CivilKald Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Είπαμε με αρμό. Ναι το είδα και θα θελα να μου το περιγράψεις λίγο.. Εννοείς η μια πλευρά να μη πακτωθεί πλήρως?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 ...Επομένως μιλάμε για τη τάξη?[...] Και τι εννοείς με το "Η διάμετρος πάκτωσης να μην είναι η διάμετρος της ράβδου αλλά η διάμετρος της οπής + 2mm"? Ποιά λες διάμετρο πάκτωσης... Θες τάξη... Αν έπρεπε να πακτώσεις Φ8 σε σκυρόδεμα C20/25 δεν θα είχες απαίτηση Lb0 = 68Φ = 54cm που προκύπτει από τον τύπο 17.1 της §17.6.2 του ΕΚΩΣ; Η προσωπική μου γνώμη είναι προκειμένου περί εποξειδικής ρητίνης (υποθέτοντας ότι ανοίγεις τρύπα Φ10 και χρησιμοποιείς κάποια κατάλληλη παχύρρευστη ρητίνη με αδρανές) να θεωρήσεις διάμετρο πάκτωσης Φ12mm, οπότε θα λάβεις: Lb = 0.008^2/(0.7*4*0.012) * 435/2.3 = 0,36m. Αλλά lb.net = 0.3Lb = 0,3*0,54=0,16m Εγώ δεν θα άνοιγα ούτε με σφαίρες τρύπα μικρότερη από 30cm. Αλλά και πάλι, το κλειδί της επιτυχίας είναι στην εφαρμογή...
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Ναι αλλα το 68Φ κτλ εχουν προκυψει για σκυροδεμα-χαλυβα και οχι για χαλυβα-ρητινη-σκυροδεμα... Θα μου πεις το σκυροδεμα ειναι το ασθενεστερο αρα αυτο βαζει τους κανονες... Δεν ξερω πως τα λογισμικα διασταστιολογουν τις αγκυρωσεις με ρητινη, αλλα εγω τα εμπιστευομαι.... Και αν ειχε μηχανικο αγκυριο τι γινοταν???? Μην ξεχναμε παλι και την αστοχια κωνου σκυροδμετος....
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Τα λογισμικά που γνωρίζω υπολογίζουν αστοχία κώνου. Γενικά η αστοχία κώνου απαιτεί μηδαμινό βάθος (γύρω στα 10Φ ~ 15Φ), που μπορεί να είναι καλό για ένα αγκύριο, αλλά όχι και για αποκατάσταση μονολιθικότητας... Υ.Γ: Ακριβώς, το σκυρόδεμα βάζει τους κανόνες. Υποθέτω το +2mm λόγω της υψηλής συνάφειας ρητίνης - σκυροδέματος. Αλλά και πάλι τονίζω ότι αυτά που λέω είναι προσωπική γνώμη...
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Ναι με 30εκ βαθος δεν προβλημα με το σκυροδεμα (αστοχια κωνου..) Επειδη εχω δει ομως προσθηκη εξωστη με μελετη εργολαβου... 1.5μ εξωστης, βαζανε φουρουσια 1.5μ μηκος, 30εκ πλατος και στα φουρουσια διαμηκη 4Φ20 πανω-κατω....τρυπαγανε ανα 3-5εκ, φαντασου οι κατω τρυπες βγηκαν απο την αλλη του δοκαριου....εκει θα εχεις προβλημα σιγουρα...Αλλα αλλος επεβλεπε οποτε... Κανονικα πρεπει να κανεις και ενα pull-out να δεις τι γινεται με το σκυροδεμα..Αν πεσεις σε αδονητο, σαθρο κτλ???
CivilKald Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Ευχαριστώ Alex(άντε και σένα terry..,από Archytas περιμένω διευκρίνιση περί αρμού,μιας και το παρουσίασε ως πιο ασφαλή και απόλυτη λύση: "Είπαμε με αρμό" ) Μάλλον θα καταλήξουμε σε μεγαλύτερο βάθος οπής(40cm? όσο επιτρέψει και το δοκάρι..)
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 ...και στα φουρουσια διαμηκη 4Φ20 πανω-κατω....τρυπαγανε ανα 3-5εκ, φαντασου οι κατω τρυπες βγηκαν απο την αλλη του δοκαριου... Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι... Εγώ έχω πακτώσει μέχρι Φ18 και για τον λόγο αυτό έχω μία αρίδα 1,30m Φ20 . Και μετά έλεγχο με γρύλο στο 80% του fyd. Ίσως είμαι υπερβολικός, αλλά στα μικρά βάθη παίρνω κανονικότατη εξόλκευση.
kostassid Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 την αρίδα φ18 1,30 από που την εχεις αγορασει; ποιας εταιριας ειναι;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Την αγόρασα από τον προμηθευτή μου, την έφερε από Αθήνα, δεν ξέρω ποιας εταιρίας είναι, την πλήρωσα 280€. Σπάει πολύ εύκολα, γιαυτό και έχω μία ενώ αγόρασα τρεις . Δεν είναι πάντως σπάνιο πράγμα, κι άλλους που ρώτησα μου φέρνουν με τα ίδια περίπου λεφτά. Επίσης δεν είναι Φ18. Είναι Φ20 (SDS max).
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2010 Τι ειναι η αριδα ρε παιδια???
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα