Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

δεν το κατάλαβα

εννοείς πως από το Πολυτεχνειο θα βγαίνεις και θα είσαι Πολυτεχνίτης και όχι ΠΜ, Αρχιτέκτνας, Μηχανολόγος, Χημικός ;;;;

Η σχολή Πολιτικών Μηχανικών έχει 4 κατευθύνσεις Δομοστατικός, Υδραυλικός, Συγκοινωνιακός, Γεωτεχνικός. Σήμερα δίνει ενιαίο δίπλωμα Πολιτικού Μηχανικού. Υπάρχει συζήτηση από ορισμένους για διαφορετικά διπλώματα. Οι Αγρονόμοι-Τοπογράφοι έχουν 4 κατευθύνσεις. Γεωδαισία-Τοπογραφία, Υδραυλικά έργα, Συγκοινωνικά, Περιφερειακή ανάπτυξη. Το ίδιο ισχύει στις περισσότερες πολυτεχνικές σχολές.

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Καλά μην τρώτε ότι σας σερβίρουν τα Μ.Μ.Ε.

....όσοι τρώτε κουτόχορτο κατεβάστε και ένα application για το iphone με την αξιολόγηση

http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2010-2011/iphone.html

.... και μάλιστα τονίζεται και με bold γράμματα ότι

΄΄Οι κορυφαίοι, η παρουσία της Τουρκίας, η ενδυνάμωση της Ασίας και οι «απόντες»''

.. Που είναι το περίεργο για την Τουρκία.

Ο πιο καταξιωμένος νευροχειρουργός τι εθνικότητας είναι ;

....να ενημερώσω ότι έχει έρθει και το ηλεκτρικό ρεύμα στην Τουρκία :D:D:D

 

1. Τυχαία βγήκε αυτή η είδηση τώρα;

 

2. Mήπως αυτό γίνεται γιατί έρχεται ο Ακαδημαικός Καλλικράτης ;......o oποίος είναι απαραίτητος (έτσι όπως τον φαντάζομαι εγώ)

 

3. Είναι γνωστό ότι οι δημοσιογράφοι προετοιμάζουν τον κόσμο και προωθούν σχέδια της κυβέρνησης,

Αυτή η έρευνα είναι γνωστή εδώ και μήνες.

 

4. Επί της αξιολόγησης.

Είναι γνωστό ότι τα αμερικάνικα πανεπιστημία είναι τα καλύτερα αλλά μου φαίνεται περίεργο που στα κορυφαία συγκαταλέγονται :

Βρετανία 29

Γερμανία 14

Ολλανδία 10

Σουηδία 6

Ελβετία 6

Γαλλία 4

Ιταλία 0

..... Με τη λογική αυτή δεν αξίζει το εκπαιδευτικό σύστημα της Γαλλίας , της Ιταλίας και της Ισπανίας.

......δεν έχουν γεννηθεί και τα πάντα στο νησί.

Άσε που πλέον η μοναδική βιομηχανία που τους έμεινε είναι η εκπαίδευση, οπότε έμμεσα πρέπει να τη στηρίξουν.

Και οι Έλληνες είναι από τους καλύτερους χορηγούς της Βρετανικής εκπαίδευσης.

 

Χρειάζονται πολλά να αλλάξουν στα Ελληνικά Πανεπιστήμια αλλά μην φτάνετε στο άλλο άκρο να τα απαξιώνετε τελείως.

 

Kαι στο εξωτερικό συμβαίνουν παρόμοια πράγματα. Αν ο πατέρας σου είναι κυβερνήτης ή μεγάλος χορηγός στο πανεπιστήμιο το πτυχίο σου θα το πάρεις.

.....Μη γίνεστε , όπως λέει και ο ΤρελοΖουράρις Ευρωλιγούρηδες.

Εκτός αν τα κορυφαία πανεπιστήμια της κατάταξης θεωρούνται και εύκολα ή

αν θεωρείται ότι ο παρακάτω απόφοιτος τους ( Γέιλ και Χάρβαρντ) έχει Ι.Q. πάνω από το μέσο όρο.

http://en.wikipedia.org/wiki/George_W._Bush ;) :D:D:D

 

Και χωρίς να μας έδειχναν την αξιολόγηση ξέρουμε ότι πρέπει :

1. Να φύγουν οι παρατάξεις από τα πανεπιστήμια.

2. Να υπάρχει έλεγχος και αξιολόγηση καθηγητών και πανεπιστημίων.

3. Να γίνει συγχώνευση των ιδρυμάτων χωρίς να μειώσουν τη δημόσια χρηματοδότηση για την εκπαίδευση ,οπότε

3.α. Κάθε πανεπιστήμιο θα έχει περισσότερους πόρους

3.β. Για κάθε καθηγητή θα αναλογούν λιγότεροι φοιτητές.

4. Να αναπτυχθεί η συνεργασία μεταξύ των ιδρυμάτων στην έρευνα.

5. Να στηθούν καλύτερα εργαστήρια κτλ......

Δημοσιεύτηκε

Κατ΄ αρχήν εννοείται ότι τα ΜΜΕ εξυπηρετούν διάφορα συμφέροντα και σίγουρα ο χρόνος των ειδήσεων δεν είναι τυχαίος.Τώρα για τα πανεπιστήμιά μας και εμένα δε μου αρέσει που είναι στον πάτο και για αυτό ίσως καλά κάνουμε και τα απαξιώνουμε μήπως και πάρουν πρέφα οι διάφοροι διοικούντες και κατέχοντες και αλλάξει τίποτα επιτέλους σε αυτήν την χώρα.

-Στο εξωτερικό τουλάχιστον συμβαίνει σε ένα δύο άτομα (γιος χορηγού ή κυβερνήτη) εδώ η λαμογιά ανδρώνεται μέσω κάθε κολητού του κολητού του κουμπάρου του ξαδέλφου.Ας το σταματήσουμε επιτέλους αυτό το πράμα (και όχι φτάνει πια ).

-Σίγουρα δεν έχουν οι φοιτητές στο Χάρβαρντ μεγαλύτερο IQ από εμάς αλλά εκεί υπάρχει οργάνωση, τάξη και άλλα που σε βάζουν σε μια σειρά και σε κάνουν να παράγεις...Εδώ τα μυαλά τα ''τρώνε οι καφετέριες και τα μπαράκια'' (Bill Papadopoulos).

Συμφωνώ στα τελευταία επί της αξιολόγησης και επαυξάνω ειδικά στο 3.

Δημοσιεύτηκε

1) Όσο οι παρατάξεις αντιμετωπίζουν το χώρο των πανεπιστημιών σαν τσιφλίκι τους και τα μέλη τους περνάνε μαθήματα χωρίς να πηγαίνουν να δώσουν

2) Όσο κάποιοι καθηγητές για να ικανοποιήσουν προσωπικά συμφέροντα έχουν πάρε-δωσε με τις παρατάξεις και ευνοούν τα μέλη των παρατάξεων και τους μοιράζουν διδακτορικά, ερευνητικά και συστατικές αβέρτα

3) Όσο οι σχολές αρνούνται πεισματικά να υποχρεώνουν τους φοιτητές να κάνουν πρακτική για να αποκτήσουν real world experience

4) Γενικά, όσο οι σχολές δεν φροντίζουν για τη σύνδεση των φοιτητών με την αγορά εργασίας

5) Όσο δεν υπάρχουν κατάλληλες υποδομές (συγγράματα αντί για προχειρογραμμένες σημειώσεις, εξοπλισμένες νησίδες PC)

6) Όσο δεν φροντίζουν να δώσουν ερεθίσματα στον φοιτητή για να σπουδάζει επειδή βρήκε κάποιο ενδιαφέρον στο αντικείμενο σπουδών και όχι από υποχρέωση “για να πάρει το ρημάδι το χαρτί να ξεμπερδεύει”

7) Όσο δεν γίνεται σοβαρή έρευνα

 

και πολλά, πολλά άλλα....

τόσο τα ελληνικά πανεπιστημία θα πατώνουν. Επί της ουσίας, και όχι επειδή το λέει κάποιο σύστημα αξιολόγησης (ορθό ή μη, δε με ενδιαφέρει). Και εγώ πολύ θα το χαίρομαι γιατί έτσι μας αξίζει.

Δημοσιεύτηκε

Και φυσικά ξέχασα να πω το επίσης πολύ βασικό

8-) Όσο δημιουργούνται σχολές χωρίς νόημα και σκοπό σε κάθε χωριουδάκι και ραχούλα για να βολεύονται κάποιοι βυσματικοί καθηγητές και για να τονώνουν τις τοπικές οικονομίες (επειδή σε κάποιον πρέπει να νοικιάσει η κάθε κυρία Σούλα την γκαρσονιέρα της)- ακριβώς όπως συμβαίνει με τα στρατόπεδα που ξεφυτρώνουν εδώ κι εκεί.

Δημοσιεύτηκε

Και το χειρότερο είναι ότι αντί να ανταγωνίζονται το ένα το άλλο, παρατηρείται μια πτώση του ιδρύματος ανάλογη της χιλιομετρικής αποστάσεως από την Αθήνα και του πληθυσμού της πόλης που βρίσκονται.Δηλαδή ανάλογα με την απόσταση από το κέντρο λήψης αποφάσεων και ανάλογα με των αριθμό βουλευτών που βγάζει ο κάθε τόπος...

Και έτσι καταντήσαμε να είμαστε 100 χρόνια πισω από το εξωτερικό και καμιά 10αριά το ένα Ελληνικό πανεπιστήμιο από το άλλο.

Για του λόγου το αληθές (http://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2010/results) η Αθήνα στη θέση 286, το auth 401-500, η Πάτρα 501-600 και το duth στα χαμένα.

Δημοσιεύτηκε

Δεν θα διαφωνήσω με κανέναν σας.

Η αγωνία για καλύτερα Πανεπιστήμια υπάρχει σε κάθε γονιό που ξοδεύει μία περιουσία σε φροντιστήρια να "περάσει" το παιδί του στο καλύτερο....

Εκείνο όμως που θέλω να καταθέσω απο προσωπική εμπειρία είναι ότι ως απόφοιτος του ΑΠΘ (δεύτερη Σχολή) και μεταπτυχιακός απόφοιτος, στην καριέρα μου δεν υπήρξε περίπτωση που ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα-ζω, να μην μπορούσα λόγω έλειψης γνώσεων να το "πιάσω", τουλάχιστον. Αυτό έχει μεγαλύτερη αξία νομίζω από την ευταξια και τους καλαίσθητους χώρους. Στο μεταπτυχιακό (Διατμηματικό του ΑΠΘ) γνώρισα την ποιότητα των γνώσεων αποφοίτων από Αγγλικά Ιδρύματα και δεν ζήλεψα. Στην Αμερική συνάδελφοι αγνοούσαν το Πηθαγόριο θεώρημα!! Αυτά για προβληματισμό. Ολοκληρώνοντας, δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, και τους δυό μου γιούς τους κατευθύνω για να σπουδάσουν σε αυτά. Δηλώνω, τέλος, αδιάφορος σε κάθε μορφή προπαγάνδας θετικής ή αρνητικής από όπου και να προέρχεται.

Δημοσιεύτηκε
.... ακριβώς όπως συμβαίνει με τα στρατόπεδα που ξεφυτρώνουν εδώ κι εκεί.

Για τα στρατόπεδα ισχύει το αντίθετο. Δε θα έπρεπε να υπάρχει κανένα στην Αθήνα.

 

Και το χειρότερο είναι ότι αντί να ανταγωνίζονται το ένα το άλλο, παρατηρείται μια πτώση του ιδρύματος ανάλογη της χιλιομετρικής αποστάσεως από την Αθήνα και του πληθυσμού ) η Αθήνα στη θέση 286, το auth 401-500, η Πάτρα 501-600 και το duth στα χαμένα.

 

''Η Αθήνα στην 286η θέση'' , ποια Αθήνα , σχολές αξιολογούνται.

Στη 286η θέση είναι το Καποδιστριακό , το ΕΜΠ ή κάτι άλλo;

Πριν διαβάσουμε μια αξιόλογηση θα πρέπει να γνωρίζουμε και τι συγκρίνουμε.

Π.χ. το ΕΜΠ είναι αυτόνομο , ενώ το Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης ανήκει στο Α.Π.Θ το οποίο έχει πολλά τμήματα.

Δημοσιεύτηκε

Όπως είπε κι άλλος συνάδελφος σε εφαρμογή για το iphone που κυκλοφόρησε πρόσφατα (World University Rankings) αναφέρει τα εξής.

 

Aristotle University of Thessaloniki

 

World Ranking 401

Engineering & It 199

 

NTU of ATHENS

 

World Ranking 451

Engineering & It 114

 

Το να ρίχνουμε την ευθύνη στις παρατάξεις και στους αιώνιους φοιτητές ως νούμερο ένα απειλή της προόδου των πανεπιστημίων την ώρα που κόβουν λεφτά από την παιδεία είναι τουλάχιστον αφελές...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.