ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2010 Καλησπέρα σας, Έχω ένα μονοφασικό κινητήρα από μια αντλία ραντιστικού και θέλω να το χρησιμοποιήσω σε μηχάνημα καρποσυλλέκτη ελιάς. Το πρόβλημα μου είναι ότι το μοτέρ έχει πολλές στροφές και θέλω να επιτύχω μείωση στροφών τουλάχιστον στις μισές. Γνωρίζει κάποιος να μου αναφέρει ένα τρόπο σχετικά οικονομικό για ρύθμιση της συχνότητας ώστε να αποφύγω την αγόρα inverter?? Τα χαρακτηριστικά του μοτέρ είναι τα εξής: 15KW, 2HP, cosφ=0,94, 2800στροφές/min, V=220, A=15, πυκνωτή 315μF, 50Hertz, IP44 Ευχαριστώ πολύ Αγαπητέ george 35 ρώτα τον σουβλατζή της γειτονιά σου από πού προμηθεύτηκε Τον εξοπλισμό που διαθέτη. Παράδειγμα, τον απορροφητήρα που έχει λογικά των δουλεύει Με αυξομιοτή στροφών, κοινός DIMMER. Υπάρχουν τέτοια dimmer ακόμα και για ηλεκ. κινητήρες των 2.5kw 220volt (Έχω τοποθετήσει αρκετά από αυτά τα μαραφέτια) το κόστος δεν ξεπερνάει τα 50€ 1
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2010 Ε, όχι ρε παιδιά... κινητήρας βραχυκυκλωμένου δρομέα με dimmer; Και μάλιστα 2 ίππων, με πλήρες φορτίο, στο 1/2 του ονομαστικού ρυθμού περιστροφής! Εδώ, και με inverter, είναι αδύνατον να δουλέψει σε αυτές τις συνθήκες. Μην λέτε τέτοια πράγματα εδώ, θα μας πάρουν με τις πέτρες.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2010 Ε, όχι ρε παιδιά... κινητήρας βραχυκυκλωμένου δρομέα με dimmer; Και μάλιστα 2 ίππων, με πλήρες φορτίο, στο 1/2 του ονομαστικού ρυθμού περιστροφής! Εδώ, και με inverter, είναι αδύνατον να δουλέψει σε αυτές τις συνθήκες. Μην λέτε τέτοια πράγματα εδώ, θα μας πάρουν με τις πέτρες. Φίλε alexispap. έχεις δίκιο. Αλλά υπάρχει ροοστάτης (η σωστή ορολογία) στα 2kw 230volt. με την διαφορά ότι δεν μπορείς να τον χρησιμοποίησης κάτω από το 50% των ονομαστικών στροφών του ηλεκτροκινητήρα. Λόγο της καμπύλης λειτουργίας της συχνότητας έχουμε αύξηση ρευμάτων (Ammber) και ο κινητήρας θα καεί. Προτείνω ένα εσωτερικό θερμικό σταθερής ρύθμισης εντος του κινητήρα
bill_best Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2010 ... με την διαφορά ότι δεν μπορείς να τον χρησιμοποίησης κάτω από το 50% των ονομαστικών στροφών του ηλεκτροκινητήρα. Λόγο της καμπύλης λειτουργίας της συχνότητας έχουμε αύξηση ρευμάτων (Ammber) και ο κινητήρας θα καεί. ... Μάλλον θα εννοείς ότι το πρόβλημα είναι να ξεκινήσει ο κινητήρας με το 50% των στροφών του ή πιο σωστά με το 50% της ισχύς του γιατί αν τον εκκινήσουμε με την ονομαστική ισχύ του, μετά μπορούμε να του μειώσουμε την ισχύ - στροφές στο 50 ή και στο 20% .Όπως είπες και στο προηγούμενο μήνυμα σου με τα σουβλατσίδικα μιας και έχω κάνει εξαερισμό σε σουβλατζίδικο με dimmer και δούλευε για αρκετά χρόνια άψογα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2010 Το πρόβλημα βρίσκεται στην λειτουργία με μειωμένο αριθμό στροφών (και όχι στο dimer καθ΄ αυτό, των αρμονικών μη συνυπολογιζομένων), που σημαίνει μεγάλη γωνιακή ταχύτητα ολίσθησης πεδίου στον δρομέα. Που σημαίνει έκλυση μεγάλων ποσών θερμότητας στον δρομέα και μεγάλο ρεύμα (= θερμότητα) στον στάτη. Μικρή απόδωση, μεγάλη απώλεια ισχύος και σίγουρο κάψιμο για έναν κινητήρα που καλείται να εργαστεί με πλήρη ροπή στην άτρακτο (άσχετα που δεν μπορεί)... Όχι ότι είναι σωστό και για ανεμιστήρες. Αλλά στον ανεμιστήρα, μισές στροφές σημαίνει 25% της ροπής και 12,5% του φορτίου. Και επειδή τα μοτέρ των ανεμιστήρων σπανία περνάνε τον μισό ίππο, δεν τρέχει και τίποτα...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2010 Οι εξαεριστήρες δουλεύουν στης 1400rpm και έχουν ισχύ έως 2,2kw 230v και από τι έχω διαπίστωση (μετά από 25 χρόνια εμπειρίας) μπορούν να ξεκινήσουν με το 25% των ονομαστικών στροφών. Όσο για τους 2800rpm τους ξεκινάμε στο 100% και μετά τους ρίχνουμε έως 50% μέγιστο Αλλά πάντα τοποθετώ εντός του ηλεκ. Κινητήρα θερμικό σταθερής ρύθμισης αν και ορισμένη το διαθέτουν από τη μανά τους.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2010 ...έχω διαπίστωση (μετά από 25 χρόνια εμπειρίας) μπορούν να ξεκινήσουν με το 25% των ονομαστικών στροφών... Όλοι ανεξαιρέτως οι κινητήρες ξεκινούν με το 0% των ονομαστικών στροφών... Προφανώς εννοείς ότι εκκινούν με ρύθμιση του dimer στο 25% (κάτι που δεν το αμφισβητώ, πρόσφατα διαπίστωσα ότι ένας ανεμιστήρας μπορεί να ξεκινήσεις με 70V). Ξαναγυρνάμε στα ίδια. Οι ανεμιστήρες σε χαμηλές στροφές έχουν πολύ μικρή ισχύ. Μπορεί το τοποθετημένο μοτέρ να είναι ισχύος 2,2kW, αλλά ποιο είναι το πραγματικό φορτίο; Μπορεί να είναι -ας πούμε- 1,5kW στις 1450rpm. Όμως στις 700rpm η ωφέλιμη ισχύς στον άξονα είναι μόλις 188W και η καταναλισκόμενη μάλλον κάτω από 500W...
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Καλημερα! Σε αναζητηση για inverter στ ιντερνeτ παλι εδω μεσα καταληξα και εφ οσον απαντηθηκε, γ να μην ανοιγω αλλο θεμα θα ρωτησω εδω.. χρειαζομουν συνδιασμο θερμομετρου-ροοστατη ωστε να επιταχυνει ο ανεμιστηρας σε τζακι αναλογα με την θερμοκρασια. Μου προτειναν εναν τριφασικο inverter με αισθητηρα θερμοκρασιας οπου θα μπορω να ρυθμισω οπως θελω 2-3 πχ σκαλες. Με μεγαλη ισχυ, 1500 βατ νομιζω (αχρηστη στ περιπτωση μ,ου), μονοφασικο και μικροτερο δεν υπαρχει τετοιο? η το ιδιο δεν μπορει να τροφοδοτησει μονοφασικο κινητηρακι? Με τηλ εγινε η συζητηση και μου ελεγαν βαλε τριφασικο και το μηχανακι..
nvel Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 υπάρχουν "ροοστάτες" μονοφασικού ανεμιστήρα σύμφωνα με θερμοκρασία, και inverter για μονοφασικούς κινητήρες (370, 750, 1100W)
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 υπάρχουν "ροοστάτες" μονοφασικού ανεμιστήρα σύμφωνα με θερμοκρασία, και inverter για μονοφασικούς κινητήρες (370, 750, 1100W) Σ ευχαριστω! Οποτε ετυχε να απευθυνθω σε τετοια μαγαζια παντα μα παντα η σε πονηρους πεφτω που ντε κ καλα να παω εκει (λες και θα γινω πελατης καθημερινοτητας) η σε ασχετους υπαλληλους-πωλητες. Αν εχεις τηλ απο καποιο καταστημα στειλτο μου μου με προσωπικο μηνυμα να παραγγειλω ενα με αντικαταβολη, αν οχι αγνοησε. Τωρα που καταλαβα θα βρω καπου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα