Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε πως η εννοια του πανεπιστημιου σημαινει την "επιτυχη εξεταση καποιων μαθηματων μεσα σε καποιο συγκεκριμενο χρονικο διαστημα". Το να καθομαι και να δινω και να ξαναδινω μαθηματα μεχρις οτου καποια στιγμη, μετα απο πολλα χρονια να τα περασω ολα δεν μου λεει εμενα τιποτα. Σημερα τα πτυχια που δινουν τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ ειναι πολυ απλα βεβαιωσεις επιτυχιας σε καποια μαθηματα και οχι πτυχια που να πιστοποιουν ακαδημαικη επαρκεια. Η γνώμη σου είναι σεβαστή . Εγώ μίλησα για ημερομηνίες που πρέπει να έχουν τα μαθήματα σε κάθε περίοδο ( Ιανουάριο , Ιούνιο ή Ιούλιο και Σεπτέμβριο ) από μία ημερομηνία .Δεν μπορούμε να έχουμε την αξίωση να απαιτούμε από όλους τους φοιτητές να περνάνε όλα τα μαθήματα στην ώρα τους με το φόβο μίας και μόνο ημερομηνίας .Γιατί οι περισσότεροι για να τα περάσουν όλα θα υποχρεωθούν να δεχτούν σε μερικά μαθήματα ακόμα και την βάση .Επίσης θα βασίζονται μόνο σε αυτά για ολόκληρο το εξάμηνο χωρίς να έχουν άλλες επιλογές . (Δηλαδή σε θεωρητικές γνώσεις ) Τι εννοώ ? Στο πολυτεχνείο μου οι φοιτητές είχαν και άλλες υποχρεώσεις . Οι περισσότεροι δούλευαν ,άλλοι έκαναν πρακτική σε εταιρίες κινητών επικοινωνιών , άλλοι παρακολουθούσαν παράλληλα προγράμματα 4 εξαμήνων της ακαδημίας SISCO εντός του πολυτεχνείου .Πολύ από αυτούς κυρίως στο 4 έτος παρακολουθούσαν παράλληλα πρόγραμμα μαθημάτων 2 εξαμήνων με πιστοποίηση και υπογραφή πρυτάνεως σε εταιρία αμερικανική που ο τομέας της είχε να κάνει με κατασκευή κεραιών και δορυφορικά συστήματα και ταυτόχρονα πρακτική στην ίδια την εταιρία .Αυτοί λοιπόν οι φοιτητές που ενώ είχαν 3 και 4 ημερομηνίες το χρόνο είναι ποιο έμπειροι σήμερα στην δουλεία από αυτούς που είχαν μόνο μια ημερομηνία .Διότι αυτοί βασίστηκαν στο να μάθουν και από πράξη και όχι μόνο από θεωρία .Όλα αυτά γινόντουσαν σε επίπεδο συνεργασίας του κρατικού πολυτεχνείου της χώρας αυτής με τις εταιρίες . Συμπέρασμα Το Ελληνικό Πολυτεχνείο σήμερα πρέπει να εφαρμόσει μια ελαστικότητα στον τρόπο εξέτασης των φοιτητών τους παρέχοντας την δυνατότητα να έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο το οποίο θα αφιερώνουν στην πρακτική εξάσκηση που θα προτείνει το ίδιο το ίδρυμα υποχρεώνοντας τους την συμμετοχή τους .Εάν με την ίδια λοιπόν θέληση οι φοιτητές οι οποίοι συμμετέχουν στις κατά καιρούς καταλήψεις συμμετέχουν σε τέτοιου είδους προγράμματα τότε να είστε σίγουροι ότι θα έχουμε έμπειρους και επιτυχημένους νέους μηχανικούς .
Geor21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δε είματε στα πρωτα 200? Κλαψ λυγμ!!! Με τι κριτηρια, τα οποία ευνοούν ποιους? Και σημαινει τι? τι μετά από την αποφοίτηση δε βελτιωνώμαστε ή δε διαβάζουμε, δεν έχουμε εξέλιξη? Τι είναι οι σχολές Δισκοι και cd να τα βαζουμε σε τοπ 10 Και παλαιότερα που ήμασταν? Εχω ακουσει μπαρούφες από απόφοιτους γνωστων ξενων πανεπιστημίων... Το άτομο έχει πιο πολλη σημασία γι αυτό και απόφοιτοι ΤΕΙ είναι μια χαρα επιστήμονες κι ας μην είναι απο το Imperial
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Φυσικά κάθε απόφοιτος είναι ξεχωριστός. Και από τα καλύτερα ιδρύματα βγαίνουν άχρηστοι, και απο τα χειρότερα άριστοι. Το θέμα είναι τόσα λεφτά που πάνε στα ΑΕΙ τι γίνονται. Για το Πάντειο πχ ξέρουμε ότι πήγαιναν για air condition στο ξενοδοχείο ενός καθηγητή, ίσως του πρύτανη. Στα άλλα τι γίνεται; Δε θα μάθουμε ποτέ;
SeNNinhA Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 "Ανάμεσα στα κριτήρια που έλαβαν υπόψη τους οι ειδικοί του «THE» είναι η ποιότητα της διδασκαλίας, ο αριθμός των δημοσιεύσεων κάθε ιδρύματος, ο όγκος της έρευνας και τα κίνητρα που δημιουργούνται στο ακαδημαϊκό περιβάλλον για διδάσκοντες και διδασκόμενους." Εκτός απο την ποιότητα της διδασκαλίας αλήθεια θα μπορούσε στο θέμα έρευνας (οι δημοσιεύσεις είναι αποτέλεσμά της) -που είναι και το ΚΥΡΙΟ κριτήριο αξιολόγησης- να κάνουν κάτι ανταγωνιστικό τα ελληνικά πανεπιστήμια όσο και να ήθελαν? Για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους. Τα κίνητρα για τους διδάσκοντες τα καταστρατηγούν οι ίδιοι και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Για τους διδασκόμενους θα μπορούσαν άνετα να κάνουν αρκετά αλλά τρώνε τον χρόνο τους με τις εσωτερικές τους διαμάχες. Το ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια πάσχουν στο θέμα έρευνας λόγω μη ύπαρξης κονδυλίων και κατατάσονται χαμηλά στις σχετικές λίστες δεν λέει τίποτε σε σχέση με την ποιότητα εκπάιδευσης σε σχολές που η έρευνα δεν είναι βασικό και απαραίτητο μέρος της εκπαίδευσής.
nikoletta Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Υπάρχει σήμερα στις Ελληνικές σχολές η έννοια της κατοχύρωσης έτους , η μπορεί κάποιος να συνεχίζει στα επόμενα εξάμηνα , χωρίς να έχει περάσει κανένα από τα προηγούμενα ?Υπάρχει ο θεσμός των προαπαιτούμενων ? βάσει προγράμματος σπουδών υπάρχουν και νομίζω και βάσει νόμου. πρακτικά κανένας δεν το τηρεί. Δεν υπάρχει γραμματεία που να κάνει αυτή τη διασταύρωση των στοιχείων, δεν υπάρχει Διευθυντής Τμήματος που να δίνει τέτοια εντολή. @SeNNinhA Η έρευνα όταν γίνεται σωστά είναι ανοιχτή σε πολλούς, είναι σημαντικό στοιχείο για την "ζωντάνια" ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος, κρατάει καθηγητές και φοιτητές σε εγρήγορση και όσο πιο ποιοτική και πληθωρική είναι κατατάσσει το Πανεπιστήμιο υψηλά σε όλες τις λίστες που κατά καιρούς κυκλοφορούν. Και δεν υπάρχουν σχολές στις οποίες δεν χρειάζεται η έρευνα λόγω επιστήμης. Σε όλες χρειάζεται απλά τα χρήματα για έρευνα βρίσκονται εκεί που είναι οι επιστήμες αιχμής και συνήθως από την Ε.Ε. και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό. Για αυτό και κάποιες σχολές δεν φυτοζωούν αντίθετα έχουν να επιδείξουν αρκετά και σπουδαία πράγματα. Υπάρχουν πολλά ζητήματα που έχουν φέρει τα ελληνικά πανεπιστήμια στην κατάσταση που είναι σήμερα. Αλλά το βασικότερο από όλα είναι η νοοτροπία του Έλληνα ότι πρέπει να σπουδάσει αλλιώς δεν αξίζει τίποτα το οποίο έχιε περάσει με ένα μαγικό τρόπο σε όλη την ελληνική κοινωνία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε χρόνο να εισάγονται οι 2πλάσιοι υποψήφιοι από αυτούς που έχουν ορίσει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Όταν οι πρυτάνεις στέλνουν λίστες για 30.000 εισακτέους βάσει των οικονομικών τους και αυτών που μπορούν να προσφέρουν και το Υπουργείο παιδείας για να "ικανοποιήσει" την κοινωνία ανακοινώνει 70.000 θέσεις μόνο από αυτό πώς να μπορέσει να υπάρξει ποιοτική εκπαίδευση;
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δε είματε στα πρωτα 200? Κλαψ λυγμ!!!Με τι κριτηρια, τα οποία ευνοούν ποιους? Και σημαινει τι? τι μετά από την αποφοίτηση δε βελτιωνώμαστε ή δε διαβάζουμε, δεν έχουμε εξέλιξη? Τι είναι οι σχολές Δισκοι και cd να τα βαζουμε σε τοπ 10 Και παλαιότερα που ήμασταν? Εχω ακουσει μπαρούφες από απόφοιτους γνωστων ξενων πανεπιστημίων... Το άτομο έχει πιο πολλη σημασία γι αυτό και απόφοιτοι ΤΕΙ είναι μια χαρα επιστήμονες κι ας μην είναι απο το Imperial Δεν είπε κανείς ότι δεν βελτιωνόμαστε μετά την αποφοίτηση μας , αλλά κάποια πράγματα πρέπει και στην πράξη να μαθαίνουν οι φοιτητές των πολυτεχνείων και πανεπιστημίων όσο είναι ακόμα φοιτητές .Το πρώτο βήμα γίνεται πάντοτε μέσα από το πανεπιστήμιο με την βοήθεια του καθηγητή και μετά από τον ιδιώτη. Σε εμάς ο καθηγητής καθοδηγούσε τον φοιτητή για το που θα κάνει την πρακτική του εξάσκηση μέσα από προγράμματα ειδικών εξαμήνων που παρακολουθούσαν οι φοιτητές στις συνεργαζόμενες με το πολυτεχνείο ιδιωτικές εταιρίες . Εάν το πανεπιστήμιο δεν εφαρμόσει στο σύστημα του και πρακτική εκπαίδευση των φοιτητών του , τότε μην περιμένουμε από τον ιδιώτη να μας βοηθήσει όταν θα έχουμε αποφοιτήσει και ιδίως στην Ελλάδα. Αυτό το λέω διότι στην Ευρώπη εφαρμόζεται είδη από τις εταιρίες η πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού τους . Δεν μπορούμε λοιπόν να βασιζόμαστε μόνο στην θεωρία . Σε αυτό λοιπόν το σημείο είναι λάθος να μιλάμε για έρευνες όταν οι φοιτητές στην πράξη δεν ξέρουν τα βασικά πράγματα παρά μόνο την θεωρία των πραγμάτων αυτών. Η έρευνα χρησιμεύει λοιπόν για να αναδείξει καινούργια πράγματα καινοτόμα αλλά προϋποθέτει εκ των προτέρων και την γνώση του πρακτικού μέρους των πραγμάτων που υπάρχουν είδη κάτι που σήμερα δεν βλέπουμε να υπάρχει στην ελληνική παιδεία λόγω έλλειψη της πρακτικής εξάσκησης και κανείς δεν είναι σίγουρος ότι πρακτικά γνωρίζει αυτά που στην θεωρία έμαθε . Όσο αφορά για τους αποφοίτους των ΤΕΙ συμφωνώ απολύτως στα όσα λες γιατί μαθαίνουν από πράξη και αποτελούν την μόνη εξαίρεση , πράξη που στην αγορά εργασίας είναι ποιο σημαντική και χρήσιμη από αυτήν της θεωρίας που μαθαίνουν στα πανεπιστήμια .
nikoletta Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 @lazarosk Να υποθέσω πλήρωνες δίδακτρα;
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Το πολυτεχνείο ήταν κρατικό και το μεγαλύτερο της χώρας αυτής. Τα δίδακτρα ήταν 3000 ευρώ το χρόνο .Φάνηκα κατά το τέλος του πρώτου πτυχίου μου όμως πολύ τυχερός διότι η χώρα αυτή μπήκε στην Ε.Ε και ενώ το εξάμηνο ήταν 1500 ευρώ για τους Έλληνες , πληρώναμε μετά όσο πλήρωναν οι φοιτητές του κράτους αυτού . Έτσι λοιπόν η τιμή από 1500 ευρώ έπεσε στα 75 περίπου ευρώ το εξάμηνο γλυτώνοντας έτσι το τελευταίο εξάμηνο πάρα πολλά χρήματα και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι Έλληνες φοιτητές του πολυτεχνείου μου . Δεν μετάνιωσα ούτε μια ημέρα για την επιλογή μου διότι το κόστος ζωής αλλά και το συνολικό κόστος σπουδών μου ήταν κατά πολύ μικρότερο από αυτό που θα ήταν στην Ελλάδα εάν επέλεγα να σπουδάσω στην χώρα μας. Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
dgt Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Κάτω του μέσου όρου των συμμαθητών τους στις χώρες του ΟΟΣΑ οι Έλληνες 15χρονοι Στον τελευταίο μαθητικό διαγωνισμό PISA του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), οι Έλληνες 15χρονοι παραμένουν κάτω από τον μέσο όρο των συμμαθητών τους από τις χώρες του ΟΟΣΑ. http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231073172 τιποτα δεν ειναι τυχαιο...
nikoletta Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2011 Δεν μετάνιωσα ούτε μια ημέρα για την επιλογή μου διότι το κόστος ζωής αλλά και το συνολικό κόστος σπουδών μου ήταν κατά πολύ μικρότερο από αυτό που θα ήταν στην Ελλάδα εάν επέλεγα να σπουδάσω στην χώρα μας. όχι όχι δεν πάω να αποδείξω ότι οι σπουδές στο εξωτερικό στοιχίζουν ίσα ίσα στη Ελλάδα όπως έχει διαμορφωθεί το κόστος ζωής δε συμφέρει πια..., απλά συνήθως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.. Βέβαια έτσι όπως τα λες και τα παιδιά εκεί ελάχιστα πλήρωναν.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα