miltos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Πρόσεξε αν πάρεις αυθαίρετα στροφές εισόδου. Ανάλογα με τον αριθμό των στροφών αλλάζει ολόκληρη η κατασκευή, διότι αλλάζει η ροπή. Μπορεί να γίνει από λεπτεπίλεπτη κατασκευή (πολύστροφη), μέχρι γαιδουρινή (αργόστροφη).
proview Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Πρόσεξε αν πάρεις αυθαίρετα στροφές εισόδου. Ανάλογα με τον αριθμό των στροφών αλλάζει ολόκληρη η κατασκευή, διότι αλλάζει η ροπή. Μπορεί να γίνει από λεπτεπίλεπτη κατασκευή (πολύστροφη), μέχρι γαιδουρινή (αργόστροφη). Λαμβάνοντας υπόψην το πάχος των γαναζιών b1=b2=50 mm (απο τα δεδομένα), μια ταχύτητα εισόδου γύρω στις 900 r.p.m. πιστεύω πως είναι ρεαλιστική. Ούτως ή άλλως απ΄οτι κατάλαβα τον καθηγητή δεν τον ενδιαφέρουν τα νούμερα αλλά ο τρόπος σκέψης και η ικανότητα των φοιτητών να αναζητούν πληροφορίες απο διάφορες πηγές.
gnusselt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2010 ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΒΑΘΜΙΟΥ ΜΕΙΩΤΗΡΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟ ΕΤΟΣ 2005) http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1554
proview Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2010 ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΒΑΘΜΙΟΥ ΜΕΙΩΤΗΡΑ http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1554 Για κάποιο λόγο δεν μου επιτρέπει το σύστημα να κατεβάσω το αρχείο. Πάντως βρήκα τον καθηγητή και παραδέχθηκε οτι είναι δικό του το λάθος και μου έδωσε είκοσι στροφές εξόδου περισσότερες σε σχέση με αυτές που είχα υπολογίσει, λαμβάνοντας αυθαίρετα n1=900 r.p.m.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα