Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

cna δεν έχει λογική αυτό που λες για ιδιωτικά έργα.

Διότι θα σου πει ο ιδιοκτήτης "στείλτα και για έλεγχο, πλήρωσε και το κόστος"...

Αλήθεια τι μπορεί να κάνει ο επιβλέπων αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να πάρει δοκίμια?

Δημοσιεύτηκε

erling γι αυτό αναφέρθηκα πιό πάνω ειδικά για τους κατασκευαστές δημοσίων έργων. Στα ιδιωτικά η κατάσταση διαφοροποιείται σαφώς αν και πάλι υφίσταται η εντολή λήψης δοκιμίων. Τουλάχιστον ακόμα και σε σχέδια στατικών ιδιωτικών έργων αναγράφεται εντολή λήψης δοκιμίων. Ασχέτως βέβαια που κανείς δεν μπαίνει στον κόπο με αποτέλεσμα κανείς να μην είναι 100% σίγουρος για το σκυρόδεμα που τοποθετείται...

 

(EDIT) Στο ερώτημα για την αρνητική άποψη του ιδιοκτήτη, αν συμβεί το παραμικρό στην φέρουσα κατασκευή και αποδειχθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κακή ποιότητα σκυροδέματος ποιός θα κάτσει στο σκαμνί; Ο ιδιοκτήτης ή ο επιβλέπων μηχανικός;

Δημοσιεύτηκε
Αλήθεια τι μπορεί να κάνει ο επιβλέπων αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να πάρει δοκίμια?

 

Δεν υπογράφεις για ρεύμα...

Δημοσιεύτηκε

Πας στην Πολεοδομια και ζητας διακοπη εργασιων. Παιρνεις καροτα και αν βγουν οι αντοχες συνεχιζεις. (Εν τω μεταξυ εχεις παιξει μπουνιες με τον ιδιοκτητη)

 

Παντως εχω διαβασει και την αποψη οτι αν τεκμηριωσεις οτι εδωσες την εντολη δεν εχεις ευθυνη για την ποιοτητα. Γι αυτο και την γραφουμε παντα πανω στα εγκεκριμενα σχεδια.

Δημοσιεύτηκε

avgoust αυτό που λες αναφέρεται στον μελετητή ο οποίος δίνει την εντολή στον επιβλέποντα μηχανικό ουσιαστικά...

Δημοσιεύτηκε

Εκτός των λύσεων που αναφέρθηκαν παραπάνω,

 

Λύση x.

Τη γράφεις στο ημερολόγιο έργου.

Βάζεις τον ιδιοκτήτη να υπογράψει μια υπεύθυνη δήλωση ότι έλαβε γνώση και ότι με ευθύνη του ιδίου και μόνο δεν πήρες δοκίμια και τον πηγαίνεις στο αστυνομικό τμήμα για θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

Λύση x+1.

Τίποτα. Δεν ασχολείσαι με επιβλέψεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μη μαλώνεις συνέχεια με ιδιοκτήτες, εργολάβους, συνεργεία, για να μη φέρεις την ευθύνη εφόρου ζωής, για να μην σε τρέχουν σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος γιατί δε σε σηκώνει το κλίμα στην Ελλάδα.

Δημοσιεύτηκε

πολύ ενδιαφέροντα τα οσα γράφτηκαν!

 

περί ποιότητας σκυροδέματος οταν κοιτάς να κλείσεις συμφωνία με μια εταιρεία παρασκευής σκυροδέματος τους λεω:

 

είσαστε πιστοποιημένη εταιρεία?

 

για φέρτε μου το iso πουλέει οτι είσαστε πιστοποιημένη για τη συγκεκριμένη ποιότητα.

 

αυτό οσων αφορά την ποιότητα

 

( καθώς εργάζομαι σε εταιρεία που ασχολείται με την αντιπαροχή και μας ενδιαφέρει η διαφήμιση αυτό το πιστοποιητικό μαζί με τα τεστ αντοχών των δοκιμίων και τα πιστοποιητικά παραλαβής απο το χάλυβα τα βάζουμε στο φάκελο της πολυκατοικίας σας διαφημιστικό ωστε να λέμε στο πελάτη οτι κοιτάχτε εμείς για την κατασκευή της πολυκατοικίας αυτής χρησιμοποιήσαμε πιστοποιημένα υλικά !!!!)

 

τώρα περι δελτίων αποστολής:

 

θα εχει ενδιαφέρων να συγκρίνει κανείς δελτία αποστολής απο διαφορετικές εταιρείες και να δει τι γράφει καθεμία απο αυτές!!!!

 

ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

 

εγω μια μόνο συμβουλή εχω να δώσω:

 

προτιμάτε εταιρείες που το δελτίο αποστολής είναι μηχανογραφημένο!!!!!

 

καθώς αυτό το δελτίο είναι απο τον υπολογιστή είναι δύσκολο εως απίθανο να αλλάξουν τα στοιχεία που αφορούν τα στοιχεία του σκυροδέματος που μεταφέρεται ( ποσότητα κ.τ.λ.)

 

επιμένω σε αυτό γιατί τα χειρόγραφα αλλάζουν οποτε θέλουμε!!!!

 

αυτό που πάντα ελέγχω πέρα απο τη ποιότητα είναι η ΩΡΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ!!!

 

ξέρω πότε φορτώθηκε η βαρέλα και αν εχει αργήσει ωστε να την στείλω πίσω!!!

 

( προσοχή ολα πρέπει να είναι μηχανογραφημένα οχι τα μισά!!!)

 

για να καταλάβετε οτι δεν μπορούν να επέμβουν στον υπολογιστή οταν η βαρέλα είναι υπέρβαρη και είναι φορτωμένη με παραπάνω κυβικά μου στέλνουν 2 δελτία αποστολής!!!!

 

δηλαδή δεν μπο΄ρούν να γράψουν στο δελτίο ( απο τον υπολογιστή) οτι εχουν 8 κυβικά ενω στη πραγματικότητα να εχουν φορτωμένα 9

 

φυσικά τη τροχαία δείχνουν μόνο το ενα δελτίο με τα πολλά κυβικά (8-)

 

 

και πάλι αυτό με τα 2 δελτία γίνεται στις μικρές εταιρείες, οι μεγάλες δε παίζουν με τέτοια πράγματα!

Δημοσιεύτηκε

και κάτι ακόμα!!!

 

στο κάτω μέρος του δελτίου υπάρχουν οι παρατηρήσεις!!!

 

 

εγω το χρησιμοποιώ πάντα

 

αναφέρω τι ωρα έφτασε η βαρέλα, εαν έβαλα ρευστοποιητή, πόσο και ποια μάρκα, εαν πήρα δοκίμια, πόσα, κωδικό δοκιμίων ωστε εαν εχω προβλημα με την αντοχή των δοκιμίων να ξέρω απο ποια βαρέλα είχα το πρόβλημα!!!

 

φυσικά και ακόμα εχετε πρόβλημα με τη πρέσσα ή με τους οδηγούς με τις βαρέλες να το γράφετε εκεί ωστε οταν επιστρέφουν οι οδηγοί να τους περνάνε ενα φορματ και την επόμενη φορά που θα ερθουν αν δείτε πως θα σας συμπεριφέρονται!

Δημοσιεύτηκε

Μία παρατήρηση μόνο προς αποφυγή συγχύσεων. Το ISO 9001 δεν πιστοποιεί την ποιότητα του τελικού προϊόντος αλλά το αν η διαδικασία παραγωγής ακολουθεί κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο οργάνωσης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.