Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε νεοανεγειρόμενη οικοδομή στο κέντρο της Αθήνας με χωνευτά κουφώματα και τη στάνταρ θερμομόνωση με dow, έχει νόημα να βάλω προφίλ αλουμινίου με θερμοδιακοπή και ενεργειακά τζάμια;

Ή λόγω του τρόπου κατασκευής των χωνευτών δεν έχω να κερδίσω κάτι;

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Το χωνευτο κουφωμα με προφιλ θερμοδιακοπης και ενεργειακα τζαμια δεν απεχει στη συμπεριφορα του απο ενα ανοιγομενο.Βεβαια για το κεντρο της Αθηνας οπου δεν υπαρχουν ακραιες θερμοκρασιες θα μπορουσες να μειωσεις το κοστος χρησιμοποιωντας απλα προφιλ αλουμινιου αλλα με ενεργειακα τζαμια.Μην ξεχνας οτι η μεγαλυτερη επιφανεια ενος κουφωματος ειναι το τζαμι.Στα λεω αυτα σαν επαγγελματιας του κλαδου.

Δημοσιεύτηκε

Για μένα πάλι τα χωνευτά κουφώματα ούτε ικανοποιητική μόνωση διαθέτουν και τον τοίχο αδυνατίζουν. Είναι σαν να κάνεις μπάλωμα δίπλα σε τρύπα.

Γνώμη μου να χρησιμοποιήσεις κλασσικά κουφώματα αλουμινίου, με τον κλασσικό τρόπο κατασκευής των χωνευτών δεν πετυχαίνεις και τις καλύτερες θερμοηχομονώσεις.

Δημοσιεύτηκε

για να αποδώσουν τα ενεργειακά τζάμια θέλουν θερμοδιακοπή στα αλουμίνια

προσοχή υπάρχουν διάφορα ενεργειακά τζάμια

νομίζω τα κορυφαία είναι τα energy N

Δημοσιεύτηκε

Δεν ειμαι και επιστημονας αλλα απ οσο ξερω απο τη στιγμη που το ενεργειακο τζαμι δεν θα ερχεται σε κανενα σημειο του σε επαφη με τα προφιλ αλουμινιου,το ενεργειακο τζαμι θα συμπεριφερεται οπωσ προβλεπεται

  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όταν μιλάμε για τις ενεργειακές απώλειες, που σχετίζονται με την θερμική αγωγιμότητα των κουφωμάτων, μιλάμε στην πραγματικότητα για την θερμότητα από αγωγή και ακτινοβολία και όχι από μεταφορά (αερίων μαζών).

Με βάση 1ον ότι τα συρόμενα θερμοδιακοπτόμενα πλαίσια κουφωμάτων έχουν συντελεστή θερμικής αγωγιμότητας Uf ~ 4.5W/m2K, ενώ τα ανοιγόμενα κάτω από 2.8 και 2ον τα χωνευτά έχουν αεροδιαπερατότητα τόσο μεγάλη που οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν μπει στο κόπο να κάνουν μετρήσεις (απώλειες θερμότητας λόγο μεταφοράς), συμπεραίνουμε ότι τα χωνευτά κουφώματα είναι η χειρότερη επιλογή από άποψη θερμομόνωσης.

 

Βελτιωμένα χαρακτηριστικά αεροδιαπερατότητας έχουν τα ανασηκώμενα συρόμενα, όπου γίνεται χρήση ελαστικών. Υπάρχουν όμως περιορισμοί στις διαστάσεις αυτών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.