Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν βγαζω ακρη..

Εψαξα, ρωτησα, κατεληξα σε σοβαρο μαγαζι βιομηχανικων αυτοματισμων και.. χρειαζομαι λεει θερμικο στοιχειο για μεσα μετα ενα (δεν θυμαμαι τ ονομα τωρα) που διαχωριζει ποσες επιλογες-σκαλες θελω και στ συνεχεια inverter μονοφασικο, που ομως θελει τριφασικο κινητηρα για να δουλεψει το συστημα που θελω σωστα! Σε μονοφασικο επεμενε δεν θα εχω σωστη λειτουργια! Αυτοι ειχαν μονο το Inverter. Στην συνεχεια παω αλλου να παρω θερμοστατες, ρωταω εκει και αυτοι μου λενε.. γινεται! Δεν χρειαζεται τριφασικο μοτερ! Τι Ισχυει τελικα?

Ειναι ολοι τρελοι, μιλανε κ σκεφτονται με τα δικα τους δεδομενα-συμφεροντα και γνωση.

Αυτο καταλαβα για πολοστη φορα.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Εχω γραμμη στ εργαστηριο με κανονικο ροοστατη (πηνιο κανονικο, μεσαια ληψη κινητη 2000 βατ) εκει το <μεγαλο> βεντυλατερ στελνει καλη ποσοτητα στα 80-100 βολτ χωρις βομβο στ κινητηρα κ χωρις κανενα αλλο προβλημα.. δυο θερμοστατες λοιπον, εναν σ μεγαλη θερμοκρασια (ανω τ 100) να δινει ολη την ταση κ εναν χαμηλο στους 60 πχ και μετασχηματιστη. Κλασικα φθηνα αξιοπιστα πραγματα..

Δημοσιεύτηκε

Το κάνεις διβάθμιο δηλαδή.

 

Κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις κινητήρα με τρεις ταχύτητες ώστε να αποφύγεις τον μετασχηματιστή. Στους 60C ξεκινάς με τη χαμηλή ταχύτητα και στους 100C βάζεις την υψηλή.

Δημοσιεύτηκε
υπάρχουν "ροοστάτες" μονοφασικού ανεμιστήρα σύμφωνα με θερμοκρασία, και inverter για μονοφασικούς κινητήρες (370, 750, 1100W)

 

Μπορείςνα αναφέρεις τη μάρκα των ινβέρτερ για μονοφασικούς κινητήρες γιτί όσο έχω ψάξει δε βρήκα κάτι.

Στέλιο έχω την εντύπωση ότι τα μονοφασικά ινβέρτερ έχουν μονοφασική είσοδο αλλα τριφασική έξοδο.

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε
εάν χρησιμοποιήσεις Inverter να προσέξεις τι ρεύμα θα τραβά ο κινητήρας μετά τη μείωση των στροφών. 50% μείωση είναι πολύ και ενδέχεται να αυξηθεί η ένταση του ρεύματος με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση και καταστροφή του κινητήρα!

 

Ναι αλλά σηνήθως στα Inverter ορίζεις το ονομαστικό ρεύμα του κινητήρα και δεν αφήνεί να ανέβει υπερβολικά.

 

Υπάρχεί ένα θέμα βέβαια ότί με την μέιωση τον στροφών μειώνεται η ροή αέρα από τον ανεμιστήρα που είναι συνδεμένος συνήθως στον άξονα.

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια, ενα μικρο μονοφασικο inverter επωνυμης εταιριας κανει μονο δυο κατοσταρικα με το rs485 δωρο. Αν παρεις κατι κινεζικο ή ιταλικο ειναι ακομα πιο φτηνο. Εκτος απο το να ρυθμισεις την επιθυνητη συχνοτητα με τα βελακια στην οθονη χωρις να πειραξεις τις προεπιλογες λυνεις 99% των περιπτωσεων της απλης ρυθμισης ταχυτητας περιστροφης, αντε να βαλεις και ενα ποντεσιομετρο.

Αλλες λυσεις τυπου αποκοπης φασης σου δημιουργει ενα σωρο αρμονικες!

Στην τελικη αν πας να το φτοιξεις μονος σου μονο τα igbt, το micro και την πλακετα να βαλεις δεν μπορεις να το κατασκευασεις πιο φτηνα για μια custom λυση (CUSTOMΙΑ?)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω παιδια ολους (αν και δεν ανοιξα εγω το θεμα, εγω ρωτησα μεσα σ αυτο εφ οσον ειχε απαντηθει για να μην ανοιγω νεο), δεν ειναι τοσο απλα για μενα. Περναω τον αερα μεσα απο αυλους οι οποιοι διατρεχουν και το πατωμα της εστιας.. 2 προβληματα προκυπτουν 1 οτι δεν εχω χωρο να τοποθετησω το βεντυλατερ κατω απ την εστια και να ειναι και προσβασιμο, αναγκαστικα μπαινει στ κατω μερος της επενδυσης και με απασχολει πολυ ο ογκος του (πρεπει να ειναι μικρο δηλαδη) και 2 η μικρη αναγκαστικα παροχη των αυλων, δεν περνα ο αερας δηλαδη και μεγαλο μηχανακι να βαλω. Δοκιμασα διαφορα, χρησιμοποιω ενα Εμεβι 200 κυβικων την ωρα το οποιο ειναι το μονο που σπρωχνει καλα (αλλης μαρκας ακριβως ιδιο ουτε τ μισα δε περναει απο κει) βαζοντας ενα 600 κμ αλλα τιποτα.. μονο φασαρια μπουκωνε, με 2 απ αυτα τα Εμεβι ειναι οκ και σε παροχη και σε θορυβο. Σε 2 θερμοστατες κατεληξα με δυο τετοια μηχανακια. Tseronis εγω παραδινω τζακι με εστια με πορτα αεροθερμο, επενδυση (παρα πολυ καλη), γυψοσανιδα, καπνοδοχο με τους σωληνες και τα εξωτερικα στοιχεια.. Ολα τα παντα δηλαδη με 3000 δεν ειναι δυνατον να κοστισει ο αισθητηρας (τ ινβερτερ λεω) 200! 10 γραμμαρια πλαστικο και μεταλο! Εδω υπαρχει θεμα σοβαρο και γ αυτο παμε κατα διαολου στ παραγωγη σ αυτο το κρατος. 90 ευρω τα μηχανακια που βαζω τιμη καταλογου αποθηκης (οποιος αμφιβαλει με πμ να του πω εταιρεια) αλλα μου κανουν εκπτωση λεει 50% (που ζουμε τελικα? Πως προκυπτει αυτη η τρελη εκπτωση του εμποριου?) και τα παιρνω απο Ιταλια 21 (ακομη κ ενα κοματι να ειναι, εγω παιρνω 9 η 18, ο εμπορας ποσα παιρνει και τι τιμη να πετυχαινει αραγε?) συν μεταφορα με κουριερ κτλ κ μου κοστιζουν μονο 35!! Ετσι ειναι και τα ινβερτερ τους και ολα σ αυτη τ χωρα.. Miltos ναι εχεις δικιο, μηχανακι με 3 σκαλες, μονο που δεν βρισκω τετοιο στην αγορα και αν βρω εχω παντα την ανησυχια οτι θα τελειωσει η παρτιδα και θα φερει ο εμπορας αλλα μετα, οτι του κατσει ευκαιρια. Ετσι καταληξα να παραγειλω απο Ιταλια.. πηρα Εμεβι 8 κοματια απο μεγαλη αποθηκη δικη μας εδω, τελειωσαν και οταν ξαναπηρα μου εδωσαν ιδια αλλη μαρκα! Κ με εβγαζαν και τρελο! Ιδια λενε ηταν.. Με αναγκασαν να ψαξω να παιδευτω να βρω ακρη μονος. Αφου αυτο που μου εδιναν μετα εβγαζε τον μισο αερα στ τζακι! Εξω ελευθερο εβγαζε τον ιδιο αλλα εκει στο τζακι οχι. Και τι θα σου πω εγω αν χαλασει? Οτι βρηκα ενα που ταιριαζει αλλα στελνει τ μισο αερα? Τα ιδια επαθα και με τους αυλους, τελειωσαν απο καποιον τα διατρητα, δε φερνω αλλα λεει τωρα τετοια. Βρισκω αλλου (αλλαζω ποτηροτρυπανα καλουπια στ κουρμπαδορο φορμες κτλ).. τα ιδια μετα. Ολο το συστημα ευνοει το εμποριο και περιμεντε εσεις αναπτυξη, νατην η νοοτροπια.. σιγα ρε παιδια 200 ευρω κανει μονο ενα ινβερτερ.. Ακριβως! Ακριβως ετσι αυριο θα πουμε, σιγα ρε παιδια μονο 3000 κανει μια εστια ετοιμη Γερμανικη τι να καθεσαι να φτιαχνεις τωρα.. αγορασε την και βαλτηνε. Αυτο μας εχουν περασει.

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν η άποψη μου για τη μείωση στροφών στο μοτέρ είναι η βάζεις μειωτή ή το πετάς και παίρνεις ένα άλλο κινέζικο με 50-60 ευρώ και κάνεις τη δουλεία σου! Η αν θέλεις βάλε με μικρή τροχαλία σε μεγάλη ένα μοτέρ από πλυντήριο (αυτά με τις πολλές στροφές στο κάδο) τύπου universal το οποίο έχει ψήκτρες αλλά κάνει ρύθμιση στροφών με μείωση της τάσης από Dimmer. Στον άξονα βγάζει γύρω στις 15000 σαλ. Η ρύθμιση σε μονοφασικό ασύγχρονο είναι από ένα όριο και πάνω διότι αν δεν ανοίξει ο φυγοκεντρικός διακόπτης (ή λόγο φορτίου πέσουν οι στροφές) ο πυκνωτής εκκίνησης θα είναι συνεχώς εντός με αποτέλεσμα η να καεί το βοηθητικό τύλιγμα η να σκάσει ο πυκνωτής (αν δεν είναι συνεχούς λειτουργίας)

Από δικό μου πείραμα το μοτέρ dimmαρισμενο (ναι δουλεύει το to dimmer όταν έχει triak 15 ή 25 A) στις μισές ονομαστικές "τράβαγε" από το δίκτυο περισσότερα αμπέρ από ότι στις ονομαστικές στροφές αφόρτιστο λόγο ότι έβαζε ο φυγοκεντρικός διακόπτης εντός το βοηθητικό τύλιγμα!

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα σήμερα είχα ένα πρόβλημα κ καθώς έψαχνα να βρω μια απάντηση τα μάτια μου έπεσαν πάνω στο συγγεκριμενο θέμα.... προσπάθησα να συνδέσω ένα μονοφασικό μοτέρ με ένα ροστάτη για να μπορέσω να ρυθμίσω της στροφές του χωρείς καμία επιτυχεια υπέθεσα ότι πιθανών φταίει ο ροστάτης πήρα έναν άλλων αλλά πάλι μάταια μπορεί κανείς να μου δόση μια λύσει.... το μοτέρ ήταν ένα σημενς 1 . 1 kw 230v - 400v 1400 στροφών

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.