miltos Δημοσιεύτηκε November 22, 2010 at 09:48 πμ Δημοσιεύτηκε November 22, 2010 at 09:48 πμ Πρόσεξε αν πάρεις αυθαίρετα στροφές εισόδου. Ανάλογα με τον αριθμό των στροφών αλλάζει ολόκληρη η κατασκευή, διότι αλλάζει η ροπή. Μπορεί να γίνει από λεπτεπίλεπτη κατασκευή (πολύστροφη), μέχρι γαιδουρινή (αργόστροφη).
proview Δημοσιεύτηκε November 22, 2010 at 02:28 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 22, 2010 at 02:28 μμ Πρόσεξε αν πάρεις αυθαίρετα στροφές εισόδου. Ανάλογα με τον αριθμό των στροφών αλλάζει ολόκληρη η κατασκευή, διότι αλλάζει η ροπή. Μπορεί να γίνει από λεπτεπίλεπτη κατασκευή (πολύστροφη), μέχρι γαιδουρινή (αργόστροφη). Λαμβάνοντας υπόψην το πάχος των γαναζιών b1=b2=50 mm (απο τα δεδομένα), μια ταχύτητα εισόδου γύρω στις 900 r.p.m. πιστεύω πως είναι ρεαλιστική. Ούτως ή άλλως απ΄οτι κατάλαβα τον καθηγητή δεν τον ενδιαφέρουν τα νούμερα αλλά ο τρόπος σκέψης και η ικανότητα των φοιτητών να αναζητούν πληροφορίες απο διάφορες πηγές.
gnusselt Δημοσιεύτηκε November 24, 2010 at 05:39 μμ Δημοσιεύτηκε November 24, 2010 at 05:39 μμ ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΒΑΘΜΙΟΥ ΜΕΙΩΤΗΡΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟ ΕΤΟΣ 2005) http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1554
proview Δημοσιεύτηκε November 24, 2010 at 10:36 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 24, 2010 at 10:36 μμ ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΒΑΘΜΙΟΥ ΜΕΙΩΤΗΡΑ http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1554 Για κάποιο λόγο δεν μου επιτρέπει το σύστημα να κατεβάσω το αρχείο. Πάντως βρήκα τον καθηγητή και παραδέχθηκε οτι είναι δικό του το λάθος και μου έδωσε είκοσι στροφές εξόδου περισσότερες σε σχέση με αυτές που είχα υπολογίσει, λαμβάνοντας αυθαίρετα n1=900 r.p.m.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα