Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μήπως θα πρέπει να δείς και την πιθανότητα πτώσης της εμπορικής αξίας λόγω των προβλημάτων?

  • Απαντήσεις 34
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Καταρχάς,

 

Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας.

 

Με κάποιες συζητήσεις, που έχω κάνει με μηχανικούς, το κόστος μιας καλής και μόνιμης( ; ) μόνωσης ανέρχεται στα 7000 περίπου.

 

Πρόκειται για ένα κόστος, το οποίο δεν μπορώ να επωμιστώ μόνος μου.

 

Μία πιο πρόχειρη μόνωση, ίσως θα μπορούσε να γίνει με 2000 περίπου, αλλά θα θέλει συντήρηση ανά κάποια χρόνια.

 

Μια πρώτη σκέψη είναι να στείλω εξώδικο και αν δεν υπάρξει συμβιβασμός να βγάλω μια άδεια για πρόχειρη μόνωση και στη συνέχεια να καταφύγω σε αγωγή.

 

Είμαι, πάντα, υπέρ των αρμονικών σχέσεων, αλλά, δυστυχώς δεν μπορώ να αντεπεξέλθω οικονομικά και από εκεί και έπειτα, όπου υπάρχει δίκιο καλό είναι να το υπερασπιζόμαστε με κάθε νόμιμο μέσο. Έτσι πιστεύω.

Δημοσιεύτηκε

periklisgr

 

κοίτα το πρόβλημα πιο διεξοδικα και φωναξε και ενα μηχανικό για αυτοψία. Εαν έχεις διάβρωση όπλισης τα πράγματα είναι διαφορετικά. κοίτα φωτό. Ξέρεις οτι η στεγανωση δεν είχε πρόβλημα.

post-25492-131887248209_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Manos360 : τι σημασία έχει αυτό ?

 

 

periklisgr : Δδεν θες να καταλάβεις πως δεν έχει μόνο πρόβλημα μόνωσης ?

 

Αυτό είναι το ΑΙΤΙΟ !!!

 

Τα αποτελέσματα τα είδες ?:rolleyes:

 

Θες μηχανικό για αυτοψία, άδεια, συζήτηση, μελέτες και αποκατάσταση-επισκευή.

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας, είμαι νέος μηχανικός και έτυχε το εξής. Μια κυρία έχει πρόβλημα υγρασίας στο σπίτι της στο ταβάνι και πιστεύει πως το πρόβλημα προέρχεται από κακή μόνωση στον πάνω όροφο. Οι από πάνω όμως δεν θέλουν να συνεργαστούν και ζήτησε από εμένα να πάω να τους μιλήσω. Πέρα από αυτά , ποια θα έπρεπε να είναι η διαδικασία? Μπορεί να να κάνει κάτι πιο δραστικό? Σε περίπτωση άρνησης τι γίνεται? Εγώ πρέπει να την χρεώσω επίσκεψη για πραγματογνωμοσύνη? Δεν είμαι ο μηχανικός που έφτιαξε το κτίριο.

 

─────────────────────────────────────────────────────

Συμπληρώστε την ειδικότητά σας, μέσω της επεξεργασίας προσωπικών στοιχείων (πίνακας ελέγχου).

Chilon

Δημοσιεύτηκε

Ο ιδιοκτήτης μιλάει με τον διαχειριστή, συγκαλεί έκτακτη συνέλευση ιδιοκτητών, αποφασίζουν για την επίσκεψη μηχανικού.

Κάνεις επίσκεψη, καταγραφείς την κατάσταση, υπογράφεις μια τεχνική έκθεση με αξιολόγηση υπάρχουσας κατάστασης - πιθανολογείς για την περίπτωση που δεν επισκευαστεί- προτείνεις λύση αποκατάστασης, πληρώνεσαι από τον διαχειριστή.

Ο ιδιοκτήτης συγκαλεί έκτακτη συνέλευση ιδιοκτητών και σε περίπτωση που σε θέλει εκεί πας για γνωμοδότηση, πληρώνεσαι από τον διαχειριστή.

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει και μια επιμέρους αυτοψία. Ειναι αυτή που γίνεται με ανόργανο έλεγχο και η οποία δίνει στο μηχανικό την απαραίτητη πληροφορία. Το μάτι δεν τα δείχνει όλα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.