Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

βασικά γιατί ρε σεις δεν έχω δει ένα topic που να έχει την ίδια συνέπεια στον σκυλοκαβγά αυτό και να αφορά τις Α Μ Ο Ι Β Ε Σ????????

 

ειλικρινά, σέβομαι όλες τις ειδικότητες, συμφωνώ και διαφωνώ με πολλά γραπτά, αλλά είναι αυτό το μόνο ή το βασικό θέμα στη δουλειά μας???????

 

ΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ TOPIC ΑΥΤΟ!!!!

 

...κι επιτέλους να πράξουμε (δανεισμένο από ωχρά σπειροχαίτη αυτό)

 

 

edit:@zavi

 

Δηλαδή η αγορά νομίζεις ότι δεν μπορεί να καταλάβει ποιός είναι λαμόγιος κ ποιός όχι? Για τόσο βλακες έχεις τον κόσμο?

 

Τουλάχιστον σε ότι αφορά τα τοπογραφικά ή τις άδειες γενικότερα αν θέλεις ο διαχωρισμός του έντιμου μηχανικού απ' τον ανήθικο έχει ένα χρονικό ορίζοντα ετών...μέχρι να κάτσει η στραβή (σε ευρώπουλα, χιλιάδες κατά προτίμηση)

Δημοσιεύτηκε

edit:@zavi

 

Δηλαδή η αγορά νομίζεις ότι δεν μπορεί να καταλάβει ποιός είναι λαμόγιος κ ποιός όχι? Για τόσο βλακες έχεις τον κόσμο?

 

o κόσμος δεν είναι βλάκας, απλά ο κόσμος περνάει για βλάκες τους μηχανικούς.

Δημοσιεύτηκε

Άποψή μου είναι ότι οι αμοιβές και τα δικαιώματα δεν είναι το κυρίαρχο θέμα στην Ελληνική κοινωνία των μηχανικών. Νομίζω ότι μεγαλύτερο θέμα είναι το prestige, το κύρος, η "εικόνα" του κάθε τίτλου. Όλα για το θεαθήναι!

Μεγαλύτερη απόδειξη για τα λεγόμενά μου θεωρώ ότι είναι η Ελληνίδα μάνα που θέλει το παιδί της να γίνει γιατρός-δικηγόρος-μηχανικός. Και όταν βάζει και το μηχανικός στην τριάδα εννοεί Πολιτικός Μηχανικός γιατί αυτόν ξέρει απ' τις ασπρόμαυρες δακρύβρεχτες ελληνικές ταινίες του '60. Άντε και Αρχιτέκτονας αν το παιδί έχει καλλιτεχνική φύση.

Για να αλλάξει η νοοτροπία αυτή θα πρέπει να περάσουν πολλααααααά χρόνια.

Δημοσιεύτηκε

Πολλά που γράφηκαν είναι σωστά, αλλά μόνο στα "χαρτιά".

Η ουσία είναι σαφώς αλλού: Το κλειδί των "δικαιωμάτων" είναι το ποιος έχει τον Πελάτη. Αυτός που έχει τον Πελάτη, έχει όλα τα δικαιώματα, μοιράζει το χρημα και τη δουλειά όπως αυτός γουστάρει και όλοι στέκονται κλαρίνο.

 

 

  • Δεν έχω δει περίπτωση να έχεις τον πελάτη (ιδιώτης ή δημόσιο), να μιλάς εσύ μαζί του, εσύ να έχεις πρόσβαση στην τσέπη του και να σου πάρει λεφτά μηχανικός άλλης ή "ξένης" ειδικότητας, αν εσύ ο ίδιος δεν το θες. Π.χ. γιατί δεν προλαβαίνεις να τα κάνει το γραφείο σου. Οπότε τα φασονάρεις, παίρνεις αμφίβολης ποιότητας προϊόν, τα συνθέτεις στο τέλος όπως - όπως, παίρνεις τη κωλοάδεια και τα υπόλοιπα... "θα τα βρούμε στο γιαπί" όπως μάθαμε να λέμε απ' τους παλιότερους.
  • Οταν έχεις μελέτη δημοσίου, οπότε και οι αμοιβές είναι λίγο πιο ενδιαφέρουσες, τα πράγματα είναι λίγο πιο σαφή. Αλλά πόσο σαφή; Αφού στις μελέτες του Δημοσίου συμβαίνει μια περίεργη ληστεία (την οποία ούτε ο ληστής αλλά ούτε ο ληστευόμενος ομολογεί) που λέγεται "στελέχωση" σύμπραξης, κοινοπραξίας, εταιρείας... Και άλλη μία, που λέγεται "ειδικοί σύμβουλοι ή ειδικοί επιστήμονες".

Οσοι ξέρετε σε τι αναφέρομαι, σα να σας βλέπω να χαμογελάτε. ;)

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
ΟΑφού στις μελέτες του Δημοσίου συμβαίνει μια περίεργη ληστεία (την οποία ούτε ο ληστής αλλά ούτε ο ληστευόμενος ομολογεί) που λέγεται "στελέχωση" σύμπραξης, κοινοπραξίας, εταιρείας... Και άλλη μία, που λέγεται "ειδικοί σύμβουλοι ή ειδικοί επιστήμονες".Οσοι ξέρετε σε τι αναφέρομαι, σα να σας βλέπω να χαμογελάτε. ;)

 

''το κοπή τη πίτα''

 

:lol::lol::lol:

Δημοσιεύτηκε

Eγώ προτείνω όλοι οι πολιτικοί μηχανικοί να φοράμε ''χάντρα'' για να μη μας πιάνει το μάτι των άλλων μηχανικών.

Έλεος πια.

Συμφωνώ γενικά με το Ζavi (post#270) με τη μόνη διαφορά ότι πλέον δεν υπάρχουν πολλές δουλειές και κάποιους δε τους ενδιαφέρει να κάνουν όνομα αλλά να βγάλουν προσωρινά όσο το δυνατόν περισσότερα .Το θέμα είναι να κλείσεις τη δουλειά.Οι περισσότεροι ιδιώτες πριν συμφωνήσουν δεν ασχολούνται τόσο πολύ με τις μελέτες ή την ποιότητα κατασκευής αλλά με την τελική τιμή.Ίσως να έχει στεριώσει η προκατάληψη

μηχανικός=εργολάβος=απατεώνας.

Αυτό ίσως να ίσχυε παλιότερα που ήταν πιο λίγοι οι μηχανικοί ή ίσως να ισχύει ακόμα σε κάποιες μικρές κοινωνίες.

Επίσης σε αυτό το παράδειγμα που είπε για τα στατικά ,π.χ. αν τα δίνει στο Pappos που είναι καλύτερος ότι όλοι θα πάνε σε αυτόν,ισχύει μόνο για συνάδελφους μηχανικούς.

Ο ιδιώτης δεν πρόκειται να μάθει ούτε να καταλάβει ποτέ αν ο μελετητής ήταν κάποιος άλλος.

  • 5 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Είναι και η παλαιότερη ειδικότητα όμως και με πολιτική-κοινωνική δύναμη.

Παρατήρηση:

Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στο κείμενο των δημοσιεύσεων όσο και σ' αυτό των τίτλων.

Παρακαλώ διαβάστε τους του forum.

Ευχαριστώ. acnt

Δημοσιεύτηκε
Πολλά που γράφηκαν είναι σωστά, αλλά μόνο στα "χαρτιά".

Η ουσία είναι σαφώς αλλού: Το κλειδί των "δικαιωμάτων" είναι το ποιος έχει τον Πελάτη. Αυτός που έχει τον Πελάτη, έχει όλα τα δικαιώματα, μοιράζει το χρημα και τη δουλειά όπως αυτός γουστάρει και όλοι στέκονται κλαρίνο. ....

 

[*] Δεν έχω δει περίπτωση να έχεις τον πελάτη (ιδιώτης ή δημόσιο), να μιλάς εσύ μαζί του, εσύ να έχεις πρόσβαση στην τσέπη του και να σου πάρει λεφτά μηχανικός άλλης ή "ξένης" ειδικότητας, αν εσύ ο ίδιος δεν το θες.

 

Δεν ειναι ακριβως ετσι. Αν εγω ως ηλεκτρολογος παρω ενα gps και αρχισω να κανω τοπογραφικα δε θα υπαρξει πολιτικος ή τοπογραφος της περιοχης που να μου τα υπογραψει με τιμες ωστε να βγαλω κι εγω για τη δουλεια μου. Αν εγω ως ηλεκτρολογος φτιαχνω αρχιτεκτονικα, δε μιλαω για βιλες, αλλα για απλα κτηρια οπως π.χ. ενα βενζιναδικο που θελει αρχιτεκτονικα απο ενα τετραγωνο κτηριο, ενα στεγαστρο και 5 δεξαμενες δεν υπαρχει πολιτικος ή αρχιτεκτονας ή τοπογραφος της περιοχης να τα υπογραψει δινοντας μου πισω ενα μεγαλο μερος απο την αμοιβη του.

Απο την αλλη οι πολιτικοι κυριως παιρνουν οτι δουλεια να ειναι και την υπογραφουν δινοντας ψιχουλα στους ηλεκτρομηχανολογους, αφου δεν υπαρχει το συστημα - κατεθεσε 10.000 στο λογαριασμο μου και φερε την αποδειξη για την αδεια - οπως γινεται με τα αρχιτεκτονικα.

 

Επισης υπαρχει και ενα αλλο κολπο. Οι πολεοδομιες δεχονται τα παντα απο πολιτικους. Μπροστα μου πηρε τηλεφωνο πολιτικος μηχανικος τον υπαλληλο της πολεοδομιας να του περασει μια μελετη Ηλεκτρομηχανολογικη που θα την υπογραψει ο ιδιος, για να μην πληρωνει ο πελατης του προσθετα χρηματα σε ηλεκτρομηχανολογο και ο υπαλληλος δεχτηκε.

 

Με αυτες τις νοοτροπιες εγω φανταζομαι οτι στο μελλον θα βγουνε και τουφεκια μεταξυ των μηχανικων και γι' αυτο ευθυνεται και το ΤΕΕ. Η ανεργια των πολιτικων θα ερθει συντομα διοτι ειναι υπερβολικα μεγαλος ο αριθμος τους στο ελευθερο επαγγελμα και αναγκαστικα αυτοι θα αρχισουν να κλεβουν πελατες απο τις αλλες ειδικοτητες με διαφορους τροπους. Οταν υπαρχει ευημερια τα προβληματα δε φαινονται, οταν πεσει πεινα βγαινουν ολα στη φορα.

 

Και πραγματικα απ την πλευρα μου δεν υπαρχει μισος για κανεναν. Αν ομως αντικειμενικα θεωρειτε σωστο και δικαιο οι μεν να τα υπογραφουν ολα και οι δε τα μισα εγω παω πασο. και μην ξεχναμε και τους τοπογραφους που θεωρουνται και απο το ιδιο το ΤΕΕ ως οι "βοηθοι" των πολιτικων. Αν οι πολιτικοι πρεπει να υπογραφουν τοπογραφικα τοτε και οι τοπογραφοι πολυκατοικιες.

Δημοσιεύτηκε
Απο την αλλη οι πολιτικοι κυριως παιρνουν οτι δουλεια να ειναι και την υπογραφουν δινοντας ψιχουλα στους ηλεκτρομηχανολογους, αφου δεν υπαρχει το συστημα - κατεθεσε 10.000 στο λογαριασμο μου και φερε την αποδειξη για την αδεια - οπως γινεται με τα αρχιτεκτονικα.

αν κατάλαβα τι εννοείς νομίζω πως έχεις λάθος

στον έλεγχο των φορολογικών ζητούν τα ίδια για όλους τους μηχανικούς

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.