Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αποστάσεις ασφαλείας είναι αυτές που θεσπίζει το ΦΕΚ 169 Α / 1998 περί "μέτρων ασφάλειας υπεραστικής συγκοινωνίας" , στο έχουν αναφέρει παραπάνω. Υπερισχύουν όλων των άλλων διατάξεων.

Πρόσεξέ το πάρα πολύ αυτό , ούτε τακτοποίηση δεν επιτρέπει ο 4014 μέσα σε αυτές.

 

Ο χαρακτηρισμός οδικού δικτύου επηρεάζει την αρτιότητα και οικοδομησιμότητα βάσει των αναγραφομένων στο αρθρο 1 του ΦΕΚ 270Δ.

Γενικώς ισχύει πανελλαδικά το ΦΕΚ270. Ομως , ειδικότερες δυσμενείς διατάξεις κατισχύουν του 270.

 

Οσο για τα υπόλοιπα...

 

Συνάδελφε θα πρέπει να κατέβεις στην περιοχή να ξεκινήσεις με ένα εξαρτημένο τοπογραφικό της προκοπής , να πας στην αρμόδια πολεοδομία να πάρεις στοιχεία ,

δεν γίνονται όλα εκ του μακρόθεν , πως να το κάνουμε ...

Edited by avgoust
  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Θα κοιτάξω το ΦΕΚ για τις αποστάσεις ασφαλείας, ευχαριστώ για την επισήμανση!

 

Εξαρτημένο τοπογραφικό υπάρχει ήδη.

 

Έχω σκοπό να κατέβω στη περιοχή και στην αρμόδια πολεοδομία, αλλά καλό είναι να πηγαίνεις προετοιμασμένος για να μην ξαναπάς ;)

 

Ότι μπορούμε να μάθουμε εκ των πρωτέρων, για καλό είναι ;)

 

Από την τήρηση αποστάσεων ασφαλείας που θεσπίζει το ΦΕΚ 169 Α / 1998 δεν εξαιρούνται όλα τα κτίσματα που κατασκευάστηκαν πριν τη δημοσίευση του νόμου? Νομίζω πως είναι αυτονόητο, αλλά δεν είδα να αναφέρεται πουθενά στο νόμο.

 

Στο άρθρο 2, παρ. 5 γράφει:

 

"Σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που βρίσκονται σε αποστάσεις μικρότερες από αυτές που ορίζονται παραπάνω, επιτρέπονται μόνο εργασίες για λόγους υγιεινής και χρήσης, στο τμήμα τους που εμπίπτει στις ελάχιστες ως άνω αποστάσεις"

 

Δηλαδή αν έχουμε μια μονοκατοικία όπου η μισή υπερβαίνει τις παραπάνω αποστάσεις, μπορούμε να κάνουμε ανακαίνιση μόνο στο μισό σπίτι?

 

 

Μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "Επεξεργασία".

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής

DIMITRIS80

Edited by DIMITRIS80
  • Upvote 1
  • Downvote 1
  • 5 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλημέρα συνάδελφοι θα ηθελα να παραθέσω και εγώ τον προβληματισμό μου επί του θέματος,

άρα λοιπόν, αφού σύμφωνα με την εγκύκλιο που παραθέτει παραπάνω ο συνάδελφος ως κοινόχρηστος δρόμος θεωρείται και ο Εθνικός, σημερινή κατάτμηση εκτός σχεδίου πόλεως με πρόσωπο επί Εθνικής οδού θέλει εμβαδόν 4000τ.μ. και πρόσωπο 25μ.? Δηλαδή τεχνιέντως καταργεί και την 1.β. παράγραφο του Ν. του 1985?

Edited by vagelis_bl
Δημοσιεύτηκε (edited)

γήπεδο με πρόσωπο σε εθνική οδό κατατμείται αν πληροί τις προυποθέσεις της παρ. 1.β του άρθρου 1. ΠΔ 24-5-85 ΦΕΚ 270 Δ στα κατατμηθέντα τμήματα για να προκύψουν άρτια, εκτός και αν το όριο αρτιότητας έχει θεσπιστεί στην περιοχή δυσμενέστερο, πχ περιοχή νατούρα (10.000 τ.μ.) ή ΖΟΕ κλπ. όποτε λαμβάνονται υπόψη τα δυσμενέστερα όρια κατάτμησης όσο αφορά την επιφάνεια.

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε (edited)

Από που προκύπτει αυτό συνάδελφε Pavlos33;

 

Συνάδελφε pavlos33 εννοείς ότι δύναται να κατατμηθεί όταν πληροί τις προυποθέσεις της παρ. 1.β. του νόμου του 1985 ή ότι τα νεοκατατμηθέντα πρέπει να πληρούν τις προυποθέσεις αυτού του άρθρου, γιατί εμένα με ενδιαφέρει το δεύτερο... (δεν βρίσκω το κουμπί επεξεργασία)

Edited by Manolis gon
Δημοσιεύτηκε (edited)

Οι σημερινές κατατμήσεις πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τον κανόνα ,που αναφέρεται στο άρθρο 1 παρ1.α και 1.β του ΠΔ με ΦΕΚ 270 Δ όπως λέει και ο Παύλος.

Edited by Manolis gon
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε Manolis gon αναφέρομαι στο νόμο 3212/2003 όπου αντικαθιστά την παρ. α. του άρθρου 1 και αναφέρεται σε πρόσωπο 25μ. επί κοινόχρηστου δρόμου Σύμφωνα με εγκύκλιο που αναφέρθηκε σε παραπάνω δημοσίευση (5/2004) από κάποιον συνάδελφο κοινόχρηστοι δρόμοι είναι και οι Εθνικές οδοί. Οπότε ο νομοθέτης ίσως το κάνει επίτηδες αυτό και το αναφέρει γενικά έτσι για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις. Το ζητούμενο είναι, αν είναι έτσι γιατί δεν λέει ότι αντικαθίσταται η παρ. α και β του άρθρου 1 του νόμου του 1985 αλλά λέει ότι αντικαθίσταται μόνο η παράγραφος α. Είναι θέμα ερμηνείας του νόμου όπου νομικοί θα πουν ότι σίγουρα σημαίνει και για εθνικούς δρόμους, ότι δηλαδή χρειάζεται πρόσωπο 25μ. τι είναι όμως εν τέλει σωστό?

Δημοσιεύτηκε

το αρχικο 1α εγραφε "ελαχιστο εμβαδον γηπεδου 4000 τμ"...χωρις αλλη απαιτηση...

Σε αυτο προστεθηκε με τον 3212 η φραση "και προσωπο σε κοινοχρηστο δρομο 25 μ."...

γι΄ αυτο και οι ερευνες περι του χρονου δημιουργιας του "κοινοχρηστου δρομου" μεχρι πριν το 1928 [?]

 

Με το αρθρ. 23 του 3212, ορισθηκε ρητα οτι η απαιτηση για το "προσωπο" δεν ισχυει για γηπεδα υφισταμενα ηδη...

γι αυτο και τα πριν τον ν. 3212 "τυφλα" μπορουν να χτισουν...

 

Με το 1β οριζεται οτι για γηπεδα με προσωπο σε διεθνεις, εθνικες, επαρχιακες δημοτικες και κοινοτικες οδους και σε εγκαταλελειμενα τμηματα τους και σιδηροδρομικες γραμμες απαιτουνται, ελαχιστο προσωπο 45,βαθος 50 και εμβαδον 4000 τμ.

 

αρθρ. 2.....οριζει τις .παρεκκλίσεις...

Δημοσιεύτηκε

Ακόμη όμως φίλε dimitris GM δεν βγάζω άκρη με την φράση κοινόχρηστος δρόμος. Δικηγόρο που ρώτησα και είδε και την εγκύκλιο μου είπε ότι είναι και η εθνική οδοί μέσα οπότε χρειάζεται 25μ. πρόσωπο... Υπάρχει εμπειρία απο κάποια πολεοδομία με ανάλογο θέμα γιατι μου φαίνεται μόνο απο εκει μπορεί να δωθει απάντηση αν και νομίζω ότι ο κάθε υπάλληλος ίσως να το ερμηνεύει διαφορετικά.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Είναι ξεκάθαρο και δεν μπορώ να καταλάβω που μπερδεύεσαι. Οι εθνικές οδοί, επαρχιακές , δημοτικές έχουν τη "δικιά ' τους παράγραφο και είναι η 1β.Τις λέει νομίζω και ονομαστικά.Που είναι η σύγχυση? Η 1α αναφέρεται σε κοινόχρηστες οδούς που σαν πρώτη εκτίμηση είναι αυτές που αναφέρονται στο

Εγγρ-1256/1-3-05

 

2. Κατά συνέπεια δεν ισχύουν οι περιπτ.α και περιπτ.γ της παρ.1 του Αρθ-10 της Εγκ-5/04 και ισχύουν τα εξής:

 

Κοινόχρηστοι δρόμοι για την εφαρμογή της διάταξης του Αρθ-1 παρ.1α του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), όπως ισχύει μετά την τροποποίηση του από το Αρθ-10 παρ.1 του Ν-3212/03, είναι οι δρόμοι που έχουν διαμορφωθεί ως κοινόχρηστοι με τη βούληση της πολιτείας ή έχουν καταστεί κοινόχρηστοι και δεν εμπίπτουν στους δρόμους της πιο πάνω παρ.1 της παρούσης , όπως:

 

α) αγροτικοί δρόμοι που αποδεικνύεται βάσει συμβολαίων ή άλλων στοιχείων ότι προϋφίστανται της 16-4-24, ημερομηνίας ισχύος του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23,

 

β) δρόμοι που προβλέπονται από αναδασμό του Υπουργείου Γεωργίας,

 

γ) η καθορισμένη ζώνη παραλίας, που εξυπηρετεί τις ανάγκες της κυκλοφορίας, εφόσον έχει τεθεί σε κοινή χρήση και είναι διαμορφωμένη οδός,

 

δ) δρόμοι που έχουν κατασκευαστεί από τεχνικές υπηρεσίες του Δημοσίου και επιτρέπουν την πρόσβαση σε ακτές, αρχαιολογικούς χώρους, εθνικούς δρυμούς, χιονοδρομικά κέντρα ή σε σημαντικά δημόσια έργα (όπως φράγματα, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, νοσοκομεία κλπ).

 

Οι πραγματικοί όμως κοινόχρηστοι θα "έρθουν" από το μέλλον;

 

παρ.15 Αρθ-20 του Ν-3937/11 ΦΕΚ-60/Α/31-3-11

15. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, καθορίζεται η έννοια του "κοινοχρήστου δρόμου" της περιπτ.α της παρ.1 του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85.

Edited by Manolis gon
συμπλήρωση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.