Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

GeorgeS, πολύ σωστά το λες. Ο πιλότος του ΗΖ "ορίζει" πότε είναι έτοιμο να παραλλάβει φορτίο.

 

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι οι μανδαλώσεις. Στο σχέδιό σου έχεις δύο διακόπτες από ΔΕΗ. Αν όντως είναι έτσι, η αποτυχία στην εκκίνηση του κρίσιμου ΗΖ, σημαίνει πως ο διακόπτης από την ΔΕΗ Ι1 δεν θα ανοίξει. Πρέπει λοιπόν να εξασφαλίσεις πως όταν θα γίνει η τροφοδότηση των κρίσιμων φορτίων από το μη κρίσιμο ΗΖ και έρθει η ΔΕΗ δεν θα βρει το ΔΕΗ Ι1 διακόπτη κλειστό! Θα πρέπει λοιπόν η μεταγωγή Q1 που έχεις στο σχέδιό σου, όταν δουλέψει να τριπάρει την ΔΕΗ Ι1, αλλά χωρίς να κουμπώσει ο διακόπτης του κρίσιμου ΗΖ που είναι μανδαλωμένος. Άρα μάλλον πρέπει να μπει ένας ακόμα διακόπτης μετά την "κρίσιμη" μεταγωγή ώστε να ανοίξει πριν κλείσει ο Q1

  • 5 months later...
  • Απαντήσεις 22
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Σε κτίριο κάποια φορτία τροφοδοτούνται και από Η/Ζ σε περίπτωση διακοπής ΔΕΗ. Το Η/Ζ ειναι ισχύος 20KVA και η μεταγωγή και η εκκίνηση του Η/Ζ γίνεται χειροκίνητα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σχέδιο ή καποια τεχνική περιγραφή για να γίνει η μεταγωγή και η εκκίνηση του Η/Ζ αυτόματα πλέον.

Δημοσιεύτηκε
Σε κτίριο κάποια φορτία τροφοδοτούνται και από Η/Ζ σε περίπτωση διακοπής ΔΕΗ. Το Η/Ζ ειναι ισχύος 20KVA και η μεταγωγή και η εκκίνηση του Η/Ζ γίνεται χειροκίνητα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σχέδιο ή καποια τεχνική περιγραφή για να γίνει η μεταγωγή και η εκκίνηση του Η/Ζ αυτόματα πλέον.

 

 

Αυτό απαιτεί να φτιάξεις μια μικρή πατέντα η οποία δεν είναι πολύ δύσκολη. Πες μας μόνο πως ακριβώς εκκινεί το Η/Ζ, έχει διακόπτη ? (μπουτόν) ή κάποιο σκοινάκι (υπάρχουν και τέτοια σε αυτή την ισχύ). Μπορώ να σου σχεδιάσω ένα κύκλωμα αυτοματισμού.

 

Όταν γίνει διακοπή ρεύματος :

 

1. βάζεις μπροστά το Η/Ζ χειροκίνητα (μπουτόν ή άλλο σύστημα)

2. Γυρνάς πάλι χειροκίνητα τον 4πολικο διακόπτη όταν έχει πάρει ήδη μπροστά

 

σωστά ?

Δημοσιεύτηκε

Ετσι ακριβώς είναι georges, η μεταγωγή από ΔΕΗ σε Η/Ζ και η εκκίνηση του Η/Ζ γίνεται χειροκίνητα,με επιλογικό διακόπτη η μεταγωγή και με button η εκκίνηση. Εχει αποφασιστεί να μην γίνει πατέντα με ρελεδάκι και χρονικό , αλλα να εγκατασταθεί νέος πίνακας αυτόματης μεταγωγής. Μια πρότυπη τεχνική περιγραφή έχω βρει, αν θα υπήρχε και κάποιο σχέδιο θα σου ήμουν ευγνώμων..

  • 5 years later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημερα,

 

Επαναφέρω το θεμα να ρωτήσω και εγω αν υπάρχει διαθέσιμο απο κάποιον συνάδελφο σχέδιο κυκλώματος αυτοματισμού πεδίου μεταγωγης.

 

 

Sent from my Redmi Note 3 Pro

Δημοσιεύτηκε

Κανε λιγο υπομονη να κοιταξω αυριο ,αλλιως εχω και τωρα να στειλω πεδιο ισχυος και αυτοματισμου μαζι.Αν ασχολεισαι ειναι ευκολο να το ξεχωρισεις.

τι αυτοματισμο εχεις?

Δημοσιεύτηκε

Στειλε μου με το ισχυος δεν έχω πρόβλημα. Αν βρεις και το αλλο στειλε και εκεινο.

 

Δεν εχω αυτοματισμό ουτε καν το Η/Ζ ακόμα. Ψαχνω να δω τι θα χρειαστώ ωστε να κοστολογησω.

 

 

Sent from my Redmi Note 3 Pro

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.