Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλους.

Έχω το εξής πρόβλημα να λύσω. Σε δικαστική πραγματογνωμοσύνη, ο ενάγων ζητά μετακίνηση δουλείας 3 μέτρων στη άκρη του οικοπέδου του. Τα όρια του οικοπέδου όμως σε ένα σημείο σχηματίζουν ορθή γωνία, Μου ζητά λοιπόν ο δικαστής να ορίσω πόσο πρέπει να γίνει το πλάτος του δρόμου στο σημείο αυτό ώστε να περνά τρακτέρ με ρυμούλκα. Υπάρχει κανένα τυπολόγιο που να αφορά ακτίνες στροφής ανά μήκος οχήματος? Το μόνο που βρήκα είναι ένα π.δ. που ορίζει διαστάσεις ράμπας σε υπόγεια πάρκινγκ, αλλά αγορά μήκη επιβατηγών οχημάτων.

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

συνάδελφε sp58

τα στοιχεία που ψάχνεις θα τα βρείς σε βιβλία οδοποιίας

π.χ

Ι.Κοφίτσα "στοιχεία μελέτης οδού και διασταυρώσεων"

Νίκου "δασική οδοποιία"

ανάλογα με το μήκος (τρακτέρ με ρυμούλκα) η ακτίνα θα πρέπει να είναι 12-15 μ

τα ξαναλέμε

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Στις συμβουλές του ΘΕΟΧΑΡΗ, να προσθέσω και τις "Προδιαγραφές κατασκευής χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τα κτίρια" που εγκρίθηκαν με την απόφαση 98728/7722/1993 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ (ΦΕΚ 167/Δ/2.3.1993), στην οποία αναφέρονται στοιχεία σχετικά με το θέμα που ρωτάς.

 

Σε παρόμοια περίπτωση δικαστικής πραγματογνωμοσύνης για επιβολή και όχι μετακίνηση δουλείας διόδου, χρησιμοποίησα, ως πραγματογνώμωνας, στοιχεία από την απόφαση αυτή για να τεκμηριώσω το πλάτος της διόδου που πρότεινα.

Δημοσιεύτηκε

Έχω κοιτάξει τα "στοιχεία μελέτης οδού και διασταυρώσεων". Μου μένει να κοιτάξω την "αγροτική οδοποιία"

Την απόφαση 98728/7722/1993 την έχω καθώς και το ΠΔ 326/91. Βοηθάνε πολύ αλλά εκείνο που με δυσκολεύει είναι η ρυμούλκα.

Πάντως ευχαριστώ για τις άμεσες και καίριες απαντήσεις σας

Δημοσιεύτηκε

Μπορεις να ψαξεις και στο AASTHO που εχει τυπικες διαστασεις διαφορων οχηματων με ελαχιστες ακτινες στροφης .

(αν και απο οτι ειδα παραπανω ο NEUFERT ειναι αρκετα κατατοπιστικος)

  • 11 years later...
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 17/10/2010 at 5:54 ΜΜ, terry said:

Ριξε μια ματια και στους ΟΜΟΕ

Καλησπέρα terry!   Ακριβώς δώδεκα χρόνια μετά από τον παραπάνω διάλογο, ήθελα να σε ρωτήσω για αυτή σου την πρόταση για τις ΟΜΟΕ.

Αντιμετωπίζω μια περίπτωση χάραξης δουλείας, για την οποία έχω βρει στοιχεία πως είναι λανθασμένη (αυτό φαίνεται και με το μάτι). Τα στοιχεία έχουν να κάνουν με την εσωτερική και την εξωτερική ακτίνα καμπυλότητας (η στροφή που έχει σχεδιαστεί δεν μπορεί να εξυπηρετήσει φορτηγά - αυτό θεωρώ ότι είναι το όχημα σχεδιασμού). Έχω λοιπόν βρει τις ελάχιστες ακτίνες στροφής (σε μέτρα) διαφόρων τύπων φορτηγών, οι οποίες είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από τις ακτίνες καμπυλότητας στην προαναφερθείσα χάραξη, αλλά τις έχω βρει μόνον σε εργασίες. Όλες οι αναφορές που έχω βρει εκεί, κάνουν λόγο ως πηγή την "ΟΜΟΕ, Τεύχος 10, Μέρος 1ο, Ισόπεδοι Κόμβοι".  Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να βρω πουθενά την ίδια την ΟΜΟΕ.

Έχεις κάτι υπόψη σου για αυτήν την ΟΜΟΕ, ίσως και εναλλακτικές πηγές για τις ελάχιστες ακτίνες στροφής διαφόρων τύπων οχημάτων; 

Edited by Konstantinos_K

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.