Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κανένα ελληνικό πανεπιστήμιο στη λίστα των 200 κορυφαίων ΑΕΙ της εφημερίδας "Times"


ilias

Recommended Posts

Όταν ήμουν εγώ φοιτητής υπήρχε προαιρετική πρακτική τους καλοκαιρινούς μήνες 4 ή 8 εβδομάδων , αν θυμάμαι καλά.

Νομίζω ότι έπρεπε να τελειώσεις το 8ο εξάμηνο και υπήρχε η δυνατότητα να συνεργαστείς και με εταιρείες στο εξωτερικό.

Υπήρχε και μία τυπική αμοιβή αλλά το κυριότερο ήταν η εμπειρία.

Ίσως να υπάρχει ακόμα αυτό το πρόγραμμα αλλά να μη το γνωρίζουν οι περισσότεροι φοιτητές.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αναρωτιέμαι ακόμα τα προβλήματα της Νικαράγουας προσπαθούν να λύσουνε στα αμφιθέατρα?

Γιατί όταν είχα κάνει πρόταση για πρακτική, ορμήσανε να με φάνε και μετά με αυτό το μείζον θέμα συνέχισαν!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι ακόμα τα προβλήματα της Νικαράγουας προσπαθούν να λύσουνε στα αμφιθέατρα?

...πλάκα κάνεις προφανώς !!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν ήμουν εγώ φοιτητής υπήρχε προαιρετική πρακτική τους καλοκαιρινούς μήνες 4 ή 8 εβδομάδων , αν θυμάμαι καλά.

Νομίζω ότι έπρεπε να τελειώσεις το 8ο εξάμηνο και υπήρχε η δυνατότητα να συνεργαστείς και με εταιρείες στο εξωτερικό.

Υπήρχε και μία τυπική αμοιβή αλλά το κυριότερο ήταν η εμπειρία.

Ίσως να υπάρχει ακόμα αυτό το πρόγραμμα αλλά να μη το γνωρίζουν οι περισσότεροι φοιτητές.

 

πράγματι ισχύει ακομα, εγω μετά το 8ο εξάμηνο έκαν πρακτική 4 εβδομάδων σε ένα ΑΗΣ της ΔΕΗ...Αλλά ήταν μια σκέτη απογοήτευση...Ήμασταν 5 φοιτητές από ΑΕΙ και αντί να μας αξιοποιήσουν, μας είχαν βάλει σε ένα δωμάτιο και ουτε που ξέραν ότι υπάρχαμε, τους κυνηγάγαμε έστω και για μια κουβέντα...Μόνο μια φορά μας έκαναν ξενάγηση στο ΑΗΣ, τον υπόλοιπο μήνα σχεδόν δε μας μιλάγαν...Έχε χάρη που πληρώθηκα με μισθό ανεδεικευτο εργάτη και πέρασα το καλοκαίρι μου με αυτά τα λεφτά...

Αν έτσι συνεχίζουν να είναι οι πρακτικές ασκήσεις, κλάφτα...

Link to comment
Share on other sites

...πλάκα κάνεις προφανώς !!!

 

Δυστυχώς φίλε Archytas δεν κάνει πλάκα.Στις συνελεύσεις μας απασχολεί οποιοδήποτε θέμα εξωτερικής πολιτικής της χώρας μας και κάθε πρόβλημα που υπάρχει στον πλανήτη γη, εκτός απ τα δικά μας.

Τώρα για την πρακτική άσκηση δε το συζητώ.Δούλεψα παλαιότερα σε μια εταιρία με δομικά υλικά και με ένα μήνα έμαθα πράγματα που δεν πρόκειται να μάθω ΠΟΤΕ στη σχολή και μαζί με τις γνωριμίες με μηχανικούς και τεχνίτες, κατάλαβα ότι η πρακτική προ του πτυχίου είναι μια εμπειρία που απαιτείται να έχει κανείς πριν βρει στην αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα με προσοχή τις τοποθετήσεις σας και θα ήθελα να απευθύνω κάποιες ερωτήσεις στη γενιά σας. Συγχωρήστε σας παρακαλώ τη σκληρή γλώσσα, δεν απευθύνομαι προσωπικά σε άτομα, αλλά σε ένα σύνολο.

Έχετε κατηγορήσει τους πάντες για το χάλι της εκπαίδευσης και γενικότερα της Ελλάδας μέχρι που φτάσατε στο σημείο (έπειτα από τους εβραίους και όσους άλλους αναφέρατε) να κατηγορείται τη νέα γενιά, αλλά δεν αναρωτιέστε ούτε κοιτάζεστε στον καθρέπτη ώστε να απολογηθείτε για το τι έχει κάνει η γενιά σας. Κι εσείς από τους ίδιους χώρους περάσατε μιας και μιλάμε της σχολές. Με διαπιστώσεις εκ των υστέρων θα λύσετε το πρόβλημα; Τι κάνατε όσο ήσαστε μέσα; Ποιό καθεστώς ανέχεστε τόσα χρόνια; (Και) Με τη δική σας σιωπηρή ή ενεργή συγκατάθεση δεν συντηρείται αυτό το σάπιο το πολιτικό σύστημα; Εσείς δεν γινόσαστε οι καρπαζοεισπράκτορες και οι φιλήσυχοι κυρ-Παντελήδες σε κάθε υπηρεσία και σε κάθε τομέα της καθημερινότητας; Όλοι της γενιάς σας πλην κάποιων βολεμένων, δηλώνετε αγανακτισμένοι. Ορίστε κύριοι!; Πού είναι όλη αυτή η οργή σας; Στα λόγια; Γιατί δε ξεμπροστιάζετε όποιο κάθαρμα αυθαιρετεί εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος; Γιατί κάθεστε και ανέχεστε κάθε δημόσιο υπάλληλο που σας ταλαιπωρεί ή ακόμα χειρότερα θέλει χρηματισμό για να σας εξυπηρετήσει; Γιατί σκοτώνετε οι ίδιοι τις ελάχιστες αμοιβές και μετά παραπονιέστε; Ποιός έχει καταντήσει το επάγγελμα του μηχανικού ένα από τα πιο κακοπληρωμένα επαγγέλματα; Οι ίδιοι που δικαίως θεωρείτε πενιχρούς τους μισθούς μετά από τόσο κόπο πάνω από τα βιβλία, δέχεστε να δουλεύετε ή ακόμα χειρότερα παίρνετε στη δούλεψή σας μηχανικούς με μπλοκάκι. Από πού ξεφύτρωσαν οι καθηγητές τους οποίους κατηγορείτε ότι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους; Από ποια χώρα είναι όλοι αυτοί οι μηχανικοί που έχουν κάνει τις μελέτες για τα αυθαίρετα και για τους ημι-παράνομους χώρους; Ποιός φταίει που πληρώνουμε τα δημόσια έργα σε πενταπλάσιες τιμές χωρίς να πληρούν τις προδιαγραφές; Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ; Το ΔΝΤ;

Απλά τι γίνεται: πέρασε ανεπιστρεπτί η περίοδος των παχιών αγελάδων, ήρθε η πείνα και ξεκίνησε η μουρμούρα τώρα. Μας φταίνε τα πάντα. Μας φταίει πλέον και η νέα γενιά. Ο εαυτούλης ποτέ. Η μόνη σας διαφορά από τα σημερινά παιδιά είναι ότι τότε εσείς δεν είχατε facebook. Κατά τʼ άλλα το μήλο κάτω από τη μηλιά έπεσε. Κι αν τόσο σκληρό σας ακούστηκε αυτό με το μήλο και είστε τόσο σίγουροι ότι διαφέρετε προς το καλύτερο από τα σημερινά παιδιά, πόσο περήφανοι νιώθετε που σύμφωνα με τα λεγόμενα σας μεγαλώσατε χειρότερα παιδιά; (σας παρακαλώ μη το λάβει κανένας σαν προσβολή για την οικογένειά του, προς Θεού!)

Όλοι με τη στάση μας βάζουμε μια τρικλοποδιά στην ανάπτυξη της χώρας. Το πανεπιστήμιο θα έμενε αλώβητο; Παντού κομματοκρατία, αναξιοκρατία, λαμογιά, κουμπάροι και μετά έχουμε να λέμε για τους έλληνες επιστήμονες που διαπρέπουν στο εξωτερικό. Τι να κάνουν εδώ; Αφού και όποιος επιχείρησε να έρθει κατάλαβε ότι χαλάει την πιάτσα. Για να του καίει το αμάξι κάθε αδιάβαστος τσόγλανος που κόβεται στις εξετάσεις;

Τέτοιο είμαστε, τέτοια μας αξίζουνε. Αν αξίζαμε και θέλαμε κάτι παραπάνω θα το είχαμε διεκδικήσει και θα το είχαμε κερδίσει.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε συγχαρητήρια...Αν και νεοτερός μου κατά 5 χρόνια, είπες ό,τι ήθελα να πω και γω...

Τέτοιοι είμαστε, τέτοια αξίζουμε...όσο δε αλλάζουμε τα μυαλά μας και δεν κάνουμε κάτι, θα έχουμε τα χειροτερα πανεπιστήμια, την χειρότερη περίθαλψη υγείας, την χειρότερη κυβέρνηση και φυσικά, last but not least, το ΔΝΤ πάνω από το κεφάλι μας...

Link to comment
Share on other sites

Τόσοι αγώνες έχουν γίνει για δωρεάν παιδεία.

Να μας αναφέρεις τους αγώνες !

Ποιοι είναι αυτοί οι αγώνες???

Πρώτα δηλαδή δεν υπήρχε δωρεάν παιδεία ???

Link to comment
Share on other sites

Με το νόμο Ν. 4379/64.

Oι πρώτες μεταρρυθμίσεις Η πρώτη προσπάθεια μεταρρύθμισης έγινε το 1922. Η μεταρρύθμιση όριζε πρώτη προϋπόθεση για την εισαγωγή το Απολυτήριο Δημόσιου Γυμνασίου η του Πρακτικού Λυκείου Αθηνών ή της Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής. Δεύτερη προϋπόθεση ήταν η επιτυχία σε δοκιμασία μπροστά σε επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από καθηγητές του πανεπιστημίου. Τότε πρώτη φορά θεσπίστηκε ότι ανάλογα με το σχολείο που φοιτούσαν θα παρακολουθούσαν την αντίστοιχα σχολή, δηλ. οι απόφοιτοι τας Ριζαρείου είχαν το δικαίωμα εγγραφής στη Θεολογική Σχολή.

Πρώτο το 1924-25, το Χημικό τμήμα καθιέρωσε τη διενέργεια γραπτών εξετάσεων για την εισαγωγή στη σχολή και στη συνέχεια το 1926-27 ακολούθησαν οι υπόλοιπες σχολές, προσπαθώντας να αποδεσμεύσουν τη Δευτεροβάθμια από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

1950 και μετά

Επί υπουργού Παιδείας Α .Γεροκωστόπουλου οι εξετάσεις μετατραπήκαν το 1954 σε διαγωνισμό, ο οποίος πραγματοποιούνταν κατά σχολές μία φορά τον χρόνο, με στόχο την αυστηρότερη εφαρμογή του κλειστού αριθμού εισακτέων .Τα προβλήματα όμως εξακολούθησαν να υπάρχουν. Η «εφάπαξ» εξέταση των υποψηφίων άφηνε πολλά περιθώρια στον παράγοντα «τύχη». Πολλοί αποτυχόντες επανέρχονταν στις εξετάσεις, ενώ η φυγή στο εξωτερικό για σπουδές άρχισε να εμφανίζεται ήδη από αυτή την εποχή .

Μεταρρύθμιση 1963-64

Επί Υπουργίας Γεωργίου Παπανδρέου έγινε η πρώτη προσπάθεια εκδημοκρατισμού του εκπαιδευτικού συστήματος και η προώθηση τής ισότητας ευκαιριών. Τότε καθιερώθηκε η δωρεάν Παιδεία σε όλες τις Βαθμίδες διαίρεση του εξατάξιου Γυμνασίου σε δύο κύκλους και η θέσπιση του ακαδημαϊκού απολυτηρίου (το απολυτήριο του Γυμνασίου δεν εξασφάλιζε την είσοδο στις ανώτατες σχολές, αλλά ακολουθούσαν επιπλέον εξετάσεις) Οι ανώτατες σχολές διαιρεθήκαν σε τέσσερις ομάδες και κάθε υποψήφιος είχε το δικαίωμα να διαγωνισθεί για δύο ομάδες σχολών πχ. ο ένας τύπος (Α) ίσχυε νια την εισαγωγή στις σχολές Θετικών επιστημών και ο άλλος (Β) για τις σχολές θεωρητικών επιστημών. Οι εξετάσεις γίνονταν πάνω σε κοινή εξεταστέα ύλη στις έδρες των Γενικών Επιθεωρήσεων και συντονίζονταν από κεντρική επιτροπή υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα του υπουργείου Παιδείας. Λαμβανόταν υπόψη, εκτός από τις επιδόσεις στις εξετάσεις του ακαδημαϊκού απολυτηρίου και ο Βαθμός των δύο τελευταίων τάξεων του Γυμνασίου με συντελεστή 6. Έτσι, ο αριθμός των εισακτέων παρέμεινε περιορισμένος. Ήδη από τότε το φαινόμενο της παραπαιδείας εμφανίζεται ενισχυμένο, κάνοντας την εισαγωγή στα ΑΕΙ προσιτό στους προνομιούχους.

 

Το σύστημα της δικτατορίας

Η δικτατορία του 1967 κατηγοριοποίησε τις σχολές σε κύκλους επιστημών.(6 στην αρχή και 13 αργότερα) Οι υποψήφιοι, ανάλογα με τον κύκλο σπουδών, εξετάζονταν σε συγκεκριμένα εξεταστικά κέντρα σε ορισμένο αριθμό μαθημάτων Ως το 1970 ο βαθμός του εξατάξιου Γυμνασίου δεν λαμβανόταν υπόψη ενώ από το 1971 όμως ως το 1979 ο βαθμός του απολυτηρίου προστίθετο στο άθροισμα των βαθμών των εξετάσεων .Κατοχύρωση βαθμολογίας και συντελεστές Βαρύτητας μαθημάτων δεν υπήρχαν.

Μεταπολίτευση

Με την Πτώση τας δικτατορίας η κυβέρνηση της ΝΔ επαναφέρει, με κάποιες διαφοροποιήσεις, την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1963-64. Καθιερώθηκε ένας μηχανισμός εισαγωγικών εξετάσεων στα Λύκεια και οι αποκλειόμενοι φοιτούσαν στα νεοδημιουργηθέντα τότε Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια (ΤΕΛ) και στις Τεχνικές και Επαγγελματικές Σχολές .Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θεσπίσθηκε το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου. Τα μαθήματα των οποίων χωρίσθηκαν σε κορμού και επιλογής. Η στενή εξάρτηση του Λυκείου από την εισαγωγή στη τριτοβάθμια ιδρύματα έδωσε στο σύστημα τον χαρακτήρα της φροντιστηριακής προπαρασκευής των υποψηφίων για τις πανελλήνιες εξετάσεις .

Δέσμες: 1983-1999

Η κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου το 1983 καθιέρωσε με νόμο το σύστημα των Γενικών Εξετάσεων, γνωστό και ως σύστημα των δεσμών, το οποίο καταργήθηκε οριστικά το 2001 .Θεσπίστηκε η δημιουργία 4 δεσμών, δηλαδή 4 κύκλοι μαθημάτων, ανάλογο με τα είδος τας σχολής που ήθελαν οι μαθητές στη να φοιτήσουν Τα πρώτα χρόνια το απολυτήριο Λυκείου ήταν άρρηκτα συνδεδεμένο με την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Ωστόσο, από το 1988 το Λύκειο αποδεσμεύθηκε από την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, καθεστώς που ίσχυσε ως και το σχολικό έτος 1998-1999.

 

 

πηγή. http://www.alfavita.gr/artra/art13_1_09_115.php

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.