lazaros Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2010 Καλημέρα σε όλους! Η ερώτησή μου είναι πως θα μπορούσε να υπολογιστεί και να σχεδιαστεί φυσικός αερισμός υπόγειου χώρου στάθμευσης, εξασφαλίζοντας 4 εναλλαγές αέρα, που απαιτούνται από τον κανονισμό, ώστε να αποφύγουμε την εγκατάσταση μηχανικού εξαερισμού στην πολεοδομία. Φαντάζομαι την κατασκευή δύο ή περισσότερων cours anglais, τοποθετημένων αντιδιαμετρικά, αλλά πως θα μπορούσαμε να τις διαστασιολογήσουμε και να τεκμηριώσουμε ότι καλύπτουν τις απαιτούμενες εναλλαγές αέρα? ευχαριστώ
ss_sk Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Όσο δεν έχουμε εμείς στοιχεία για να υποστηρίξουμε ότι αρκούν άλλο τόσο δεν έχει ο υπάλληλος για να υποστηρίξει το αντίθετο! Δεν υπάρχουν προδιαγραφές για την ανανέωση του αέρα στο υπόγειο οπότε σχεδιάζουμε στα πλαίσια της λογικής...
alej Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Ενδιαφέρον και δύσκολο θέμα. Το έψαξες στο google καθόλου;
dib Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2010 Συνάδελφε, δώσε τις διαστάσεις του υπογείου για να καταλάβουμε τι παίζει...
MECH Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2010 Η απαίτηση από ποιον κανονισμό προκύπτει??? Μήπως από αυτό ? : ΦΕΚ-167/Δ/2-3-93 (Προδιαγραφές για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τα κτίρια ) όπου αναφέρει : "Για τον φυσικό αερισμό των χώρων στάθμευσης χωρητικότητας άνω των δύο θέσεων απαιτούνται δύο ανοίγματα σε αντικείμενους τοίχους επιφανείας τουλάχιστον 0,60 τ.μ. ανά αυτοκίνητο σε κάθε άνοιγμα. Στο πρώτο υπόγειο η είσοδος μπορεί να αντικαθιστά το ένα άνοιγμα. Σε κάθε περίπτωση επιτρέπεται εναλλακτικά τεχνητός αερισμός με ανανέωση 4 φορές την ώρα." Προσωπικά σε πολεοδομίες το παραπάνω ακριβώς μου έχουν ζητήσει. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια νεότερη διάταξη που να λέει κάτι άλλο , αλλά αν ισχύει αυτό, νομίζω ότι άδικα παιδεύεσαι...... 2
nik Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2016 Σε υπόγειο πολυκατοικίας εμβαδού συνολικά π.χ. 200 τ.μ. , το οποίο αποτελείται από αποθήκες, θέσεις στάθμευσης, χώρους ελιγμών, κλιμακοστάσιο , υπάρχει απαίτηση αερισμού με 5% επί της επιφάνειας ? Ή πάει μόνο με 0,60 τ.μ. ανά αυτοκίνητο ? Οι αποθήκες πως αερίζονται ?
Arche Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 με το ΓΟΚ 85 ως τροποποιηθει το 2000 απαιτηση αερισμου του συγκεκριμενου χωρου δεν υπηρχε, η απαιτηση υπηρχε για το χωρο του λεβητοστασιου, με τον ΝΟΚ δεν γνωριζω .. 1
Didonis Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 (edited) επάρκεια φυσικού αερισμού και φωτισμού αφορά τον κτιριοδομικό κανονισμό και όχι τους πολεοδομικούς κανονισμούς (ΓΟΚ, ΝΟΚ) Είναι λοιπόν απαιτητό να υπάρχει επάρκεια φυσικού αερισμού φωτισμού σε γενικό κανόνα στους χώρους με κύρια χρήση και όχι στους χώρους με βοηθητική χρήση (αποθήκες κλπ) Υ.Γ. τώρα το είδα. Το ερώτημα ο νικ το είχε βάλει 2 χρόνια πριν και με παρέσυρε η άνω απάντηση ότι αφορούσε κάτι τώρα. Θα το έχει λύσει εδώ και δύο χρόνια Edited Μάιος 9 , 2018 by Didonis 1
lazaros Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 Καλησπέρα, το αρχικό μου ερώτημα είναι αρκετά παλιό και η απάντηση υπάρχει στο ΦΕΚ-167/Δ/2-3-93 που επισυνάπτω, άρθρο 2 παράγραφος 4. Με λίγα λόγια αναφέρει το ΦΕΚ για χώρους στάθμευσης άνω των 2 θέσεων απαιτούνται αντιδιαμετρικά ανοίγματα επιφάνειας 0,60τ.μ.x (αριθμός αυτοκινήτων). Εναλλακτικά κατασκευάζεται τεχνητός εξαερισμός προσαγωγής/απόρριψης 4 εναλλαγών αέρα. ΦΕΚ-167_Δ_2-3-93 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΗΣ.pdf
Arche Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2018 εμενα με εστειλε το "τεχνητος εξαερισμος προσαγωγης/αποριψης 4 εναλλαγων αερα", δεν θυμαμαι σε αδεια διοροφου που ειχα κανει το 2010 να μου ζητησαν τετοιο. Θα πιανοταν η γκαραζοπορτα σαν ενα ανοιγμα και στην αλλη παντα εβαζα ενα κουρτ ανγλαι, με ενδιεφερε φυσικα να φωτισω και να αερισω το χωρο, δεν περιμενα η Πολ/μια να μου πει οτι θελει αγωγους εισαγωγης και εξαγωγης αερα, το λεγε το μυαλο μου. Ουτεο Α ρχιτεκ τονας ο πρωτος που με εμαθε να σχεδιαζω ειχε αναφερει κατι. Εγω λεω, αυτοκινητο μπαινει, καυσαερια εκπεμπονται, καπως πρεπει να βγαινουν. Και επισης δεν ηθελα στην Ελλαδα και σε καποιο επαρχιακο μερος που σχεδιαζα τοτε, δεν εχει σημασια το μερος βεβαια και Αθηνα, και σε άλλες πόλεις τα ίδια έκανα. Μα με τον ήλιο τον δικό μας, δεν θεωρούσα καλό να πρέπει να αναβω , οι πελάτες να ανάβουν το φως στο γκαραζ. Και βεβαια σαν οδηγος σκεφτομουν οτι αφου θα εισερχεται και καυσαεριο θα πρεπει ., καπως να βγαινει.. έκανα και άλλα, αλλά ας μην κουράσω άλλο τώρα. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα