Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σπουδές στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό;


germaria30

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 59
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@lazarosk

 

το θέμα είναι οτι έτσι όπως είναι η διαδικασία αναγνώρισης , ως φοιτητής και ως έξοδα σπουδών στην τελική σε συμφέρει αν ξεκινήσεις εξω να τελειώσεις έξω. Εγώ αναγνωρίζω το γεγονός οτι με το bachelor εννοείται οτι δεν είχα την απαίτηση να αναγνωριστώ ως αρχιτέκτων μηχανικός στην Ελλάδα. Αυτο θα ήταν τουλάχιστον παράλογο. Θεωρώ όμως οτι στην φάση που ήμουν αυτό που θα μου έπαιρνε 2 χρόνια στο εξωτερικό (diploma) μετά απο τον χρόνο της πρακτικής, μου πήρε 4 χρόνια με το σύστημα εδώ. Το παιδί που μπαίνει στην διαδικασία αυτή τώρα είναι καλό να το γνωρίζει οτι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις.

 

@dimitris18

 

θεωρώ οτι το να μπω σε διαδικασία υπεράσπισης των Βρετανικών vs Ελληνικών Πανεπιστημίων είναι τουλάχιστον ανούσιο. Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο όπως προανέφερα. Αν εσύ πιστεύεις οτι με την ταμπέλα 'μηχανές παραγωγής χρημάτων΄ έχεις καλύψει το δικό τους σύστημα είναι δικαίωμά σου. Προσωπικά διαφωνώ με την οποιαδήποτε ταμπέλα και την οποιαδήποτε κατηγοριοποίηση. Η δική μου εμπειρία, παρά την πίκρα της υπόθεσης του χαμένου χρόνου/χρήματος, μου έμαθε αν μη τι άλλο να μην βγάζω τέτοιου είδους συμπεράσματα. Το οτι συμβαίνει στο ένα πανεπιστήμιο κάτι δε σημαίνει απαραίτητα οτι συμβαίνει παντού.

Link to comment
Share on other sites

@akara

 

Αυτό που λες με την σημερινή Νομοθεσία δεν γίνεται .Ο Νόμος το λέει ξεκάθαρα ότι για την ισοτιμία και την αντιστοιχία των τίτλων με τα αντίστοιχα 5 έτη τίτλους ημεδαπής αναγκαστικά υποχρεώνεσαι να έχεις μεταπτυχιακό ώστε να γίνει η συνεκτίμηση τίτλων και οι χρέωση των μαθημάτων, διαφορετικά δεν γίνεται κανένας δεκτός σε Ελληνικό Πολυτεχνείο και παραπέμπεται σε αντίστοιχο τμήμα των Ελληνικών ΤΕΙ όπου η συνεκτίμηση με μεταπτυχιακό δεν είναι υποχρεωτική .

 

Αυτά που γινόντουσαν τότε επί ΔΙΚΑΤΣΑ δεν περνούνε σήμερα επί ΔΟΑΤΑΠ .

Είναι ξεκάθαρο από την Νομοθεσία διαφορετικά μια τέτοια πράξη αναγνώρισης με τον τρόπο που περιγράφεις θεωρείται ΠΑΡΑΝΟΜΗ . Άρθρο .4 σελ .876 παρ.2 από την δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στο link που σου έδωσα σε προηγούμενο μήνυμα μου .

Link to comment
Share on other sites

"Αυτό που δεν καταλαβαίνετε πολλοί είναι ότι δεν είναι τα ελληνικά πανεπιστήμια που σου παρέχουν το υπόβαθρο αλλά το υψηλό επίπεδο των φοιτητών.

Κάτι ακόμη επίσης που δεν καταλαβαίνετε είναι ότι οι απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων μπορεί να βγαίνουν κατάληλοι για ακαδημιακή καριέρα αλλά είναι οι πλέον ακατάληλοι για την αγορά εργασίας..."

 

Περισσοτερο λαθος δεν μπορεις να εισαι! Τα ελληνικα πανεπιστημια

παρα την ανοργανοσια τους, την καθημερινη επαναστατικη γυμναστικη

και ολα τα χαλια τους εχουνε και πολλα θετικα. Υπαρχουν αρκετοι

ευσυνειδητοι καθηγητες που μπορουν να σε εμπνεσουν και σου μεταφερουν

απιστευτες γνωσεις. Μπορει το ΕΠ να σε διδασκει πολλα περιττα αλλα επισης

σου δινει ενα πολυ καλο γνωσιακο υποβαθρο!

 

Last but not least επειδη ειμαστε λιγο φτωχομπινεδες πρεπει να βαζουμε το

μυαλο μας να δουλεψει. Εργαστηριακος εξοπλισμος που ειναι πανακριβος

να τον αγορασεις σε πολλα ελληνικα ιδρυματα με την συνεργασια

καθηγητων και φοιτητων κατασκευαζονται ιδιοκατασκευες με εξαιρετικα

χαμηλοτερο κοστος.

 

Τα περι ακαταλληλοτητας για την αγορα εργασιας ειναι αυθερετες κρισεις...

Link to comment
Share on other sites

Τά Ελληνικά πανεπιστήμια παρέχουν καί υποβαθρο καί έχουν καί υψηλό

επίπεδο φοιτητών.

Οι απόφοιτοι Ελληνικών πανεπιστημίων είναι κατάλληλοι καί γιά

ακαδημαϊκή καριέρα καί γιά τήν αγορά εργασίας.

Θά έχεις τήν ευκαιρία νά τό διαπιστώσεις όταν ερθεις εδώ γιά νά πάρεις

τήν αντιστοιχία σου.

 

Τά ΦΕΚ, ΓΟΚ, ΚΥΑ, ΠΔ, εγκύκλιοι καί άλλα δεινά είναι πού κάνουν τήν

δουλειά απίθανη, αυτό όμως είναι άλλο θέμα.

 

.

 

Αυτά είναι τα καλά πανεπιστήμια? http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100018_22/01/2011_429773

 

Καλά μερικοί είναι σαν να ζείτε σε άλλη χώρα...

Αλλά ξαναλέω το επίπεδο το φοιτητών ειδικά στα πολυτεχνεία της Ελλάδας για διάφορους λόγους είναι άριστο και πολύ καλύτερο από τα περισσότερα πανεπιστήμια της Αγγλίας... Ένας ικανός και έξυπνος άνθρωπος λοιπόν όπου και να πάει θα διαπρέψει. Αλλά το Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν είναι αντάξιο των φοιτητών του, πως να το κάνουμε? Τα πανεπιστήμια δεν έχουν καμία διασύνδεση με την βιομηχανία αλλά και δεν υπάρχει και αξιόλογη βιομηχανία στην Ελλάδα. Και χωρίς διασυνδέσεις λοιπόν έχεις αποφοίτους που δεν είναι κατάλληλοι για την αγορά εργασίας.

 

@AMHxaNos

το καλαβαίνω ότι αν δεν υποστήριζεις το ίδιο σου το σπίτι θα πέσει να σε πλακώσει όπως λέει η παροιμία αλλά μάλλον κακό κάνει τέτοια σκέψη διότι αν πιστεύεις ότι όλα είναι καλά και ρόδινα τότε ποτέ δεν θα διορθωθεί ποτέ η κατάσταση.

 

@lazarosk

 

@dimitris18

 

θεωρώ οτι το να μπω σε διαδικασία υπεράσπισης των Βρετανικών vs Ελληνικών Πανεπιστημίων είναι τουλάχιστον ανούσιο. Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο όπως προανέφερα. Αν εσύ πιστεύεις οτι με την ταμπέλα 'μηχανές παραγωγής χρημάτων΄ έχεις καλύψει το δικό τους σύστημα είναι δικαίωμά σου. Προσωπικά διαφωνώ με την οποιαδήποτε ταμπέλα και την οποιαδήποτε κατηγοριοποίηση. Η δική μου εμπειρία, παρά την πίκρα της υπόθεσης του χαμένου χρόνου/χρήματος, μου έμαθε αν μη τι άλλο να μην βγάζω τέτοιου είδους συμπεράσματα. Το οτι συμβαίνει στο ένα πανεπιστήμιο κάτι δε σημαίνει απαραίτητα οτι συμβαίνει παντού.

 

Και εγώ σε βρετανικό πανεπιστήμιο είμαι και ξέρω πολύ καλά τι γίνεται εδώ. Όπως είπα ακόμη και οι Άγγλοι συμφητητές μου όταν μιλάνε για πρωιν πολυτεκνικς αναφέρονται σε αυτά ως "πανεπιστήμια". Δεν είναι μυστικό ότι αυτά τα ιδρύματα υπάρχουν για να τρώνε τα λεφτά των διεθνών φοιτητών. Έχω διαβάζει άπειρα άρθρα από guardian, THES κλπ με πανεπιστημιακούς να διαμαρτύρονται ότι αυτά τα ιδρύματα έχουν χαλάσει όλη την εικόνα των Αγγλικών πανεπιστημίων στο εξωτερικό. Θα παραθέσω και αρθρα κάποια στιγμή. Αλλά και από προσωπική εμπειρία ξέρω το επίπεδο αυτών. Ο όρος πανεπιστήμιο δυστηχώς έχει χάσει την ένοιά του πλέον στην Βρετανία.

 

 

Περισσοτερο λαθος δεν μπορεις να εισαι! Τα ελληνικα πανεπιστημια

παρα την ανοργανοσια τους, την καθημερινη επαναστατικη γυμναστικη

και ολα τα χαλια τους εχουνε και πολλα θετικα. Υπαρχουν αρκετοι

ευσυνειδητοι καθηγητες που μπορουν να σε εμπνεσουν και σου μεταφερουν

απιστευτες γνωσεις. Μπορει το ΕΠ να σε διδασκει πολλα περιττα αλλα επισης

σου δινει ενα πολυ καλο γνωσιακο υποβαθρο!

 

Last but not least επειδη ειμαστε λιγο φτωχομπινεδες πρεπει να βαζουμε το

μυαλο μας να δουλεψει. Εργαστηριακος εξοπλισμος που ειναι πανακριβος

να τον αγορασεις σε πολλα ελληνικα ιδρυματα με την συνεργασια

καθηγητων και φοιτητων κατασκευαζονται ιδιοκατασκευες με εξαιρετικα

χαμηλοτερο κοστος.

 

Τα περι ακαταλληλοτητας για την αγορα εργασιας ειναι αυθερετες κρισεις...

 

Κανείς δεν αμφισβήτησε το γνωσιακο υποβαθρο. Μάλιστα θα έλεγα ότι οι απόφοιτοι του ΕΠ έχουν περισσότερες γνώσεις ειδικά από αυτούς των αγγλοσαξονικών πανεπιστημίων.

Αυτά που λέω για την αγορά εργασίας εχω πολύ προσωπική εμπειρία καθότι η οικογένειά που έχει μεγάλη βιομηχανία και έχει πολλούς υπαλλήλους μηχανικούς. Τι να λέμε τωρα..

Βγείτε κάποιοι εξωτερικό για να δείτε τι γίνετε και μετά συγκρίνετε Έλληνες-Ξένους. Για αγορά εργασίας πάντα όχι για ακαδημαϊκή καριέρα.

Link to comment
Share on other sites

@Dimitris18:

 

Το ελληνικο συστημα εχει πολλες παθογενειες και σιγουρα δεν

ειναι το πιο "αποδοτικο"...

 

Απο προσωπικη εμπειρια ενα 20%~30% των διπλωματουχων/πτυχιουχων

θα ελεγα οτι αξιζουν, οι υπολλοιποι απλα ειναι πολυ μετροι εως αδιαφοροι.

 

Επισης μπορεις να εξηγησεις πως ενω παραδεχεσαι οτι οι αποφοιτοι

των ελληνικων ιδρυματων παιρνουν περισσοτερες γνωσεις απο τους

αντιστοιχους των αγγλικων ιδρυματων ειναι ανικανοι για εργασια?

Φταιει το νερο δηλαδη?

 

Απο προσωπικη εμπειρια θα σου πω οτι η ερευνα ειναι παρα πολυ δυσκολη

και θελει μεγαλη αφοσιωση και προσπαθεια για να γινει και να εχει κανεις

αποτελεσματα. Πως γινεται κανεις να εχει την επιμονη, εργατικοτητα κτλ

για να κανεις σωστη ερευνα αλλα να εισαι ανικανος να δουλεψεις?!

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς καμία διάθεση αντιπαλότητας, υπάρχουν πολλοί που μπορούσαν να εισαχθούν σε ελληνικά πανεπιστήμια και παρ όλα αυτά προτίμησαν να πάνε στο εξωτερικό;

Εγώ γνωρίζω ήδη έναν αλλά ποσοστιαία είναι σίγουρα στην μειοψηφία. Αναμένω και τις δικές σας απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

MScEng

 

Κάπου κάνεις λάθος .Το λάθος λοιπόν που κάνεις είναι ότι άλλο είναι η εργαστηριακή έρευνα που προκύπτει από υψηλό θεωρητικό υπόβαθρο και άλλο η πρακτική εξάσκηση επάνω στο αντικείμενο σου .

Κανείς δεν είναι ανίκανος να δουλέψει .

Το βασικό πρόβλημα που εστιάζουμε είναι η έλλειψη πρακτικής εξάσκησης στα ΕΠ που έχει να κάνει από την πολιτική βούληση ενός ιδρύματος στην Ελλάδα στο να κρατήσει την κρατικοποίηση του ιδρύματος αποφεύγοντας οποιαδήποτε συνεργασία και επαφή με εταιρίες του ιδιωτικού τομέα και ταυτόχρονα και από την αγορά εργασίας. Επί της ουσίας κρατάει ένα κλειστό εσωτερικό σύστημα έρευνας χωρίς όμως καμία επικοινωνία με τον έξω κόσμο που συνεπάγεται στις εταιρίες και την αγορά εργασίας .

 

Στο εξωτερικό και ειδικά στην Βουλγαρία που σπούδαζα εγώ το Πανεπιστήμιο μου παρόλο που ήταν κρατικό και έπαιρνε κρατική επιχορήγηση φρόντιζε να έχει συνεργασίες και με εταιρίες του ιδιωτικού τομέα αντλώντας και από εκεί χρήματα τα οποία πήγαιναν στις υποτροφίες των φοιτητών του χωρίς να κινδυνεύει το ίδρυμα από τυχών ιδιωτικοποίηση .Το αντάλλαγμα ως προς αυτό ήταν ότι πάρα πολλά παιδιά κάθε χρόνο πήγαιναν και δούλευαν σε αυτήν την εταιρία κάνοντας ταυτόχρονα και την πρακτική τους εξάσκηση αποκομίζοντας πάρα πολλές εμπειρίες .

Με άλλα λόγια λοιπόν υπήρχε μια ελευθερία ως προς τους φοιτητές να πάνε και να δουλέψουνε στην συγκεκριμένη εταιρία θρέφοντας τους με πολλές εμπειρίες μέσο αυτής της συνεργασίας.

Αυτά του είδους πανεπιστήμια που είναι ανοιχτά ως προς τις εταιρίες δίνουν ζωντάνια και ώθηση στο πανεπιστήμιο στο να ξεφύγει κάποιος φοιτητής του ιδρύματος και πέραν του εργαστηρίου του γνωρίζοντας και από κοντά το πως δουλεύει μια εταιρία έχοντας ταυτοχρόνως άμεση επαφή με το αντικείμενο του στην αγορά εργασίας μέσο της εταιρίας.

Όλα αυτά λοιπόν καθορίζονται από την πολιτική στάση του πανεπιστημίου .

Σε αυτό λοιπόν το πρόβλημα εστιάζουμε όλοι στα ΕΠ , στην έλλειψη συνεργασιών με τις εταιρίες και στην έλλειψη πρακτικής εξάσκησης.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρολογεις? Σε ολα τα πολυτεχνεια υπαρχει προαιρετικη

πρακτικη εξασκηση σε εταιριες και ξερω κοσμο που εχει παει

και απεκτησε εμπειριες εκει. Αλλα εχει διαφορα να κανεις

πρακτικη ασκηση και να δουλευεις κανονικα μην γελιομαστε...

 

Αυτο που ειπα και ξαναλεω ειναι οτι δεν μπορει να εισαι ικανος

να κανεις υψηλου επιπεδου ερευνα αλλα να εισαι ανικανος

να δουλεψεις σε μια εταιρια, σε ενα τεχνικο γραφειο!

 

Επισης μιας και μιλας για ενα πανεπιστημιο στεγανοποιημενο

απο τον εξωτερικο κοσμο κανε μια μικρη ερευνα για την

συνεργασια εταιριων με πανεπιστημιακα ιδρυματα. Ξερω πολλες

πειρπτωσεις που οι εταιριες πληραωνουν για R&D ελληνικα

πανεπιστημια η που στελνουν δοκιμια να εξεταστουν

απο τα εργαστηρια τους.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.