Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σύνδεση αγωγού σε στόμιο ανεμιστήρα


mechpanos

Ποια από τις δυο μεθόδους προτείνετε;  

127 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Ποια από τις δυο μεθόδους προτείνετε;

    • Α) Σύνδεση απευθείας στο στόμιο
      38
    • Β) Κατασκευή κωνικού στομίου από Φ600 σε Φ850
      89


Recommended Posts

Φίλε alej,

 

Ο ανεμιστήρας είναι φυγοκεντρικός.

Στην φωτογραφία φαίνεται μόνο το στόμιο, για να καταλάβετε πώς είναι.

Όντως, φαίνεται να είναι κατασκευασμένος για αναρόφηση κατευθείαν από το περιβάλλον κι όχι από αγωγό.

Ο αγωγός στην αναρόφηση θα είναι γύρω στα 3 μέτρα κυκλικής διατομής Φ600, ενώ στην κατάθλιψη θα έχουμε αγωγό, κυκλώνα και την τελική καμινάδα.

Από τους αγωγούς και τον ανεμιστήρα θα διέρχεται καυσαέριο από καύση βιομάζας (πυρήνα), θερμοκρασίας 200 βαθμών περίπου.

Link to comment
Share on other sites

200°C; Αντέχει ο "ανεμιστήρας" της φώτο τέτοια θερμοκρασία; Στον υπολογισμό έλαβες υπόψη την μειωμένη ειδική μάζα του αέρα (0,81kg/m³) λόγω διαστολής (και άρα το μειωμένο κατά 43% "μανομετρικό" της αντλίας).

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την θερμοκρασία, συνυπογράφω, ιδίως αν τα καυσαέρια περνάνε από τον ανεμιστήρα.

Για το άλλο περί στατικής, πρέπει να ρωτήσεις την εταιρεία κατασκευής να δείτε που θα ''κάτσει'' η καμπύλη του.

Επειδή θα τραβάει από συσκευή καύσης (από ότι κατάλαβα) πρέπει να δεις η υποπίεση που θα δημιουργεί ο ανεμιστήρας στο θάλαμο καύσης, είναι πολύ σημαντικό. Καλύτερα, δες και τους τρόπους που επιτρέπεται να παραλάβεις τα καυσαέρια.

Το υπόλοιπο, αν δηλαδή πρέπει να κάνεις κωνική διαμόρφωση κατ' εμέ δεν είναι ουσιώδες. Με προβληματίζει πολύ όμως η διαμόρφωση του ανεμιστήρα στην αναρόφηση.

Μήπως δεν είναι κατάλληλος για αυτή την εφαρμογή;

Δείτε καλά οδηγίες του κατασκευαστή.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Όσον αφορά την χρήση, δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς το διάγραμμα χαρακτηριστικών το δίνει η εταιρεία σε Nm3/h όσον αφορά τις παροχές.

Θα τα ψάξω λοιπόν πιο λεπτομερώς!

Τελικά θα υλοποιήσω την επιλογή Β, με κωνική διαμόρφωση του αντικραδασμικού πανιού.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα...

dib την απάντηση δεν την κατάλαβα, αν πάω με την Α) επιλογή θα βάλω στόμιο Φ600 στην είσοδο του ανεμιστήρα και ενδιάμεσα με τον αγωγό θα πάει το πανί, ενώ εσύ προτείνεις τελικά ότι είναι καλύτερο να πάει το πανί στα 850, δηλαδή να γίνει χωνί.

 

Προτείνω ανεπιφύλακτα την Α) λύση, λέγοντας στο πρώτο μου μήνυμα, ότι η σύνδεση του αεραγωγού με τον ανεμιστήρα (μέσω του πανιού) να γίνει με Φ850 και όχι με Φ600, (είχες τον προβληματισμό αν πρέπει να επιλέξεις μεταξύ Φ850 & Φ600).

Για επιλογή της Β) λύσης δεν την συζητάω (προσωπική άποψη) την απορρίπτω εξολοκλήρου:

- Δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση από επιστημονικής άποψης

- Η είσοδος του αέρα στον ανεμιστήρα, με αυξομείωση της διατομής (Φ600-Φ850 και μετά Φ500) και με ταχύτητα αέρα στα 14m/s, κρίνω ότι θα υπάρχουν έντονες δονήσεις-ταλαντώσεις στο σύστημα (αεραγωγός-πανί-ανεμιστήρας) και αρκετά μεγάλος θόρυβος από το πέρασμα του αέρα σε διαφορετικές διατομές σε τόσο μικρές αποστάσεις (μπορεί να μην σε ενδιαφέρει ο θόρυβος, γιατί υποθέτω ότι πρόκειται για βιομηχανική χρήση, με τέτοια ταχύτητα και Φ850!!!) και τελικά, αυτό που θα την πληρώνει πάντα θα είναι το πανί (καραβόπανο)

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω ανεπιφύλακτα την Α) λύση, λέγοντας στο πρώτο μου μήνυμα, ότι η σύνδεση του αεραγωγού με τον ανεμιστήρα (μέσω του πανιού) να γίνει με Φ850 και όχι με Φ600, (είχες τον προβληματισμό αν πρέπει να επιλέξεις μεταξύ Φ850 & Φ600).

Για επιλογή της Β) λύσης δεν την συζητάω (προσωπική άποψη) την απορρίπτω εξολοκλήρου:

- Δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση από επιστημονικής άποψης

- Η είσοδος του αέρα στον ανεμιστήρα, με αυξομείωση της διατομής (Φ600-Φ850 και μετά Φ500) και με ταχύτητα αέρα στα 14m/s, κρίνω ότι θα υπάρχουν έντονες δονήσεις-ταλαντώσεις στο σύστημα (αεραγωγός-πανί-ανεμιστήρας) και αρκετά μεγάλος θόρυβος από το πέρασμα του αέρα σε διαφορετικές διατομές σε τόσο μικρές αποστάσεις (μπορεί να μην σε ενδιαφέρει ο θόρυβος, γιατί υποθέτω ότι πρόκειται για βιομηχανική χρήση, με τέτοια ταχύτητα και Φ850!!!) και τελικά, αυτό που θα την πληρώνει πάντα θα είναι το πανί (καραβόπανο)

Δηλαδή, προτείνεις την κατασκευή κωνικού στομίου από Φ600 σε Φ850- γιατί Φ600 είναι ο αγωγός που έρχεται, δεν αλλάζει! και μετά την χρήση πανιού από Φ850 σε Φ850 διατομή;

 

Αυτό είναι άλλη λύση...Σκέφτομαι να κάνω την Β) και αν κατά την δοκιμαστική λειτουργία δω πρόβλημα, ή αν κατά την χρήση δω ότι το πανί σκίζεται συχνά, τότε θα κάνω αυτή την υλοποίηση!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον dib. Οι αποκολλήσεις της ροής και οι στροβιλισμοί στην β) λύση, πέρα από τις απώλειες πίεσης και ισχύος είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν ταλαντώσεις (που ανάλογα με την συχνότητα μπορεί να είναι και καταστροφικές) και τα χαρακτηριστικά της ροής μετά την διαμόρφωση (πολλοί στροβιλισμοί μετακινούμενοι αξονικά και ακτινικά, μεταβολές στις πιέσεις, κτλ), στην είσοδο της φτερωτής, ενδέχεται να καταστήσουν μη λειτουργικό το σύστημα και να μην κινείται στις καμπύλες που θα έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Η Α λύση πάντως είναι πιο σωστή από άποψη ροής. Η Β θα έχει απότομες αυξομειώσεις πίεσης και επομένως και ταχύτητας. Δεν ενδείκνυται για ροή πριν από την είσοδο του ανεμιστήρα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.