terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2011 Οτι το Ν/Τ δεν ειναι σωνει και καλα 0.65....Αυτος σου λεει "μεγιστο Ν/Τ=0.65" Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundance Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2011 Ευτυχως που υπαρχει και ο ρεϊβ μηχανικος (aka sundance) και κανει καμια ερωτηση. :D:D:):) εγω και ο αλμπερτ....χοφμαν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 Ρε παιδιά μία βοήθεια. Ρίχνω μπετά θεμελίωσης (πεδιλοδοκοί) σε μονοκατοικία γνωστού μου ο οποίος είναι υπερ τυπικός και με έχει τρελάνει. Με ρωτάει τι μπετό να παραγγείλει και μου το παίζει και μέγας γνώστης. Εν τω μεταξύ ο μπετατζής μου γκρινιάζει ότι δεν θα περνάει το μπετό και να βάλουμε ρευστοποιητή κ.τ.λ. Στο θέμα μας λοιπόν : Παραγγέλνω C20/25. 1) Παρόλο που είναι θεμέλια, η εταιρεία μου είπε ότι το σύνηθες είναι να δίνουν επιχρισμένο και αυτό θα στείλουν. Είναι τόσο ακριβό το ανεπίχριστο ? 2) Άρα από Κ.Τ.Σ. και πίνακα 5.2.5.1. πάω σε 270κιλά/μ3 και Ν/Τmax = 0.70 ? Είμαι ο.κ. ? 3) Λέω να παραγγείλω κάθιση s3...Υπάρχει περίπτωση να μου την στείλουνε ? Είναι ακριβή ? 4) Να πω να βάλουνε ρευστοποιητή στην σύνθεση στο εργοστάσιο ή να προσθέσω υπερευστοποιητή στο εργοτάξιο ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KF Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 Εκεινο που πρεπει κατ αρχην να ρωτησεις ειναι τι μελετες συνθεσης διαθετουν.Για Π/Δ η S3 ειναι καταλληλη.Και παλι αυτα πανε με τη μελετη συνθεσης παρεα.Μην ξεχνας οτι αυτα που λεει ο Πινακας ειναι τα ελαχιστα.Θα σου προτεινα καλυτερες αναλογιες τοσο στο τσιμεντο οσο και στο λογο Ν/Τ (αν βεβαια εχει το εργοστασιο σκυροδεματος τετοιες συνθεσεις ) Απο εκει και περα να προσθεσεις υπερευστοποιητη στο εργοταξιο (ετσι προβλεπει και ο Κανονισμος Τεχνολογιας Σκυροδεματος).Εδω βεβαια θελει προσοχη.Συμφωνα με το γραμμα του κανονισμου θα πρεπει να χρησιμοποηθει ο ιδιος υπερευστοποιητης με αυτον που εγινε η μελετη συνθεσης (εγινε; ρωτα το). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 Λογικά σε Interbeton θα πάμε. Αν γνωρίζετε τι ισχύει από την εταιρεία γιατί εγώ δεν ξέρω και θα μάθω από Δευτέρα. Άρα λες : 1) Κάθιση να πάω σε S3. Αν ξέρεις είναι πιο ακριβή από S2 ? Η διαφορά είναι στον υπερευστοποιητή που προσθέτουν στο μίγμα ? 2) Αφού πάω σε S3 χρειάζεται και ο υπερ/της στο εργοτάξιο ή είναι υπερβολή ? Αν βάλω φυσικά θα είναι αυτός της βαρέλας που φαντάζομαι η εταιρεία θα έχει προβλέψει να είναι ίδιος με του μίγματος. 3) Αν προσθέσω υπερ/τη στο εργοτάξιο και μετά πάρω δοκίμια (το δοκίμιο πριν μπει ο υπερ/της δεν έχει νόημα κατ' εμέ) η εταιρεία έχει ευθύνη για τη ανοχή ? Νομίζω ο ΚΤΣ δεν το ξεκαθαρίζει. 4) Ν/Τ και τσιμέντο δεν έχω πολλές επιλογές. Λογικά ή παίρνω ανεπίχστιστο που μάλλον είναι 300κιλα/μ3 τσιμέντο και Ν/Τ γύρω στο 0,65 ή παίρνω επιχιρσμένο (που αυτό μου είπαν να πάρω με 270κιλά/μ3 και Ν/Τ=0,70). Δεν ξέρω διαφορά στην τιμή και εδώ. Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όσα μπορείς να απαντήσεις από τα παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KF Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2014 (edited) Σε μια τυπικη οικοδομη η καθιση που θελουμε ειναι S3 (εκτος αν εχω κωνο σε πεδιλα) για ολα τα στοιχεια.Και καθιση S3 να εχεις ο υπερρευστοποιητης θα σου χρειασθει .Ομως προσοχη στη μελετη συνθεσης .Η Ιντερμπετον σιγουρα θα τα εχει οκ αυτα .Το δοκιμιο το παιρνεις μετα τον υπερ/τη ,ετσι λεει ο κανονισμος.Εαν βαλεις οτι λεει η μελετη συνθεσης δεν εχεις κανενα προβλημα , η ευθυνη θα ειναι του Εργοστασιου.Αν οχι τοτε υπαρχει θεμα. Οσο αφορα το ειδος του σκυροδεματος εξαρταται και απο τις τοπικες περιβαλλοντικες σου συνθηκες.Εσυ θα το κρινεις αυτο.Κανε μια συζητηση με την εταιρεια για το τι διαθετει και σε τι τιμη. Edited Οκτώβριος 3 , 2014 by KF Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 nik: - Ζήτα οπωσδήποτε τη μελέτη σύνθεσης και εκεί θα δεις και τι αντοχές έχει δώσει. - Τα 270 kg/m3 είναι τα ελάχιστα, καλό είναι να πας λίγο πιο πάνω, αλλά στο φινάλε αν αυτοί έχουν μελέτη σύνθεσης με 270 kg/m3 και δίνει αντοχές τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τις επιβεβαιώσεις με δοκίμια (πάρε και δοκίμιο 7 ημερών). - Κάθιση s3 είναι μια χαρά για τη δουλειά σου (το s2 είναι πιο "σκληρό" για καμία οδοποιϊα είναι πιο καλό, new jersey κ.τ.λ.). Την s3 μπορείς να την ελέγξεις και επί του εργοταξίου με κώνο. Αν δεν είναι αυτή που θες, διώχνεις τη βαρέλα. - Η μελέτη σύνθεσης προβλέπει το ρευστοποιητή οπότε ζήτα από την εταιρεία τον τύπο και μην βάλεις τίποτα διαφορετικό. - Το ρευστοποιητή θα τον βάλεις στο εργοτάξιο διότι έχει συγκεκριμένο χρόνο δράσης 45-60 min πάνω κάτω ανάλογα με την εταιρεία, οπότε αν μπει στο εργοστάσιο παραγωγής μπορεί και να μη δουλέψει. - Μόλις μπει ρευστοποιητής πρόσεξε πριν αδειάσει η βαρέλα να γυρίσει με πλήρεις στροφές περίπου 5 min. - Θεωρητικά ο ρευστοποιητής δεν έχει καμία επίδραση στις αντοχές, αν είναι αυτός της μελέτης σύνθεσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 (edited) Να ρωτήσω κάτι, χωρίς να είμαι ο αρμοδιότερος.......... Μιας και στη χώρα μας όλα τα κτίρια είναι είτε κοντά σε θάλασσα (χλωριόντα), είτε σε πόλεις μέσα (ενανθράκωση) είτε στο βουνό (αυξημένη υγρασία) (πολύ χοντρικά όλα αυτά....), μήπως τα 270 kg/m3 είναι λίγα και το Ν/Τ=0.70 υψηλό? (..ελέω και ΕΝ-206) Edited Οκτώβριος 6 , 2014 by FouksMechMech Link to comment Share on other sites More sharing options...
KF Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 (edited) Αυτα προβλεπονται απο τον αντιστοιχο Κανονισμο Τεχνολογιας Σκυροδεματος (π.χ για σκυροδεμα εως 1,5 χιλ. απο τη θαλασσα προβλεπεται ελαχιστο τσιμεντο 330 Κιλα/μ3 , λογο νερου /τσιμεντο 0,60 κ.λ.π) Edited Οκτώβριος 6 , 2014 by KF Link to comment Share on other sites More sharing options...
salpigoal Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2014 Δεν αλλαζει κατι με το S2, S3 S4 και Audi TT. Μην κοιτας τι αναφερει το δελτιο αποστολης και το καταγραφικο της εταιρειας. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ. βγαζουν οτι γουσταρουν. Μονο με δοκιμη κωνου, θα καταλαβεις σε τι κατηγορια εισαι. Αλλα και στην τελικη, δεν εχει καμια σημασια καθως οπως πολυ σωστα προειπε ενας συναδελφος, δεν παιζει κανενα ρολο στην τελικη αντοχη του μπετον. Ολα στην πραξη και επι της σκυροδετησης θα τα δεις. Μην πας με το γραμμα του κανονισμου, αυτο ειναι και τελος. Θα σου βγαλει το λαδι ο μπετατζης και θα χει και δικιο. Δειξε λιγο ανοχη στον ρευστοποιητη και επ ουδενι βεβαια νερο που μειωνει τις αντοχες. Ολα ειναι θεμα εμπειριας πρωτιστως και καλης συνεργασιας με τον μπετατζη σου. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα