Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Το να ρίχνουμε την ευθύνη στις παρατάξεις και στους αιώνιους φοιτητές ως νούμερο ένα απειλή της προόδου των πανεπιστημίων την ώρα που κόβουν λεφτά από την παιδεία είναι τουλάχιστον αφελές...

Αφελές είναι να πιστεύουμε ότι δεν υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές και ότι οι παρατάξεις δεν ευθύνονται για την κατάντια της κάθε σχολής...

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ο καθένας έχει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί.

Το να βλέπεις το δέντρο και να χάνεις το δάσος δεν σε βοηθά να κατανοήσεις το πρόβλημα.

Δημοσιεύτηκε

Αλλά δυστυχώς οι παρατάξεις και οι αιώνιοι φοιτητές μπορεί να μην είναι το δάσος αλλά σίγουρα είναι μια μεγάαααααλη δασική έκταση!!

Δημοσιεύτηκε

Όσοι είναι ευχαριστημένοι με την τωρινή κατάσταση των ιδρυμάτων πρέπει να έχουν πρόβλημα...ή το λιγότερο να μην έχουν επαφή με την πραγματικότητα...

Δημοσιεύτηκε

Άλλο πράγμα να λες ότι είναι όλα καλά κι άλλο να λες ότι δεν φταίει μόνο αυτό κι αυτό...

Νομίζω ότι είναι κατανοητό αυτό!

Δημοσιεύτηκε

Αυτή η κατάταξη έχει να κάνει κυρίως με υποδομές,οργάνωση και παροχές στους φοιτητές.

Πάντως, συμφοιτητές ή συνάδελφοι που συνάντησα από διάφορα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, για πολιτικούς μηχανικούς μιλάω, κατά κανόνα υστερούσαν πολύ σε γνωστικό υπόβαθρο και τεχνική αντίληψη γενικότερα...Και για ένα μεσαίου κύρους Αγγλικό πανεπιστήμιο, έχω δει και θέματα εξετάσεων...που μπαίνουν όπως στο δημοτικό "θα πάρετε 10 ΛΥΜΕΝΑ για ύλη και θα πέσει το 1 από αυτά με άλλα νούμερα". Και επίπεδο δυσκολίας τέτοιο που να τους προβληματίζει μόνο ο μετασχηματισμός μοίρες-grad που δεν τον είχαν ξαναδεί ποτέ...Κόβονταν μόνο όσοι το έκαναν επίτηδες ή την είχαν δει στο μεταξύ επιχειρηματίες και τα είχαν παρατήσει.

Όχι, δεν τους ζηλεύω και δε μου λένε τίποτα αυτές οι λίστες - μόνο το κατά πόσο περνάνε χλιδάτα και ζουν αμερικάνικη φοιτητική ζωή.

Για μένα, αξίζουν μόνο τα πανεπιστήμια των Βαβαρών, 1 Γαλλικό και ένα Βρετανικό από Ευρώπη...Τα άλλα είναι σε στυλ ΙΕΚ με τήβεννο...

Για Αρχιτεκτονική είναι αλλιώς τα πράγματα λόγω της υφής του αντικειμένου...

Δημοσιεύτηκε

Και εγώ δεν τους ζηλεύω.

Μου αρέσουν όπως είναι σήμερα, δηλαδή δημόσια ουρητήρια.

Και εγώ ξέρω να λύνω διαφορικές και είμαι καλός στην τανυστική ανάλυση...αλλά τι σημαίνει αυτό?

Πρέπει να κάνω την σχολή καφενείο και βουλή?

Δημοσιεύτηκε

Αιώνιοι φοιτητές. Γίνεται πολλές φορές αναφορά στην ύπαρξη "αιωνίων φοιτητών" ως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των πανεπιστημίων.

Τι σημαίνει αιώνιος φοιτητής και γιατί συνεισφέρει στην αρνητική εξέλιξη ενός πανεπιστήμιου.

Αιώνιος φοιτητής είναι αυτός που καθυστερεί 1, 2, 3 χρόνια για να τελειώσει τις σπουδές του;

Και γιατί να περιορίσουμε με αυθαίρετο και αντιδημοκρατικό τρόπο το δικαίωμα του κάθε νέου να επιλέξει τον τρόπο που θα προχωρήσει τις σπουδές του;

Ένας “αιώνιος φοιτητής” με ποιο τρόπο επιβαρύνει το πανεπιστήμιο. Μόνο με το να καταλαμβάνει μια θέση στην αίθουσα σε κάθε εξεταστική περίοδο στην οποία θα αποφασίσει (αν αποφασίσει) να πάει. Καμία άλλη επίπτωση δεν υπάρχει στο πανεπιστήμιο και στο κράτος. Ούτε σίτιση, ούτε μειωμένο εισιτήριο, ούτε παρουσία σε μαθήματα, ούτε βιβλία κτλ. Μήπως με την μη τακτική του παρακολούθηση βοηθάει και στην καλύτερη διεξαγωγή των μαθημάτων εφόσον με την αποχή του από τις διαδικασίες μειώνεται ο μεγάλος αριθμός φοιτητών ανα τμήμα.

Γνωρίζεται ότι στις δημοφιλείς σχολές του ΕΜΠ κάθε χρόνο ο αριθμός των πρωτοετών φοιτητών διπλασιάζεται από τις μεταγραφές για διάφορους λόγους πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, οικονομικοί λόγοι, αθλητές, ζητήματα υγείας και στα επόμενα έτη πάλι αυξάνεται με κατατακτήριες, συμπλήρωση μαθημάτων για αναγνώριση κτλ

 

Παρατάξεις. Άλλη μια συνήθης αναφορά. Αλλά τι σημαίνει φοιτητική παράταξη; Δεν είναι μια ένωση προσώπων η οποία στη βάση κοινών αντιλήψεων δραστηριοποιείται; Αυτό πως θα το απαγορεύσεις; Υπάρχει κοινωνικός ή επαγγελματικός χώρος στον οποίο δεν υπάρχουν παρατάξεις με την μια ή την άλλη μορφή; Γνωρίζεται ότι η ενεργή συμμετοχή των φοιτητών σε όλες τις δραστηριότητες των πανεπιστημίων μακροπρόθεσμα μόνο οφέλη δημιουργεί (διαφάνεια, περιορισμός αυθαιρεσιών, απαίτηση καλύτερου επιπέδου σπουδών, αιτήματα για την καλύτερη οργάνωση των μαθημάτων, διαπαιδαγώγηση στις αρχές της συμμετοχής, της συλλογικότητας, της κοινής δράσης κτλ)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.