Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Όταν πριν κάποια χρόνια ταξίδεψα με τρένο, φοιτητής τότε, και έτυχε στο ίδιο βαγόνι να είναι και μαθητές από το Αρσάκειο, πήγαιναν στη Θεσσαλονίκη για ένα μοντέλο προσομοίωσης των οργάνων του ΟΗΕ, κατάλαβα πόσο καλό μου έκανε το ότι φοίτησα σε δημόσιο σχολείο. Είχαν μια υπεροπτική νοοτροπία.

Θα ήθελα να εβλέπα πως "προσγειώθηκαν" στη ζωή π.χ. όταν βγήκαν στην αγορά εργασίας.

 

Ο δημόσιος υπάλληλος που δεν αξιολογείται -συμφωνώ σε αυτό- δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεται.

Η χαρά που θα σου δώσει το ότι έστω και λίγο και εσύ συμβάλλεις στην διαμόρφωση της αγωγής, της παιδείας, της μόρφωσης, της εξέλιξης κάποιου ανθρώπου δεν συγκρίνεται με τη χαρά της δημιουργίας που έχεις ακόμα και μετά την ολόκληρωση κάποιου έργου όσο δύσκολο και απαιτητικό και αν είναι.

Έχεις λοιπόν κίνητρο να κάνεις σωστά τη δουλειά σου και ας μην αξιολογείσαι.

 

(Γενικότερα: τηρούμε τους νόμους (γενικότερα: κάνουμε αυτά που πρέπει) όχι γιατί υπάρχουν ποινές (επακόλουθο της αξιολόγησης) αλλά γιατί έτσι λειτουργεί εύρυθμα μια κοινωνία)

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

χωρίς να έχω διαβάσει προσεκτικά όλο το θέμα θέλω να πω κάποιες σκέψεις μου ίσως και λίγο ασυνάρτητες (σορυ).:oops:

δεν είναι άσπρο-μαύρο τα δημόσια-ιδιωτικά. και δεν βγαίνουν από τα δημόσια οι "άσπροι" και από τα ιδιωτικά οι "μαύροι" η αντίθετα.

έχει να κάνει με το άτομο σίγουρα και την παιδεία που έχει πάρει(και παίρνει και θα συνεχίσει να παίρνει από το σπίτι του)

το δύστυχες φαινόμενο είναι ότι άλλαξαν κάποιες αξίες μας, οι αξίες της δημοσιάς και δωρεάν παιδείας. μολύνθηκε το δημόσιο σχολειό/πανεπιστήμιο (έτυχε η πετυχε δεν ξέρω).εμείς θέλουμε να το "καταργήσουμε" το δημόσιο και δωρεάν η να ψάξουμε το αντίδοτο?

το ιδιωτικό συνεπάγετε το κέρδος και το κέρδος δεν πρέπει να μολύνει την άξια την εκπαίδευσης. (η γενεσιουργός αξία όλων των αξιών).

ξεχάσαμε το " γηρασκω αει διδασκομενος " και προσανατολιζόμαστε σε μια εκπαίδευση που θα έχει στόχο μόνο την απορρόφηση μας από την αγορά εργασίας.

και πάλι παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο το άτομο και η παιδεία του...αλλά αν όσο περνά ο καιρός ο στόχος "απορρόφηση στη αγορά εργασίας" μολύνει την εκπαίδευση και στις μικρότερες βαθμίδες τότε ο ρόλος αυτός του ατόμου θα συρρικνώνετε συνεχώς (μακάρι να είμαι απλά ένας χαζός κινδυνολόγος)

 

σκέψεις…

Δημοσιεύτηκε

Πρώτον, δε προσβλήθηκα από το ύφος της απάντησης JTB, έχω συνηθίσει να μου μιλάνε κάπως... (no offence, αλλά η χώρα αυτή είναι ακόμα σεξιστική...)

Δεύτερον, ναι είμαι άτεκνη, και ένας λόγος που είμαι ακόμα είναι γιατί δεν έχω ακόμα την οικ.δυνατότητα να φροντίσω ένα παιδί (εδώ και 6 μήνες είμαι ανέργη - μάντεψε τον λόγο...). Αλλά επειδή έχω πολλές φορές προβληματιστεί για το πως θα μπορέσω να μεγαλώσω το παιδί, όταν με το καλό θα ρθει, πιστεψέ με, δε νομίζω ότι θα του παρέχω χαμηλού και αθλιού επιπέδου μορφωσης αν το στείω στο δημόσιο...Ναι υπάρχουν κακοί αλλά και καλοί καθηγητές, ναι υπάρχουν άθλιες εγκαταστάσεις αλλά και πολύ καλές (στην γειτονιά χτίστηκε πριν 14 χρόνια νέο κτίριο για το δημότικο στο οποίο πήγα, πραγματικό διαμάντι...). Αλλά πάντα φροντίσω το παιδί μου να σέβεται και να μη γίνει αγενές ή οτιδήποτε άλλο...Έχω γνωρίσει άτομα που πήγα σε μεγάλα ιδιωτικά σχολεία...Τα είχα όλα: εργαστήρια, τέλειες υποδομές, εξωσχολικές δραστηριότητες και γι' αυτό το λόγο πίστευαν ότι τα έχουν όλα...Γίναν, χωρίς να φταίνε αυτοί, κακομαθημένα που νομίζουν ότι η ζωή θα έχει μόνο ανοιχτές πόρτες, όλα θα είναι στα πόδια τους...Δε νομίζω ότι νοιώθουν την κρίση,έχουν τις οικογενειές τους να τους φροντίσεις...Αλλά δε θα μάθουν ποτέ πως είναι να μην είναι όλα ρόδινα, να πολεμάς και να διεκδικείς, να θές το καλύτερο και όχι απλα να το έχεις γιατί νομίζεις οτί το αξίζεις...Γιατί μερικά παιδιά εκεί δε το αξίζουν...

Το θέμα λοιπόν δε είναι αν η επιλογή μεταξύ ιδιωτικού ή δημόσιου σχολείου...Αλλά πως θα γίνει το δημόσιο τόσο ανταγωνιστικό αλλά και να δίνει ελπίδες, μόρφωση αλλά και μαθήματα ζωής...

Όσο για το σεβασμό προς την διαφορετικότητα, για μένα έχει πολύ σημασία...Εγώ, ακριβώς επειδή πήγα σε δημόσιο, έμαθα να σέβομαι το παιδί του μετανάστη, το παιδί του εργάτη που δε έχει τα μοδάτα ρούχα, το παιδί που δεν είναι ελκυστικό... Όπως και αυτοί έμαθαν να με δέχονται και ας μην ήμουν το παιδί-θαύμα...Αυτό είναι ένα μάθημα που στα ιδιωτικά, καλώς ή κακώς, δε μαθαίνεται... Εκεί όλοι είναι όμοιοι...

Δημοσιεύτηκε

αμα σας πω οτι απο την προσωπικη μου εμπειρια σε σχολεια στο κεντρικο λονδινο, σε προαστιο της νεας υορκης (μπρουκλην και κουηνς), σε προαστια του παρισιου και σε σχολεια της νοτιου ιταλιας, η "διαφορετικοτητα" που προεκυψε τα τελευταια 15 χρονια οδηγησε τα δημοσια σχολεια στην απολυτη εξαθλιωση τι θα πειτε?

 

εγω αντιλαμβανομαι οτι μερικα προβληματα δεν εχουν ευκολη λυση (ισως και καθολου) αλλα πρεπει να βλεπουμε τα πραγματα αντικειμενικα και ψυχρα - ωραια τα κλισέ και το περπατημα στα συννεφα αλλα υπαρχει και η πραγματικοτητα. Η οποια ειναι σκληρη.

 

Σεβαστα αυτα που λες spgirl και μπραβο σου που εχεις συνειδητοποιησει μερικα πραγματα - κατα τη γνωμη μου ησουν και λιγο τυχερη που τελικα απο το δημοσιο σχολειο καταφερες και πηρες κατι. Απλα ξαναλεω, απο την ηλικια των 6 μεχρι τα 18 θελω τα παιδια μου να αποκτησουν μορφωση - ακομη κι αν δεν πανε σε πανεπιστημιο μετα. "it's called an education" λενε οι αγγλοι - εννοουν μια γενικοτερη κουλτουρα που παιρνει ενα παιδι απο το σχολειο. Τα δημοσια σχολεια στην Ελλαδα ειναι σε πολυ κακη κατασταση και δυστυχως χειροτερευουν.

 

Επισης σας καλω να αναλογιστειτε οτι γενικευετε, και δεν ειναι ολα τα ιδιωτικα σχολεια σαν το κολλεγιο αθηνων, οπου ναι οντως υπαρχει ομοιομορφια απο κοινωνικης και οικονομικης αποψης. Μεχρι εκει ομως υπαρχουν και δεκαδες ιδιωτικα που απευθυνονται στην μεσαια ταξη. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα - κι αν εγω ακουγομαι ισοπεδωτικος για τα δημοσια, συγχωρηστε με αλλα τα εζησα εγω στο πετσι μου, η αδελφη μου, και τωρα σαν γονιος τα ξαναβλεπω και τρελαινομαι που ειναι οχι απλα ιδια, αλλα χειροτερα!

Δημοσιεύτηκε

Γιατί εάν έχεις κάποιος παιδιά το δημόσιο θα γίνει καλύτερο ?

 

Είμαστε ρεαλιστές και λέμε την αλήθεια. Δεν είμαστε ρομαντικοί ούτε πολιτικοί.

Εδώ μπορεί να βγει αύριο η Αννούλα και να πει έχουμε το καλύτερο σύστημα παιδείας...και τότε...να σου η δεύτερα παρουσία...

Δημοσιεύτηκε

Αυτά τα παιχνίδια λογικής, πολύ μ' αρέσουν! Ας μην απολυτοποιούμε όμως, κι ας μην γενικεύουμε πάνω σε στερεότυπα...

Το ότι η Αννούλα είναι σε άλλον κόσμο, τελείως άσχετο με ένα πραγματικό όραμα για την ελληνική παιδεία, είναι βεβαίως μία αλήθεια.

Δημοσιεύτηκε

συνάδελφε howard_roark

μιάς και με ρώτησες παραπάνω

α) δεν έχω την οικονομική δυνατότητα και δεν έχω σκεφθεί το ιδιωτικό σχολείο

β) συγκρίνοντας "αποτελέσματα" απο αυτά που βλέπω και διαβάζω, όχι μόνο επιτυχίες και βαθμολογίες στις εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά αυτό που γράφεται παραπάνω "μόρφωση",δεν διαπίστωσα να υπερτερούν οι μαθητές των ιδιωτικών

γ) Ζώ και εργάζομαι στην επαρχία και έχω πάρα πολλά παραδείγματα μαθητών που ούτε φροντιστήριο δεν μπορούσαν να πάνε και έχουν αποκτήσει και μόρφωση και επιστήμονες σημαντικοί έχουν γίνει

δ) Το σχολείο απο μόνο του δεν αρκεί να κάνει ένα μαθητή άνθρωπο με συγκροτημένο μυαλό,με αξιοπρεπές ήθος,με καλλιεργημένη ευαισθησία, ένα σωστό άνθρωπο,ένα σωστό πολίτη,μιά ισχυρή προσωπικότητα

τα ξαναλέμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.