Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω πόσοι έχουν υπόψη τους το παρακάτω

http://www.civil.upatras.gr/userfiles/cd3b7fb8-1789-4a17-b149-66a3a5cbba43/TEE_CE_UPatras_1.pdf

 

πρόσφατα δημοσιεύτηκε και στο Ε.Δ του Τ.Ε.Ε

μερικές παρατηρήσεις

100 !!! και 75 !!!! μέλη Δ.Ε.Π το ΕΜΠ και το ΑΠΘ αντίστοιχα !!! Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Ο

 

Τα αποτελέσμαατ είναι βάση SCOPUS οπότε τα θεωρώ αξιόπιστα

 

Ας δούμε κα ιτις αξιολογήσεις των χημικών μηχανικών

http://www.sci.ccny.cuny.edu/~themis/greekuniversityreform/ChemEng.pdf

 

Μέλη ΔΕΠ : ΕΜΠ 89 - ΑΠΘ 35 - Π.Π 29

Wisconsin 18

 

Υπόψην οτι στην αξιολόγηση βάση δημοσιεύσεων και εδώ το πανεπιστήμιο της Πάτρας προηγείται και μάλισταμε μεγάλη διαφορά ( h index 14.7 Vs 7.1 του Ε.Μ.Π)

 

Κατα την γνώμη μου οι "δείκτες" για την σχολή χημικών μηχανικών Πάτρας είναι πολύ καλοί αναλογικα΄με την χρηματοδότηση της

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

@Ζaxous , μερικές φορές τα περιφερειακά πανεπιστήμια παρουσιάζουν αξιολογότερο έργο γιατί έχουν νέους καθηγητές με διάθεση να προσφέρουν.

Θα μιλήσω για τη σχολή μου.Το πρόγραμμα σπουδών τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί αρκετά στους πολιτικούς μηχανικούς του Α.Π.Θ.

Μόνο το τμήμα μεταλλικών κατασκευών πιστεύω ότι υστερεί.

Δημοσιεύτηκε
......κλείνοντας στο εξωτερικό ο καθένας σπουδάζει αυτό που πραγματικά θέλει (και μπορεί) και όχι την 2-3-20η επιλογή του επειδή άλλαξε η κατάταξη των βάσεων...

 

Στο εξωτερικό (προφανώς οχι σε ολα τα ιδρύματα) ο καθενας σπουδαζει ακριβως οτι θελει και οχι οτι μπορει. Θεωρω τραγικο την εισαγωγη φοιτητων σε σχολές με μια αίτηση και απαραδεκτο να μην υπαρχει συστημα εισαγωγικων εξετασεων στις σχολες του εξωτερικου (δε δινω τα ευσημα στις ελληνικες πανελλαδικες εξετασεις, ομως αποτελουν ενα σημαντικο δεικτη ποιοτητας του εισακτεου).

 

Αν και το ιδανικο θα ηταν καθε τμημα (οχι σχολη, τμημα) να ειχε ξεχωριστες εξετασεις για την επιλογη των υποψηφιων εισακτεων, ετσι ωστε το ιδιο να καθοριζει την ΠΟΙΟΤΗΤΑ αυτων.

 

Εφοσον βελτιωθει η ποιοτητα των εισακτεων, τοτε καθε τμημα θα μπορει να γινει ανταγωνιστικο με τα αντιστοιχα του εξωτερικου, αρκει να αξιοποιηθουν οι δυνατοτητες μερος των ιδιων για ερευνα προς οφελος του τμηματος. Ειναι λογικο οτι οι υποδομες δε θα πρεπει να αποτελουν εμποδιο στην ερευνα και δε χρειαζεται να το επαναλαμβανουμε.

-------------

Οι παραταξεις εξω, ΟΚ. Αλλα πως αντιμετωπιζεις τα προβληματα της σχολης/του τμηματος? Το να στρωσουμε ενα δρομο πανω στον οποιο θα τρεχουν ολοι για να παρουνε το πτυχιο δεν ειναι λυση καθως το τμημα/η σχολη γενικοτερα παραμενει στασιμο/η.

 

Οι αιωνιοι φοιτητες εξω αλλα με ''ανθρωπινη'' ημερομηνια ληξης της φοιτησης.

Δημοσιεύτηκε
Στο εξωτερικό (προφανώς οχι σε ολα τα ιδρύματα) ο καθενας σπουδαζει ακριβως οτι θελει και οχι οτι μπορει. Θεωρω τραγικο την εισαγωγη φοιτητων σε σχολές με μια αίτηση και απαραδεκτο να μην υπαρχει συστημα εισαγωγικων εξετασεων στις σχολες του εξωτερικου (δε δινω τα ευσημα στις ελληνικες πανελλαδικες εξετασεις, ομως αποτελουν ενα σημαντικο δεικτη ποιοτητας του εισακτεου).

Ναι, αλλά αν κοπείς σε ένα μάθημα 2 φορές, και στο 5ο έτος να είσαι σε στέλνουν σπίτι...

Σου λένε έλα και αν μπορείς βγάλε την σχολή...

Σε μερικές δε σχολές πρέπει να τελειώσεις ένα ορισμένο αριθμό μαθημάτων σε 6 εξάμηνα...αλλιώς πάλι σε στέλνουν σπίτι...

 

Εφοσον βελτιωθει η ποιοτητα των εισακτεων

Δεν είναι εκεί το θέμα...οι σχολές είναι. Το έχω ξαναπεί, τούβλο να ρίξω σε οποιαδήποτε σχολή στην Ελλάδα θα την τελειώσει.

Δημοσιεύτηκε
Αν και το ιδανικο θα ηταν καθε τμημα (οχι σχολη, τμημα) να ειχε ξεχωριστες εξετασεις για την επιλογη των υποψηφιων εισακτεων, ετσι ωστε το ιδιο να καθοριζει την ΠΟΙΟΤΗΤΑ αυτων.

 

πολύ ενδιαφέρον,

για να παίρνουν μόνο τoυς συγγενείς τους

Δημοσιεύτηκε

Η ποιότητα καθορίζεται από τους "εξακτέους". Κανένα σχολείο (βασικά και καμία επιχείρηση) δεν αξιολογείται βάσει της "πρώτης ύλης".

Δημοσιεύτηκε

Σωστός ο Alexis. Έτσι είναι και έτσι θα έπρεπε να είναι στην ελληνική πραγματικότητα. Απλώς εδώ έχουμε αποφασίσει να ζούμε στη δική μας σουρεάλ εικονική πραγματικότητα. Πάντως δεν είναι μόνο οι αποφοιτήσαντες που προσδιορίζουν την ποιότητα μιας σχολής αλλά και η ποιότητα των διδασκόντων όπως φυσικά και το επίπεδο των υποδομών αυτής. Θεωρώ πως και η χαμηλή ποιότητα/ποσότητα των υποδομών παίζει επίσης αποφασιστικό ρόλο στις χαμηλές αξιολογήσεις...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

@Archytas

Δυσκολευομαι να πιστεψω πως αν εισαι τεταρτο ετος σε πανεπιστημιο του εξωτερικου και χρωστας 2-3 μαθηματα σε στελνουν σπιτι σου αδιαφορωντας για τα προηγουμενα χρονια που φοιτουσες. Πολλακις το εχω ακουσει αυτο αλλα δεν ισχυει (παντου). Και αυτο δικαιολογειται απο το γεγονος οτι γνωριζω προσωπικα ατομα που εδω δε θα περνουσαν σε καμια τεχνικη σχολη λογω ανικανοτητας στα εξεταζομενα μαθηματα κ ομως εχουν επιστρεψει με πτυχιο Διπλωματουχου μηχανικου.

 

@myri

Οντως υπαρχει αυτος ο κινδυνος αλλα ποσα παιδια εχουν αυτοι οι καθηγητες? απο 10 ο καθενας? 300 εισακτεους κ βαλε (μαζι με μετεγγραφες) ειχε το παλιοτμημα μου οταν μπηκα εγω.

Συν τοις αλλοις οτι μπορει να αποφευχθει ευκολα.

 

Αν η ποιοτητα των εισακτεων ειναι χαμηλη ο τροπος διδασκαλιας προσαρμοζεται στις ικανοτητες αυτων. Ειναι το λεγομενο 10% ή ''πρεπει ντε κ καλα να περασουν καποιοι το μαθημα''. Αναλογικα κ η ποιοτητα των εξακτεων θα ειναι ιδια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.