zazeng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Κοίτα, από την πολεοδομία που με πιάνει αλλεργία προτιμάω το e-άδειες κ ας σκανάρω κ ένα στρέμα, τα γραφεία κτηματογράφησης μια χαρά είναι, νέοι υπάλληλοι και άφθονα παππουδάκια για κουτσομπολιό! 1
nbr Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Το θέμα δεν πρέπει να λήξει έτσι αφού τώρα άνοιξε. Το κτηματολόγιο "ξεκίνησε" σαν απαίτηση του κινήματος, θα μπορούσε να πει κάποιος, στης αρχές του 1980 και σε όλη την δεκαετία. Είναι πράγματι όπως τα λέει ο Δημήτρης παραπάνω. Δεν σου δημιουργούσε τότε την εντύπωση πως ήταν μία εισπρακτική υπόθεση, όπως είναι σήμερα!!. Απλά ήταν μία ανάγκη των καιρών, που η Ελλάδα έπρεπε να αποκτήσει κτηματολόγιο. Ήταν η μοναδική χώρα που ΔΕΝ είχε κτηματολόγιο και έπρεπε να το αποκτήσει. Πριν από λίγη ώρα κάπου έγραψα για τα "ανθρωπάκια της πολιτικής". Κατάφερε λοιπόν ο Λαλιώτης, ΥΠΕΧΩΔΕ τότε, να ξοδέψει, με τους συν- αυτόν, για το 17% του έργου που έκανε το 80% των χρημάτων που υπήρχαν για το κτηματολόγιο. Είχε γίνει μεγάλο σούσουρο με το θέμα αυτό!!! ! Μετά και από το "σούσουρο" λοιπόν που έγινε τότε μας "ανάγκασαν" να χρηματοδοτήσουμε μόνοι μας το έργο αυτό. Η καλή Σοσιαλίστρια η Βασούλα ( και αυτή μεγάλο πρόσωπο της πολιτικής ) έβαλε στον νόμο της 3212/2003 τα όσα παραπάνω γράφει ο Δημήτρης. Χαράτσι!! Κανείς δεν πλήρωσε γ' αυτό το θέμα. Είχαμε τότε στον αθηναϊκό σύλλογο Τοπογράφων (δεν υπήρχε πανελλήνιος) για πρόεδρο ένα "μπουμπούκι" (ας μη λέμε ονόματα) που ήταν χωμένος στον υπόνομο με το μέλι. Τώρα το κτηματολόγιο, όπως αυτό γίνεται, είναι καθαρά ένα εισπρακτικό μέσο. Αν δει κάποιος τελειωμένα κτηματολόγια πχ Βασιλικών Θεσσαλονίκης θα ντρέπεται ... να γελάσει! Είναι η χαρά των δικηγόρων. Τους δίνουμε δουλειά για τα δικαστήρια. (δεν διάλεξα να πω τα Βασιλικά !! θα μπορούσα να πω ...και άλλα) . 2
zazeng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 (edited) ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ Edited Φεβρουάριος 15 , 2019 by zazeng
Harker88 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Συνάδελφοι, ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο στη συντριπτική πλειοψηφία προτιμάτε να πάτε στο Κτηματολογικό Γραφείο. Τόσο ελεύθερο χρόνο έχετε; Όταν η εφαρμογή δουλεύει χωρίς κολλήματα, που πλέον είναι το 80-90% της ημέρας, είναι υπόθεση 5 λεπτών να υποβάλλεις μια δήλωση. Το σκανάρισμα ενός σχεδίου είναι πάμφθηνο πλέον. Ενός συμβολαίου δεν το συζητάω καν, οποισδήποτε το κάνει στο δικό του μηχάνημα. Αποφεύγεις τη συσσώρευση όγκου χαρτιού (και κάνεις και καλό στο περιβάλλον). Άσε που οποιαδήποτε στιγμή χρειαστείς κάτι στο μέλλον δεν ψάχνεσαι εσύ και ο πελάτης τι έστειλες. Το τραβάς από το ψηφιακό σου αρχείο. Και φυσικά την εφαρμογή τη δουλεύεις οποιαδήποτε ώρα της μέρας. Σε περίπτωση απαίτησης επιπλέον στοιχείων βάζεις το e-mail σου ως στοιχείο επικοινωνίας και αποφεύγεις άλλο ένα ταξίδι προς το Κτηματολογικό Γραφείο και άλλο χαμένο χρόνο. Τέλος, όσον αφορά την πληρωμή, κατάθεση από τον πελάτη σε ένα λογαριασμό σας και αποστολή με τη δική σας κάρτα. Γενικώς, εάν δεν υπήρχε το πρόβλημα με τα Υποθηκοφυλάκεια, θα τσουλούσε μια χαρά η διαδικασία. 1 2 1
vas.dim Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 O καθένας δουλεύει όπως νομίζει και τον εξυπηρετεί καλύτερα εγώ προσωπικά ήθελα να τα υποβάλλω μέσω της εφαρμογής αλλά κολλούσε και έτσι θα τα υποβάλλω γραπτώς ασε που για να σκανάρεις πρεπει να τα σηκώσει το συστημα κτλ ,παρεπιπτόντως υπαλληλος μου ειπε καλύτερα ετσι γιατί εχει πρόβλημα στο σύστημα και μερικά δεν τα δεχόταν , τέλοςπαντων οπως προανέφερα ο καθένας με το δικό του τρόπο...
zazeng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Προσωπικά δεν θέλω να έχω ένα κάρο κωδικούς taxisnet και για το θέμα της κάρτας μου έβαλε χέρι ο λογιστής. Ούτε στοιχεία από ένα κάρο κάρτες θέλω να μαζέψω. Για το χαρτί έχεις δίκιο, μαζεύεται πολύ πράγμα, ακόμα και αν για τις κοινές δηλώσεις (πχ ενδοοικογενειακές) βάλεις τα συμβόλαια σε μια και την αναφέρεις στις υπόλοιπες. Και τα έντυπα πάντως ψηφιακά τα κάνω με τα pdf που έχουν δώσει, τα έχω χωρίσει σε σελίδες για να βάζω τα δικαιώματα που έχει ο καθένας. Χρονικά πάνω κάτω το ίδιο βγαίνει, γλυτώνεις τα σκαναρίσματα και τα ανεβάσματα και πας μια μέρα -με ραντεβού - στο γραφείο.
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Σε ποιο γραφείο απ' όλα να πας ωρέ λεβέντη, όταν κάνεις δηλώσεις πελατών σου για τη μισή Ελλάδα κι όταν "... εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν"!!! 1
zazeng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 vas.dim εγώ ξεκίνησα το γκάλοπ, γιατί δεν έχω καταλήξει Jason, είμαι σε επαρχία, το 90% που θα κάνω θα είναι στην έδρα μου, τα εκτός εννοείται εφαρμογή, εκτός και αν εν τη παλάμη πέσει το κόστος της εκδρομής!
jojo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Το γκάλοπ θα είχε ενδιαφέρον αν το απαντούσαν και υπάλληλοι αναδόχων που προσπαθούν να διορθώσουν τις παραλαβές δικαιωμάτων που έγιναν μέσω ηλεκτρονικής δήλωσης
Harker88 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2019 Παρεπιπτόντως, για το Νομό Αιτωλοακαρνανίας το Κτηματολογικό Γραφείο, για τις εκτός Αγρινίου δηλώσεις, βρίσκεται στα 14 χιλιόμετρα από το Αγρίνιο. Γι' αυτό και η προηγούμενη ανάρτησή μου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα