proview Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Καλησπέρα σε όλους, Όπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος, το αντικείμενο της εργασίας είναι η μελέτη ενός μονοβάθμιου μειωτήρα μετωπικών τροχών κεκλιμένης οδόντωσης. Το πρόβλημα προέκυψε όταν προσπάθησα να υπολογίσω τις δυνάμεις πάνω στους τροχούς. Πιο συσκεκριμένα λαμβάνοντας ως δεδομένα το βαθμό απόδοσης, την ισχύ εισόδου και το λόγο μετάδοσης έπρεπε να υπολογίσω τις στροφές αμφότερων των τροχών. Χωρίς όμως να γνωρίζω ούτε τη ροπή ούτε κάποια δύναμη καταλήγω στην παρακάτω εξίσωση Τ1*ω1=Τ2*ω2 με ω2=2,136*ω1 εφόσον δίνεται n=1 δηλαδή P1=P2 , είναι προφανές οτι χρειάζεται μια ακόμα εξίσωση για να λυθεί. Και ρωτώ τώρα, μήπως μου διαφεύγει κάτι; έχοντας αφιερώσει πολλές ώρες δε μπόρεσα να βρώ λύση, κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Το πρόβλημα προέκυψε όταν προσπάθησα να υπολογίσω τις δυνάμεις πάνω στους τροχούς. Εννοείς πίεση επιφανείας?
miltos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Και ρωτώ τώρα, μήπως μου διαφεύγει κάτι; H ισχύς εισόδου και οι στροφές στην είσοδο του μειωτήρα.
proview Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2010 Εννοείς πίεση επιφανείας? Εννοώ τη δύναμη Fn που αναπτύσσεται ανάμεσα στα γρανάζια κατά τη λειτουργία και τις τρείς συνιστώσες της, την ακτινική Fr, την περιφερειακή Ft και την αξονική Fα. Η ισχύς εισόδου δίνεται στα δεδομένα αλλά δε δίνονται οι στροφές ούτε στην είσοδο ούτε στην έξοδο.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 όπου fB είναι ο συντελεστής λειτουργίας και παίρνεται από πίνακες.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Μt1=9.55*10^6*(P1/n1) σε Nmm P1 σε ΚW Fr=(Ft*εφα0)/συνβ0 Αυτούς τους τύπους θυμάμαι. Εσύ έχεις σαν δεδομένο την ισχύ και πρέπει να υπολογίσεις το ζεύγος οδοντωτών τροχών χωρίς κάποιο άλλο δεδομένο (πέρα από το βαθμό απόδοσης)?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Όντως κάτι σου λείπει. Εκτός κι αν το ζητούμενο είναι να εκφράσεις τις δυνάμεις ως συνάρτηση της ταχύτητας περιστροφής. Μήπως έχεις κάποιον περιορισμό στην εκφώνηση που σου δίνει εμμέσως αριθμό στροφών ή περιοχή λειτουργίας; Πχ είδος κινητήρα, είδος λιπαντικού κλπ;
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 που σου δίνει εμμέσως αριθμό στροφών ή περιοχή λειτουργίας; Πχ είδος κινητήρα, είδος λιπαντικού κλπ; Μα για να επιλέξεις το fB στον πρώτο τύπο πρέπει να ξέρεις ακριβώς κάποιο από αυτά. Συνήθως στις εκφωνήσεις σου δίνει ισχύ εισόδου και κάποιο δεδομένο για κάθε έξοδο.
proview Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Όντως κάτι σου λείπει. Εκτός κι αν το ζητούμενο είναι να εκφράσεις τις δυνάμεις ως συνάρτηση της ταχύτητας περιστροφής.Μήπως έχεις κάποιον περιορισμό στην εκφώνηση που σου δίνει εμμέσως αριθμό στροφών ή περιοχή λειτουργίας; Πχ είδος κινητήρα, είδος λιπαντικού κλπ; Πλέον είμαι βέβαιος οτι έχει κάνει λάθος ο καθηγητής στα δεδομένα αφού σε άλλους συμφοιτητές έχει δώσει ακόμα ενα δεδομένο, είτε αυτό είναι στροφές εισοδου ειτε εξόδου. Σαν δεδομένο έχει ακόμα τον αριθμό δοντιών του κινητήριου τροχού αλλά αυτο χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό τον δοντιών του δευτερου μέσω του λόγου μετάδοσης. Ευχάριστω για τις απαντήσεις σας ,δυστηχώς επιβεβαιώσατε τις υποψίες μου οτι υπάρχει λάθος του καθηγητή και δε μου διαφεύγει κάτι, θα λάβω αυθαίρετα καποιες στροφές εισόδου και θα προχωρήσω στη λύση και βλέπουμε.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Καλή επιτυχία και με το καλό το πτυχίο σου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα