dratsiox Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Αυτό που αναφέρει ο iogeo "5) Η μετάβαση από τη μία δοκό κυλίσεως στην άλλη πως γίνεται αφού αυτές δεν είναι συνεχείς δοκοί στη θέση στήριξής τους; (σχήμα 7.51 σελ.316) Μήπως η τροχιά κύλισης είναι συνεχής σε αυτή τη θέση;" η διαμόρφωση μπορεί να γίνει όπως στο επισυναπτομενο lept_1.zip lept_1.zip
palex Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Δεν εχώ λυσει ξανα γερανογεφυρα τωρα χρειαζεται και ψαχνω στοιχεια για την προσομοίωση. Υποψιάζομαι ότι αν θεωρησεις ότι η μάζα τις γερανογέφυρας συμμετεχει στις ταλαντούμενες μάζες τότε μαλλον κρισιμος θα βγεί ο σεισμός. Και εδω σας ρωτω γιατι ακομη δεν εχω διαβασει ολο το υλικό που έχω μαζέψει, !)το ίδιο βαρος της γερανογέφυρας με τι συντελεστη μπαινει στους συνδυασμούς? 1,35, 1,5 ή 1 και λογω μικρών αποκλίσεων όταν ξερεις τον κατασκευαστή? Το κινητό της επισης απο ότι ξερω υπάρχουν μηχανισμοί που δεν επιτρεπουν πανω απο 10% υπερφόρτωση οποτε μπορείς να βάλεις και 1.10? 2) με τι συντελεστή μπαινει στις ταλαντουμενες μαζες το φορτίο και το μονιμο της γερανογέφυρας αλλα και στο σεισμικό συνδυασμό. Φανταζομαι ότι τα οριζόντια φορτία από την κίνηση της γερανογέφυρας μπορουν να παραβλεθουν για την περίπτωση σεισμού.
dratsiox Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 1.Ο συντελεστής είναι 1,35 για την αστοχία.Οι συνδυασμοί της γερανοδοκού είναι 8-9 ανάλογα με το αν υπάρχει το ωφέλιμο φορτίο ή όχι, τις παράγωγες κινήσεις κτλ. Ισχύει γενικά το 10% (υπάρχει ειδικός μηχανισμός υπερφόρτωσης που εμποδίζει τη λειτουργία της γερανογέφυρας σ αυτήν την περίπτωση).Παρόλα αυτά ο συντελεστής είναι 1,35 2.Το ψ2 της γερανογέφυρας είναι ο λόγος ωφέλιμου/συνολικό φορτίο. Τα οριζόντια φορτία αν και μικρά δε μπορείς να τα αγνοήσεις καθώς παράγουν ροπές για τους στύλους (στρεπτοκαμπτικός Μ+Ν) Όσο για το αν είναι κρίσιμος ο σεισμός ή όχι εξαρτάται από την περίπτωση Ο κρισιμότερος έλεγχος είναι, συνήθως, τα βέλος-μετακινήσεις παράλληλα με τους δύο άξονες τις διατομής της γερανοδοκού και πολλές φορές η μετακίνηση παράλληλα με τον άξονα z (ασθενής). Επίσης, επιβάλλεται να γίνουν έλεγχοι μετακινήσεων του πλαισίου στο οποίο εντάσσεται η γερανογέφυρα και οι διαφορικές μετακινήσεις των στηρίξεων και της γερανογέφυρας και της γερανοδοκού (εγκάρσια/μικρή διάσταση κτιρίου και διαμήκης/μεγάλη διάσταση κτιρίου)
palex Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2009 Σε ευχαριστω λες "παρολα αυτα ο συντελεστης είναι 1,35" δηλαδη τα ωφέλιμα φορτία εχουν τον ίδιο συντελεστη με τα μονιμα, οχι 1,5 λόγο μικρότερων αβεβαιοτήτων ετσι?
gerakout Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2009 Καλησπέρα, δεν σας έχω γνωρίσει, αλλά το site είναι πολύ ωραίο και μπορούμε να αλλάξουμε πολλές ιδέες και πληροφορίες.... δουλεύω σε κατασκευαστική εταιρεία που φτιάχνει γερανογέφυρες οπότε είμαι στην διάθεση σας για οποιοδήποτε υλικό...περιμένω ερωτήσεις Παρατήρηση: Τα Greeklish απαγορεύονται. Αν δεν μπορείτε να τα αποφύγετε, διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε ΕΔΩ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ, ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Για μετατροπή σε ελληνικά ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2009 gerakout καλώς όρισες. Σε ευχαριστούμε για την καλή σου πρόθεση να βοηθήσεις όποιον χρειάζεται αλλά είναι καλύτερα αυτό να γίνεται δημόσια. (αναφέρομαι στο email)
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2009 gerakout καλώς ήρθες. Δύο ερωτήσεις έχω για σένα. 1.Ποιο είναι το μέγιστο άνοιγμα γερανογεφυρών 2.Μέγιστη φορτοϊκανότητα ανηρτημένων γερανογεφυρών
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2009 Σε κάποιο άρθρο διάβασα πως η ποιότητα του χαλυβα των σιδηροτροχιών θα πρέπει να είναι τουλάχιστον Fe510. Ο λόγος είναι ο σχετικός έλεγχος σε μείωση των διατομών λόγω της κίνησης των γερανογεφυρών. Βέβαια, το άρθρο αναφερόταν σε γερανογέφυρες αρκετά βαριές, όπου οι τροχίες είναι πρότυπες διατομές και όχι καρέ. Ποια είναι η γνώμη σας; Σε τροχιές από καρέ τι ποιότητα χρησιμοποιείτε;
iliass Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2009 Καλησπέρα, 1. Δεν υπάρχει μέγιστο άνοιγμα γερανογεφυρών... εξαρτάτε από την γεωμετρία του κτιρίου και την στατική αντοχή του. Για την ιδικών διαστάσεων γερανογέφυρες (άνοιγμα και ανυψωτική ικανότητα) πρέπει να γίνονται νέες μελέτες. 2. Η μέγιστη ανυψωτική ικανότητα αναρτημένων γερανογεφυρών εξαρτάται και αυτή από την μελέτη 3. Οι τροχιές συνήθως κατασκευάζονται από ΗΕΒ ποιότητας st44 και το καρέ 60Χ40 ίδιας αντοχής. Δεν συμφέρει το καρέ να είναι st60 ή ισχυρότερο γιατί τότε θα φθείρεται γρηγορότερα ο τροχός της γέφυρας ο οποίος συνήθως είναι από Ck60. Ελπίζω να βοήθησα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα