Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@tpanag

Αυτό που έγραψα παρεξηγήθηκε.

Απάντησα ότι είναι λάθος το ότι οι Τοπογράφοι δεν υπογράφουν στατικά όπως ειπώθηκε προηγουμένως. Υπογράφουν μέχρι διώροφα. Δες σχολίασα το αν καλώς ή όχι υπογράφουν.

Πρόσθεσα επίσης ότι οι Τοπογράφοι έχουν τομέα Υδραυλικής που είναι καθαρά αρμοδιότητα των Πολιτικών Μηχανικών. Το "από πού και ως πού" εκεί ακριβώς απευθύνονταν. Από πού και ως πού οι Τοπογράφοι έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους τομέα Υδραυλικής; Απ' τη στιγμή βέβαια που έχουν ορθώς έχουν επαγγελματικά δικαιώματα στις υδραυλικές μελέτες. Μήπως όμως θα έπρεπε να επανεξεταστεί το πρόγραμμα σπουδών των Τοπογράφων και να αφαιρεθεί ο τομέας Υδραυλικής; Μήπως το ίδιο πρέπει να γίνει και με τη Γεωπονική που επίσης έχει τομέα Υδραυλικής; Για να μη μιλήσω για την οδοποιία. Άλλο η χάραξη ενός δρόμου στο έδαφος που είναι δουλειά καθαρά του τοπογράφου και άλλο η μελέτη αυτού και η συγκοινωνιακή τεχνική. Αλλιώς να ονομαστεί η σχολή Τμήμα Αγρονόμων - Τοπογράφων - Υδραυλικών - Συγκοινωνιολόγων Μηχανικών.

Αυτό ακριβώς δεν καταλάβατε. Δεν σχολίασα τα επαγγελματικά δικαιώματα αλλά τα προγράμματα σπουδών.

Δημοσιεύτηκε

Αλλιώς να ονομαστεί η σχολή Τμήμα Αγρονόμων - Τοπογράφων - Υδραυλικών - Συγκοινωνιολόγων Μηχανικών.

 

και η σχολή των πολιτικών μηχανικών πώς θα έπρεπε να μετονομαστεί δηλαδή???

Μελετητών και Κατασκευαστών Μηχανικών???

 

Πάντως Χάρη, υποψιάζομαι ότι πολλοί μα πολλοί ΑΤΜ δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να τους αφαιρεθεί κάθε δικαίωμα μελέτης στατικών ή/και άλλων κατηγοριών μελετών αλλά τα τοπογραφικά να Μ Η Ν είχε δικαίωμα κανείς άλλος να υπογράφει...

 

Τελοσπάντων επιμένω να θεωρώ ότι τέτοιου είδους προβλήματα δεν θα λυθούν από το forum. Ούτε ο σκοπός του forum είναι αυτός, οπότε προσωπικά θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να συνεχίσω στο παρόν topic.

Δημοσιεύτηκε
και η σχολή των πολιτικών μηχανικών πώς θα έπρεπε να μετονομαστεί δηλαδή???

Μελετητών και Κατασκευαστών Μηχανικών???...

Τμήμα Δομοστατικών - Εδαφοτεχνικών - Συγκοινωνιολόγων - Υδραυλικών Μηχανικών.

Αυτό είναι εν ολίγοις οι Πολιτικοί Μηχανικοί και αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα πρέπει να έχουν.

 

Δεν διαφωνώ στο να αφαιρεθούν τα δικαιώματα υπογραφής τοπογραφικών και αρχιτεκτονικών από τους Πολιτικούς Μηχανικούς, αλλά το ίδιο θα πρέπει να γίνει και στους Αρχιτέκτονες και Τοπογράφους από το πρόγραμμα σπουδών των οποίων να αφαιρεθούν όλα τα μαθήματα συγκοινωνιακής τεχνικής και υδραυλικής.

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω ότι στην ελλάδα πρέπει να γίνει ριζική αλλαγή σττην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτα από όλα τα προγράμματα σπουδών πρέπει να γίνουν από την αρχή. Σήμερα επικρατεί το ένα επιστημονικό πεδίο να υπάρχει σε άλλο επιστημονικό πεδίο.

 

Επίσης η διοίκηση να γίνει από από επαγγελματίες managers που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο και γνωρίζουν. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχουμε φαινόμενα παρατάξεων και εκλογών στα ιδρύματα. Ουτε θα έχουνε επιρροή οι καθηγητές σε τίποτα. Θα λέει η ομάδα των managers. Αγαπητέ κ. Βάγια θα κάντετε το μάθημα των σιδηρών τάδε ημέρα τάδε ώρα.


Η ομάδα θα κρίνει ανάλογα τις ανάγκες του τμήματος για τον εργαστηριακό εξοπλισμό. Τέρμα οι μίζες !!!

 

Επίσης η ομάδα θα εγκρίνει κα τα ερευνητικά προγράμματα κατόπιν συμβουλίου με τους καθηγητές.

 

Ακόμα να συγκροτιστεί ομάδα φοιτητών εννιαία για τυχόν αναφορά προβλημάτων.

 

Θα υπάρχει αξιολόγηση των καθηγητών ανά δύο χρόνια. Αν ένας είναι αντάρτης τον στέλνουν σπίτι του.

 

Να εξαφανιστούν οι φοιτιτικές παρατάξεις από τα ιδρύματα. Το ίδρυμα δεν είναι βουλή. Μόνο κακό επιφέρουν και τίποτα άλλο.

 

Να υπάρχει επιρροή από την ομάδα των φοιτητών για τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του ιδρύματος.

 

Να εκδοθεί επιστημονικό περιοδικό του κάθε ιδρύματος για την πορεία του ιδρύματος. Ετσι θα υπάρχει συνεχή αξιολόγηση.

 

Να δωθεί το απαραίτητο ενδιαφέρον στα εργατήρια και στους εξοπλισμούς.

 

Εαν γίνονται ερευνητικά προγράμματα από ιδιώτες να πληρώνονται οι φοιτητές.

 

Επίσης από τα ιδιωτικά προγράμματα να δίνεται και ανάλογα ποσό για εκπαιδευτικές εκδρομές, αφού για αυτόν τον λόγο το υπουργείο είναι ανίκανο, άπραγο και άσχετο από θέματα παιδείας.

 

Το κάθε ίδρυμα να είναι αυτοκέφαλο, που σημαίνει στην διοίκηση της ομάδας δεν αναμιγνύεται κανείς.

 

Να ιδρυθεί από το κράτος τράπεζα για τα ιδρύματα και για τους φοιτητές. Ανάλογα να δίνονται και ποσά σε πρόσθετη έρευνα, εξοπλισμούς ή εκπαιδευτικές εκδρομές.

 

Να ιδρυθεί λέσχη πεί μικρής πληρωμής της τάξεως 3-4€ για την σίτηση. Ετσι θα υπάρχει καλύτερο φαγητό. Επίσης από την ομάδα των φοιτητών να γίνεται καθημερινά υγαινομικός έλεγχος. Φυσικά γι τον έλεγχο θα δίνεται ένα μικρό συμβολικό ποσό στο ίδρυμα για τους εξοπλισμούς του ιδρύματος.

 

Τέλος και σημαντικότερο να μείνει το άσυλο όπως είναι δηλαδή το πνευματικό άσυλο. Κάθε άλλο που δεν συσχετίζεται με το πνευματικό άσυλο να δίνει την δυνατότητα στην επέμβαση των αστυνομικών αρχών.

 

Αυτά όπως λέει και ο zavi.

Δημοσιεύτηκε

@ikarnaris

Μη στεναχωριέσαι για μας. Πόσοι νομίζεις ότι τρέφονται από τις υπογραφές; Πόσο νομίζεις ότι κοστίζουν οι υπογραφές στην πιάτσα; Αυτό ισχύει όχι μόνο για τους Πολιτικούς αλλά για όλες τις ειδικότητες.

 

@Pappos

Επιτέλους από κάποιον προτάσεις και μάλιστα συγκεκριμένες!

Κρίμα όμως που είναι στο παρόν θέμα γιατί θα χαθούν. Ίσως αν μεταφέρονταν σ' ένα πιο αντιπροσωπευτικό θέμα και γινόταν εκεί η σχετική συζήτηση

Δημοσιεύτηκε
Παίδες στην Γερμανία ο πολιτικός μηχανικός υπογράφει μόνο στατικά.

Ούτε τοπογραφικά, ούτε αρχιτεκτονικά.

Ο αρχιτέκτονας ΜΟΝΟ αρχιτεκτονικά.

Ο τοπογράφος ΜΟΝΟ τοπογραφικά.

 

Ηθελα να ήξερα εδώ στο Ελλαδιστάν γιατί οι πολιτικοί μηχανικοί τα υπογράφουν όλα.

 

Μήπως οι άλλοι συνάδελφοι είναι ηλίθιοι ?? Γιατί σπουδάζει δηλαδή ο τοπογράφος 5 χρόνια ???

 

Pappos rulez!!!!!

 

ΟΜΩΣ

 

Οι ΠΜ τα υπογράφουν όλα διότι το 1850 μόνο αυτή η ειδικότητα υπήρχε.Κ επειδή ο κοσμάκης ΤΡΩΕΙ κουτόχορτο,ποτέ δεν τον απασχόλησε το αν οι ΠΜ θα τα υπογράφουν όλα ή όχι,απλά το να βγάλει το παιδάκι του μια σχολή να βρει μεροκάματο χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάει κοτρώνια.Στην τελική να μπεί στο δημόσιο να παίρνει ΜΙΣΘΟ.

 

Κ όσο κ να σου φαίνεται περίεργο φίλε,δεν έχει εξελιχθεί αυτή η σκέψη,ΔΙΟΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΑΓΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ επιβίωσης.Κ το ξαναλέω,ότι οι πολλές ειδικότητες και σχολές ΔΕΝ οδηγούν στην εξειδίκευση,οι πολλές σχολές στην επαρχία έχουν δημιουργηθεί ΜΟΝΟ 1)για να ενισχυθεί η τοπική οικονομία από τους φοιτητές και 2)να πραγματοποιηθούν ''χάρες'' σε ακαδημαικούς έτσι ώστε να απορροφηθούν κονδύλια.Στη Λήμνο π.χ. το κράτος έλυσε το πρόβλημα της οικονομίας του νησιού λόγω της έλλειψης του τουρισμού ανοίγοντας 500 στρατόπεδα,έτσι ώστε οι Λημνιοι να ζουν από τα ενοίκια των ΕΠΟΠ. :lol: ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΙΔΗΣ.....

 

Έτσι είναι λοιπόν τα πράγματα κ οι αξίες που μας μεγάλωσαν:''μπες παιδάκι μου σε μία σχολή,ΟΠΟΙΑ ΝΑ'ΝΑΙ,να πάρεις ένα σφραγιδάκι να μπορείς να ζήσεις χωρίς να γίνεις χαμάλης''.Τα λοιπά γνωστά.

 

Εδώ που τα λέμε,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ άλλες ειδικότητες,γιατί οι ανάγκες της χώρας είναι τόσο λίγες σε επιστημονικό προσωπικό,ώστε καλύπτονται όλες από τα δικαιώματα των ΠΜ.Το έχετε ποτέ σκεφτεί αυτό?---->''τοπική οικονομία'' και ''κονδύλια'' καταλήγουμε πάλι....

 

Συμφωνώ απολύτως επίσης με τις προτάσεις σου.

 

Τέλος,να επισημάνω ότι οι κλάδοι που δεν συνδικαλίζονται,ΤΑ ΧΑΝΟΥΝ ΟΛΑ.Βλέπε ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ.Να έχεις υπ' όψιν σου επίσης κάποιες ειδικότητες Μηχανικών οι οποίες ενώ είναι ΠΑΡΑ πολύ χρήσιμες,μένουν στην αφάνεια κ μάλιστα με αστεία δικαιώματα.Βλέπε ΠΟΛΕΟΔΟΜΟΥΣ-ΧΩΡΟΤΑΚΤΕΣ,ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ,ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ....Γιατί οι ανάγκες του κράτους είναι αυτές που προανέφερα περί τοπικής οικονομίας κ κονδυλίων.....

 

Αυτά

Δημοσιεύτηκε

zavi, εφ' όσον υπάρχουν σήμερα πολλές ειδικότητες ,και δέν ύπάρχει μόνο μία των ΠΜ όπως το 1850, οι οποίες εξειδικεύονται μάλιστα σε συγκεκριμένο τομέα, θα έπρεπε δικαίωμα υπογραφής να διατηρούν κυρίως όσοι τις τελειώνουν. διαφορετικά, ο ρόλος των μηχανικών που δέν είναι πολιτικοί, σχεδόν απαξιώνεται, και στο φινάλε, ποιός ο ρόλος ύπαρξης τόσων σχολών, όταν αυτές αντικαθιστούνται σχεδόν απο μία? δέν μπορεί το παρελθόν να είναι ίδιο με το παρόν και το μέλλον. είμαι λάθος?

Δημοσιεύτηκε

 

Εδώ που τα λέμε,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ άλλες ειδικότητες,γιατί οι ανάγκες της χώρας είναι τόσο λίγες σε επιστημονικό προσωπικό,ώστε καλύπτονται όλες από τα δικαιώματα των ΠΜ.Το έχετε ποτέ σκεφτεί αυτό?---->''τοπική οικονομία'' και ''κονδύλια'' καταλήγουμε πάλι....

 

 

τ ρ ι σ μ έ γ ι σ τ ο ς!!!!

Δημοσιεύτηκε

KLEIO είσαι σωστή και μάλιστα μίλησες απολύτως ορθά.

 

Ξαναλέω όμως ότι στο Μαιμουδιστάν βρίσκουμε 1002 αφορμές ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΙΤΙΕΣ να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας για να μπορούν να φάνε όλοι.Δεν θεωρώ ότι οι ανάγκες της χώρας στο τεχνικό κομμάτι είναι τόοοοοοσες πολλές ώστε να υπάρχει ένα κατεβατό ειδικοτήτων.Και δυστυχώς σε αυτή τη χώρα πρώτα πράττουμε κ μετά σχεδιάζουμε,οπότε δεν βλέπω να υπάρχει αειφόρος ανάπτυξη στον κλάδο του επιστημονικού προσωπικού,κ ιδιαίτερα του τεχνικού....

 

Είμαι σύμφωνος ο καθένας να έχει δικαίωμα να ασκεί αυτό που σπούδασε...βλέπεις όμως ότι συναντάμε τείχη συμφερόντων όταν πάμε να τα ζητήσουμε...η γυναίκα μου ξαναλέω έχει αποφοιτήσει από ΑΕΙ Περιβαλλοντικής Χαρτογραφίας(την έχετε ξανακούσει αυτή τη σχολή?ε,λοιπόν,μάθετε ότι πριν από 6 χρόνια ΥΠΗΡΧΕ,ως κολπάκι του Μαιμουδιστάν να απορροφήσει κονδύλια της Ε.Ε),κ ενώ έχει πτυχίο, MSc και PhD σε εφαρμογές GIS,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ

 

Κ ρωτάω εγώ:Ποιός ο λόγος να βγάζει το κράτος πτυχιούχους Περιβαλλοντολόγους-Χαρτογράφους?------->.................Αυτοί τί επάγγελμα πρόκειται να ασκήσουν και πώς?

΄

Απάντηση:το κράτος ΕΚΛΕΙΣΕ τη σχολή Περιβαλλοντικής Χαρτογραφίας....ΛΟΥΚΕΤΟ.100 απόφοιτοι με πτυχία-λαδόκολλα βρέθηκαν στο δρόμο,όντας στην πραγματικότητα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΑΟΡΑΤΟΙ....Ούτε ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να τους δεχθεί χωρίς εργασιακά δικαιώματα.....Για να ανοίγουν κ τα ματάκια σας να ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ κ τί συμβαίνει στον κόσμο μας....Τα συγχαρητήριά μου στους υπεύθυνους Υπουργούς Παιδείας.....

 

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.