Τινάκι Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Αν η στατική μελέτη ενός κτιρίου γίνει για μία συγκεκριμένη κλάση σκυροδέματος, αλλά κατά την κατασκευή χρησιμοποιηθεί μεγαλύτερη κλάση με τον οπλισμό όμως να παραμένει ο ίδιος, πόσο "κακό" είναι αυτό; Φαντάζομαι ότι το κέντρο ελαστικής στροφής αλλάζει σημαντικά ή είναι άλλοι οι λόγοι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Μόνο καλό είναι. Το ΚΕΣ από πού κι ως πού θα αλλάξει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Οχι βεβαια το κεεντρο ελαστικης στροφης ισα που θα το καταλαβει... Εκτος του θα εισαι αντιοικονομικη, θα χρεαιζεσαι μικτοτερο μηκος αγκυρωσης, το σκυροδεμα δεν θα ειναι "ζορισμενο" στις κρισιμες διατομες...θα εισαι μια χαρα.. ΥΓ. @ jackson με προλαβες...νομιζω οτι αλλαζεις λιγο το μετρο ελαστικοτητας σε καθε κατηγορια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archytas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Σε όλες τις κατασκευές πρακτικά η σκυροδέτηση γίνεται πάντα με μεγαλύτερης αντοχής από ότι η μελέτη. Το κέντρο της ελαστικής στροφής αποτελεί ήδη πρόβλημα από μόνο του στα πολυώροφα κτίρια. Απλά η κατασκευή θεωρητικά με την παραπάνω αντοχής σκυρόδεμα θα είναι ποιο δύσκαμπτη. edit: οι συνάδελφοι πολιτικοί μηχανικοί να με συγχωρέσουν που αναμιγνύομαι στα στατικά, αλλά είναι ένας τομές που πιστεύω ότι έχω κλίση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Δες μόνο μήπως σε "πιάνουν" τα ελάχιστα ποσοστά όπλισης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Πολυ σωστα Αλεξη, αυτο δεν το σκεφτηκα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 ΥΓ. @ jackson με προλαβες...νομιζω οτι αλλαζεις λιγο το μετρο ελαστικοτητας σε καθε κατηγορια.. Μα δεν έχει καμιά σημασία αυτό...σε όλα τα μέλη αλλάζει. Και από τη στιγμή που η συμβολή του στους διάφορους τύπους ακαμψίας είναι μόνο γραμμική (όχι δηλαδή στο τετράγωνο κλπ) δεν παίζει ρόλο. ΥΓ. Και ποιός μας λέει ότι το C20 έχει 29GPa? Τόσο στρογγυλό βρε παιδί μου?:grin:...και πολλά άλλα είναι ολοστρόγγυλοι αριθμοί:grin: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Αλλαζει σε ολα τα μελη, αλλα η μαζα ειναι ιδια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 το μόνο πρόβλημα θεωρητικά - νομικά που κατά την γνώμη μου είναι τελείως αμελητέο όταν μιλάμε για τόσο μικρές μεταβολές στην αντοχή του σκυροδέματος είναι ότι χρειάζεσαι μεγαλύτερα ποσοστά οπλισμού στις δοκούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Αλλαζει σε ολα τα μελη, αλλα η μαζα ειναι ιδια.... Είναι θέμα ακαμψιών...το Ε απλοποιείται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα