Τινάκι Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 Σας ευχαριστώ πολύ όλους παιδιά, θα το ψάξω περισσότερο καθώς και αυτό με τη μεταβολή του συντελεστή σπουδαιότητας. Α, καλά Τίνα σε έφτιαξα για τα καλά.Αυτό που βρήκα (του Σέξτου) είναι πολύ καλό. Καλά, είναι τέλειο και όχι απλά πολύ καλό, αυτό ακριβώς που αναζητούσα! Και οι δημοσιεύσεις του κ. Αβραμίδη (τις κατέβασα όλες) επίσης διαφωτιστικές! Σε ευχαριστώ spy1551 πάρα μα πάρα πολύ... Τα εύσημα ανήκουν στους καθηγητές Αβραμίδη , Σεξτο και σε όλους όσους συντέλεσαν στις παραπάνω δημοσιεύσεις. Ναι είναι αλήθεια αυτό, εξαιρετική δουλειά και μπράβο τους, χάρηκα πολύ που γνώρισα για την ύπαρξη και το έργο τους! Σας ευχαριστώ πολύ, πιστεύω είναι πολύ θετικό να υποστηρίζει και δικαιολογεί ο μηχανικός τις επιλογές του στον πελάτη στηριζόμενος σε ένα επιστημονικό paper.
koubecham Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2010 Θα πρότεινα πάντως και γω ( θέμα που ήδη έχει αναλυθεί στο μηχανικός), το q να μην το χαμηλώνουμε πολύ, λόγω μείωσης πλαστιμότητας, ψαθυρές αστοχίες κτλ. Καλύτερα να ανεβάζουμε την PGA στην επιθυμητή τιμή που θα μας δώσει την ίδια φασματική επιτάχυνση, για το ποσοστό μείωσης του q που ίσως σκεπτόμασταν. π.χ PGA=0.24 g για q=1 μας δίνει 0.24g PGA=084 για q=3.5 μας δίνει PGA=0.24 .g ϊδιο αποτέλεσμα. λίγο πιο ακριβό, αλλά δε χάνεις πλαστιμότητα και είσαι πιο ήσυχος (για τη μελέτη). Στην κατασκευή αλλού παππά..
sundance Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2010 ενδιαφερουσα θεωρηση. δεν την εχω εφαρμοσει ομως.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα