fraafr Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 .καλή χρονιά σε όλους όποιος είδε τα 4 επεισόδια της εκπομπής "το Κουτί της Πανδώρας" για τα ελληνικά πανεπιστήμια, πιστεύω ότι πήρε μια γεύση για το τί επικρατεί.. Μόνο τις δηλώσεις των Ελλήνων πανεπιστημιακών που εργάζονται στο εξωτερικό να κρατήσεις, φθάνει για να μην ξαναμιλήσεις για το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα...
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 2. Αν κάποιος φοιτητής κοπεί σε ένα μάθημα 2 φορές, να κοπεί από το Πανεπιστήμιο... Δλδ οι Άγγλοι, Αμερικάνοι, Γάλλοι κτλ που το έχουν αυτό είναι βλάκες??? Είναι καλύτερο να έχουμε αιώνιους φοιτητές που τελειώνουν τα Πολυτεχνεία στα 30 τους? Σε αυτό το σημείο διαφωνώ . H ουσία δεν είναι το πανεπιστήμιο να διώχνει τους φοιτητές του αλλά να βρει τρόπους και να δίνει περισσότερες επιλογές προς τους φοιτητές του. Τι εννοώ ? 1.Στο πανεπιστήμιο που σπούδαζα εγώ υπήρχαν περισσότερες εξεταστικές περιόδους .Δηλαδή η κάθε εξεταστική είχε και την επαναληπτική της . Δηλαδή Ιανουάριο η κανονική Φεβρουάριο η επαναληπτική της .Ιούνιο η κανονική και Ιούλιο η επαναληπτική της και μία επιπλέον επαναληπτική το Σεπτέμβριο .Οι φοιτητές είχαν δικαίωμα σε αυτές τις 4 ημερομηνίες το έτος να μπουν να δώσουν όποτε ήταν έτοιμοι. 2.Υπήρχε όριο μαθημάτων . Δηλαδή πάνω από δύο μαθήματα εάν είχες κοβόσουν στην χρονιά χωρίς να συνεχίζεις στο επόμενο έτος .Έτσι λοιπόν στο έτος που εσύ κάθεσαι ενώ οι άλλοι συνεχίζουν στο επόμενο έτος προσπαθούσες να περάσεις τα μαθήματα που χρωστάς έχοντας την ευκαιρία μέσα σε αυτό το έτος της διακοπής σου να εμφανιστείς εκ νέου σε τρεις μόνο ημερομηνίες για να γράψεις .(Φεβρουαρίου , Ιουλίου , Σεπτεμβρίου ) 3.Απαγορευόταν αυστηρά να είσαι 3 έτος και να έχεις ακόμα μάθημα του 1 έτους. 4.Μας έδιναν την ευκαιρία από τα 7 μαθήματα που είχαμε στο εξάμηνο τα δύο να είναι απαλλαγής .Τι εννοώ ? Ότι κατά την διάρκεια του εξαμήνου στα 2 από τα 7 μαθήματα έδινες από 2 τεστ για το κάθε μάθημα δηλαδή 4 Test μέσα στο εξάμηνο .Έτσι λοιπόν οι φοιτητές κυνηγούσαν κάθε εξάμηνο να πάρουν τις απαλλαγές ώστε να τους μείνουν μόνο 5 μαθήματα για την εξεταστική τους .Ενώ επιπλέον είχαμε τα πρωτόκολλα εργαστηρίων και τις εργασίες εξαμήνου όπως γίνεται και στην Ελλάδα . Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν οι φοιτητές είχαν κίνητρα ώστε να ασχοληθούν κάθε μέρα με τα μαθήματα τους .Τα αμφιθέατρα πάντοτε ήταν γεμάτα κυρίως στα μαθήματα τις απαλλαγής και υπήρχε απόλυτη ησυχία για να μπορούν να γράφουν και να μαζεύουν τις σημειώσεις και για να αρχίσει άμεσα το διάβασμα. Ποτέ δεν υπήρχαν τα φαινόμενα των καταλήψεων και ποτέ το εξάμηνο δεν είχε παράταση. Στις μεγάλες γιορτές π.χ Χριστούγεννα έκλεινε το πανεπιστήμιο μία με δύο μέρες πριν , ενώ το Πάσχα είχαμε μάθημα όλη την μεγάλη εβδομάδα . Το εξάμηνο ήταν 15 εβδομάδες. Με αυτό το σύστημα κανένας δεν σπούδαζε μέχρι τα 30 του αλλά επιπλέον επέτρεπε το πολυτεχνείο και εγγραφή και σε δεύτερη σχολή παράλληλα . Δεν θα ξεχάσω έναν συμφοιτητή μου που σπούδαζε παράλληλα Μηχανολόγος Μηχανικός με περιστασιακό πρόγραμμα σπουδών και Μηχανικός Τηλεπικοινωνιών με εντατικό πρόγραμμα σπουδών .Το ίδιο ακριβώς έκανε και για τα δύο Μάστερ των σχολών αυτών .Σήμερα αυτός ο φοιτητής έχει στην κατοχή του δύο Beng και δύο Μeng και βρίσκεται στο 2 έτος διδακτορικό σε ηλικία 29 ετών .Δεν υπερβάλω καθόλου .Ο άνθρωπος αυτός εκμεταλλεύτηκε άριστα τον ελεύθερο χρόνο που είχε παρακολουθώντας και τις δύο σχολές παράλληλα . Είναι άξιος επαίνων . Έτσι πρέπει το σύστημα να γίνει και στην Ελλάδα .Ο φοιτητής εκεί βλέποντας την ημερομηνία έτρεχε για να περάσει το μάθημα γιατί την περίμενε πως και πως με αισιοδοξία. Στην Ελλάδα εάν κοπεί π.χ τον Ιανουάριο από άγχος η για άλλους σεβαστούς λόγους μετά πάει Σεπτέμβρη . Αυτό είναι λάθος .Τι θα κάνει ? Απάντηση Θα απογοητευθεί και θα αδιαφορήσει για το συγκεκριμένο μάθημα και θα το ξαναθυμηθεί όταν πλέον θα το έχει ξεχάσει .
spgirl Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Λάζαρε, τα είπες τόσο ωραία που ζήλεψα... Εγώ δεν εννοούσα το κόψιμο ως τιμωρία αλλά πολύ απλά δε μπορείς συνέχεια να χρωστας μαθήματα και να κάνεις φοιτητική ζωή και να θες αύριο μεθαύριο να θεωρείσαι σωστός απόφοιτος... Όλο αυτό που περιέγραψες ήταν απλά τελειο... Και ευκαιρίες σου δίναν, και όρεξη να ασχοληθείς... Ζήλεψα τόσο που δε φανταζεσαι...
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Μα δεν χρωστούσες μαθήματα .Τα κυνηγούσες όλα στην ώρα σου γιατί εάν τα άφηνες θα φορτωνόσουν επιπλέον τα άλλα 7 του άλλου εξαμήνου και στο τέλος θα έχανες την χρονιά σου . Όπως είπα υπήρχε όριο και όσοι αδιαφορούσαν για τα μαθήματα πολύ απλά έχαναν την χρονιά τους βλέποντας τους άλλους να προχωρούν .Αυτό που εγώ είπα είναι ότι το πολυτεχνείο πρέπει να τιμωρεί με διακοπή ενός έτους και όχι με διώξιμο από την σχολή .Τώρα εάν εσύ νομίζεις πως κάποιος με τέτοιο είδους σύστημα είχε την πολυτέλεια της φοιτητικής ζωής κάνεις λάθος .Όσοι λοιπόν αδιαφορούσαν για τα μαθήματα τους αυτή την στιγμή ακόμα είναι εκεί και σπουδάζουν. Άφησα πολλούς πίσω που διάλεξαν την φοιτητική ζωή και την αδιαφορία αλλά το να τους διώξει και το πανεπιστήμιο είναι ακραίο .Απλός τους περιόριζε από αυτούς που διάβαζαν με την διακοπή ενός έτους και πίστεψε με το πάθημα τους έγινε μάθημα σήμερα . Ευτυχώς εγώ δεν ανήκω σε αυτούς .
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Υπάρχει σήμερα στις Ελληνικές σχολές η έννοια της κατοχύρωσης έτους , η μπορεί κάποιος να συνεχίζει στα επόμενα εξάμηνα , χωρίς να έχει περάσει κανένα από τα προηγούμενα ? Υπάρχει ο θεσμός των προαπαιτούμενων ?
cmkapos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Το κακό με όλα αυτά που λέτε εδω μέσα φίλοι μου, είναι ότι την πραγματικότητα οι περισσότεροι την αντιλαμβάνεστε πια όταν ούτε δικαίωμα ψήφου έχετε σαν φοιτητές, ούτε επιρροή μέσα στα πανεπιστήμια. Και έτσι, οι φοιτητοπατέρες και οι κομματικοδίαιτοι "καθηγητάδες" της πλάκας αναπαράγονται ευτυχισμένοι σαν τα κουνέλια, κρατώντας κάθε λογική φωνή και έλεγχο έξω από τα βιλαέτια τους, με το πρόσχημα του Ασύλου... Και αυτό που με κάνει να λυπάμαι ακόμα πιο πολύ είναι το γεγονός ότι η Παιδεία είναι το θεμέλιο της ανάπτυξης μιας χώρας και με διαλυμένη Παιδεία είναι ανόητο να πιστεύουμε ότι θα προκόψουμε σαν χώρα. Με τις υγείες μας.....
thodoris1982 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Εγω θα διαφωνησω σφοδρα με τον φιλο Λαζαρο. Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε πως η εννοια του πανεπιστημιου σημαινει την "επιτυχη εξεταση καποιων μαθηματων μεσα σε καποιο συγκεκριμενο χρονικο διαστημα". Το να καθομαι και να δινω και να ξαναδινω μαθηματα μεχρις οτου καποια στιγμη, μετα απο πολλα χρονια να τα περασω ολα δεν μου λεει εμενα τιποτα. Σημερα τα πτυχια που δινουν τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ ειναι πολυ απλα βεβαιωσεις επιτυχιας σε καποια μαθηματα και οχι πτυχια που να πιστοποιουν ακαδημαικη επαρκεια.
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 ...Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε πως η εννοια του πανεπιστημιου σημαινει την "επιτυχη εξεταση καποιων μαθηματων μεσα σε καποιο συγκεκριμενο χρονικο διαστημα". ... Ναί, ωραία. Ποιό θά είναι τό διαστημα? Μέ πόσες προσπάθειες? Πότε? μέ ή χωρίς τιμωρία? Θέλει πολύ συζήτηση τό θέμα των εξετάσεων. Είναι δυνατόν νά εφαρμοστούν συστηματα εξετασεων στά ΑΕΙ μας έτσι οπως εφαρμόζονται στο εξωτερικο? .
triky Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 γιατι να είναι δύσκολο?Κατα την γνώμη μου στο συγκεκριμένο θέμα έχει δίκιο το υπουργείο(ν + 2χρόνια και θέσπιση προυποθέσεων να έχει περάσει κάποιος έναν αριθμό μαθημάτων για να δηλώσει μηθήματα το επόμενο εξάμηνο).Για να μήν υπάρχουν φαινόμενα τυπου μπαίνουν στις σχολές κατα εκατοντάδες και βγαίνουν κατι δεκάδες.Καποιος που βγάζει σχολή σε 8 και 9 χρόνια εχει ήδη δείξει ποσο του αρέσει να δουλεύει πάνω στο αντικείμενο.όλο λούφες δηλαδη
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 γιατι να είναι δύσκολο?Κατα την γνώμη μου στο συγκεκριμένο θέμα έχει δίκιο το υπουργείο(ν + 2χρόνια και θέσπιση προυποθέσεων να έχει περάσει κάποιος έναν αριθμό μαθημάτων για να δηλώσει μηθήματα το επόμενο εξάμηνο).... Γιά νά έχει δίκιο τό υπουργείο θά πρέπει πρώτα νά εξασφαλιστεί ότι ολοι οί καθηγητές στίς εξετάσεις εξετάζουν αυτά πού διδάσκουν στό μάθημα. Υπήρχαν/υπάρχουν(?) καί μερικοί πού στήν διάλεξη λένε γιά φτέρνα, αστράγαλο άντε καί λίγο από γάμπα χαμηλά καί στίς εξετάσεις σέ ρωτάνε γιά τό πώς είναι τό mouvi. Γιά το ν+2 ισως καί νά εμπλέκεται/χρειάζεται καί κάποια μορφη αξιολογησης των διδασκοντων, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα, θα παμε off-topic. .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα