AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2010 Απλός κοχλίας, δηλαδή; Ολόπασος ή με λαιμό; Αν είναι ολόπασος, δεν είναι παράξενο να σπάει στην ρίζα της κεφαλής...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Αν είναι με λαιμό δεν είναι λογικό να σπάει στην ρίζα της κεφαλής. Όσοι κοχλίες συνάντησα αστοχούσαν στο σπείρωμα. Μόνη εξαίρεση,αστοχία λόγω κόπωσης κατά το βίδωμα με αερόκλειδο...
fraafr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 o συνάδελφος έχει δίκιο όσους έχω συναντήσει κομένους στη ρίζα της κεφαλής, οφειλόταν στην ροπή στρέψης που ξεπέρασε το όριο κι όχι στον εφελκυσμό. Αν υποθέσουμε ότι όντως κόπηκε εκεί λόγω εφελκυσμού μοιάζει περισσότερο σε αστοχία υλικού, δεν μπορώ να το δικαιολογήσω αλλιώς. εκτός κι αν είχες συνδυασμό δυνάμεων κι επικεντρώθηκες μόνο στον εφελκυσμό...
imt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Το 60% των κοχλιών σπάει στο σπείρωμα, στην περιοχη ακριβώς μπροστά απο το περικοχλιο ή στην πρωτη μιση βόλτα που πιανει το περικοχλιο, οπως εχει ηδη αναφερθει. Το 20% σπάει στην περιοχή του τέλους του κορμου, εκει που αρχίζει το σπείρωμα. Το 15% σπάει ακριβως κατω απο το κεφάλι. Ενα τετοιο σπασιμο το αποδιδουμε στην γεωμετρικη συγκεντωση τασεων ή/και την συγκεντρωση τασεων λογω θερμικων κατεργασιων κατα την διαμορφωση του κεφαλιου ή/και την απορροφηση υδρογονου κατα την ηλεκτρολυτικη επιμεταλλωση του. Ενας κοχλιας που σπαει σε αυτο το σημειο δεν θεωρειται αποδεκτος και θα επρεπε μην ειχε κυκλοφορησει στην αγορα. Ο ποιοτικος ελεγχος στο εργοστασιο κατασκευης του θα επρεπε να τον ειχε ''συλλαβει'' και να τον ειχε απορριψει. Τελος, επανελεγξε τον τροπο πιασιμοτος του κοχλια πανω στην μηχανη που τον εσπασες.
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Κάποια αναφορά; Αν ισχύει αυτό που λες τότε το 15% περνά τον ποιοτικό έλεγχο ενώ δεν θα έπρεπε να περάσει;
miltos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Όσοι κοχλίες συνάντησα αστοχούσαν στο σπείρωμα. Μόνη εξαίρεση,αστοχία λόγω κόπωσης κατά το βίδωμα με αερόκλειδο... Αλέξη, για πες καμιά πληροφορία παραπάνω? Διάμετρος κοχλία και υλικό? Μου φαίνεται πολύ περίεργο....
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Κοχλίες Μ12 10.6. Χρήση σε προεντεταμένη σύνδεση κόμβου. Το σφίξιμο με αερόκλειδο δεν μπορούσε να ανεβάσει επαρκή ροπή διότι αστοχούσε ο κοχλίας στην ρίζα της κεφαλής. Κρίνοντας από την μορφή της επιφάνειας αστοχίας, λόγω κόπωσης. Τι σφίξιμο με κλειδί οδηγούσε σε αστοχία σπειρώματος.
imt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Κατ’ αρχην να προσθεσω οτι αυτα που ειπα για τους κοχλιες που σπανε κατω απο το κεφαλι αναφερονται σε κοχλιες με κορμο και μαλιστα normal, οχι μειωμενου κορμου. Κοχλιας χωρις κορμο που σπαει κατω απο το κεφαλι, αν και το σπασιμο αποδιδεται στους ιδιους λογους, ειναι αποδεκτος. @costasV Τα ποσοστα που παρεθεσα αναφερονται στα Στοιχεια Μηχανων του Δημαρογκωνα (τομος Α, εκδοση 1979). Προσωπικα δεν στεκομαι στην ακριβεια των στοιχειων αυτων (αλλωστε δεν προσδιοριζεται που αναφερονται, στο τελος μιας παραγωγικης διαδικασιας?, στο τελος του ποιοτικου ελεγχου?, στην ‘’μεση κατασταση’’ στην αγορα?) αλλα στο μηνυμα που εμπεριεχουν, οι περισσοτεροι σπανε εκει, λιγωτεροι σπανε αλλου κοκ. Για τα υπολοιπα που ανεφερα δυστυχως δεν εχω να δωσω αναφορες διοτι ειναι συνδυασμος πληροφοριων απο διαφορετικες πηγες, τις οποιες δεν εχω κρατησει. «Αν ισχύει αυτό που λες τότε το 15% περνά τον ποιοτικό έλεγχο ενώ δεν θα έπρεπε να περάσει;» Δεν καταλαβαινω ακριβως την ερωτηση. Κοχλιες (με normal κορμο) που σπανε στο κεφαλι θεωρουνται rejects. Οπως ακριβως και κοχλιες που στριπαρουν (παθαινουν stripping). Ο ποιοτικος ελεγχος επρεπε να τους απορριπτει (ιδανικη κατασταση) και να μην φτανουν στην αγορα (ιδανικη κατασταση). Οι λογοι που τα παρανω δεν συμβαινουν νομιζω οτι δεν ειναι αντικειμενο της παρουσης συζητησης.
CostasV Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 ...Το 15% σπάει ακριβως κατω απο το κεφάλι. Ενα τετοιο σπασιμο το αποδιδουμε στην γεωμετρικη συγκεντωση τασεων ή/και την συγκεντρωση τασεων λογω θερμικων κατεργασιων κατα την διαμορφωση του κεφαλιου ή/και την απορροφηση υδρογονου κατα την ηλεκτρολυτικη επιμεταλλωση του. Ενας κοχλιας που σπαει σε αυτο το σημειο δεν θεωρειται αποδεκτος και θα επρεπε μην ειχε κυκλοφορησει στην αγορα. Ο ποιοτικος ελεγχος στο εργοστασιο κατασκευης του θα επρεπε να τον ειχε ''συλλαβει'' και να τον ειχε απορριψει. .... Διάβασα το παραπάνω και θεώρησα ότι το 15% αναφέρονταν σε ποσοστό επί του συνόλου των κοχλιών που κυκλοφορούν στην αγορά. Για αυτό έκανα το σχόλιο, ότι το 15% περνάνε το έλεγχο ενώ δεν έπρεπε. Δύσκολο να φανταστώ τι είδους ποιοτικός έλεγχος θα μπορούσε να απορρίψει τους κοχλίες εκείνους που όταν υπερφορτισθούν θα σπάσουν κάτω από την κεφαλή.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα