dimitris18 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Χωρίς καμία διάθεση αντιπαλότητας, υπάρχουν πολλοί που μπορούσαν να εισαχθούν σε ελληνικά πανεπιστήμια και παρ όλα αυτά προτίμησαν να πάνε στο εξωτερικό; Εγώ γνωρίζω ήδη έναν αλλά ποσοστιαία είναι σίγουρα στην μειοψηφία. Αναμένω και τις δικές σας απόψεις. Όσοι έχουν λεφτά και συνήθως παλιά τζάκια από βόρεια προάστια ούτε που σκέφτονται για Ελλάδα, αμέσως εξωτερικό. Κάποιοι δεν δίνουν καν πανελλαδικές. Εγώ ήδη ανέφερα ότι έχω συμφοιτητή που περνούσε ΕΜΠ αλλά ήρθε εδώ επάνω. Για να πας σε μη πρωιν πολυτεκνικ άλλωστε θες τουλάχιστον 19 απολυτήριο. Να τα δούμε όμως και λίγο αντίστροφα τα πράματα? Τις βάσεις με το 10% τις είδατε? Ιατρική 10000 μόρια, φυσικό Ιωαννίνων 4000 μόρια.. Ή το πόσο εύκολα μπαίνουν άτομα από π.χ. βουλγαρία που δεν κατάφεραν να περάσουν σε δικά τους πανεπιστήμια και έρχονται Ελλάδα. Αυτές είναι περιπτώσεις που περνούσαν Ελλάδα αλλά δεν θα τους δέχονταν ΠΟΥΘΕΝΑ στο εξωτερικό. Μόνο στην Ελλάδα αυτά... @MScEng Η ικανότητα για έρευνα δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τις δεξιότητες για δουλειά. Αλλά αυτό είναι πάρα πολύ μεγάλο θέμα που άνοιξες και δεν θα ασχοληθώ προς το παρόν. Ακόμη άλλο να κάνεις πρακτική στην δουλειά του μπαρμπα Γιώργου και άλλο να δουλείς σε εταιρίες όπως η General Electric, Rolls-Royce, Jaguar, Shell, Intel κλπ κλπ. Τι λέμε τώρα..
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Εχω την εντυπωση οτι κανεις παλι λαθος,αυτες ειναι οι βασεις για παιδια του νυχτερινου λυκειου,κατα βαση οι βασεις με το 10% ειναι πολυ υψηλοτερες απο τις κανονικες σχεση με το 90% απο ημερισια λυκεια... Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειναι πολυ πιο δυσκολο να κανεις υψηλου επιπεδου ερευνα παρα να δουλευεις. Ιδιαιτερα αν μιλαμε για ερευνα στο εξωτερικο ειναι πολυ πιο δυσκολη... Ατομα απο την Βουλγαρια δεν περνανε εκει και ερχονται Ελλαδα? Δηλαδη ειναι τοσο αχρηστοι αλλα γραφουνε πανελληνιες 18 και 19? Καλο το παραμυθι σου αλλα δεν ειχε δρακο... Εγω ξερω περιπτωσεις που κανανε την πρακτικη τους στην ΕΑΒ, ΕΛΚΕΜΕ, Σιδενορ, εργαστηρια διαφορων περιφερειων κτλ κτλ. Μιλαω για παιδια με πραγματικα ενδιαφερον να μαθουν κατι... Και για να τελειωνουμε το θεμα ερευνα για να κανεις ΣΟΒΑΡΗ ερευνα θελεις: Τουλαχιστον 8-10 ωρες καθημερινα συν δουλεια στο σπιτι για επεξεργασια αποτελεσματων, αναζητηση paper, διαβασμα, συγγραφη paper και παρουσιασεων για διαφορα συνεδρια. Σαν διδακτορικος θα σου φορτωσουνε και καμποσα τσουτσεκια να τους βοηθησεις στις διπλωματικες, θα διαρθωνεις θα επιτηρεις θα θα θα... Αν η μαυρη σου η μοιρα σε βαλει σε προγραμμα που πληρωνεσαι δε ειτε εισαι Ελλαδα ειτε Αγγλια θα σε στιψουν σαν την σφουγγαριστρα...
dimitris18 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δεν είναι νυχτερινό είναι με το 10% δηλαδή με άτομα που ξαναδήλωσαν σχολές και την επόμενη χρονιά. Έγινε μάλιστα και σκάνδαλο στις εφημερίδες και στην τηλεόραση. Αλλά καλά που ανέφερες και το νυχτερινό, και μετά είναι και ειδικές κατηγορίες. Το ΕΠ κάνει φιλανθρωπία αντί να κοιτά να βάλει τους καλύτερους. Όσο για την ερεύνα, μπορεί να είναι δύσκολη μπορεί να είναι και εύκολη, εξαρτάται τι κάνεις και τι στόχους έχεις. Γενικά στην Ευρώπη, είτε Ελλάδα είτε Αγγλία ακόμη και στα πολύ καλά πανεπιστήμια το να πάρεις PhD θεωρείται απο μερικούς πιο εύκολο από το πρώτο πτυχίο. Για αυτό και αν κοιτάξες μισθούς αποφοίτων με διδακτορικό είναι χαμηλότεροι από αυτούς με μαστερ. Στην Αμερική το διδακτορικό είναι μεγάλη υπόθεση. Γιατί εκεί οι στόχοι τους είναι διαφορετικοί και τραβάνε μεγάλα ζόρια. Σχετικά με την Βουλγαρία τώρα εγώ μίλησα για Βούλγαρους που δεν περνάνε στα δικά τους πανεπιστήμια και έρχονται στην Ελλάδα στις ιατρικές, νομικές κλπ υψηλόβαθμες σχολές. Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Απαντήστε με το "post reply" και όχι με το "quote". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Εχεις δικαιο για το 10% αλλα και που περασαν θα παρουν ποτε πτυχιο? Ομοιως για τους Βουλγαρους που αναφερεις αν και δεν εχω ακουσει τετοιες περιπτωσες. Ας αφησουμε την Ελλαδα γιατι εχει μεγαλες διαβαθμισεις στο θεμα διδακτορικο,σου ειπαν οτι στην Αγγλια ειναι πιο ευκολο να παρεις διδακτορικο απο πτυχιο?! Ξερω μερικες περιπτωσεις που το παλευουν σε καλα πανεπιστημια της Αγγλιας το προγραμμα ειναι 10ωρο-5 μερες τη βδομαδα. Αν αυτο ειναι απλο i rest my case. Μιλαω για σοβαρα ιδρυματα οτι του λωλου. Εννοειται οτι με το που πανε σπιτι εκει εχει διαβασμα, παρουσιασεις κτλ κτλ Ρωτα να σου πει ο κ.Ροδοπουλος που εχει εμπειρια απο ιδρυματα του εξωτερικου και της Αγγλιας ποσο ευκολο ειναι το διδακτορικο. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα χαρακτηριστικα εκεινα που χρειαζονται για ενα καλο διδακτορικο ειναι και εκεινα που χρειαζονται για να εισαι καλος στην δουλεια σου: -Εργατικοτητα -Αφοσιωση -Ομαδικο πνευμα κτλ κτλ Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Απαντήστε με το "post reply" και όχι με το "quote". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
dimitris18 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Έχω πάνω από δέκα περιπτώσεις φοιτητών από imperial, cambridge, και άλλα red bricks που λένε ότι είναι ευκολότερο. Ακόμη έχω μιλήσει με πολούς καθηγητές από το δικό μου πανεπιστήμιο και μου έχουν πει το ίδιο. Το θέμα όπως είπα και πριν είναι τι στόχους έχεις. Στην Ευρώπη είναι διαφορετικοί από την Αμερικοί. Εδώ το διδακτορικό είναι για κάποιον να εμβαθύνει και να καταλάβει τον τομέα του ακόμη και ας μην έχει προτότυπη ερευνα όπως μου είναι ένας κορυφέος καθηγητής στο τμήμα μου, ενώ στην Αμερική προσπαθούνε να πάνε την επιστήμη ένα βήμα παραπέρα, ανακυλύψουν κάτι καινούργιο αλλιώς δεν τους δίνουν τον τίτλο. Το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα αυτό και έχω να πω Αμερική >> Έυρώπη σε έρευνα.
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 MScEng Εκ νέου κάνεις λάθος .Όσοι πήγαιναν σε αυτές τις εταιρίες για να κάνουν πρακτική εξάσκηση ταυτοχρόνως δούλευαν και πληρώνονταν από την εταιρία για την δουλεία που έκαναν. Άλλα πολύ ποιο μπροστά υπήρχε είδη η συνεργασία του πανεπιστημίου με την εταιρία μέσο και των καθηγητών του. Άλλη περίπτωση είναι ότι υπήρχε πρόγραμμα εκπαίδευσης ενός χρόνου στην εταιρία Raysat με συνεργασία του Πανεπιστημίου όπου οι ίδιοι οι καθηγητές μας δούλευαν ταυτόχρονα εκτός του πανεπιστημίου και στο πρόγραμμα της εταιρία εκπαιδεύοντας τους φοιτητές τους στους χώρους της εταιρίας επάνω στο αντικείμενο τους και στο πρακτικό κομμάτι και στο τέλος έπαιρναν ξέχωρο πιστοποιητικό με σφραγίδα πρυτάνεως από το πανεπιστήμιο τους με το χρόνο της πρακτικής και παρακολούθησης του προγράμματος που έκαναν στην εταιρία και αυτό αργότερα μετρούσε ως προϋπηρεσία εργασίας στην συγκεκριμένη εταιρία συμπληρώνοντας θετικά το Βιογραφικό του κάθε φοιτητή λαμβάνοντας το υπόψη και οι επόμενες εταιρίες απασχόλησης τους . Με λίγα λόγια θέλω να πω πως το Πολυτεχνείο βοηθούσε μέσο των συνεργασιών που είχε με τις εταιρίες στο να αποκομίσουν οι φοιτητές του πέραν της εκπαίδευσης και προϋπηρεσία που χρειάζεται να έχει κάποιος στην αγορά εργασίας μέσο του πιστοποιητικού το οποίο ήταν αναγνωρισμένο από όλες τις εταιρίες της Βουλγαρίας λόγω της σφραγίδας πρυτάνεως που έφερε επάνω. Κλείνοντας θέλω να σημειώσω το εξής πως δεν μπορούμε να κρίνουμε τους Βούλγαρους γιατί προτίμησαν να έρθουν στην Ελλάδα για σπουδές και το τι έκαναν στις Πανβουλγαρικές εξετάσεις . Δεν το γνωρίζουμε γιατί πολύ απλά άλλο σύστημα επικρατεί εκεί και άλλο εδώ .Η κλίμακα είναι πολύ ποιο στενή της τάξεως από το 3 έως 6 όπου για να περάσει κάποιος στα αντίστοιχα ιδρύματα εκεί μέσο των Πανβουλγαρικών εξετάσεων τους έπρεπε να γράψει 5.5 το λιγότερο με άριστα το 6 σε μαθήματα όπως τα Μαθηματικά και η Φυσική όπου ο συναγωνισμός είναι πολύ ποιο μεγάλος από τον δικό μας λόγο του ότι όλα τα παιδιά που δίνουν εκεί εξετάσεις προέρχονται από Μαθηματικά Γυμνάσια . Δίνοντας λοιπόν βάση σε δύο μόνο μαθήματα εισαγωγής τους τα οποία είναι τα κύρια μαθήματα εισαγωγής για ένα πολυτεχνείο καταλάβαινε κανείς το πόσο λοιπόν εύκολα κάποιος μπορούσε να μείνει εκτός Πολυτεχνείου. Δεν είναι λοιπόν εύκολο να περάσεις μέσο αυτών των εξετάσεων στο αντίστοιχο ΕΜΠ της Βουλγαρίας δίνοντας εξετάσεις σε μια χώρα που κατ' εξοχήν έχει παράδοση επάνω στα Μαθηματικά και στην Φυσική .Αυτοί λοιπόν που για λίγο δεν πέρασαν εκεί έχουν τις δυνατότητες σήμερα πολύ εύκολα να βγάλουν ένα Ελληνικό Πολυτεχνείο (χωρίς υπερβολή) μέσο του υψηλού υπόβαθρου γνώσεων που έχουν αποκομίσει σε αυτά τα μαθήματα από το σχολείο τους .
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 MScEng Εκ νέου κάνεις λάθος .Όσοι πήγαιναν σε αυτές τις εταιρίες για να κάνουν πρακτική εξάσκηση ταυτοχρόνως δούλευαν και πληρώνονταν από την εταιρία για την δουλεία που έκαναν. Άλλα πολύ ποιο μπροστά υπήρχε είδη η συνεργασία του πανεπιστημίου με την εταιρία μέσο και των καθηγητών του. . Το ιδιο γινεται και στην Ελλαδα τι δεν καταλαβαινεις ακριβως? Παρε μια λιστα εταιριων με τις οποιες συνεργαζεται ενα μικρο περιφερειακο τμημα απο το οποιο αποφοιτησα.. Συνεργασίες του Εργαστηρίου με Φορείς, Επιχειρήσεις, κλπ. • Σχολή Χημικών Μηχανικών, ΕΜΠ • Τμήμα Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών • Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων - Μεταλλουργών ΕΜΠ • LAFARGE – ΑΓΕΤ • SPIDER Α.Ε. • Sheffield–Hallam University, UK • SNECMA Aircraft Engines, France • Optical Instrumentation and NDE Branch, NASA Glenn Research Center • US Air Force Materials Directorate, Ohio, USA • NASA Glenn Research Center, Ohio, USA • Physical Acoustics Corporation, USA • Envirocoustics Α.Β.Ε.Ε. • Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας • Τμήμα Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ • Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ • Κέντρο Ερευνών και Προτύπων ΔΕΗ • Εργαστηρίου Δημόσιων Έργων Περιφέρειας Ηπείρου • ΑΚΤΩΡ Α.T.Ε. • ΓΕΩΤΕΣΤ • ΣΙΔΕΝΟΡ Α.Ε. • ΕΤ.ΑΛ Α.Ε. Παιδια απο την σχολη μου εκαναν πρακτικη ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ και βεβαια διπλωματικες σε καποιες απο τις παραπανω εταιριες/ιδρυματα. http://www.materials.uoi.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=110&Itemid=179 Φανταζομαι αν κανεις μια μικρη ερευνα για γνωστοτερα και μεγαλυτερα ιδρυματα οπως το ΕΜΠ θα χασεις την μπαλα...
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Έχω πάνω από δέκα περιπτώσεις φοιτητών από imperial, cambridge, και άλλα red bricks που λένε ότι είναι ευκολότερο. Ακόμη έχω μιλήσει με πολούς καθηγητές από το δικό μου πανεπιστήμιο και μου έχουν πει το ίδιο. Το θέμα όπως είπα και πριν είναι τι στόχους έχεις. Στην Ευρώπη είναι διαφορετικοί από την Αμερικοί. Εδώ το διδακτορικό είναι για κάποιον να εμβαθύνει και να καταλάβει τον τομέα του ακόμη και ας μην έχει προτότυπη ερευνα όπως μου είναι ένας κορυφέος καθηγητής στο τμήμα μου, ενώ στην Αμερική προσπαθούνε να πάνε την επιστήμη ένα βήμα παραπέρα, ανακυλύψουν κάτι καινούργιο αλλιώς δεν τους δίνουν τον τίτλο.Το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα αυτό και έχω να πω Αμερική >> Έυρώπη σε έρευνα. Στην Αγγλια τα διδακτορικα των μηχανικων ειναι επι πληρωμη, ουσιαστικα στις περισσοτερες περιπτωσεις στα σκαει μια εταιρια για να κανεις ερευνα γι`αυτη. Το φυσιολογικα ωραριο οπως ξαναειπα ειναι περι τις 10 ωρες τη μερα στο εργαστηριο/γραφειο καθημερινα φυσικα. Στο σπιτι παντα υπαρχει επιπλεον δουλεια που πρεπει να γινει. Σε προπτυχιαχο επιπεδο τι ωρες διαβαζατε-πηγαινατε για μαθηματα γιατι θα τρελαθουμε! Χτυπαγατε καθημερινα 16ωρα? Αν ειναι ετσι οκ το διδακτορικο ειναι πιο ευκολο απο το πτυχιο στην Αγγλια... Τα αλλα οτι το διδακτορικο στην Αγγλια ειναι για να εμβαθυνει κανεις κι ας μην ειναι προτοτυπη η ερευνα ισχυει ΠΑΝΤΟΥ. Δεν ειναι σε ολα τα διδακτορικα δυνατον να παραξεις εντελως προτοτυπη ερευνα. Να μου το λεγες αυτο για την Ελλαδα θα το δεχομουνα για την Αγγλια οχι ομως, δεν ειναι μακρυα απο την Αμερικη σε επιπεδο.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2011 Συνάδελφοι απο την αρχή. Το διδακτορικό έχει να κάνει με τον φοιτητή, τον επιβλέπον και το πανεπιστήμιο. Με την σειρά. 1. Φοιτητής. Ενα ελάχιστο ποσοστό φοιτητών ξέρουν τους ακριβείς λόγους που θέλουν να κάνουν διδακτορικό. Άλλοι διότι θέλουν να πάνε πίσω στον μπαμπά, μαμά, σύντροφο, κλπ και να το παίξουν αστέρια. Αλλοι διότι πιστεύουν οτι θα πάρουν περισσότερα χρήματα. Αλλοι για ακαδημαϊκή καριέρα κλπ. Υπάρχει και ενα 5% που το κάνουν απο λόξα. Προφανώς οι τελευταίοι είναι η καλύτερη πάστα. 2. Επιβλέπον. Υπάρχουν επιβλέπον που έχουν 10 αρθρα τον χρόνο και δεν ξέρουν τίποτα ή απλά αναμασάν πράγματα. Αλλοι που έχουν 1-3 και ξέρουν αλλα πάνε για την δόξα οπότε ένας φοιτητής κάτι θα μάθει. Αυτοί συνηθως δεν έχουν πολλούς διδακτορικούς (1-2) και άλλοι που κάνουν γραμμή παραγωγής διότι μετράει στην εξέλιξη. 3. Πανεπιστήμιο. Γενικά θα πρέπει να μπορεί να θέσει όρους. Στην Αγγλία έχουμε το μέγιστο μέχρι 3 ταυτόχρονα. Τώρα τα καλά πανεπιστήμια έχουν επιτροπή εξέτασης θέματος. Εκει μπαίνουν οι βάσεις της συνεργασίας. Προσωπικά. Εχω βγάλει 9 διδακτορικά. Οι 5 είναι σε πανεπιστήμια ΔΕΠ, 1 Τεχν. Διευθυντής στην Hyundai, ένω έχω εκπαιδέυση 5 sabbatical. Απο τους 9, 1 ήταν αστέρι και είναι επίκουρος ακόμα στην Ιρλανδία, οι άλλοι 4 είναι ήδη καθηγητές (καλοί μέν αλλα όχι αστέρια). Βασικές γραμμες διδακτορικού (προσωπικά). Το θέμα. πχ. 1. Δημιουργία αναλυτικού μοντέλου μεταβαλλόμενης αστοχίας χάλυβα. Πάμε μοντέλο σημαίνει οτι θα κάνεις μοντέλο το οποίο θα είναι αναλυτικό ενω θα προσδιορίσεις τις καταστάσεις εφαρμογής. 2. Μελέτη εξέλιξης τοπικής απώλειας συνάφειας χάλυβα/σκυροδέματος σε τυχηματική φόρτιση. Εδω θα πας μάλλον υπολογιστικά θα μου αποδείξεις οτι η υπολογιστική μελέτη δουλεύει με βάση τα αναλυτικά, θα φτιάξεις μοντέλα κτιρίων, θα βάλεις τυχηματικά την απώλεια με διαφορετικούς βαθμούς, θα κάνεις ανάλυση ρίσκου και θα βγάλει συμπεράσματα.
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Dr Ροδόπουλος, Πιθανόν νά έχετε ασχοληθεί καί μέ undergraduate admissions. Αν ναί, τότε: έχετε παρατηρήσει/συσχετίσει την βαθμολογία εισαγωγής εισακτέων στο πανεπιστήμιο μέ τήν πρόοδο-επιδόσεις στίς σπουδές τους? Υπάρχει κάτω όριο στά A-level points κάτω απο τό οποίο ό εισακτέος θά δυσκολευτει πολύ νά τελειώσει τίς σπουδές του ή θά βγάλει (τό πολύ) 2.2 ή third class? Πχ. τά 22 points (ACC-BBc) είναι επαρκές background για κάποιον πού θέλει νά σπουδάσει πχ Mechanical (ή electrical, civil κλπ) engineering εχοντας στόχο 2.1 σέ παραδοσιακό University? .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα