Pappos Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Συνάδελφοι σας παρακαλώ σταματήστε την συζήτηση αυτή γιατί καταστρέφετε το επίπεδο. Μην κοιτάτε το συμφέρον σας σαν σχολή αλλά ομαδικά σαν μηχανικοί. Εδώ είναι Ελλαδιστάν και δεν βγαίνει άκρη. Ο καθένας στην ειδικότητά του. Αν το 1800 είχαμε μόνο πολιτικούς μηχανικούς σήμερα έχουμε 2000 και έχουμε και άλλους μηχανικούς. Αν ήτανε έτσι να μην είχαμε σήμερα πυρηνική ενέργεια αλλά να μέναμε στο κάρβουνιο και την φωτιά. Ξαναπαραθέτω την άποψή μου. http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=75592&postcount=168 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 6. Η πρόταση η σχολή πολιτικών μηχανικών να γίνει 4 χρόνια και να σπάσουν οι ειδικότητες περιέχει πολλά προβλήματα και κινδύνους. Οι ειδικότητες όπως είναι σήμερα δίνουν με τις αλληλεπικαλύψεις την δυνατότητα σε ενιαίο πτυχίο. Αυτό έχει μεγάλη σημασία για την επαγγελματική πορεία αλλά και για το επίπεδο των γνώσεων που η κάθε ειδικότητα πρέπει να έχει. Μπορείς να μου εξηγήσεις την έννοια ενιαίο πτυχίο; Εγώ το βλέπω ως εξής: άλλα μαθαίνω εγώ, άλλα μαθαίνεις εσύ, αλλά στο τέλος όλοι είμαστε ίδιοι για να βολευόμαστε. Αν αυτό είναι σωστό, τι να πω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 2. Οι πολιτικοί μηχανικοί ήταν ευνοημένη ειδικότητα γιατί το αντικείμενό τους ήταν στο επίκεντρο της τεχνολογικής και οικονομικής δραστηριότητας για δεκάδες και εκατοντάδες χρόνια. Σήμερα είναι η ειδικότητα με τα περισσότερα προβλήματα απασχόλησης και αντικειμένου γιατί ως ευνοημένη στο παρελθόν όλοι προσπαθούν να απασχοληθούν στο δικό τους αντικείμενο (αρχιτέκτονες, τοπογράφοι, τεχνολόγοι δομικών, τεχνολόγοι έργων υποδομής, περιβάλλοντος (υδραυλικά), μεταλλειολόγοι (υπόγεια έργα), χημικοί (υδραυλικά) κτλ. και μάλιστα όχι μόνο οι απόφοιτοι από την Ελλάδα αλλά και άλλοι τόσοι με σπουδές στο εξωτερικό). 3.Το Π.Δ. που προωθείται και δίνει δικαιώματα στους μεταλλειολόγους σε σήραγγες, εκσκαφές, θεμελιώσεις κτλ το έχετε διαβάσει; . 3.Συγνωμη για να καταλάβω οι Μεταλλειολόγοι μηχανικοί κατά την άποψη σου ΔΕΝ πρέπει να έχουν τα δικαιώματα που τους δίνονται σε σήραγγες ,εκσκαφές , θεμελιωσεις αλλά ο πολιτικός μηχανικός πχ ο συγκοινωνιολόγος μπορεί να έχει τα αντίστοιχα δικαιώματα (έστω στο ΜΕΛ Α όπως ειπώθηκε ενω ο μεταλλειολόγος όχι?) 2.Κατά την άποψη μου τα υπόγεια εργα ειναι αντικείμενο των μεταλλειολόγων όπως προανέφερα ,επίσης οι άλλες ειδικότητες ΔΕΝ θέλουν να σας πάρουν δικαιωματα αλλά συμβαίνουν γεγονοτα ως εξης για να μην μένουν εντυπώσεις Χημικοί - Μηχανικοι και Υδραυλικές Μελέτες --> Οι εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων βγαίνουν για ΜΕΛ υδραυλικα , οι χημικοι μηχανικοί ΔΕΝ ΄πάιρνουν ΜΕΛ υδραυλικά , ποιου πιστευεις οτι ειναι το αντικειμενο του σχεδιασμού μιας μονάδας?Ποιοί βγαίνουν ωφελημένοι από την παρούσα κατάσταση?Οι κακόμοιροι οι χημικοί μηχανικοί ζητάνε επι χρόναι για όποιον διαβάζει το Ε.Δ του ΤΕΕ οχι να αποκλειστούν οι άλλοι αλλά να σπάσει η κατηγορία και οι ίδιοι να έχουν πρόσβαση μόνο στον σχεδιασμό των εγκαταστάσεων και όχι σε άλλα πχ αγωγούς κλπ Μηχανικοί Περιβάλλοντος --> Κανουμε τα ίδια ή και παραπάνω από τους υδραυλικούς μηχανικους και σιγουρα πολλά πολλά παραπάνω απο όλες τις υπόλοιπες κατευθυνσεις για να μην αναφερω πράγματα όπως διαχείριση υδάτινων πόρων σε επίπεδο λεκανης απορροής - μοντελα επιφανειακών υδατων κλπ που οι υπόλοιποι δεν έχουν ιδεα + ΟΛΑ τα μαθήματα σχεδιασμού των διεργασιων των χημικών μηχανικων για να μπορούμε να σχεδιάσουμε μια εγκατάσταση είτε για νερό ειτε για απόβλητα σε αντιθεση με 1-2 ανάλογα μαθήματα Εμείς τα μαθαινουμε "εγκυκλοπαιδικά" όμως φυσικά δεν γραφόμαστε στο ΜΕΛ Α με την ελάχιστη γνώση όπως οι Δομοστατικοί πχ Το θέμα ειναι οτι ΔΕΝ θέλουμε να πάρουμε το αντικείμενο σας στης ουσία η Μηχανικη περιβάλλοντος προήλθε από την μετεξέλιγη της Υγειονομικήε Μηχανικης που η βάση της είναι η υδραυλική μηχανική Σε ΟΛΑ τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό όπυ υπάρχει τμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλλοντος τα υδραυλικα έργα είναι στον κύκλο των μηχανικών Περιβάλλλοντος ακόμα και στα ελληνικά τμηματα πολτικών μηχανικών ο κλάδος μηχανικής περιβάλλοντος ειναι μαζί με της υδραυλικής πχ βλέπω στο Ε.Μ.Π http://www.civil.ntua.gr/index.php?lang=el ΤΟΜΕΙΣ : Υδατικων πόρων και Περιβάλλοντος" ,όπως βλέπεις δεν είναι δικια μου άποψη Ξαναρωτάω πιστευεις πχ οτι ο ΄Δομοστατικός" πρέπει να κάνει υδραυλικά έργα πχ Εγκαταστάσεις λυμάτων & αποχετεύσεις ενώ ο μηχανικός περιβάλλοντος όχι? Ο Υδραυλικός πολιτικός μηχανικός να κάνει σήραγγες ενώ ο μεταλλειολόγος όχι? Εσείς όχι μόνο θέλετε όλα τα παραπάνω ανεξαρτητου κατεύθυνσης όπως φαίνεται (την λογική των "ελαχίστων γνώσεων " θα μπορούσα να συμμεριστώ να υπήρχαν εξετάσεις για πχ την εγγραφή σε ΜΕΛ έξω από την ειδικευσή σου ) αλλά τα αρνείστε και σε όσους πραγματικά έχουν την αντίστοιχη εκπάιδευση όπως στα παράδειγματα που εδωσα επειδή η σχολή των πολτικών μηχανικών προυπήρχε Θεωρώ πιο αληθινή την απάντηση που εδωσε ο Zavi "ε ναι ειμαστε ευνοημένοι αλλά είναι και άλλοι πχ οι Η/Μ - το ήξερα μόλις μπηκα ,κουράστηκα να βγω και είμαι περήφανος για το δίπλωμα μου" Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 2. Οι πολιτικοί μηχανικοί ήταν ευνοημένη ειδικότητα γιατί το αντικείμενό τους ήταν στο επίκεντρο της τεχνολογικής και οικονομικής δραστηριότητας για δεκάδες και εκατοντάδες χρόνια. Σήμερα είναι η ειδικότητα με τα περισσότερα προβλήματα απασχόλησης και αντικειμένου γιατί ως ευνοημένη στο παρελθόν όλοι προσπαθούν να απασχοληθούν στο δικό τους αντικείμενο (αρχιτέκτονες, τοπογράφοι, τεχνολόγοι δομικών, τεχνολόγοι έργων υποδομής, περιβάλλοντος (υδραυλικά), μεταλλειολόγοι (υπόγεια έργα), χημικοί (υδραυλικά) κτλ. και μάλιστα όχι μόνο οι απόφοιτοι από την Ελλάδα αλλά και άλλοι τόσοι με σπουδές στο εξωτερικό). Σωστό το πρώτο μέρος περί ευνοημένης ειδικότητας για τους λόγους που ανέφερες, αλλά δεν νομίζω ότι είναι η ειδικότητα με τα περισσότερα προβλήματα. Για την ακρίβεια, μαζί με τους Η/Μ είναι μάλλον η ειδικότητα με τα λιγότερα προβλήματα και οι πιο ευνοημένοι (αμφότεροι) ακόμα και σήμερα. Τι να πουν δηλ. οι χημικοί μηχανικοί, οι μεταλλειολόγοι, οι μηχανικοί ΤΕΙ κλπ ? 3.Το Π.Δ. που προωθείται και δίνει δικαιώματα στους μεταλλειολόγους σε σήραγγες, εκσκαφές, θεμελιώσεις κτλ το έχετε διαβάσει; Γιατί ενοχλεί το Π.Δ. για τους μεταλλειολόγους ? Να μην έχουν δηλαδή δικαιώματα αυτοί οι άμοιροι ? Γιατί δεν ενοχλεί ότι οι πολιτικοί έχουν δικαίωμα υπογραφής μέχρι και σε ηλεκτρολογικά και οι ΜΠΔ σε πάσης φύσεως Η/Μ κοκ ? Έτσι δεν δουλεύει το σύστημα απονομής επ. δικαιωμάτων ? Τα μισά πριν το 2ο παγκόσμιο πόλεμο και τα άλλα μισά με γνωριμίες στις κατάλληλες θέσεις του γνωστού φορέα. 6. Η πρόταση η σχολή πολιτικών μηχανικών να γίνει 4 χρόνια και να σπάσουν οι ειδικότητες περιέχει πολλά προβλήματα και κινδύνους. Οι ειδικότητες όπως είναι σήμερα δίνουν με τις αλληλεπικαλύψεις την δυνατότητα σε ενιαίο πτυχίο. Αυτό έχει μεγάλη σημασία για την επαγγελματική πορεία αλλά και για το επίπεδο των γνώσεων που η κάθε ειδικότητα πρέπει να έχει. Αυτό για το επίπεδο των γνώσεων είναι πολύ σχετικό και χωράει αρκετή συζήτηση. Διότι άλλο το έχω μια σφαιρική γνώση γύρω απ όλα (υδραυλικά, στατικά, οδοποιίες, αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά κοκ) και άλλο έχω σαφή επικέντρωση, π.χ. στα στατικά και τις κατασκευές. Πόσο μάλλον όταν η τεχνολογία σε κάθε τομέα έχει πλέον 1002 πράγματα που πρέπει να ξέρεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
traxanas Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 μηπως πρεπει να φτιαχτει μια σχολη με απεριοριστα δικαιωματα και μεσα απο αυτην να επιλεγουμε ολοι τον επαγγελματικο μας προσανατολισμο και δρομο? χωρις παρεξηγηση ή οτιδηποτε,οι πολιτικοι μηχανικοι ειναι η πιο ευνοημενη ειδικοτητα.. αυτο φαινεται εξω στις δουλειες...αυτο φαινεται αν πας να δηλωσεις να δωσεις κατατακτηριες στο τμημα τους..(ειναι οι μονοι που δεχονται με βαθμο πτυχιου,αντι εξετασεις και η απαντηση που μου ειχαν δωσει οταν τους ρωτησα,ειναι επειδη ετσι λιγοστευουν αυτοι που δηλωνουν...!) οταν ξεκινησα να δουλευω ηξερα πολιτικους μηχανικους,που δεν ειχαν ιδεα απο το επαγγελμα,και απλα 'νοικιαζαν ' το πτυχιο τους για να βγαζουν λεφτα.. εγω προτεινω αντι να φοιτουμε 5 χρονια,να φοιτουμε πχ7 και να εχουμε απεριοριστα επαγγελματικα δικαιωματα σε ολους τους τεχνικους τομεις...να υπαρχουν κατευθυνσεις και ο καθενας να εχει δικαιωμα για ολα,αλλα αυτο που θα αναζητειται πλεον δεν θα ειναι τα επαγγελματικα δικαιωματα,αλλα η Γνωση...μονο αυτη εχει σημασια... μονο ετσι θα σταματησουν τα γνωστικα πασαλλειματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Για τους μεταλλειολόγους εγώ ανάφερα μόνο το προσχέδιο Π.Δ. όλα τα άλλα είναι άλλο ζήτημα και σε αυτά δεν έκανα καμία αναφορά. Αγαπητέ ZaXoYs μήπως υπάρχει παρανόηση μεταξύ στοών μεταλλείων με τις σήραγγες; Πάντα συζητάμε για μελέτες. Η υλοποίηση της μελέτης στο έργο προφανώς γίνεται από μάλλον όλους τους μηχανικούς και τους τεχνολόγους. Για περιβαλλοντολόγους και χημικούς για μελέτες υδραυλικών έργων ας μελετήσουμε τις προδιαγραφές των υδραυλικών έργων του Π.Δ. 696/1974 και ας κρίνουμε αντικειμενικά για την δυνατότητα κάθε ειδικότητας. Άλλο ζήτημα ότι σε πολλά υδραυλικά έργα, ως σύνθετες μελέτες, πρέπει να συμμετέχει και μελετητικό πτυχίο Χημικοτεχνικό όπως μετέχει Στατικό και τοπογραφικό. Εγώ στο πολυτεχνείο έχω κάνει οκτώ εξάμηνα μαθηματικά, μπορώ να διδάξω μαθηματικά στο γυμνάσιο; Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν απονέμονται επειδή βάζουμε σε κάποια σχολή μερικά εξάμηνα από άλλη ειδικότητα για να καλύψουμε την επαγγελματική μας αποκατάσταση επειδή το αντικείμενο της σχολής έχει δυσκολίες στον επαγγελματικό χώρο. Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν είναι ρουσφέτι για απονομή. Κατακτώνται μέσα σε μεγάλα χρονικά διαστήματα δεκαετιών και αιώνων και εδράζονται στις σπουδές, στους διδάσκοντες, στο επίπεδο των σχολών, στο επίπεδο των φοιτητών, στον έλεγχο των γνώσεων, στην έρευνα κτλ. Και στην παράδοση και στην εξέλιξη των ιδρυμάτων και των σχολών αλλά και της ίδιας της κοινωνίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dada Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 εγω προτεινω αντι να φοιτουμε 5 χρονια,να φοιτουμε πχ7 και να εχουμε απεριοριστα επαγγελματικα δικαιωματα σε ολους τους τεχνικους τομεις...να υπαρχουν κατευθυνσεις και ο καθενας να εχει δικαιωμα για ολα,αλλα αυτο που θα αναζητειται πλεον δεν θα ειναι τα επαγγελματικα δικαιωματα,αλλα η Γνωση...μονο αυτη εχει σημασια... Εσύ δηλαδή, θα πήγαινες σε ένα γιατρό που έχει τελειώσει γενική παθολογία για να σε χειρουργήσει, να δει την έγκυο γυναίκα σου και να δώσει αντιβίωση στο δυο μηνών παιδί σου; Εν έτη 2009 η λέξη εξειδίκευση δεν σου λέει τίποτα; Και πραγματικά υπάρχει μηχανικός που πιστεύει ότι μπορεί να αναλάβει ένα έργο από τα θεμέλια ως τα χρώματα και να είναι εξίσου αποτελεσματικός σε όλα τα στάδια και ενήμερος για νέα υλικά, τεχνικές, νομοθεσία....; περί εκπαιδευτικού συστήματος γιατί το ψάρι βρομάει από το κεφάλι.............. Θα συμφωνούσα με την ενιαία σχολή όχι ώμος και με το ενιαίο πτυχίο. Ας μπούμε όλοι μαζί και στα δυο χρόνια να πάρουμε κατευθύνσεις. Πραγματικά ποιος από εμάς ήξερε ακριβώς περί τίνος πρόκειται όταν έμπαινε στη σχολή; Και με το σύστημα ως έχει είναι μονόδρομος γιατί ποιος γυρίζει πίσω να δώσει πάλι πανελλήνιες; (και μη μου πείτε πως τα πολυτεχνεία δεν έχουν δυνατότητες για περισσότερους φοιτητές γιατί στο τρίτο έτος μια χαρά μας φέρνανε με μεταγραφή καμιά εικοσάρια από το εξωτερικό!!! άμα θέλουν βρίσκουν που να μας χωρέσουν!!!) Και φτάνοντας στην διπλωματική και βλέποντας άτομα που πραγματικά δεν είχαν την ικανότητα για το δίπλωμα του Αρχιτέκτονα (γιατί εγώ την εμπειρία αυτής της σχολής έχω) και έχοντας καθηγητές που αρνούνταν να περάσουν διπλωματικές χαμηλού επιπέδου, αναρωτιόμουν και τώρα τι; Τι μπορεί να κάνει αυτό το παιδί που έφτασε μέχρι εδώ; Πίσω δεν έχει!!! Ποιος μπορεί λοιπόν να τον κατηγορήσει που βγαίνει στο επάγγελμα και κάνει κακής ποιότητας δουλειά ή νοικιάζει το πτυχίο του;! Αυτό έχει και πραγματικά δεν είχε την ευκαιρία να το αλλάξει!! περί κατεστημένου επαγγελματικής αγοράς Το «μοίρασμα» δικαιωμάτων υπογραφής το μόνο που κάνει κατά τη γνώμη μου είναι να ζημιώνει το αγοραστικό κοινό και την όψη της πόλης. Γιατί όταν κάποιος έχει δικαίωμα να τα κάνει όλα μόνος του, γιατί να μοιραστεί την πίτα με κάποιον άλλο... Έτσι εφηύραμε και το σύστημα των εκπτώσεων που στην πραγματικότητα δεν είναι έκπτωση σε χρήμα αλλά σε ποιότητα δουλειάς! Και δεν θα επεκταθώ γιατί τα έχουμε πει και ξαναπεί.... Ευχαριστώ που με ακούσατε... Ακόμα ελπίζω σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας ως συναδέλφους και όχι ανταγωνιστές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
traxanas Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 dada.. ειναι οξυμωρο,δεν ειναι? εξειδικευση...με δικαιωμα να υπογραφω πολλα,που ειναι εξειδικευση αλλων σχολων... αυτο αφηνει δυο εκδοχες...ή επαναπροσδιορισμο δικαιωματων...ή το πιατο που αφηνει σε ολους φαγητο...φυσικα ρομαντικο για τα δεδομενα τα σημερινα.. ειπες ποιος ηξερε ακριβως τι ηθελε οταν περασε καπου...ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτο μεσα απο την σχολη σου πρεπει να διαλεξεις και να ακολουθησεις,αυτο που θελεις...και αυτο μπορει να συμβει μονο οταν εισαι ευελικτος... μονο οταν μπορεις να διαλεξεις τι σου αρεσει..η ενεργεια,οι κατασκευες,οι γεφυρες,οι ουρανοξυστες,τα υποβρυχια,τα αυτοκινητα,τα σπιτια,τα γηπεδα,οι συραγγες,κλπ κλπ κλπ..... τι κανει καποιους εισακτεους καθε χρονο ποιο ευννοημενους,απο την στιγμη που ΔΕΝ ξερουν ακριβως(οπως ειπες..) στα 18 τους,να εχουν καλυτερη προοπτικη να εξελιχθουν και να ελιχθουν στο μελλον..?? αν τα ηξερα αυτα,δεν θα πηγαινα στο τει,που απο τυχη σχεδον περασα,αλλα γουσταρα απιστευτα την ενεργεια,την θερμοτητα,την θερμοδυναμικη,και την μηχανικη ρευστων,που τωρα κανω και ιδιαιτερα σε μηχανικους του ΑΠΘ... μαλλον παρεξηγησες αυτο που ειπα,ξαναδιαβασε το αν θελεις και θα καταλαβεις...ενας γιατρος,που κανει ειδικευση σε εναν τομεα,δεν ανακατευεται σε αλλους...ενας πολιτικος μηχανικος με ειδικευση,ανακατευεται.. και προς θεου,δεν εχω τιποτα με αυτους...μαγκια τους και τυχη τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Συνάδελφε 2016 απαντάς μα γενικότητες , επειδή μας κατηγορείς οτι "βάλαμε σε κάποια σχολή κάποια εξάμηνα από άλλη ειδικότητα" σου επαναλαμβάνω τα εξής Δεν βάλαμε κάποια πράγματα από΄"άλλη σχολή" .Σε ΟΛΟ τον κόσμο οπου υπάρχει τμήμα πολιτικών μηνχαικών και μηχανικών περιβάλλοντος η υδραυλική είναι στον κύκλο της μηχανικής περιβάλλοντος ακόμα και στα ελληνικά ιδρύματα όπως προανέφερα οι τομείς υδραυλικής και τεχνολογίας περιβάλλοντος είναι ένας διαφωνείς με τα παραπάνω ?. Οτι εξελίχθηκαν τα πράγματα και έγιναν τα παραπάνω ε τι να κάνουμε τώρα και πριν το 30 δεν υπήρχαν χημικοί μηχανικοί στο μέλλον και τα ελληνικά τμήματα πολιτικών μηχανικών μπορεί να γίνουν πολιτικών μηχανικών και μηχανικών περιβάλλοντος Επειδή με προέτρεψες να διαβάσω το Π.Δ εγώ παραθέτω τα παρακάτω : Τμήμα πολιτικών μηχανικών Δ.Π.Θ http://www.civil.duth.gr//index.php?option=com_content&task=view&id=68&Itemid=56 υποχρεωτικά μαθήματα για Υδραυλικά έργα 1)Ρευστομηχανική 2)Υδραυλική 3)Τεχνική Υδρολογία 3)Αστική Υδραυλική Από εκεί και πέρα ας βάλουμε και την Διαχείριση Περιβάλλοντος (?) Τα υποχρεωτικά μας τελειώσαν.Αν πας πχ κατεύθυνση δομικών πιθανότατα δεν θα πάρεις κανένα άλλο ούτε σαν επιλογής (άντε να πάρεις άλλο 1 αν σου "Αρέσει" το αντικείμενο Μας λες λοιπόν οτι εμείς βάλαμε αποσπασματικά οι υπόλοιπες ειδικότηες μερικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών όπου έχουμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πολλά περισσότερα από τα παραπάνω .Αντίθετα εσύ μπορείς με την "βασική γνώση" να ανταπεξέλθεις σε όλα? Γιατί σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα που με προέτρεψες να διαβάσω ΜΟΝΟ με τα παραπάνω θεωρείσαι ικανός για όλα όσα περιγράφονται Ας κοιτάξουμε τα παρακάτω νούμερα και ας μας πει ο καθένας την άποψη του στο ποιος "έβαλε απλά μερικά μαθήματα " και αν είναι το αντικείμενο μας ή απλά τα κολλήσαμε επειδή έχουμε πρόβλημα αποκατάστασης Εκτός αν υποστηρίζεις οτι πχ οι πολιτικοί μηχανικοί όταν διδάσκονται αποχετεύσεις διαστασιολογούν τους αγωγούς ενώ οι υπόλοιποι με ίδια ύλη βιβλία και διδάσκοντες τους ζωγραφίζουμε.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2009 Υ.Γ.: Όταν tpanag απευθύνεσαι προσωπικά σε μένα και μου λες "...Αρχίζω να πιστεύω ότι δεν έχεις μεγάλη επαφή με το αντικείμενο..." γίνεσαι προσβλητικός. Αντίκρουσε τα επιχειρήματά μου με αντεπιχειρήματα και όχι με προσωπικές επιθέσεις! Σου είπα ότι η εμπλοκή ΑΤΜ στην οικοδομή είναι αναμφισβήτητη. Αυτός είναι ο πρώτος τον οποίο συμβουλευόμαστε για αρτιότητα, οικοδομησιμότητα, και τι μπορεί να κατασκευαστεί σε συγκεκριμένο γεωτεμάχιο (με δεδομένα τις διαστάσεις, την κλίση κλπ.) αφού κάνει το τοπογραφικό. Το αγνόησες σαν επιχείρημα. Σου είπα ότι η εμπλοκή ΑΤΜ στην οδοποιία είναι αναμφισβήτητη, καθώς ένας δρόμος, δεν είναι μόνο τα υλικά που θα χρησιμοποηθούν, αλλά και ...η χάραξή του. Τους δρόμους επίσης, πολλές φορές αναγκαζόμαστε να τους περνάμε για παράδειγμα μέσα από ορεινούς όγκους και άρα υπάρχει η ανάγκη σηράγγων.Το αγνόησες σαν επιχείρημα. Σου είπα ότι >70% των ΑΤΜ, έχουν μελετητικό πτυχίο στην κατηγορία 10 (άρα για να το έχουν μάλλον τους ζητάει η αγορά να το έχουν). Το αγνόησες σαν επιχείρημα. Σου είπα ότι δειγματοληπτικά έστω αν κοιτάξεις πόσοι ΑΤΜ εργάζονται ως επικεφαλής σε εργοτάξια με αντικείμενο που εκ πρώτης όψεως και κατά τη γνώμη σου δεν αποτελεί αντικείμενο των ΑΤΜ (λιμενικά έργα π.χ.) και λάβεις υπόψη σου το πόσο συντριπτικά περισσότεροι είναι οι ΠΜ, θα εκπλαγείς! Το αγνόησες σαν επιχείρημα. Μάλλον έχεις υπόψη σου ότι τελικά το "ποιός" (πρέπει να) ασχολείται με "τι", το καθορίζει η αγορά και μόνο. Για να συμβαίνει λοιπόν το τελευταίο, κάποιος λόγος υπάρχει. Στις σχολές μας δεν μαθαίνουμε τελικά απολύτως τίποτα αν το καλοσκεφτείς (ως "ξερή" γνώση) ή και αν μαθαίνουμε σε λίγα χρόνια είναι ξεπερασμένο ως γνώση. Δεν είμαστε άλλωστε επιστήμονες για να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είμαστε μηχανικοί. Άρα αυτό που μετράει είναι το πως καταφέρνουμε να συνδιάζουμε τις γνώσεις διαφορετικών αντικειμένων που έχουμε ή αποκτούμε για την πραγματοποίηση κάποιο έργου. Απλοϊκά εντελώς και με ένα παράδειγμα, ενδέχεται σε κάποιο συγκεκριμένο έργο, να είναι προτιμότερος ένας ΑΤΜ ο οποίος αν και με λίγες γνώσεις στα στατικά, μπορεί να "παντρέψει" αυτές με τις σημαντικά περισσότερες γνώσεις του περί χάραξης του έργου και άρα να είναι αποτελεσματικότερη η χρησιμοποίησή του σε σχέση με έναν ΠΜ. Το παράδειγμα αυτό επέκτεινε το όπου θέλεις. Αντίστρεψε και τις ειδικότητες αν θέλεις. Είναι απλό παράδειγμα. Σου παραθέτω επιχειρήματα, συνεχώς στα τελευταία posts μου και επιλέγεις να τα αγνοείς. Ε συγχώρεσε με αν θεώρησες την τοποθέτησή μου προσβλητική προς το πρόσωπο σου (σε καμία περίπτωση δεν είχα τέτοια πρόθεση), αλλά όταν επιλέγουμε να αγνοούμε επιχείρηματα που μας παρατίθενται, και να ζητάμε κάποια άλλα, δε μπορεί να γίνει κουβέντα αξιώσεων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα