Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

όλες οι εξαγγελίες καλές μου φαίνονται, το θέμα είναι οτι αργούν..

 

Να σφίξουν τα λουρια για όλους !

Παρακαλάω να εξαλειφθούν τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα, να γίνουν μέρος του σχολείου, να αρθεί η μονιμόνητα ολων κι ιδια'ιτερα καθηγητών, δασκάλων κι αλλων αραχτών και μόνον αυτοί που παράγουν Εργο να παραμένουν και να αμείβονται όσο οι υπάλληλοι της Βουλής ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ! Να απαγορευτούν οι συνδικαλισμοί, οι καταλήψεις κι οι αποχές στα Δημόσια σχολεία όλων των βαθμίδων (και τα ΑΕΙ), οι κυρώσεις να είναι οικονομικές προς καθηγητές και γονείς! Να μπούν ξανά φύλακες 24ωροι στα σχολεία και παντού.

Να ανοίξουν όσα ιδιωτικά γουστάρουν μετά..

Το σύστημα μας είναι το πιο άδικο του κόσμου. Υπάρχουν εξαιρετικοί δάσκαλοι κ Πανεπιστημιακοί που κάνουν τρομερή δουλειά αλλά κανείς δεν τους ανταμείβει, αντίθετα τους πολεμούν οι υπόλοιποι του σιναφιού μη τους χαλάσει την μαγιά..

Αυτά με τα Μεταπτυχιακά στο κουτι της Πανδώρας είναι πταίσματα.. Υπάρχουν σκληρά εργαζόμενοι Πανεπιστημιακοί καθηγητές εν Ελλαδι οι οποίοι έχουν διεθνώς κύρος με τις έρευνες που κάνουν, στην Ελλάδα, μόνο που αυτές οι έρευνες χρηματοδοτούνται από ξένα ιδρύματα κι εδώ κανείς δεν έχει ακούσει ούτε τονομάτους...

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Να σφίξουν τα λουρια για όλους !

Παρακαλάω να εξαλειφθούν τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα, να γίνουν μέρος του σχολείου, να αρθεί η μονιμόνητα ολων κι ιδια'ιτερα καθηγητών, δασκάλων κι αλλων αραχτών και μόνον αυτοί που παράγουν Εργο να παραμένουν και να αμείβονται όσο οι υπάλληλοι της Βουλής ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!...

 

Γνωρίζω καθηγητή σε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που βγάζει 1250 νόμιμα από το Δημόσιο και 2000 ευρώ παράνομα και μαύρα από τα ιδιαίτερα! Προφανώς δεν είναι ο μόνος και επίσης ξέρετε πότε προετοιμάζει τα ιδιαίτερα του έτσι;;

 

 

οι καταλήψεις κι οι αποχές στα Δημόσια σχολεία όλων των βαθμίδων (και τα ΑΕΙ), οι κυρώσεις να είναι οικονομικές προς καθηγητές και γονείς!

Αν και συμφωνώ με την ελεύθερη βούληση, το να κλείνει το σχολείο μέσα Νοεμβρίου και να ανοίγει ξανά μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές (και αυτό να είναι κανόνας κάθε χρόνο) και να μην έχει χαθεί ποτέ σχολική χρονιά, κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει!! γιατί τελικά αντιτείθεται και στην ελεύθερη βούληση αυτώ που θέλουν πραγματικά να μάθουν κάτι...

 

 

 

Το σύστημα μας είναι το πιο άδικο του κόσμου. Υπάρχουν εξαιρετικοί δάσκαλοι κ Πανεπιστημιακοί που κάνουν τρομερή δουλειά αλλά κανείς δεν τους ανταμείβει, αντίθετα τους πολεμούν οι υπόλοιποι του σιναφιού μη τους χαλάσει την μαγιά..

 

Καθηγητής Πανεπιστημίου 65 χρονών στην Ανώτατη βαθμίδα με τα περισσότερα χρόνια προυπηρεσίας (35 πιο πάνω δεν πάει σε επίπεδο αύξησης μισθού) με διδακτορικο τίτλο, αναγνώριση από ξένα πανεπιστήμια, papers, ερευνητική δραστηριότητα, αμοίβεται (προ μειώσεων) με 2600 καθαρά. Βασικός μισθός, 1300 τα υπόλοιπα 1300 επιδόματα με ότι σημαίνει αυτό σε επίπεδο κρατήσεων, επιδομάτων και συντάξεων. Συγγνώμη αλλά όταν υπάλληλος στο μετρό, ανειδίκευτη, πληρώνεται στα 30 της 2500 για να πουλάει εισιτήρια ε κάποια στιγμή πρέπει να μπει τέλος στην Αδικία και σε αυτόν τον παραλογισμό.

 

 

Επίσης σχετικά με τους αριθμούς των εισακτέων είναι ένα θέμα που κρατάει 15 χρόνια γιατί κάπους το 98 αποφασίστηκε με πρόχειρες διαδικασίες και για πολιτικούς ίσως ή εθνικούς (οικονομικούς) λόγους να αυξηθεί ο αριθμός των εισακτέων.

Από τότε οι Πρυτάνεις ζητούν τη μείωση του αριθμού των εισακτέων όχι επειδή βαριούνται κάποιοι καθηγητές όπως ακούστηκε αλλά επειδή τα Ιδρύματα δεν αντέχουν άλλο κόσμο.

Παράδειγμα:

1995 οι εισακτέοι (θέσεις από Υπουργείο) στην αρχιτεκτονική ΕΜΠ - 100 άτομα

1999 - 150 άτομα

2000 - 175 άτομα

2001 - 195 άτομα

Από το 2001 και μετά από όσο γνωρίζω ξεκίνησε ξανά η μείωση των εισακτέων δεν γνωρίζω τον αριθμό τώρα.

Αλλά το σημαντικό είναι ότι μέσα σε 5-6 χρόνια η αύξηση στους εισακτέους ήταν της τάξεως του +95% !! (και αυτό ισχύει και σε πολλές άλλες σχολές). Και εγώ αναρρωτιέμαι ήταν ανάλογη και η αύξηση της χρηματοδότησης; του αριθμού των καθηγητών; των αιθουσών; του εξοπλισμού;

Αν κρίνω από τους κρατικούς προυπολογισμούς, δεν το νομίζω...

Δημοσιεύτηκε

To 2000-2001 αν θυμάμαι καλά έγινε μαζική εισαγωγή εισακτέων.

Όλοι περνούσαν σε μία σχολή.

Θέλανε να στηρίξουν το νέο σύστημα εισαγωγής.

Και στη σχολή μας εκείνο το έτος ήταν το πιο πολυάριθμο.

Δημοσιεύτηκε

Εμάς εκείνη τη χρονιά είχαν γεμίσει τα αμφιθέατρα και καθόντουσαν κάτω τα παιδιά κατά τα λεγόμενα του καθηγητή που παρακολουθούσε τη διπλωματική μου γιατί τότε είχα τελειώσει με μαθήματα και δεν πήγαινα στα αμφιθέατρα. Χώρια στα εργαστήρια της αρχιτεκτονικής σύνθεσης που δεν προλάβαιναν να παρακολουθήσουν την πρόοδο όλων των θεμάτων.

Νομιζω ότι τότε ήταν που είχαν ανοίξει παράλληλα άλλες τρεις σχολές, Βόλου, Θράκης κτλ και μάλλον ερχόντουσαν και φοιτητές από εκεί που ευελπιστούσαν σε μεταγραφή..

Δημοσιεύτηκε

Κανείς δεν είναι αντίθετος με την "ελεύθερη Βούληση" Νικολέττα,

αφού το είπε κι ο Θεός ! την εφήυρε για να μας παιδεύει (βλ εκπαιδεύει)..

Εχει νόημα όμως, μόνον όταν εις γνώσην των συνεπειών κάνεις τις επιλογές σου. Όταν δεν έχουν συνέπειες οι πράξεις σου, τουλάχιστον όχι άμεσες η' ορατές ώστε να χρειαστεί να το σκεφτείς καλά πριν το κάνεις, τότε δεν είναι ελευθερία αλλά ασυδοσία. Δεν σε κάνει "μάγκα" το επαναστατηλίκι εκ του ασφαλούς κ κάποιος πρέπει να το κάνει σαφές στα παιδιά, αλλά κ στούς γονείς κ στους δασκάλους κ σ' όλους αυτούς που κάθε λίγο κ λιγάκι μπαχαλεύουν τις πόλεις κ όλη την χώρα.

 

Θέλει αρετή κ τόλμη η Ελευθερία είπε ο ποιητής..

μια Ελευθερία που είναι συνηφασμένη με την ανομία κ την ατιμωρησία, είναι ολέθρια.

Δημοσιεύτηκε

Ακριβώς!

Η "μαγκιά" του επαναστάτη για εμένα φαίνεται στον τρόπο που αντιμετωπίζει τις συνέπειες των πράξεων του. Όταν δεν υπάρχουν συνέπειες δεν υπάρχει καμιά «μαγκιά». Απλά: κλειστά σχολεία για 1,5 - 2 μήνες κάθε χρόνο, περισσότερος χρόνος σε αρκετούς (γιατί ευτυχώς υπάρχουν και εξαιρέσεις) καθηγητές για πρωινά φροντιστήρια, περισσότερος χρόνος για διάβασμα στα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες και τελικά ...ανύπαρκτη παιδεία

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.