HMTY Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Χαίρεται Διαβάζω εδώ ένα σχέδιο αυτοματισμού για ένα σύστημα αυτοματισμού που ελέγχει μία μηχανή με ατέρμονα μέσω διαφόρων ρελαί. Μεταξύ της παροχής και της μηχανής υπάρχει ένας μετασχηματιστής 220/220. Αυτό υπάρχει για να προστατεύει το μηχάνημα και το βοηθητικό κύκλωμα από υπέρρευμα ή κάνω λάθος;
miltos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Ο Μ/Σ υπάρχει για γαλβανική απομόνωση. Αν ακουμπήσεις έναν από τους 2 πόλους του Μ/Σ (οποιονδήποτε) δεν σε "χτυπάει" το ρεύμα. Αν όμως ακουπήσεις και τους 2 σε χτυπάει. Έτσι, αν από σφάλμα μόνωσης, ακουμπήσει κάποιος αγωγός ένα μεταλλικό τμήμα της μηχανής, δεν υπάρχει κίνδυνος για τον χειριστή. Όμως, υπάρχει κίνδυνος όταν συμβεί και δεύτερο σφάλμα μόνωσης. Ο τρόπος προστασίας με Μ/Σ χρειάζεται πολύ προσοχή. Αν δεν κάνω λάθος ένας Μ/Σ μπορεί να τροφοδοτεί μόνο ένα κύκλωμα (περιορισμένου μήκους καλωδίων). Επίσης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοσδήποτε Μ/Σ, αλλά απαιτείται Μ/Σ απομόνωσης, που πληρεί ορισμένες προδιαγραφές. Σε όλα αυτά πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι η χρήση Μ/Σ αχρηστεύει την προστασία που παρέχει ο ΔΔΕ. Οπότε, ο Μ/Σ πρέπει να χρησιμοποιείται με προσοχή.
CostasV Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Για τι είδους μηχάνημα μιλάμε; Περίπου τι ισχύ; Μία άλλη πιθανότητα (λέω) είναι να χρησιμοποιεί τον Μ/Σ 1:1 για να αποφύγει τυχόν αλληλεπίδραση τμήματος του αυτοματισμού με την γείωση. Είναι ΟΛΗ η τροφοδοσία της μηχανής μετά τον Μ/Σ 1:1, ή μόνο του αυτοματισμού;
HMTY Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Πιστεύω ότι ο miltos με καλύπτει. Παρ' όλ' αυτά να πω ότι ο μετασχηματιστής είναι μεταξύ της τροφοδοσίας και του βοηθητικού κυκλώματος αυτοματισμού (το οποίο υποτίθεται ότι ελέγχει ο χρήστης).
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Ο τρόπος προστασίας με Μ/Σ χρειάζεται πολύ προσοχή. Αν δεν κάνω λάθος ένας Μ/Σ μπορεί να τροφοδοτεί μόνο ένα κύκλωμα (περιορισμένου μήκους καλωδίων). Ακριβώς. Γιατί πάνω από τα 100μ γραμμής έχουμε ανάπτυξη τάσεων λόγω κατανεμημένης χωρητικότητας, θέμα που έχουμε συζητήσει εκτενώς στο παρελθόν αλλά δυστυχώς νομίζω ότι απάντηση δεν βρήκαμε και κανένας μας δεν έχει κατανοήσει το φαινόμενο επακριβώς (μαζί με το γιατί "οχι ρελλέ ΔΔΕ σε κινητήρες κλπ φορτία κίνσησης)
miltos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Μία άλλη πιθανότητα (λέω) είναι να χρησιμοποιεί τον Μ/Σ 1:1 για να αποφύγει τυχόν αλληλεπίδραση τμήματος του αυτοματισμού με την γείωση. Τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό?
CostasV Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Εάν η γείωση δεν έχει αρκετά χαμηλή τιμή, και τα ρεύματα στην κύρια μηχανή είναι αρκετά μεγάλα, τότε η τάση του ουδετέρου μπορεί να αυξηθεί κατά μερικά Volt. Αυτή η αύξηση μπορεί να προκαλεί ανεπιθύμητη συμπεριφορά στον αυτοματισμό. Φυσικά εάν η γείωση δεν έχει αρκετά χαμηλή τιμή, τότε ΑΜΕΣΑ θα πρέπει να διορθωθεί πρώτα το πρόβλημα της γείωσης. Αλλά υποθέτω ότι μερικοί κατασκευαστές μπορεί να επιλέξουν τον Μ/Σ 1:1 ως μέσο να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της λειτουργίας του μηχανήματος τους, παρά το ότι ο εγκαταστάτης δεν εξασφαλίζει ικανοποιητική γείωση.
prasinos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2010 Τουλαχιστον απο πειρας ολοι οι πινακες αυτοματισμου διαθετουν ανεξαρτητη πηγη τροφοδοσιας για τα βοηθητικα κυκλωματα ,ειτε με Μ/Σ 380/220 ,ειτε 380/48, ειτε 380/24 ,ειτε 220/220,αναλογα με τις αναγκες εντολων και σηματων,και ο λογος νομιζω οτι ειναι θεμα ασφαλειας λειτουργειας βοηθητικων και ανθρωπων
antonop76 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2010 Συμφωνώ με το φίλο prasino. Προσωπικά προτιμώ τα κυκλώματα ελέγχου με συνεχή τάση.
miltos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2010 Θέλει πολύ προσοχή όταν καταργούμε τον ΔΔΕ για ένα άλλο μέτρο προστασίας. Πρέπει να εξασφαλίσουμε τουλάχιστον ίδιο επίπεδο προστασίας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα