Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Μελέτη χρονοεπάρκειας κοιλαδο γέγυρας απο οπλισμένο σκύρόδεμα (βλέπε Εγνατία).
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Σημαίνει η χρονικά εξαρτώμενη υποβάθμιση της δομικής επάρκειας, λόγω α) φθοράς (εφέδρανα, αρμοί, κλπ) β) Περιβάλλοντος (οξείδωση όπλισης, απόπλυση σκυροδέματος, υγρασία, κλπ) γ) Τυχηματικά φαινόμενα (σεισμός, κλπ).
Earl Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Αγαπητέ φίλε Γιάννη, Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την πρώτη σου πρόταση για τους προσκρουστήρες. Είναι κάτι το οποίο δεν έχει μονάχα εφαρμογή σε μεγάλες γέφυρες, αλλά και σε αυτές που συναντάει κάποιος στην Εγνατία για παράδειγμα (Medium Span Highway Bridges). Η πρώτη μου πρόταση βασικά για το διδακτορικό όταν έκανα την αίτηση, έχει να κάνει με το ανασήκωμα των εφεδράνων στα ακρόβαθρα σε περίπτωση σεισμού και κυρίως όταν υπάρχει ανασήκωμα μόνο του ενός οπότε και παρατηρούνται εκτενείς βλάβες και ρωγμές στο σκυρόδεμα γύρω από την περιοχή έδρασής τους. Θα κάνω μια ερεύνα πάνω στη πρότασή σου πάντως, έτσι ώστε να συνδέσω αυτά τα δύο θέματα τρόπον τινά. 1000 Ευχαριστώ. Το διδακτορικό μου θα το κάνω στο πανεπιστήμιο που τελείωσα το μεταπτυχιακό μου στο Manchester της Βρετανίας και θα ξεκινήσω επίσημα τον Ιανουάριο του 2011. PS: Θα ήμουνα πολύ τυχερός αν εύρισκα δουλειά σε κάποια εταιρία που ασχολείται με το αντικείμενο της γεφυροποιίας εν μέσω κρίσης γενικά! Κάθε περαιτέρω πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη! Cheers
Earl Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Σημαίνει η χρονικά εξαρτώμενη υποβάθμιση της δομικής επάρκειας, λόγω α) φθοράς (εφέδρανα, αρμοί, κλπ) β) Περιβάλλοντος (οξείδωση όπλισης, απόπλυση σκυροδέματος, υγρασία, κλπ) γ) Τυχηματικά φαινόμενα (σεισμός, κλπ). Ευχαριστώ πολύ Δρα Ροδόπουλε για την απάντησή σας!
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Χρονοεπάρκεια = κάτι σαν κόπωση συνολικά της κατασκευής δηλαδή...; Φίλε Earl, όπου μπορώ να βοηθήσω ευχαρίστως, απλά έχω ήδη 4-5 χρόνια να ασχοληθώ με γεφυροποιία και έχω "χάσει επεισόδια".
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 η κόπωση έχει άλλη έννοια. Εδω μιλάμε για 1. Παίρνει ο φίλος αναφορές απο γέφυρες (εχουμε καμιά 150, διαφορετικοί χρόνοι) και βλέπει τα προβλήματα, τα κατηγοριοποιεί, δημιουργεί την βάση πιθανοτήτων, το risk factor, τα μοντέλα συνέργειας με την επάρκεια, βρίσκει την πιθανότητα του damage indicator. 2. Δημιουργεί interaction effects. Λόγω πολυπλοκότητας τα λύνει με neural network. Αυτό σου δίνει τις νέες παραμετρικές εξισώσεις. 3. Τα βάζει υπο μορφή sub-code στο πακέτο ανάλυσης. 4. βγάζει damage indicator as a function of time. 5. Κάνει και μία οικονομοτεχνική ανάλυση. 6. 3 δημοσιεύσεις και δουλεύει για την Εγνατία. Ασε που στο UK the above is much more catchy considering that earthquakes are not in their must do. tara.
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Βρε Ροδόπουλε ένα πρόβλημα από τα πολλά που είχα (και τα παράτησα) ήταν η ελλειπή γνώση Αγγλικών... Δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω... Πέρα από την πλάκα, η πρότασή σου νομίζω είναι ότι πρέπει για τον φίλο earl...
pluto Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2010 Φίλε earl Το πλέον διαδεδομένο ερευνητικό θέμα στην γεφυροποιία παγκοσμίως είναι η σεισμική απόκριση των γεφυρών και ειδικότερα δύο επι μέρους αντικειμένων: Η αλληλεπίδραση εδάφους-θεμελίου-κατασκευής και η σεισμική μόνωση. Λόγω της μεγάλης ποικιλίας στα είδη θεμελίωσης (επιφανειακή, πασσαλοομάδα, φρέαρ) αλλά και στην επιλογή της σεισμικής μόνωσης (ελαστομεταλλικά εφέδρανα, FPS, κλπ), σε συνδυασμό μάλιστα με τον τύπο της γέφυρας, καταλαβαίνεις ότι το ερευνητικό αντικείμενο είναι ανεξάντλητο. Η εις βάθος γνώση των εκλεπτυσμένων προγραμμάτων μη γραμμικής ανάλυσης μπορεί να σου επιτρέψει την μελέτη σύνθετων συστημάτων όπου η υπάρχουσα γνώση δεν είναι ακόμα πολύ ανεπτυγμένη. Άλλο θέμα, δημοφιλές τελευταία λόγω της κατακόρυφης αύξησης της διαθέσιμης υπολογιστικής ισχύος είναι η απόκριση της γέφυρας στο σύνολό της (και όχι εξετάζοντας ένα μεμονωμένο βάθρο) λαμβάνοντας υπ'όψιν τον "ασυγχροτικό" χαρακτήρα της εδαφικής διέγερσης (δηλ. την διαφορά φάσης κυρίως, της χρονοϊστορίας εδαφικής φόρτισης από βάθρο σε βάθρο λόγω των επιφανειακών κυμάτων). Πέραν των ανωτέρω, ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο τελευταία θέμα (ιδιαίτερα στις ΗΠΑ) είναι η αποτίμηση της σεισμικής τρωτότητας συστημάτων γεφυρών (πχ Αττική οδός) μετά από πολύ ισχυρό σεισμό. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε αυτό έχει η δυνατότητα άμεσης λειτουργίας των υποδομών αμέσως μετά τον σεισμό οπότε το οικονομικό θέμα εδώ είναι ζωτικής σημασίας. Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι σε κάθε περίπτωση, σε επίπεδο διδακτορικού θα πρέπει να απαγκιστρωθείς από την "τετριμμένη" ανάλυση με βάση τους κανονισμούς και να εμβαθύνεις στην μελέτη της μη γραμμικής απόκρισης με σύγχρονες υπολογιστικές μεθόδους. Τους υπάρχοντες κανονισμούς (Eurocode, FHWA, προσφάτως ΚΑΝΕΠΕ κλπ) μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις συγκριτικά με την δική σου "ρεαλιστική" ανάλυση ώστε να ελέγξεις την αποδοτικότητά τους. Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα