει στον μετασχηματιστή, όπου και χρησιμοποιήσα ένα αντίστοιχο από άλλη συσκευή. Τώρα δεν ξέρω μήπως το καλώδιο την έκανε την δουλειά, αλλά και πάλι οι τάσεις-εντάσεις δεν είναι οι ίδιες σε όλα αυτά τα καλώδια? Αναφερόμαι στο καλώδιο που κουμπώνει στον μετασχηματιστή.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα